Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Achtergronden > Dames onder elkaar!

Dames onder elkaar! Dit forum is uitsluitend voor DVP. Heren kunnen hier lezen, maar niet reageren. Plaats hier zaken die jullie met elkaar willen bespreken.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 21 May 2016, 22:51
dame dame is offline
Ik weet de weg hier nu wel!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rachel erotique Bekijk bericht
Wees blij Lilly dat je alles netjes voor elkaar hebt, dan hoef je je echt geen zorgen te maken. Zij zijn er juist om de rotte appels eruit te plukken, de zwart werkers, de dames die onder dwang werken van een pooier. En ja het is altijd even schrikken als je een afspraak met een klant hebt en de zedenpolitie komt binnen maarja zo werkt het nou eenmaal. Maak je geen zorgen.
Maar ze werken evengoed de dames tegen die heel erg hun best doen om legaal te werken maar dat gewoon niet kunnen omdat het beleid daar te slecht voor is.
Oud 09 August 2016, 19:58
Rode lana Rode lana is offline
Met vakantie

Talking Bezoek van zeden politie EN BELASTING !!!

Lieve dames, LET OP !!!!!

Buiten de zeden politie om heb ik ook controle gehad van de belasting !!!!
En bemerkt dat het hotel werk steeds moeilijker word
Ik heb mn eigen bedrijf in de schoonheids branche en schrijf mijn heren af als diverse beauty behandelingen ik heb dus een gedegen administratie.
LET OP WAT ER GEBEURD ALS JE GEEN BELASTING NUMMER HEBT !!!
Je krijgt een fictieve aanslag die extreem hoog is, een belasting aanslag MOET betaald worden en je zit dus direct met een toren hoge schuld die ook bij het BKR gemeld word. Ze zullen alles onderzoeken je bank rekeningen, uitgave patroon, VISA CARD gebruik.

Zorg dat je je inschrijft bij de K.V.K en dat je een belasting nummer krijgt.
HEB JE DIT NIET EN KRIJG JE CONTROLE zul je jaren met schuld zitten je kunt dan ook geen werk meer uitoefenen aangezien ze je streng in de gaten gaan houden !!!! en als er geen geld meer binnen komt hoe ga je dan je schuld aflossen. Ik ben het fossiel van KINKY oftewel stijl volle Lana x
Oud 10 August 2016, 05:53
myomyo myomyo is offline
Komt net kijken

Standaard Belasting controle

Mag ik vragen hoe het bezoek van belastingcontroleurs verliep ik heb nm 1 aug 2016 een controle gehad als thuiswerkende. En dat was een apartere ervaring als in 2007. Ik ook gedegen boekhouder en dito admin maar hoefde ze niet in te zien 🤔. Wat wil belasting weten met hotelcontrole en welke regio was het ? Gr
Oud 18 August 2016, 09:53
PROUD PROUD is offline
Komt net kijken

Standaard

Wat bedoel je met een belasting nummer? Een BTW nummer?
Maar als je nou gebruik maakt van de kleine ondernemers regeling?

Je niet inschrijven bij de KvK is een economisch delict. Maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar een boete voor heeft gekregen. Op zich hoef je het risico ook niet te nemen omdat je kunt kiezen voor persoonlijk dienstverlener ofzoiets. Als je heel weinig werkt hoef je je niet altijd in te schrijven, maar ik geloof dat dat uitzonderlijk is. De KvK kan dat voor je uitzoeken.

Hoe zijn de controleurs eigenijk bij je terecht gekomen? Deden ze zich voor als klant?

Ik hoop dat je er uit komt.
Oud 19 August 2016, 08:03
Rode lana Rode lana is offline
Met vakantie

Standaard zeden politie en belasting

IVM de belasting gaat het niet om een boete maar om een fictieve aanslag, ze komen via kinky bij je binnen. De regio maakt niet uit want ze zijn overal bezig nu, in eindhoven is er geen hotel meer die doogd.
Ze volgen je een tijdje zien hoeveel je werkt controleren of je een btw nummer heb, heb je dat niet doen ze een schatting van je in komen daar berekenen ze btw en inkomsten belasting over en dat valt altijd extreem hoog uit.
Je verdient dan dus zwart dus maken ze er een leuke aanslag van.
Bewijs dan maar eens dat je ivm de kleine ondernemers regeling dat je minder dan 1225 uur gewerkt heb.......Ja ze doen zich voor als klant.
Oud 20 August 2016, 06:26
myomyo myomyo is offline
Komt net kijken

Standaard

Mochten er sekswerkers zijn die 'aparte' of bijzondere/dubieuze ervaringen of zaken willen melden over of met bezoek Van de belastingdienst controleurs tijdens of na de controle(s) in (oost)brabant dan hoor ik het graag ivm lopend onderzoek hiernaar. (Regio eindhoven/denbosch)
Graag ervaringen mailen naar massagerenate@hetnet.nl of info@massagerenate.nl
Bvd gr renate
Oud 14 July 2018, 00:20
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard Controles door politie bij thuisontvangst

Beste dames.
Ik heb er lang over nagedacht of ik dit wel of niet ga schrijven.
En het leek me toch maar beter om wel even te schrijven.
Tijdens een controle bij mij heefthet PCT van Noord-Holland vastgesteld dat er geen sprake was van prostitutie, ik kon ook zeggen of ik iets gezien of meegemaakt had wat niet in orde was.
Ook heb ik verteld over iemand die iets deed wat ik niet fijn vond en waar ik toch wel mee zat.

PCT was heel aanspreekbaar en heel vriendelijk en toonde maar al te graag een luisterend oor.
Helaas zat ik er compleet naast.
Het akkefietje wat richting zededelict gaat is neergezet door het PCT als iets dat ik heb gevraagd of uitgelokt.

Ik heb verteld dat ik een goed contact heb met mensen in mijn werk en dat ik wel is uit eten ga met hun,en dat de rekening word gedeeld of de ene betaald of de andere betaald.
Politie heeft ervan gemaakt dat ik diensten verleen en mij laat uitbetalen door uit eten te gaan.

Er staan best ernstige beschuldigingen in en hele nare zaken,vooral nadat ik de melding heb gemaakt over een lastig persoon (die het zeden delict uitvoerde) en het omgedraaid word dat het slachtoffer de dader is.

De dame van de gemeente heeft mij in telefoongesprekken laten weten dat ik over seksuele handelingen moet praten als iemand mij belt.
Hier heb ik geen zin in en vind dit een nare aanpak van de gemeente.

En ook vraag ik mij af, hoeveel meldingen er wel zijn geweest bij de politie over lastige klanten of isschien geweld of aanrandingen tijdens thuis ontvangst.
De dames die dit hebben gemeld worden dan ineenkeer als dader gezien.

Ik zou de thuisontvangende dames adviseren om maar beter niks te zeggen tijdens een controle ,want ook al ben je niet fout of doe je niets fout het gene wat jij zegt word zo heftig omgedraaid dat het mensonterend is en erg schadelijk.
Wat de politie jouw verteld vooral niet geloven.
Bij mij hebben ze de brief naar mijn ouders gestuurd met al deze rare verhalen.
Mijn ouders weten dondersgoed wat ik doe en wij zijn een eerlijke familie tegenkver elkaar.
Maar de inhoud van deze brief waarin hun zeggen dat ik seks heb met mannen om een bordje rijst te krijgen, of dat ik mensen uitnodig omeen zeden delict uit te voeren, of een illegaal prostitutie bedrijf run ,was voor mijn ouders een shockerend iets om te lezen.

Het PCT en de gemeente heeft dan toch hun doel bereikt, endat is jouw leven proberen te ruineren.
Ook als je stopt met prostitutie werk komen ze ook nog achter je aan met valse beweringen en proberen ze er ook voor te zorgen om jouw privacy en vertrouwen te misbruiken om zo jouw leven te verpesten.

Ik adviseer jullie tijdens de controle bij thuisontvangst, of er nu wel of niet prostitutie plaats vind om niks te zeggen en je advocaat er gelijk bij halen.
Zie dit als een waarschuwing, en geloof niet wat ze zeggen,ze zijn in je gezicht heel anders en vriendelijk, maar uiteindelijk zeggen ze iets heel anders .

Dit is de tijd van nu, het PCT is er niet om je te helpen als je in de problemen zit,ze werken vanuit de gemeente en samen met de gemeente.
Ze zijn er om je uit de weg te ruimen.
Oud 24 July 2018, 23:13
Joke-Prive's schermafbeelding
Joke-Prive Joke-Prive is offline

Standaard

Wow, heftig verhaal! Nou maar duimen dat Proud hier wat mee kan. Waarom meld je dit niet bij hun? Zij zijn er tenslotte voor ons en hebben zelfs juristen.
Oud 28 July 2018, 12:52
Janina's schermafbeelding
Janina Janina is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Alweer zo'n verhaal over een controle die uiteindelijk veel consequenties heeft. Zoals Joke zei ga ermee naar Proud. Hopelijk kun je op individueel niveau geholpen worden, en daarnaast is het goed dat dit soort verhalen worden verzameld om een vuist te maken tegen dit beleid.
Wat een waardeloze ervaring voor je, sterkte!
Oud 14 August 2018, 01:14
dame dame is offline

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dahlia Bekijk bericht
en.
Bij mij hebben ze de brief naar mijn ouders gestuurd met al deze rare verhalen.
Waarom hebben ze dat gedaan? Is dat jouw officiele inschrijf adres? In dat geval klopt de procedure wel denk ik (zo niet, dan snap ik dit niet - je bent toch niet minderjarig?). Maar dan nog, ze zouden toch een beetje rekening kunnen houden met iemands prive omstandigheid. Bij de meeste dames uit het vak zijn de ouders niet op de hoogte. Je kan niet zomaar het risico nemen dat je iemands leven ruineert.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten