Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 17 December 2017, 07:13
Saturnus Saturnus is offline
Komt net kijken

Standaard Wie heeft ervaring met AirBnB?

Als ik verschillende fora vluchtig doorlees, zie ik dat mensen soms via AirBnB een locatie regelen om af te spreken. Zijn er misschien mensen die hun ervaring hiermee willen delen en mij kunnen vertellen hoe dat in praktijk werkt? Hoe discreet is afspreken via AirBnB? Ontmoet je de verhuurder (of andere huisgenoten), of kunnen de sleutels ook overhandigd worden zonder de verhuurder in persoon te ontmoeten?

Voor het afspreken van een intieme ontmoeting wil ik namelijk zo min mogelijk tussenkomst van derden en alles zo discreet mogelijk regelen.
Met citaat reageren
Oud 17 December 2017, 07:28
Modje's schermafbeelding
Modje Modje is nu online
Moderator

Standaard

https://www.hookers.nl/forum/hookers...ing-met-airbnb
Met citaat reageren
Oud 20 December 2017, 09:11
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Ik heb wel eens wat van die bnb'tjes aangeschreven maar de reacties zijn van clownesk en zielig tot en met van die vooraan in de kerk zittende stakkers.

kortom
nooit gelukt.
Met citaat reageren
Oud 20 December 2017, 10:03
Komt net kijken

Standaard

Ik heb de vraag ook op dit forum geplaatst in de hoop dat er hier misschien nog extra mensen zijn die mij meer kunnen vertellen over hun ervaring met AirBnB. Tot dusver lijkt het wat dubbel te zijn. Aan de ene kant hoor ik er positieve signalen over, maar aan de andere kant lees ik ook dat het niet geschikt zou zijn. Als het discreet is dan heeft AirBnB mijn voorkeur namelijk. Mochten er mensen zijn die mij hier meer over kunnen vertellen, dan hoor ik het erg graag. Suggesties voor alternatieven voor AirBnB (in de buurt van Amsterdam) zijn ook welkom!
Met citaat reageren
Oud 20 December 2017, 10:08
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan58 Bekijk bericht
Ik heb wel eens wat van die bnb'tjes aangeschreven maar de reacties zijn van clownesk en zielig tot en met van die vooraan in de kerk zittende stakkers.
Dank voor je reactie! Liet je de huurders al bij het aanschrijven weten met welk doel je de locatie wil huren? Als dat namelijk het geval is, is het dan ook een optie om gewoon een locatie te huren zonder de huurder vooraf te laten weten dat je van plan bent een intieme ontmoeting te hebben?
Met citaat reageren
Oud 20 December 2017, 10:48
EvertvdPik EvertvdPik is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saturnus Bekijk bericht
Als ik verschillende fora vluchtig doorlees, zie ik dat mensen soms via AirBnB een locatie regelen om af te spreken. Zijn er misschien mensen die hun ervaring hiermee willen delen en mij kunnen vertellen hoe dat in praktijk werkt? Hoe discreet is afspreken via AirBnB? Ontmoet je de verhuurder (of andere huisgenoten), of kunnen de sleutels ook overhandigd worden zonder de verhuurder in persoon te ontmoeten?

Voor het afspreken van een intieme ontmoeting wil ik namelijk zo min mogelijk tussenkomst van derden en alles zo discreet mogelijk regelen.
Ben je bang voor een verhuurder ofzo? Maar wat is er mis om naar een vrouw toe te gaan die je prive ontvangt? Of snap ik het doel niet van je vraag.....
Met citaat reageren
Oud 20 December 2017, 11:03
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvertvdPik Bekijk bericht
Ben je bang voor een verhuurder ofzo?
In de recensies lees ik soms dat huurders een hele rondleiding van de verhuurder krijgen of gelijktijdig samen met de verhuurder of andere huisgenoten zitten en dat zou ik niet prettig vinden gezien hetgeen waarvoor ik het huur. Omdat ik geen ervaring met AirBnB heb, weet ik niet wat ik ervan moet verwachten. Ik weet ook niet of verhuurders er een probleem mee hebben als hun huis voor een romantisch contact gehuurd zou worden. Als ik huurder was, zou ik het iig niet prettig hebben gevonden...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvertvdPik Bekijk bericht
Maar wat is er mis om naar een vrouw toe te gaan die je prive ontvangt? Of snap ik het doel niet van je vraag.....
Wij kunnen elkaar niet ontvangen en zijn daarom afhankelijk van een derde locatie.
Met citaat reageren
Oud 20 December 2017, 11:39
Modje's schermafbeelding
Modje Modje is nu online
Moderator

Standaard

Kijk anders hier eens..

Rendez-vous hotels in Nederland
Met citaat reageren
Oud 20 December 2017, 12:59
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modje Bekijk bericht
Kijk anders hier eens..

Rendez-vous hotels in Nederland
Ook daar heb ik ervaring mee

ZEER SLECHTE ERVARING
Na het boeken kreeg ik opeens allemaal aanvullende voorwaarden
Na het boeken kreeg ik een lokatie door die tientallen KMs verder was.
Ik heb geanulleerd en kreeg maar de helft van mijn geld terug en moest visa card inschakelen om het helemaal terug te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20 December 2017, 13:38
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan58 Bekijk bericht
Ook daar heb ik ervaring mee

ZEER SLECHTE ERVARING
Na het boeken kreeg ik opeens allemaal aanvullende voorwaarden
Na het boeken kreeg ik een lokatie door die tientallen KMs verder was.
Ik heb geanulleerd en kreeg maar de helft van mijn geld terug en moest visa card inschakelen om het helemaal terug te krijgen.
Dat weerhoudt mij er wel een beetje van om met die site in zee te gaan. Ze hebben ook geen opties in de buurt van Amsterdam.

AirBnB heeft het voordeel dat er veel verschillende locaties zijn. Hoe zijn de ervaringen met secretrooms.nl?
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten