Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Ervaringen achtergronden > Op- en aanmerkingen over advertenties

Op- en aanmerkingen over advertenties Meld hier advertenties die niet ok zijn. Support zal na behandeling de melding verwijderen om discussies te voorkomen.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 26 September 2012, 20:21
alpacino alpacino is offline
Komt net kijken

Thumbs down Simone (vh Valeria, Romy) - Apeldoorn (vh Lelystad, Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch) (@Support)

Beste medewandelaars,

deze dame Romy:
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...o/default.aspx

is niet de dame op de foto. Zij is echt een heel stuk dikker misschien wel 90 kg. Ze is wel vriendelijk maar niet zo slank en lekker als op de foto.

Ik snap het niet dat iemand zo doet. Je rijdt een heel stuk voor een sessie aangekomen zeer teleurgesteld.

Bij deze, geef je geld uit aan een ander DVP!

je bent gewaarschuwd.

Laatst gewijzigd door Lotusbloem; 26 September 2012 om 21:17
Met citaat reageren
Oud 13 October 2012, 14:28
Berry7's schermafbeelding
Berry7 Berry7 is offline
Gaat nu meedoen

Standaard Romy - Den Bosch

Wandelaars,

Helaas is deze Romy niet de enige dame hier op Kinky dat op deze manier klanten binnen wil halen. Een leugentje over leeftijd of gewicht oké, daar doen wij bijna allemaal. Maar valse of oude foto's gebruiken, nee dit is Not Done. Ook wordt er te pas en onpas de termen gebruik van "mollig", "rubens" "volslank" enz. Dit moet vertaald... beter gezegd gelezen worden als "DIK" Punt. Wij zijn hier in Nederland goed bezig om de dingen net anders te benoemen (werkloos = werkzoekende, schoonmaker= intereurverzorger) Voor mij is dik = dik. Een dame plaatst een aantal foto's hier op Kinky, met kleren aan of donkere en onduidelijke foto's, close up foto's van alleen grote tieten of billen en soms van een voet of tenen én haar gezicht ook nog onherkendbaar heeft vaak iets anders te verbergen - haar lichaam. Als je op slanke type val zoals ik, zal zo'n vette dame mij geen plezier bezorgen. Persoonlijk word ik niet opgewonden door een dikkertje. Inprincipe kan je al heel veel lezen van een foto. En misschien niet netjes maar de volgende keer vraag ik aan de dame of het haar foto's zijn en wat is haar gewicht. Dit geeft geen garantie dat ze de waarheid spreek maar je hebt dan genoeg reden om weg te lopen als ze gelogen heeft. Heren zie de volgende link dit is precies wat ik bedoel over iets te verbergen hebben; vraag is deze dame een afspraak waard: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...ab=photo&idx=0
Alpacino bedankt voor de waarschuwing. Deze dame stond ook op mijn lijst, nu "deleted".

Laatst gewijzigd door Berry7; 27 February 2013 om 10:58
Met citaat reageren
Oud 30 April 2013, 00:37
the lord the lord is offline
Gaat nu meedoen

Thumbs down Romy nu Valeria en ook Candy?

Hier is sowieso iets niet aan de haak.
In haar voice advertentie noemt ze zich Annie als ik me niet vergis met een geil stemmetje, maar het is notabene dezelfde stem als van Candy die ook met valse foto's adverteert volgens haar recentie, en ook in Den Bosch werkt.
Is dit dezelfde vrouw?? Ze zien er op de foto hetzelfde uit qua figuur.
Ik heb een paar maanden geleden afgehaakt omdat ik het niet vertrouwde.
Ik wilde voor Candy naar den bosch komen maar ze had geen tijd en wilde mij meteen haar vriendin aansmeren en ze vond het vreemd dat ik een half uur wilde rijden voor haar.
Met andere woorden ik kan mijn kwakkie beter dichbij kwijt raken. Vreemde manier om je zo te uiten tegen klanten als je serieus bent. Ik dacht toen; dit klopt niet helemaal. Intuitie.
Ze kwam behoorlijk koel over toen in ieder geval.
Er zijn overigens 3 voice advertienties met die zelfde stem. Die derde weet ik niet meer.
Hoi ik ben Annie. Hoi ik ben Candy. Wees gewaarschuwd nogmaals. Driedubbel!
Met citaat reageren
Oud 30 April 2013, 00:54
the lord the lord is offline
Gaat nu meedoen

Angry Romy nu Valeria en ook Candy?

De derde die met hetzelfde geile stemmetje je in haar web probeert te lokken is Mila,ook uit Den Bosch. Hoi ik ben Mila. Bah,wat een bedrog. Ze werken samen of zijn dezelfde persoon.
Met citaat reageren
Oud 31 May 2017, 12:02
Ferrer Ferrer is offline
Komt net kijken

Standaard

foto is van het internet geplukt: https://twitter.com/mariomartinesgo/...97387839574016
Met citaat reageren
Oud 03 January 2018, 20:05
Smittie Smittie is offline
Komt net kijken

Standaard 3 adv gelijktijdig van zelfde persoon onder andere naam

Nu (3-1-2018) als Simone op Kinky en gelijktijdig op sexjobs als Lola en Lina.
Met citaat reageren
Oud 04 January 2018, 14:09
Hulk1984 Hulk1984 is offline
Komt net kijken

Smile

Hoi ik kom er net vandaan toch de gok gewaagd . Is een aardige dame met goeie kont mooie borsten . Lekker gespeeld met haar . Mocht zelfs mijn meegenomen dildo gebruiken condoom. Der om en gaan. Mooi half uurtje binnen geweest. Ze is wat voller ja dat klopt moet je van houden maar wel schoon en fris. Gr mark
Met citaat reageren
Oud 30 April 2018, 03:45
michaelb65 michaelb65 is offline
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hulk1984 Bekijk bericht
Hoi ik kom er net vandaan toch de gok gewaagd . Is een aardige dame met goeie kont mooie borsten . Lekker gespeeld met haar . Mocht zelfs mijn meegenomen dildo gebruiken condoom. Der om en gaan. Mooi half uurtje binnen geweest. Ze is wat voller ja dat klopt moet je van houden maar wel schoon en fris. Gr mark
Nah. Je bent fake.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...ne?tab=profile

Eerste dame
https://www.instagram.com/pamelaalexandra/

Tweede dame
https://www.instagram.com/jemwolfie/?hl=en
Met citaat reageren
Reageren

Labels
505379, nepfoto's

Discussietools
Weergave