Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 17 April 2017, 14:04
Rode lana Rode lana is offline
Met vakantie

Standaard Het effect van een weigeraar

Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik het weinig mee maak maar als het gebeurd ben ik van slag, misschien juist omdat het weinig gebeurd.

Vanochtend had ik het ook, hij was mijn eerste klant en ik zag het eigenlijk al toen hij binnen kwam, maar soms breekt het ijs en bemerken ze hoe gezellig en vriendelijk ik ben altijd een gezellig intro met iets te drinken en altijd op nette lokatie.
Deze man vond ik zelf best leuk, ik vroeg aan hem waarom niet, tja weet niet voel geen klik......mmmmm na 2 minuten????
Ik zeg wat is je punt nou ja hij vond mn gezicht anders als verwacht, tja dat kan.
Wat ik zo frapant vind is dat de jongere heren en sommige knappe heren mij juist er leuk vinden uitzien en wanneer ik de deur open doe kijken ze meestal positief verast.
Zo een weigeraar maakt je extreem onzeker.
Waar het mij omgaat is dat deze man een half uur rijd en mij niet eens een kans geeft. De meeste foto's van mij zijn van begin april dus recenter kan niet.
Maar goed met mij doet het enorm veel.

Lana
Met citaat reageren
Oud 20 April 2017, 10:33
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard

Lana ik sta helemaal achter je wat dit betreft.
Het komt een beetje overeen met mannen die naar een privehuis gaan en alle dames laten voorstellen,om dan vervolgens te vragen om nog een keer het hele voorstelrkndje te doen,en dan zeggen dat er niks bij zit.
En dan gewoon weglopen.
Terwijl er alle vrouwen aanwezig zijn van alle maten en kleuren.
Het is zo focking irritant.
Ik maak het zelf ook wel is mee,
Ze zijn binnen en zeggen dan gelijk er is geen klik,hoe kan dat na 2 minuten.
Oftewel 1 minuut.
Het ergste is ook dat een klant jouw uitkiest terwijl hij al weet dat je niet zijn type bent maar omdat de prijs goed is dan gaan ze toch.
En dan krijg je daarna een recenssie waarin er geklaagd word dat je er heel anders uitziet dan op de fotos.
Ik had altijd op mijn advertentie staan volslank,en toen heeft een vriendin mij erop gewezen dat mijn figuur normaal tot slank is.
Maar de man die bij mij was (zoekmachine,op hookers) gaat dan toch weer klagen dat ik dik ben en alles.
Ook heb ik dit gezien bij andere mannen,sinds kort heb ik aangegeven dat ik slank tot normaal ben.
Die weglopers met hun smoesjes zouden eens een spiegel voor hun moeten houden.
Ook heb ik er een hekel aan dat mannen mij gelijk betasten en dan ineens weer weglopen.
Zonder ook maar iets te betalen.
Na wat ervaring hoor ik nu wel al van te voren aan de telefoon wanneer iemand serieus is.
Als de man teveel vragen gaat stellen van hoe zie je eruit,of opmerkingen zoals,zolang je er goed uitziet is er jiks aan de hand.
Maar ieder heeft zijn eigen keuze en smaak.
Ik word dan al verdachtig.
Laatst ook iemand die wou perse afspreken en het was laat.
Ik bleef maar nee zeggen en toen zei hij van en als ik je nu is 200eurk geef (mijn studie moet nog betaald worden dus ik had hrt erg nodig)
Angekomen zegt meneer ik ben zijn smaak niet want hij valt op blanke vrouwen,terwijl hij de fotos heeft gezien.
En ja hoor hij is weggegaan,mij heeft het reisgeld gekost en alles.
Meneer zegt zelf dat geld geen probleem is voor hem.
Maar wel weglopen.
Laatst had ie me weer gebeld en gevraagd om toch weer een afspraak te maken.
Amehoela zeg ik dan.
Met citaat reageren
Oud 20 April 2017, 21:55
fenna.masseuse fenna.masseuse is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Dit is een lastig dilemma en nee leuk is het niet.

Ik vindt echter dat ook ik het recht heb om een afspraak niet door te laten gaan als degene bij mij op de bank zit en dat is aan beide kanten het risico van privé afspreken.

En helaas is een foto een statisch beeld en als je iemand live ziet en spreekt kan een ander beeld ontstaan toch? Ik sta niet mijn gezicht op de foto en snap ook dat dat een belangrijk deel is.

Het nadeel is dat de heren hier vervolgens een "leuk" verhaal van maken op hookers of kinky. En dat dus niet het hele verhaal verteld wordt. Je hoeft iemand niet te beledigen tot op het bot als ze niet aan je verwachtingen voldoet... Als de heren dit risico niet willen lopen waarom spreek je dan prive af? dat is mijn grote verbazing.
Oud 25 April 2017, 11:45
Met vakantie

Standaard zoiets als dit is niet leuk !

Beste wandelaars en DVP's,

Oke, ik word vanochtend om 8.15 gebeld en neem op, lag nog op mn pas gerenoveerde kamerop bed.......meneer vraagd een afspraak om 11.00 moet je altijd mee uitkijken want kan een faker zijn of afbeller maar oke.....
ik bel hem om 10.55 oftie nog komt want geloof me ik ben gek gebeld tussen half 9 en 11.00 allemaal heren die mij graag willen ontmoeten voor een uurtje of ander half, nu was er een heer voor mij om 09.00 een uurtje.....erge leuke klant....maar de rest vond na elven watt laat maar goed ik verkoop 3 x een nee want meneer komt om 11.00 snap je, lana voert geen dubbele afspraken.....meneer komt binnen en roept datie erg weinig tijd heeft......tja zn klanten bellen, duuuuu bij mij ook he.
Ik zeg dacht dat je een uurtje wilde, tja was de bedoeling ook.....mmmm voor niets 3 x nee gezegd maar vooral om het feit dat ik geen vluggertjes of pijp date's doe.....ik ben geen bakje waar je ff in mag spuiten.....zomaar
Ik voel me flink genaaid.....ik zeg prima hoor zullen we eerst afrekenen.....hij zegt wat kost het en ik zeg 80 euro.....ik bereken gewoon half uur prijs want ik DOE GEEN VLUGGERTJES.....ik hou van pijpen, krijg altijd complimentjes klaar komen in mn mond vind ik helemaal geen probleem maar WEL via pijp date's
Ik pijp hem efkes en op moment supreme trektie wat, hij roept het komt en ik wacht ff en komt klaar op zn buik......want het is net wat ik zeg, ik ben geen opvang bakje, de telefoon gaat, ik denk bekijk het en neem op.....
Jullie mogen weerdenken LANA is weer een bitch..... maar afspraak is afspraak en manipuleer me niet tot een vluggertje want dat doe ik niet.
Wat mij dwars zit is dat ik een anderhalf uurtje had kunnen hebben.....gewoon gezellig....met pijpen en alles erop en eraan maar goed deze klant heeft die date dwars gezeten.
Nu kun je zeggen jaaaaa maar als je het niet prettig vind waarom doe je het dan nog. Nou kijk ik ontvang mijn heren in luxe ambiance, probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen en dat blijkt uit het feit dat ik na het inchecken op zondag middag 16.00 alleen al op die zondag 3 bekende terug zag. Ik probeer op elk front mn best te doen maar door deze klant loop ik 50 euro mis.......oooo lana werkt alleen om het geld nee maar laten we wel zijn wanneer ik recenties lees waar de meest onbenullige dingen instaan.
Dat iemand z'n haar verfd, klapperend gebid heeft, er uit ziet als een uitgedroogde pruim........maar ik heb 4 van die klantjes kost het me 200 euro.....ik wil jou gezicht wel eens je gezicht zien als jou baas zegt.....uuuuhhhh sjon je krijgt deze maand 200 minder.....zeg jij dan ook uuuuhhhhh ja hoor is goed ik werk niet alleen voor het geld.....hahahah denk het niet. Dus wanneer een dame high class moet zijn, behandel haar dan ook high class,

Check my new pic,

lana
Met citaat reageren
Oud 30 April 2017, 22:30
Met vakantie

Standaard Heren bel mij ipv te smssen

Beste Heren,

Toch erg vervelend dit soort dingen,
Vandaag richting groningen en er staat duidelijk in mn advertentie pas na 15.00 maar goed je word vanaf de ochtend al gek gebeld.....
Er is een bepaalde heer die mij al een paar x heb gebeld.
GPS valt uit en ja ik rij verkeerd maar goed deze heer spreekt om 18.00 met mij af.
Nu bellen meerdere heren mij die allen graag willen komen.
Eerder is er ook iemand die komt.

Oke hier mijn punt.....
Vind jij het zelf leuk als je 125 euro betaald en ik zit steeds op mn telefoon te kijken????
Dus doe ik dat niet......
Deze meneer is mans genoeg geweest om mij diverse keren te bellen maar netjes afbellen ho maar neeeeee stuur wel smsje, die ik dus niet hoor snap je.
Zit ik zoals afgesproken te wachten......komt de heer niet.....

PPPPfffff afgesmst

Dus niks gehoord snap je......

Heel jammer want heb wel 3 x een nee geroepen

JAAAAA maar ik kan niet belluh......

Maar als ik druk ben kan ik niet smssen......

xxx LANA xxx
Met citaat reageren
Oud 19 June 2017, 10:08
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Ik ken een heer die graag met je wil afspreken.
Die heer dingt niet af, nooit.
Die heer is niet graaierig, grijperig of knijperig.
De betreffende heer komt zijn afspraken zéér stipt na.

Jij hebt al eens contact gezocht met die heer.
Erger nog, jij hebt die heer zelfs een gratis date aangeboden.
Die heer hoeft helemaal niet iets gratis.
Maar die heer wordt tegelijkertijd door jou botweg geweigerd omdat ie te oud is.

Die heer is best wel teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 22 July 2017, 15:42
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Helaas,net tich weer zo een ervaring.
Meneer uit zandvoort belt mij dat ie met de trein komt,hij wil een afspraak.
Alles oke,belt op de tijd dat ie er is. Ik laat hem binnen.
Zegt hij :ik had een nederlandse dame verwacht!!!
Ik zeg tegen hem, u kunt toch wel zien op de fotos dat ik een donkere huidskleur heb.
Ja maar die waren zo dknker zegt ie.
En dor die kousen die je aan had zag ik het niet goed,dus ik zeg ik heb geen kousen aan op de fotos.
Meneer heeft dus verkeerde advertentie gekeken.
Echt afschuwelijk, gaat ie ook nog is vernederend zitten doen.
Hij heeft een advertentie zitten bekijken van een blanke nederlandse vrouw en mijn telefoonnummer gebelt,gewoon nummer verwisseld per ongeluk.
Deze man is verkeerd en hij geeft mij ook nog is een afkeurende toon.
Echt ,soms wil ik dit soort idioten echt een knal verkopen.
Ik heb hem duidelijk gemaakt
dat ik een afspraak niet heb aangenomen vanwege hem.
En hij beweerd ook nog is dat ik dan maar geen fotos moet neerzetten van blanke vrouwen.
Soms gaan ze echt veels te ver.
Ik denk dat ik volgende keer maar is iemand alle hoeken van de kamer laat zien.
Dit gaat veels te ver gewoon dit soort gedrag

Laatst gewijzigd door dahlia; 22 July 2017 om 22:11
Met citaat reageren
Oud 22 July 2017, 18:20
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

En nu allemaal rare berichtjes van deze man,ik heb de gegevens door gestuurd naar de desdoende instantie,ik hoop dat ze goed zijn aangekomen want heb ouderwetse telefoons.
Meneer zegt dat ie aan het hele plein/straat aan het vertellen is wat ik doe en dat de mensen niet blij met mij zij .
Ook zegt meneer dat ik geen belasting betaal en dat ie mij gaat aangeven.
Ik vertrouw deze kerel totaal niet,rare vent.
Ik zet hem maar gelijk op de lijst,liever andere dames waarschuwen.
Lijkt me sterk dat hij dit allemaal doet maar de smerige smsjes die ik binnenkrijg is toch wel extreem.
Gelukkig maar dat ie dat stuurt,heb ik genoeg bewijs.

Laatst gewijzigd door dahlia; 22 July 2017 om 22:12
Met citaat reageren
Oud 22 July 2017, 20:25
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dahlia Bekijk bericht
het hele plein/straat aan het vertellen is wat ik doe en dat de mensen niet blij met mij zij
Ha eindelijk een goeje reden om eens naar het mooie oosten te verhuizen...
Alwaar een geile ouwe ikke resideert....
En dat kleurtje...mmmmm dat moet ik eens helemaal en heel nauwkeurig bekijken hoor.
Met citaat reageren
Oud 26 February 2018, 00:29
dame dame is offline
Ik weet de weg hier nu wel!

Standaard

Ik heb het ook wel eens gehad en vond dat vervelend, maar ik betrek het toch niet echt op mijzelf. Wat heeft de klants' smaak met mij te maken? Ik geef echter vooraf een voldoende duidelijk beeld dat dit weinig gebeurt en als het gebeurt moet de klant nogsteeds een gedeelte van de tijd betalen (de informative vooraf was duidelijk - de keuze ligt dus bij de klant). Klanten weten vooraf dat ze in moeten stemmen met deze voorwaarden.

En betasten voor de betaling en dan nog weglopen.. dat kan echt niet! Als dit nog eens gebeurt vraag dan asjeblieft om op zijn minst de helft van de vergoeding. Zo kom je wel erg goedkoop aan je trekken.. Zet hem ook meteen op de fakerslijst!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten