Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 01 March 2017, 17:14
Paulus73 Paulus73 is offline
Gaat nu meedoen

Standaard PZC De ExtraGeldMachine

Irritantste zaak bij het bezoeken van een dvp, prive of privehuis.
Het extra betalen voor pzc....
"Schat ik pijp ook zonder condoom voor 50 extra"
"50? Nee das teveel voor min budget"
"....1x klaarkomen dan 35 euro?" (niet in de mond he)
"Ok is goed"

Ik stink er weer in.

Eigenlijk is dit gewoon geld trekkerij.
Want of je pijpt zonder condoom of met. Veel vrouwen pijpen ook liever zonder, mist goed schoon en redelijk geschoren. Smaak van de pik schijnt toch beter te zijn dan de gebruikelijke condoom, meerdere keren een dvp horen zeggen.

Toch extra vragen, toch het spelletje spelen. Kijk dat je vor anaal extra vraagt , tuurlijk is wel ff wat anders. Andere extreme dingen, vooral extra vragen het is namelijk ook iets extra`s, algemeen geaccepteerd.

Maar dat pzc is in principe gewoon je prijs ophogen en in mijn mening disrespectabel naar een klant toe. Als je vind dat je te weinig verdient voor zo`n uurtje gooi dan je basistarief omhoog met 30 in je advertentie.

Als je het smerig vind pzc, doe het dan niet en geef dat aan. Maar voor 50 verlaag je je wel tot iets wat je smerig vind? Vage boel. Geen zelfrespect. En anders is het gewoon dat ene trucje om meer geld te krijgen. Punt. En dat laatste geld voor de meeste nietwaar?

Pfff moest ik ff kwijt....

En ik? Ik betaal altijd weer extra haha Ik ben zo zwak...
Met citaat reageren
Oud 02 March 2017, 10:01
sexlovertje sexlovertje is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus73 Bekijk bericht
Irritantste zaak bij het bezoeken van een dvp, prive of privehuis.
Het extra betalen voor pzc....
"Schat ik pijp ook zonder condoom voor 50 extra"
"50? Nee das teveel voor min budget"
"....1x klaarkomen dan 35 euro?" (niet in de mond he)
"Ok is goed"

Ik stink er weer in.

Eigenlijk is dit gewoon geld trekkerij.
Want of je pijpt zonder condoom of met. Veel vrouwen pijpen ook liever zonder, mist goed schoon en redelijk geschoren. Smaak van de pik schijnt toch beter te zijn dan de gebruikelijke condoom, meerdere keren een dvp horen zeggen.

Toch extra vragen, toch het spelletje spelen. Kijk dat je vor anaal extra vraagt , tuurlijk is wel ff wat anders. Andere extreme dingen, vooral extra vragen het is namelijk ook iets extra`s, algemeen geaccepteerd.

Maar dat pzc is in principe gewoon je prijs ophogen en in mijn mening disrespectabel naar een klant toe. Als je vind dat je te weinig verdient voor zo`n uurtje gooi dan je basistarief omhoog met 30 in je advertentie.

Als je het smerig vind pzc, doe het dan niet en geef dat aan. Maar voor 50 verlaag je je wel tot iets wat je smerig vind? Vage boel. Geen zelfrespect. En anders is het gewoon dat ene trucje om meer geld te krijgen. Punt. En dat laatste geld voor de meeste nietwaar?

Pfff moest ik ff kwijt....

En ik? Ik betaal altijd weer extra haha Ik ben zo zwak...
Nee hoor dat zie jij helemaal verkeerd.
Want waarom ik het doe is gewoon dat je het niet bij iedereen doet.
Als iemand bv veel voorvocht heeft dan doe ik het niet.
Maar je zal er verbaasd van zijn hoeveel mannen eigenlijk toch met condoom gepijpt willen worden, en als je het all in doet gaan ze zeker zeuren of het niet goedkoper kan omdat je met condoom pijpt.
En je bent dan verplicht om het echt bij iedereen te doen dan kan je niet terug en krijg je gelijk slechte recensies dat je niet pijpt zonder en dat ze ervoor betaald hebben en al dat soort onzin. terwijl die klant gewoon geen type is om zonder te pijpen.
Kijk 50 euro extra vind ik ook wel iets teveel van het goede
Met citaat reageren
Oud 02 March 2017, 17:44
YuriB YuriB is offline
Komt net kijken

Standaard

Ik kan het soms wel begrijpen als een dame in haar advertentie vermeldt dat ze extra geld vraagt voor bepaalde dingen. Logisch als het iets is wat ze minder prettig vindt (ivm hygiëne of andere reden) of als het extra kosten/voorbereiding of moeite met zich meebrengt voor haar. Er zijn ook genoeg mensen die bereid zijn over te werken of een rotklusje te doen als ze daar extra voor betaald worden, dus waarom niet. Als je er niet extra voor wilt betalen dan doe je het toch niet of je gaat ergens heen waar je geen extra kosten betaalt. Wat misschien ook uitmaakt is of je schoon bent of niet. Ik zorg er altijd voor dat ik net gedoucht ben voor ik naar een dame toe ga. Wat voor mij wel een van de grootste afknappers is, is als een dame extra geld probeert te vragen (meer dan uit haar advertentie blijkt) gewoon om te kijken of er meer uit te slepen valt. Lijkt mij net zo erg als de heren die proberen af te dingen. Als een dame voor mijn wensen extra geld vraagt ga ik liever ergens anders naartoe. Naar een dame waar het niet overkomt alsof ze het wel doet, maar met tegenzin. Ik heb overigens geen probleem met dames die alleen pmc aanbieden.
Met citaat reageren
Oud 02 March 2017, 18:19
Gaat nu meedoen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sexlovertje Bekijk bericht
Nee hoor dat zie jij helemaal verkeerd.
Want waarom ik het doe is gewoon dat je het niet bij iedereen doet.
Als iemand bv veel voorvocht heeft dan doe ik het niet.
Maar je zal er verbaasd van zijn hoeveel mannen eigenlijk toch met condoom gepijpt willen worden, en als je het all in doet gaan ze zeker zeuren of het niet goedkoper kan omdat je met condoom pijpt.
En je bent dan verplicht om het echt bij iedereen te doen dan kan je niet terug en krijg je gelijk slechte recensies dat je niet pijpt zonder en dat ze ervoor betaald hebben en al dat soort onzin. terwijl die klant gewoon geen type is om zonder te pijpen.
Kijk 50 euro extra vind ik ook wel iets teveel van het goede

Ok, duidelijk verhaal. Dat is wel het klote aan recensies. 1 of 2x een slechte recensies en mensen krijgen al twijfels wat resulteert in minder nieuwe bezoekjes. Echter bij iemand als jij die overwegend goede recensies heeft zal dat zeker minder zijn. Die snap ik. Van het voorvocht snap ik ook. Maar als dat het geval is, sorry schat maar je hebt teveel voorvocht, jammer maar moet echt condoom om heen.
Ik schrijf dit soort dingen ook niet in de veronderstelling dat het iets gaat veranderen ofzo, it is what it is.
Maar als ik als vaste klant een soort van vertrouwensband heb opgebouwd door meerdere prettige bezoekjes en ben altijd schoon (wat ik ben) , dan is het simpel, joh ik ben blij met jou als klant dus voortaan gewoon zonder condoom geen extra, maar mondje dicht. Kan ook he...maar gebeurt niet.
Dat zegt dat het een geldkwestie is en niet een zaak van schoon of voorvocht.
Trouwens, bij voorvocht altijd condoom? Als hij aangeeft ik betaal dat extra? Of is het dan ik doe het altijd met condoom?
Met citaat reageren
Oud 02 March 2017, 18:26
Gaat nu meedoen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YuriB Bekijk bericht
Ik kan het soms wel begrijpen als een dame in haar advertentie vermeldt dat ze extra geld vraagt voor bepaalde dingen. Logisch als het iets is wat ze minder prettig vindt (ivm hygiëne of andere reden) of als het extra kosten/voorbereiding of moeite met zich meebrengt voor haar. Er zijn ook genoeg mensen die bereid zijn over te werken of een rotklusje te doen als ze daar extra voor betaald worden, dus waarom niet. Als je er niet extra voor wilt betalen dan doe je het toch niet of je gaat ergens heen waar je geen extra kosten betaalt. Wat misschien ook uitmaakt is of je schoon bent of niet. Ik zorg er altijd voor dat ik net gedoucht ben voor ik naar een dame toe ga. Wat voor mij wel een van de grootste afknappers is, is als een dame extra geld probeert te vragen (meer dan uit haar advertentie blijkt) gewoon om te kijken of er meer uit te slepen valt. Lijkt mij net zo erg als de heren die proberen af te dingen. Als een dame voor mijn wensen extra geld vraagt ga ik liever ergens anders naartoe. Naar een dame waar het niet overkomt alsof ze het wel doet, maar met tegenzin. Ik heb overigens geen probleem met dames die alleen pmc aanbieden.
Dat van die dames die gelijk kijken of er meer uit te halen valt haha, herkenbaar bij een bezoek dat ik laatst bracht , never again lol Leek wel een markt bij elke handeling.
Ok,
Tuurlijk, hun lijf , hun regels. Vermeld wat je doet, geef het aan tijdens eerste telefoongesprek ofzo, allemaal geen probleem. Is logisch, al die extra`s zoals anaal en verdere dingen die verder gaan dan plain sex. Yep, logisch.
Daar heb ik het niet over, beschrijf ik ook he.
Ben trouwens van mening dat je nooit een normale baan en zijn omstandigheden kan vergelijken met wat zij doen. Ik zie dat wel vaker dat heren het hele gebeuren relativeren op die manier. Het blijft een zeer speciale "baan". Geen uurtje overwerk met het leeghalen van een vervuilde ruimte ofzo. Ik noem maar wat.
Met citaat reageren
Oud 02 March 2017, 19:01
YuriB YuriB is offline
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Ben trouwens van mening dat je nooit een normale baan en zijn omstandigheden kan vergelijken met wat zij doen. Ik zie dat wel vaker dat heren het hele gebeuren relativeren op die manier. Het blijft een zeer speciale "baan". Geen uurtje overwerk met het leeghalen van een vervuilde ruimte ofzo. Ik noem maar wat.
Heb je ook helemaal gelijk in dat het niet hetzelfde is als een uurtje overwerk. Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik het best begrijp als dames iets liever niet willen doen, maar het wel willen doen als ze er wat meer voor krijgen. Iedereen heeft wel dingen die ze niet zo graag doen, maar als er iets tegenover staat het wel bereid zijn te doen.

Je had een tijd geleden een programma fear factor. Kon je een milljoen winnen. Moest je wel allerlei ongewone dingen doen en eten. Daar zie je dat mensen meer bereid zijn te doen als er meer tegenover staat. Ik ben bijvoorbeeld ook bereid om meer te doen voor een miljoen dan voor een tientje. Wat ook weer niet betekent dat overal een prijs op valt te plakken.
Met citaat reageren
Oud 03 March 2017, 08:29
sexlovertje sexlovertje is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Citaat:
Ok, duidelijk verhaal. Dat is wel het klote aan recensies. 1 of 2x een slechte recensies en mensen krijgen al twijfels wat resulteert in minder nieuwe bezoekjes. Echter bij iemand als jij die overwegend goede recensies heeft zal dat zeker minder zijn. Die snap ik. Van het voorvocht snap ik ook. Maar als dat het geval is, sorry schat maar je hebt teveel voorvocht, jammer maar moet echt condoom om heen.
Ik schrijf dit soort dingen ook niet in de veronderstelling dat het iets gaat veranderen ofzo, it is what it is.
Maar als ik als vaste klant een soort van vertrouwensband heb opgebouwd door meerdere prettige bezoekjes en ben altijd schoon (wat ik ben) , dan is het simpel, joh ik ben blij met jou als klant dus voortaan gewoon zonder condoom geen extra, maar mondje dicht. Kan ook he...maar gebeurt niet.
Dat zegt dat het een geldkwestie is en niet een zaak van schoon of voorvocht.
Trouwens, bij voorvocht altijd condoom? Als hij aangeeft ik betaal dat extra? Of is het dan ik doe het altijd met condoom?
Ik vind zolang de dame het aanbied in haar advertentie wat extra kost vind ik het ok.
Maar als ze nog tal van andere extra dingen gaat vragen dan zou ik zeggen toeledeloe
En als een klant veel voorvocht heeft ja dan gaat er altijd een rubbertje om maar vaak weten ze het al van zichzelf en zeggen ze het ook wel eens van te voren dan is het simpel zoniet dan hebben wij dames wel onze ervaringen om dit gauw genoeg te zien.

Je kan moeilijk 150 euro vragen all in en stel dat je een pik krijg die er niet uitziet? of wat dan ook? nee je zal altijd jezelf in moeten dekken.
Gelukkig bestaat mijn klantenkring uit toch wel de wat meer verzorgde man maar kan me voorstellen als je raamwerk doet wat je dan allemaal niet binnen krijgt
Met citaat reageren
Oud 03 March 2017, 11:49
Thirza soaaids Thirza soaaids is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
disrespectabel naar een klant toe (...)
Beste heren en dames,

Pijpen zonder condoom is inderdaad vrij gangbaar in de prostitutiewereld. Dat is bekend.
De discussies zijn legio; in deze thread gaat het over het wel of niet 'uitpezen' van de handeling door sekswerkers en wat je daar als klant mee moet of doet.

Verwachten dat je als klant gepijpt kan/mag worden door een sekswerker (tegen welke prijs dan ook), is vrij respectloos naar de sekswerker en haar beroepsrisico's.
Vaak wordt namelijk voor het gemak vergeten dat pzc niet zonder risico is. We zien bijvoorbeeld steeds vaker gonorroe in de keel. Dat loopt de sekswerker op van de klant. De volgende klant van diezelfde sekswerker laat zich ook pijpen zonder condoom; gonorroe in de plasbuis. Deze klant neukt met weer een andere prostituee, er gaat iets mis met het condoom of er wordt wederzijds flink gevingerd/afgetrokken; gonorroe in de vagina.
Zie je de cirkel voor je?

De sekswerker is uiteindelijk degene die het meeste risico loopt. Gebruik gewoon een condoom bij pijpen. Zo loopt niemand risico op bijvoorbeeld gonorroe, chlamydia of herpes.

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids
Met citaat reageren
Oud 04 March 2017, 09:03
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard

Ik vind pijpen zonder niet vies en heb er totaal geen problemen mee. Natuurlijk zitten er altijd risicos aan verbonden. Bij mij bij binnenkomst vraag en leg ik het een en ander uit. Ook voor pzc en tot het einde informeer ik de bezoeker dat het een extraatje kost.
Na de overeenkomst word er dan afgerekend. Kiest de bezoeker voor pzc dan blijft het daar ook bij. Mochten ze tijdens de date of het intiem of tijdens het pzc toch beslissen om pijpen tot het einde te nemen dan weiger ik dat te doen.
Dit is omdat mannen dan naderhand moeten afrekenen of bijbetalen en de bezoeker heeft nog wel is de neiging om dan een discussie te gaan maken hierover.
Dit voorkom ik door dan liever niet die handeling uit te voeren.
Heb wel is onenigheid gehad met iemand die zei dat pzc hetzelfde is als pijpen tot het einde.
Ook is er geen vertrouwen dat de klant naderhand zelf het geld bij legt,en om tijdens de daad te stoppen om gekd te pakken dat verstoort de atmosfeer.
Ja natuurlijk is het ook en manier om een extra zakcentje te vragen,zolang je de bezoeker daarover van te voren inlicht is er geen probleem over.
De bezoeker heeft altijd zelf de keuze wat hij wil doen,althans bij mij.
Ik vind het ook niet kunnen dat er tijdens het bezoek na de betaling dan ook nog eens allemaal extras gevraagd worden.
Ik zeg altijd tegen de klant,als ik iets vergeet dan is dat mijn schuld dan had ik het aar moeten vermelden.
Maar ja verder is bij mij alles gewoon inclusief en doe zo en zo al niet of geen extreme wensen.
Vroeger als men wist dat je een extraatje kon geven voor pzc dan vonden de mannen dat totaal geen probleem,omdat het vroeger bijna nooit zomaar aangeboden werd.
In de clubs waar ik gewerkt heb.
Nu zijn dames het verplicht te doen,en daar pas ik voor.
Dit soort verplichtingen kun je vrouwen niet opleggen.
Ook zijn de wandelaars heel verwend geworden,er word standaard verlangd dat het erbij zit ook al staat het in de advertentie aangegeven dat het een extraatje kost.
Aangekomen bij de dame begint het gezeur,zijn ze het er niet mee eens dan hup zijn ze weer weg,dame is haar afspraak kwijt en andere potentiele klanten kwijt die ze opzijgeschoven heeft voor deze afspraak.
Dvp morten altijd eerlijk zijn,maar de wandelaar zelf heeft ook nog heel veel te leren.
En dat merk ik op aan vele recenssies van bezoeker van hookers waar vele onwaarheden op staan van collegas van mij.
Ik noem dit trieste figuren.
Pzc is lekker en doe het graag,er is niks mis mee om daar een extraatje voor te vragen,mits je het van te voren meld.
Mocht je dat extraatje niet willen betalen ga dan ook nirt zeuren om het toch te krijgen voor niks,en hou de date leuk en gezellig.
Met citaat reageren
Oud 04 March 2017, 15:40
Gaat nu meedoen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dahlia Bekijk bericht
Ik vind pijpen zonder niet vies en heb er totaal geen problemen mee. Natuurlijk zitten er altijd risicos aan verbonden. Bij mij bij binnenkomst vraag en leg ik het een en ander uit. Ook voor pzc en tot het einde informeer ik de bezoeker dat het een extraatje kost.
Na de overeenkomst word er dan afgerekend. Kiest de bezoeker voor pzc dan blijft het daar ook bij. Mochten ze tijdens de date of het intiem of tijdens het pzc toch beslissen om pijpen tot het einde te nemen dan weiger ik dat te doen.
Dit is omdat mannen dan naderhand moeten afrekenen of bijbetalen en de bezoeker heeft nog wel is de neiging om dan een discussie te gaan maken hierover.
Dit voorkom ik door dan liever niet die handeling uit te voeren.
Heb wel is onenigheid gehad met iemand die zei dat pzc hetzelfde is als pijpen tot het einde.
Ook is er geen vertrouwen dat de klant naderhand zelf het geld bij legt,en om tijdens de daad te stoppen om gekd te pakken dat verstoort de atmosfeer.
Ja natuurlijk is het ook en manier om een extra zakcentje te vragen,zolang je de bezoeker daarover van te voren inlicht is er geen probleem over.
De bezoeker heeft altijd zelf de keuze wat hij wil doen,althans bij mij.
Ik vind het ook niet kunnen dat er tijdens het bezoek na de betaling dan ook nog eens allemaal extras gevraagd worden.
Ik zeg altijd tegen de klant,als ik iets vergeet dan is dat mijn schuld dan had ik het aar moeten vermelden.
Maar ja verder is bij mij alles gewoon inclusief en doe zo en zo al niet of geen extreme wensen.
Vroeger als men wist dat je een extraatje kon geven voor pzc dan vonden de mannen dat totaal geen probleem,omdat het vroeger bijna nooit zomaar aangeboden werd.
In de clubs waar ik gewerkt heb.
Nu zijn dames het verplicht te doen,en daar pas ik voor.
Dit soort verplichtingen kun je vrouwen niet opleggen.
Ook zijn de wandelaars heel verwend geworden,er word standaard verlangd dat het erbij zit ook al staat het in de advertentie aangegeven dat het een extraatje kost.
Aangekomen bij de dame begint het gezeur,zijn ze het er niet mee eens dan hup zijn ze weer weg,dame is haar afspraak kwijt en andere potentiele klanten kwijt die ze opzijgeschoven heeft voor deze afspraak.
Dvp morten altijd eerlijk zijn,maar de wandelaar zelf heeft ook nog heel veel te leren.
En dat merk ik op aan vele recenssies van bezoeker van hookers waar vele onwaarheden op staan van collegas van mij.
Ik noem dit trieste figuren.
Pzc is lekker en doe het graag,er is niks mis mee om daar een extraatje voor te vragen,mits je het van te voren meld.
Mocht je dat extraatje niet willen betalen ga dan ook nirt zeuren om het toch te krijgen voor niks,en hou de date leuk en gezellig.
Zeer duidelijk! Joh dat er vele asociale klanten zijn geloof ik ter harte. Dat er afdingers bestaan, ja tuurlijk.
Slechte recensies bij een vrouw die overwegend goede heeft zal ongetwijfeld te maken hebben met frustraties van de klant zelf. Het niet presteren , een te grote verwachting die niet uitkomt, een te krappe beurs en dus frustratie over geld uitgegeven aan die te grote verwachting en alles vervolgens gerelativeerd door de vrouw af te kraken in hun oordeel om de eigen frustratie geestelijk te kunnen behappen (haha ff shrink spelen hier).
So far so right u are.

Maar de vraag pzc , is de extra betaling dus omdat het een klein? risico met zich meebrengt dan? Als ik het zo lees gaat het daarom.
Is driedubbel extra dan genoeg om het grote risico te nemen nzc?
Kijk ik heb er geen problemen mee, pijpen met condoom. Ik heb er problemen mee dat er geadverteerd word met pzc en vervolgens kom je aan en word er extra gevraagd (voor aanvang of tijdens met het spelletje ik kijk je aan pak een condoom en wacht op de vraag).
Ok het gaat om het risico dus.
Verschilt per dame natuurlijk, vele zien het als extra inkomsten.
Ik ben trouwens in 3 privehuizen geweest, en alle drie lieten de dames zelf hun regels stellen omtrent dit, dus dat gedwongen heb ik niet gezien. Wel kan ik me voorstellen dat als zij maar de helft vangen van zo`n uurtje (wtf!) dat er eerder eigen grenzen overschreden worden omwille van de extra inkomsten.
Misschien liep ik wat te hard van stapel in mijn gedachtegang in mijn opening van deze post, kan zijn beetje in dubio nu lol.
Ach misschien ben ik niet geschikt als "wandelaar". En "kijk" ik er te vreemd tegen aan.
Bedankt voor de inzichten van 2 eerlijke dvp`s en een vrouw met een missie
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten