Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 25 March 2014, 09:39
Gino1985 Gino1985 is offline
Komt net kijken

Standaard Sandra (meesteres) - Nijmegen

Ik was op zoek naar een meesteres in de buurt van arnhem en mijn oog viel op Sandra - Nijmegen foto's zagen er goed uit ! Gebeld en kon gelijk langs komen 1300 daar en waaauw wat is die vrouw mooi !! Ik ging voor een uur me lekker laten misbruiken door de mooie duitse Sandra . Ik kleed me uit en het begon Sandra trok me aan me pik mee naar andreakruis en zette me vast. Toen ging ze met der mooie lekker volle billen tegen me pik aan schuren die inmiddels al snoeihard was geworden. Vervolgens draaide ze zich om en gaf ze me een paar harde klappen op me pik heerlijk gevolgd door een paar klappen in me gezicht. Daarna kreeg ik tepelklemmen op en moest ik mijn mond open doen en werd ik vol in me mond gespuugd oow ook dat was heerlijk ze smaak geweldig. Al gouw kreeg ik een hard knietje in me ballen nou zo die voelde ik echt goed en ik zag Sandra heerlijk genieten. Toen mocht ik mee komen naar het bed en moest liggen werd weer vast gebonden en kreeg haar heerlijke grote borsten in mijn gezicht gevolgd met weer een paar harde klappen in me gezicht. Toen draaide ze zich om en kreeg ik waar ik voor kwam en wat ik had verdient bij Sandra Facesitting ik werd goed verstikt me neus tegen de anus en me mond op der poes kon gewoon der anus ruiken en der natte poes proeven door der slip heen heerlijk weer !!Tijdens het facesitten likte ik met me tong der poes en kreeg daarom weer een paar harde klappen op me pik en ballen .
Zo zegt ze jij bent een goede slaaf en vervolgens ging der slip uit en en trok ze der billen uitelkaar en moest ik haar anus zeker 5 min lang uitlikken waauw dat was heerlijk weer en der na der lekkere natte poes. Toen kreeg ik een condoom om en zei ze dat ik echt braaf was en ging ze me pijpen terwijl ze nog lekker met der heerlijke uiteinden op mn gezicht zat ik dacht dat ik in de hemel was beland. Daarna was ze klaar gekomen door mijn gelik en draaide ze zich om en ging op me pik zitten ook dat kan ze super goed ze me op en neeer rijden en mocht niet klaar komen en dat heb ik geweten want tijdens het rijden kreeg ik weer zulke harde klappen en werd me gezicht zo veel onder gespuugd . De 1.5 uur was bijna om en moest gaan liggen op de grond waar ik me moest aftrekken en Sandra wou graag over me heen pissen waar ik uiteraard geen nee tegen zei !! Ze begon over me pik heerlijke hete warme stralen en ze ging langzaam omhoog naar me mond en kwam al pissend op me mond pissen me pik spoot als een vulkaan kaar WAAAAUW.
Werd toen netjes naar de douch gebracht derna nog even een sigaretje en goed voldaan naar huis gegaan !! Ik ben bij veel meesteressen geweest maar dit is toch echt de best die ik in jaren heb mee gemaakt vandaar ook me eerste recensie dit moest gedeeld worden.

Ga er snel weer heen Sandra je bent de beste

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...px?tab=profile
Met citaat reageren
Oud 13 April 2014, 10:20
Slijmjurk85 Slijmjurk85 is offline
Komt net kijken

Standaard

Sandra is een waanzinnig mooie en leuke vrouw!! Enjoy
Met citaat reageren
Oud 13 April 2014, 16:40
milkmycum milkmycum is offline
Komt net kijken

Smile Sandra Nijmegen

Vandaag heb ik voor de derde maal Herrin Sandra bezocht. Sandra is een prachtige rijpe charmante vrouw, voor degenen die daarop vallen. Haar SM kamer aan de Nieuwe markt is voorzien van alle comfort. Ze speelt haar spel voortreffelijk. Na een nederige begroeting van haar prachtige high heels en voeten begint haar spel van opgeilen en afstraffing. Omdat ik mijn afspraak vandaag pas vanochtend kon maken en Herrin Sandra daarvoor haar prive planning moest wijzigingen heeft ze aan het Andreas Kruis mijn pik en ballen hard met zwepen en andere toys onder handen genomen. Zodat het voor mij duidelijk was dat ze deze manier van afspreken niet op prijs stelt. Ondanks de pijn stond mijn pik goed overeind waarna ze met sounds mijn pisbuis oprekte. Toen ik over mijn schouder naar haar verzameling high heels keek kreeg ik de volle laag.: al mijn aandacht moest voor haar zijn. Vervolgens pakje ze een hoge pump met metalen hak die vervolgens in pik verdween, wat was dat een heerlijk gevoel. Daarna mocht ik een paar mooie pumps uitzoeken en haar heels uitdoen, haar voeten een voor een aflikken. Sandra heeft een prachtig figuur, de foto's zijn echt. Tussendoor misbruikte ze me om haar Arschloch en Fotsche richtig uit te likken. Daarbij geilde ze steeds mijn pik op en werd ik haard gepijpt door haar.
Toen was het tijd voor anaal inspectie en training. Deze werd eerst vakkundig los gemaakt en opgerekt met een speciale tang. Vervolgens aan de poppers om volledig te ontspannen. Sandra neukte me met een 20 cm voorbinder. Daarna dacht ik dat het voorbij was kreeg ik staand nog een beurt met een iets kleinere maar daar werd ik wel richtig mee gefickt in mein Arschloch.
In de finale piste ze op mijn verzoek mijn pik en lijf onder. Daarna kwam ze op mijn mond zitten en piste haar hele opgespaarde lading in mijn mond waarna ik haar helemaal schoon moest likken en zijn mij van mijn lading zaad bevrijdde na een spel van 2 uur.
Voor mij is Sandra een super vrouw met een heerlijk lichaam en natuurlijke dominantie: leeftijd speelt daarbij voor mij geen rol.
Met citaat reageren
Oud 09 May 2014, 14:45
Joel123 Joel123 is offline
Komt net kijken

Standaard

Twee dagen geleden voor de 2e keer met sandra afgesproken in nijmegen. Ik ben zelf een man van 25. Tijdens mijn eerste bezoek zo onder de indruk geraakt van deze mooie volwassen dominante dame dat ik niet kon wachten om haar nog eens te bezoeken. De 1e keer heb ik haar verteld dat ik vooral op zoek was naar anaal genot voor mij. Toen heeft ze me vooral veel geplaagd en me heerlijk gevingerd met steeds meer vingers tot ik klaar was om met haar medium voorbinddildo geneukt te worden. Ze was voorzichtig en in doggy positie kon ik in een grote spiegel meekijken hoe ze me steeds dieper vulde. Ik moest tegen haar aanrijden terwijl ze stil bleef zitten. Na een korte tijd van geile en vernederende woorden in mijn oor begon zij ook te stoten. Al snel werd dit genot me teveel en kwam ik heerlijk klaar. Ik heb me gewassen en na even kletsen en een afscheidskus ben ik voldaan vertrokken.
Tijdens mijn 2e bezoek was ze weer heel vriendelijk tot ons spel begon. Ik moest me uitkleden en voor haar gaan staan. Ze streelde me en speelde met mijn pik. Na een paar flinke tikken op mijn pik en kont moest ik op het bed gaan liggen. Ze bond mijn armen en benen vast en op mijn rug lag ik onder haar. Ze kneep in mijn tepels en ik kreeg tepelklemmen aan. Ze heeft met een klein zweepje mijn pik en ballen pijn gedaan, hierna pijpte me me even om het goed te maken. Mijn voeten werden losgemaakt en ik moest mijn benen omhoog doen zodat ze mij kon vingeren en mijn kont weer goed oprekte. Toen mijn armen ook los waren moest ik weer doggy plaatsnemen voor de spiegel en de medium voorbinddildo werd weer diep in mijn kont geduwd dit keer dieper en harder als de eerste keer. Ze was flink bezig todat ze stopte en haar voorbinddildo af deed. Ik was benieuwd wat er zou gebeuren en ze vertelde me dat ze in een goede bui was en iets extras wou doen. Ze pakte toen een veeel grotere voorbinddildo van haar kastje en smeerde deze goed in. Ze begon zachtjes te duwen en ik moest het haar zeggen als het teveel was. Maar ik vond het geweldig. Toen haar monster helemaal in me zat begonnen we langzaam en rytmisch steeds sneller te gaan. Wat een heerlijk gevoel was dit en mijn pik was nog niet meer dan 1 minuut aangeraakt. Toen ik schreeuwend van genot bijna klaarkwam zonder eraan te zitten stopte ze. Ik moest weer op mijn rug gaan liggen. Benen weer in de lucht en mezelf af gaan trekken. Ze bracht toen een anaal plug in mijn kont die ze kon opblazen en groter maken. Ze pompte hem beetje bij beetje op en keek me aan terwijl ze me aanmoedigde om klaar te komen. Ik dacht dat ik gek werd zo groot voelde dat ding aan in mijn kont. Ik hield het niet meer en kwam geweldig klaar. Met stipt het beste orgasme allertijden. We stopte met ons spel en hebben met een drankje en een sigaretje nog wat nagepraat en eenmaal aangekleed ben ik naar buiten gelopen en voelde haar nog steeds van achteren terwijl ik de straat uit liep. Een aanrader en een geweldige dominante maar sympathieke vrouw. Mijn volgende bezoek kan nooit lang duren.
Met citaat reageren
Oud 11 May 2014, 22:53
Jake21 Jake21 is offline
Komt net kijken

Talking Sandra - Nijmegen

breng nu al enige tijd regelmatig een bezoekje aan Sandra. zelf een redelijk jonge jongen (21). ik kick enorm op MILFS, kan je bij deze vertellen dat het een MILF is die je normaal alleen tegenkomt in je dromen. Vriendelijk uitdagend gezichtje, enorme strakke voorgevel, en een heerlijk afgetraind achterwerk.

Als ik naar binnen wandel is dat tot nu toe alleen voor de standaard 'soft' seks geweest. Maar toen ik voor de zoveelste keer meeliep naar haar keldertje droeg ze die keer lange latex laarzen. Na even gepraat te hebben, bij haar op bed beland en begon ze me rustig te pijpen. Ik begon te strelen over haar goddelijk getrainde benen met daarover dus de laars. Ze merkten al gauw dat ik er enorm opgewonden van werd. Ze keek me aan en begon uitdagend te lachen, 'hmm, entdeck ich hier ein fetisch schatz?'

Na enkele weekjes vakantie van Sandra, vanmorgen even langs gewandeld in de hoop op haar aanwezigheid. En ja hoor, daar stond ze weer . De lach die ze al geeft tijdens het openmaken van de deur, laat de mijne al flink steigeren. 'Wat is dit toch een lekkere dame' denk ik iedere keer maar weer als ik al op het matras lig en zij haar rustig aan het uitkleden is. Het eerste waar Sandra naar toe loopt na het uittrekken van haar string is naar de latex laarzen. Vervolgd door haar extreem verleidende lach en haar sexy stem: 'zou ik deze weer aantrekken, schat?'

Denk dat ik sinds vandaag toch wel een beetje nieuwsgierig ben geworden naar het 'kinky' gedeelte van seks hebben. En heb de perfecte leermeesteres al gevonden .

Deze dame straalt pure vrolijkheid uit in het werk wat ze doet, en neemt dit ook heel serieus. Totaal geen klok kijkster, moedigt je tijdens het neuken op een enorm geile manier aan, mede dankzij haar moedertaal. Wat is er nou opwindender dan dan een prachtige blonde dame, met strakke cup D, een achterwerk waar menig man alleenmaar van kan dromen. Ook nog eens geile duitse zinnetjes zachtjes in je oor fluisterd? In mijn ogen kan hier geen een dame aan tippen!

Als ik je lekker heb gemaakt, zou ik als de sodemieter naar Nijmegen knallen. Een ervaring met deze dame zul je nooit meer vergeten, en zullen al uw seksuele fantasieën werkelijkheid worden. Bijna alles is in overleg mogelijk.

Sandra, bis morgen! x
Met citaat reageren
Oud 05 September 2014, 14:15
Sv1 Sv1 is offline
Komt net kijken

Standaard Sandra

Hierbij wil ik het toch delen.
Wat een fantastische vrouw!
Ze voelt goed aan wat je wel of niet wil en legt haar wil op op een zeer subtiele manier.
Neemt alle tijd voor je.
In een woord fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 23 September 2014, 19:39
wantyouvd wantyouvd is offline
Komt net kijken

Standaard Contactgegevens

Helaas is haar profiel via kinky.nl niet meer te vinden
Hoe kan ik met haar in contact komen? Na al die verhalen ben ik wel erg nieuwsgierig geworden.
Met citaat reageren
Oud 12 October 2014, 10:09
jerom jerom is offline
Komt net kijken

Standaard sandra Meesteres nijmegen

Hallo jerom hier man van 27 toen ik opzoek ging naar een meesteres in de buurt van nijmegen kwam ik al gauw bij sandra uit.
Na de eerste sessie met deze bloed mooie duits sprekende meesteres sandra was ik meteen verkocht.
Inmiddels heb ik sandra al verschillende keren bezocht en voor mijn gevoel worden de sessies alleen maar beter sandra voelt haar slaafjes perfect aan en ik kan met al me wensen bij haar terecht ook neemt sandra alle tijd om jou wensen uit telaten komen.
een ongelovelijke prachtige heerlijk dominante vrouw, hoop dat ik sandra nog lang dienen mag want voor mijn gevoel zijn we nog lang niet uit gespeeld.

MvG uw slaafje jerom
Met citaat reageren
Oud 15 December 2014, 22:17
ikkuuuh ikkuuuh is offline
Komt net kijken

Standaard

Na al meerdere malen bij Sandra in Nijmegen te zijn geweest toch besloten om een recensie te schrijven aangezien ze die dik verdiend!
Sandra is een zeer begripvolle meesteres (zeker voor beginners) waar echt veel mogelijk is in goed overleg. Zij neemt de tijd voor een goede sessie. Maak haar enkele wensen kenbaar en zij maakt er een onvergeetbare tijd van! Vooral in het aan- en afstoten is zij een topper zowel erotisch als strenge sm-meesteres. Als je haar beter kent dan worden de sessies steeds een groter feest! In combinatie met die geweldige duitse taal, waarmee ze is toebedeeld en gebruikt tijdens het spel, maakt het voor mij helemaal compleet. Samen met haar prachtige looks is het voor mij de ideale dominantie dame... Zie nu al uit naar onze volgende ontmoeting! En dat is nog lang niet de laatste keer hoop ik...

Dus zoek je een rustige, spannende, strenge, erotische, begripvolle, tijdnemende en vertrouwde dominante dame/mrs, zoek niet verder... Haar naam is Sandra!

Sandra tot snel.
Met citaat reageren
Oud 30 September 2015, 16:36
pattayapat pattayapat is offline
Komt net kijken

Talking

Goedenavond, bij deze wil ik ook mijn ervaring met Sandra delen. De eerste keer dat ik bij haar kwam was het apart. Voor mij was het de eerste ervaring met sm. Maar doordat zij mij zo op mijn gemak stelde hebben we één geweldige tijd gehad. Na één paar maanden kietelde het weer. Opnieuw één fantastisch uur samen doorgebracht met veel variatie en dingen die ik graag wilde proberen. Ze wist precies tot hoe ver ze kon en moest gaan. Net over het randje. Na weer eens half jaar heb ik weer eens afspraak gemaakt. Daarbij had ik haar ook filmpje gestuurd met iets wat mij super leek. Maar daar waren meerdere dames bij. Dit was geen enkele probleem. Sandra heeft het geregeld. Toen ik daar aankwam zag ik niet alleen de prachtige meesteres maar ook nog eens 2 zeer schone dames erbij. Deze ervaring was nog veel beter als de film.
Sandra is geweldig. Heel erg bedankt
Met citaat reageren
Reageren

Labels
520750

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten