Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM

Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM Stel hier je vragen over BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 08 July 2009, 08:31
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard Hebben jullie vragen omtrent BDSM ?

Wat je altijd al hebt willen weten.
Hebben jullie vragen omtrent bdsm, stel ze gerust.
Ik zit al meer als 15 jaar in dit schitterende vak, en ben nog lang niet uitgespeeld.
Ook hoop ik dat collegas gaan schrijven.
The Bitch
Oud 09 July 2009, 14:43
Moderator

Standaard

Ik ben na 15 jaar nog niet uitgeleerd, heb dit vak echt moeten leren de theorie dan, hoe zet je klemmen hoe ga je om met electro, bondages, catheters, hoe zet je naalden ect....
Het gevoel zat in me maar je moet echt veel leren dan alleen met een zweepje slaan.
Heren die naar een dame gaan die pas bezig zijn en nog niet alles weten zoals het hoort kunnen daar goed beschadigd van terug komen.
Veel sm clubs adverteren met een meesteres in opleiding, dat vind ik persoonlijk een goede zaak.
En laten we eerlijk zijn dames die sm erbij doen omdat het extra geld op leverd en geen sm feelings hebben zijn zo uitgewerkt.
The Bitch

Met citaat reageren
Oud 12 July 2009, 15:36
Tornado Tornado is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Hy Bitch,

Als je de tijd hebt een vraag van mij te beantwoorden zou ik dat zeer op prijs stellen. In een groep of een gesprek zou ik hem niet zou gauw durven stellen, denk ik. Bijna niemand kent mij dus ...
"Wat is nu het exacte verschil tussen beffen en facesitting, als de vrouw gehurkt boven een man zit?"
Met citaat reageren
Oud 12 July 2009, 16:35
Moderator

Standaard

Beste Tornado je mag alles vragen hier op dit forum ben je anoniem.
De meesteres zit op de slaaf zijn gezicht en laat zich zo likken, dat heet facesitting.
Beffen doe je bij gewone erotiek.
Veel meesteressen die geen erotiek toepassen gaan bv met een slipje of langebroek op het gezicht van de slaaf zitten, dan mogen ze tegen het stof likken.
groet The Bitch
Met citaat reageren
Oud 12 July 2009, 19:32
Erotic Blackbird
Guest

Standaard

Nou extra geld valt wel mee hoor.
Ik probeer prijzen altijd betaalbaar te houden voor de liefhebbers.
De extra prijs is gelijk aan afschrijving op spullen en huur smkamer.
Met citaat reageren
Oud 19 July 2009, 20:31
fwm's schermafbeelding
fwm fwm is offline
Begint het te leren

Standaard

Dat zegt dan dat je het goed doet, maar er zijn er ook genoeg die meer vragen dan normaal is en omdat het niet echt een veel besproken onderwerp is voor de gemiddelde mens is dat ook wat makkelijker. Je gaat niet even snel rond kijken waar wat allemaal kost.
Ik niet tenminste, ik heb vooral gekeken waar ik me prettig bij voelde en wat bij mij paste. Maar hoeveel kijken niet eens zo ver en gaan naar de eerste de beste en betalen dan veel voor iemand die het erbij doet en eigenlijk niet echt weet wat er allemaal bij komt kijken.
Met citaat reageren
Oud 19 July 2009, 20:39
Moderator

Standaard

Investeren in goede spullen, je kleding en inrichting kost veel geld.
Daarom zijn de prijzen van sm meesteressen soms duurder dan een gewone dame van plezier.
Ik lees de laatste tijd veel advertenties van gewone dames die sm erbij doen voor een extra bedrag.
Terwijl de meeste sm meesteressen een vast tarief hanteren.
En klanten bepalen zelf waar ze zich goed bij voelen, en wat het beste bij ze past.
The Bitch

Met citaat reageren
Oud 20 July 2009, 16:37
fwm's schermafbeelding
fwm fwm is offline
Begint het te leren

Standaard

En om eerlijk te zijn pik je de echte er dan ook wel uit.
Als ik kijk waar ik wel eens geweest ben dan weet ik zeker dat ik "goed" behandeld word en omdat we het over geld hebben moet ik ook zeggen dat het altijd zeker waar voor het geld was.

De "echte" doen het toch met meer gevoel / kennis en weten wat je kan doen en hoe ver je kan gaan. Maar ze voelen aan wat iemand wil en dat zal iemand die het er maar voor het geld erbij doet niet zo goed kunnen naar mijn idee.
Met citaat reageren
Oud 16 November 2009, 10:17
dwangbuisjongen
Guest

Standaard

Vragen stellen, da's makkelijk gezegd maar dan valt het toch weer tegen om vragen goed onder woorden te brengen. In elk geval heb ik daar vaak moeite mee, misschien dat schaamte ook wel meespeelt...?
In ieder geval is het zo dat ik uit een gezin kom waar sexualiteit absoluut een taboe is, je mocht er nog niet eens over denken/fantaseren laat staan erover spreken. En dan op latere leeftijd (25+) vermoedens krijgen dat mijn sexuele wensen in de richting gaan van wat zo mooi heet BDSM. Tja, wat moet je daar nu mee? Wist destijds nog errug weinig van sex -Internet was er immers nog niet begin jaren 80- en SM stond gelijk aan een vorm van mishandeld worden met zwepen, in elk geval had ik zo'n beeld daarvan.
Thans is mijn kennis betreffende BDSM stukken beter geworden, gelukkig maar, en weet nu dat machteloosheid hetgeen is wat mij boeid. Heb daarover zelfs een heel duidelijk beeld in mijn gedachten. Probleem waar ik tegenaan loop is dat Meesteressen graag een spel willen spelen met hun subjes/slaafjes en dat is ook heel gebruikelijk. Echter, als ik aangeef daarvoor geen belangstelling te hebben maar reeds voldoening vind in totale machteloosheid, bondage bijvoorbeeld, dan vinden de Dames mij een saaie jongen waar Ze niks mee kunnen. Kortom, het is toch nog verdomde moeilijk om de juiste Domina te vinden. Jawel, een enkeling heeft idd de mogelijkheid voor eenzame opsluiting voor een paar uurtjes, maar rekent gewoon het normale tarief voor SM-sessies. Nee, dat is dan toch niet wat bij mij past.

En wat ik aan beeldmateriaal zoal tegenkom zwervend over het Internet, daar heb ik zo mijn bedenkingen bij of het allemaal wel zo 'onschuldig' is als men wel beweerd. Dan heb ik het o.a. over strak afgebonden vrouwenborsten, strak afgebonden mannelijke geslachtsdelen, naalden gestoken door allerlei lichaamsdelen en dat allemaal in het kader van een SM-spel. Vraag me hardop af wat daarvan de -blijvende?- gevolgen zullen of kunnen zijn, want daarover lees je niets....

Oh ja, wat betreft de kennis van gewone normale sexualiteit, die is amper toegenomen sinds ik het ouderlijk huis verlaten heb, nu zo'n 20 jaar geleden.
Ouderlijke invloed noemt men dat... grrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 16 November 2009, 16:43
Moderator

Standaard

Beste dwangbuisjongen

Je komt nog wel een Mrs tegen die bij je past, en je bent niet saai hoor jij kickt op het machteloze bondage het zou dan niet gepast zijn om je dan bv pijn te doen of iets te laten doen wat niet je kick is.
Veel hanteren het gewone tarief als je opgesloten wilt worden, de dames kunnen dan die tijd geen andere gast ontvangen als ze geen ruimte meer over hebben.
En ook bij opsluiting hoor je de slaaf in de gaten te houden.

En wat jij vaker tegen komt op het internet te strak afgebonden borsten of ballen die dan pimpelpaars van kleur zijn, dat is maar een moment opname snel daarvan en foto nemen en dan weer losmaken met films ook zit soms veel fake bij.
Zelf zet ik geen catheters, of naalden in de ballen het harde extreme trekt mij ook niet, ik doe uitsluitend sessies waar ik achter sta en niet dat de gast na een sessie zich moet laten behandelen door een arts.
Ik kan hier door mijn vergunning kwijt raken mocht er iets fout gaan, ik zou ook nooit iets van wurgsex doen of iemand in een latexvacuumbed vacuum zuigen.

Maar iedere Mrs speelt haar eigen spel sommigen houden van hard en extreem anderen weer van soft.
Veiligheid vertrouwen en vrijwilligheid, dat heb ik hoog in mijn vaandel staan.
groetjes The Bitch
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten