Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Achtergronden > Soa Aids Nederland

Soa Aids Nederland Dit forum is aangemaakt voor Soa Aids Nederland. Stel hier vragen of lees informatie over soa’s, deze informatie wordt verstrekt door de voorlichter van Soa Aids Nederland.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 10 June 2014, 21:39
Yanara
Guest

Standaard

@ Der Wanderer:

Goh eens voor de verandering niet Kinky.

Maar hoezo hebt u het laten verwijderen door Kinky u kunt uw eigen topic toch zelf veranderen/verwijderen? (ja ik weet het was een beetje offtopic)!!
Overigens waren het geen eens slechte vragen en opmerkingen.

Een scherp oog heeft kunnen zien dat ik Der Heer Wanderer met U aanspreek dat in het geval van een eerder opmerking die dus verwijderd is
-------------------------------------------------------------------------

ONTOPIC

Over SOA/AIDS: In de branche waarin ik verkeer (TS/TV) hoor ik ook zeer interessante dingen die ik persoonlijk ook een SCHRIKBARENDE ontwikkeling vind.

En dat is dat in de TS/TV (transseksuelen/travestieten) wereldje tegenwoordig ook anaal zonder condoom wordt aangeboden.
Kost je dan wel even 50,00€ meer (elk beetje helpt en kleine beetjes maken uiteindelijk veel).
Nu is het nog zo dat de meesten heren er nog een beetje huiverig over doen en dat de meesten een ''nog'' dermate geweten hebben dat zij ook weten dat het echt niet kan, maar ik ga me hardop afvragen hoelang die huiverigheid door blijft zetten en het uiteindelijk ook in de branche waarin ik dus rondreis/verkeer overslaat tot een soort van normaliteit!!!.

***GEEF ME EVEN EEN REALISEER MOMENT**

1....2....3...4.. OKE!!

Misschien wel even interessant om er even bij te vermelden.

Velen stukjes die ik post op kinky.nl baseren uit ervaringen die ik met het oog en oor zelf heb mogen aanschouwen.
- Waarom: omdat iedereen wat van de hoge daken af kan schreeuwen maar de uiteindelijke waarheid bij de desbetreffende persoon zelf ligt, ZIEN IS GELOVEN.
- Mijn ervaringen heb mogen aanschouwen vanuit/in verschillende landen tot soms het schrikbarende aan toe (wat mensen voor een stukje flinterdun gedrukt papier wel niet over hebben).
- Dat die dames ook toeren dus het is dichterbij dan je denkt.

Ander punt wat ik een ZEER BELANGRIJK ITEM vindt en daar wil ik echt alle heren op attenderen:

ZODRA JE BIJ EEN DVP OF TV/TS BINNENKOMT EN JE ZIET NAALDEN, BLOED, EN ZEER ONHYGIENISCH KAMER EN DE DESBETREFFENDE DAME KIJKT VERDWAALD OF ONGEINTERESSEERD WEES DAN OOK ZO STERK EN MOEDIG OM DE STAP DIRECT HUISWAARDS TE MAKEN.

Want een ongelukje zit in een klein hoekje en je wilt toch niet je gezondheid en privé leven riskeren voor 30/60 minuten plezier

(taalfouten inbegrepen).

Anders nog iets meneer?, volgende

Mvg:

Laatst gewijzigd door Yanara; 10 June 2014 om 21:47
Met citaat reageren
Oud 10 June 2014, 22:07
Yanara
Guest

Standaard

@ Aldebarran:

Nu wil ik en stukje terug refereren waar de heer Aldebarran over begon: PIJPEN ZONDER CONDOOM en waar de DVP nogal fel op reageerden.

Want ergens weg is die KANS er natuurlijk wel MAAR!! waar Joke-Privé ook een punt op heeft is dat het door SPEEKSEL velen bacteriën al worden vernietigd en het feit bloed in aanraking met bloed open wondje..
Nu weet ik natuurlijk NOG niet wat hier van waar is maar neemt niet weg dat bij het pijpen die kans zeer klein is en je die kans nog kleiner kunt maken door velen checks af te gaan bijv:

De gast bij aankomst al bekijken naar houding, stijl ,kledij (milieu).
De gast altijd van te voren laten wassen/douchen.
De gast zijn penis altijd goed bekijken naar wratjes, schade, sneeën.
De geur naar bijv Urine.

enzo......

Nu ga ik even DE ADVOCAAT VAN DE DUIVEL SPELEN:

Zelf denk dat de kans iets groter is in de uitgaanssfeer.
Want wisten jullie dames dat wat ik nooit heb begrepen en nog steeds niet doe dat tijdens het uitgaan en de heren die naar de wc moeten en dan bij een staande wc pot hun plasje gaan doen dat daar bijna nooit een wc rol aanwezig is en nu komt het en dat de dames dan toch door alle gekkigheid die jongeman oraal gaan verwennen OEPS!!!
Natuurlijk ook een kwalijke zaak van de uitgaans- gelegenheden.

JAAAA...... heren VEEG A.U.B uw plasser af als die mogelijkheid er is of onderneem zelf iets (deze realisatie had ik al vrij jong).

Zo gezegende

Voor vragen BRING IT ON.

Mvg:

Laatst gewijzigd door Yanara; 11 June 2014 om 10:00
Met citaat reageren
Oud 11 June 2014, 12:32
admin@Midhold's schermafbeelding
admin@Midhold admin@Midhold is offline
Administrator

Standaard

Dit topic is voor Soa Aids NL om voorlichting te geven en vragen te stellen.
Dank U

verder geen discussie topic zoals deze nu word gebruikt
Met citaat reageren
Oud 12 June 2014, 10:11
Steffie's schermafbeelding
Steffie Steffie is offline
Begint het te leren

Eindelijk!!!! Pffff hoezo afdwalende discussie waar we nooit uitkomen....

Steffie
Enjoy life
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten