Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 06 January 2018, 07:12
EvertvdPik EvertvdPik is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard Echte vrouw of trans

Zo af en toe zie ik wel eens advertentie in de vrouwenrubriek voorbij komen waarbij ik mijn twijfels heb of ze een echte vrouw is of transsexueel. Zonder nu de dvp hier te noemen, zijn er aan het uiterlijk inclusief het gezicht nog kenmerken te zien dat ze voorheen nog als man door het leven ging?
Of zijn er misschien mannen die wel eens gedacht hebben na een bezoek van zo’n dvp: was het nu wel of geen transsexueel?
Met citaat reageren
Oud 09 January 2018, 15:01
Mister Dractic's schermafbeelding
Mister Dractic Mister Dractic is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Nee. Niet echt.
Met citaat reageren
Oud 11 January 2018, 12:42
Ashley Skye Ashley Skye is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Als het helemaal gebeurd is, alle operaties, zie/voel je er weinig meer van als het goed is. Zal bij de één of de andere persoon wel verschillend zijn.
Zijn de operaties allemaal goed gelukt en is alles ook in proporties met elkaar?
Sommige borst implantaten bv zijn niet allemaal even goed "gelukt" of (vak)kundig gedaan. Bil implantaten idem.
Zal ook wel met het financiële plaatje te maken hebben, kwaliteit of mindere kwaliteit zeg maar.
Maar soms zie je bv ook (veel te) grote borsten met hele kleine tepels erop.
Enfin als het helemaal gebeurd is alle operaties zou je het in principe niet moeten kunnen merken maar dan is diegene in mijn ogen echt een vrouw en zal ook zo ingeschreven enzo staan en dus ook als vrouw op haar paspoort staan.
Als je elke trans écht goed onder de loep neemt zal je altijd wel wat mannelijke kenmerken blijven vinden of kenmerken van plastische chirurgie, uitzonderingen daargelaten.
Het gaat om het complete plaatje.
Als je je vanbinnen vrouw voelt en je mooi slank bent, je ogen/gezicht supermooi opmaken en haartjes mooi verzorgd enz, ga je dat uitstralen en gaan mensen je als vrouw ervaren.
Live gaat (bijna) niemand je uitvoerig per cm2 bekijken maar ziet het totaalplaatje en vooral natuurlijk je gezicht en ogen. Je ogen zijn je blikvangertjes.. Als je bv een diepe put in je kin hebt is dat weer een verkeerde blikvanger en is moeilijk weg te make-uppen.
Kuiten kunnen benen weer heel vrouwelijk of juist mannelijk maken.
De stem is ook een erg belangrijk aspect voor het complete plaatje en de al daar niet vrouwelijke ervaring voor de bezoeker denk ik. Heeft allemaal weer met het innerlijk te maken.
Een jongen kan ook een hogere toonhoogte halen.
Als je je zo voelt, dan komt het er ook zo uit..

Bij een vrouw is alles sierlijk. Ze denken veel dieper en streven (veel meer dan een man) naar balans en controle. Ze "spelen" overal mee zodat alles tot in de puntjes (ook om haar heen) in harmonie is en ze een mooie eigen persoonlijke uitstraling hebben😀
Dan is een Vrouw happy.
Oud 11 January 2018, 14:22
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvertvdPik Bekijk bericht
kenmerken te zien dat ze voorheen nog als man door het leven ging?
99 van de 100 keer zie je het onmiddellijk aan de adamsappel.
Met citaat reageren
Oud 11 January 2018, 15:16

Standaard

Handen kunnen ook een goede indicatie zijn.
Zelf heb ik best slanke handjes gelukkig en geen grove kolenschoppies
Oud 27 January 2018, 10:21
opaanvraag opaanvraag is offline
Gaat nu meedoen

Talking

Kun je uiteindelijk beter hebben als een echte vrouw, deze weet tenminste hoe het mannelijk lid werkt en wat lekker is. En belangrijk is ,als de tijd die je samen hebt maar goed is, en er tevreden op terug kijkt maakt het niet uit. Een andere bijzaak is dat ik het wel een geile achterliggende gedachte is , maar dat is persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 05 July 2018, 12:37
hondekop hondekop is offline
Begint het te leren

Standaard

Ik was meerder malen in Thailand en daar zie je vaak katoys dus volledig omgebouwde om t zo maar ff te zeggen.
Bij de meeste zie ik t wel maar soms zijn er hele mooie bij.
Ik sprak er 1 waarvan ik dacht wauw,,,,na een gesprek van 5 minuten vertelde ze het gewoon dat ze dus een katoy was en ik heb het gesprek vriendelijk dood laten bloeden want ik wil niet een zgn vrw doe ooit vent is geweest,,,,,
zal wel aan mij liggen ok maar so be it he?
liever een echte vrw en in Thailand zie ik t ook inderdaad vaak aan de ademsappel of de vingers maar ook aan de lengte.
Handen zijn nou eenmaal niet gemakkelijk kleiner te krijgen via operaties of iets.
Thaise shemales of katoys zijn vaak zwaar opgemaakt met make up en dat doet de gewone thaise echte vrw ook wel maar niet in 10 kleuren en dergelijke.
Ik heb m.i. in ieder geval nog nooit de fout begaan
Met citaat reageren
Oud 14 July 2018, 21:34

Standaard

Ieder z'n ding toch ?
Als jij het niks vindt moet je het zeker niet doen Hondenkop !
Ik ben gek op zware makeup.
Althans niet té zwaar en eigenlijk altijd donker.
Oud 04 October 2018, 20:06
MerelDG MerelDG is offline
Komt net kijken

Standaard

In Westen merk en zie ik direct. In Thailand en Filipijnen is het verschil soms nauwelijks merkbaar dan zijn het echt de maniertjes vooral en benadering. Mannen zijn natuurlijk veel directer in benadering zeker in dat soort culturen zullen vrouwen vaak niet de eerste stap zetten.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten