Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Achtergronden > Soa Aids Nederland

Soa Aids Nederland Dit forum is aangemaakt voor Soa Aids Nederland. Stel hier vragen of lees informatie over soa’s, deze informatie wordt verstrekt door de voorlichter van Soa Aids Nederland.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 29 October 2015, 12:54
Arie94 Arie94 is offline
Komt net kijken

Standaard Anaal condoom brak

Ik had vandaag zin om een dame anaal te neuken. We hebben veel glij middel gebruikt maar tijdens het in brengen van me penis in jaar anus brak me condoom. Me eikel was net in haar anus en ik voelde het kapot gaan en ik trok hem direct uit. Nu zegt de dame dat ik me geen zorgen hoeft te maken omdat ze niks heeft. Voordat we seks hadden vertelde ze dat ze niet neukt zonder condoom en wat gebeurd er condoom gaat kapot net wanneer ik me penis in haar anus stopt. Ik heb nog niet echt gepenetreerd of iets dergelijks want ik voelde dat die brak .. moet ik me extreem zorgen maken?? Groot kans dat ik hiv heb opgelopen. Ik vertrouw de dame want ze zweerde op haar enige dochter etc etc maar iemand als heel erg in paniek

help
Met citaat reageren
Oud 02 November 2015, 16:08
Thirza soaaids Thirza soaaids is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arie94 Bekijk bericht
(...) anaal neuken (...) brak me condoom (...) trok hem direct uit. (...) zorgen maken? (...)
Beste Arie94,

Jouw risico op hiv is heel erg klein, niet reëel. Geen reden voor paniek.
De kans dat je een andere soa oploopt door dit contact is groter, maar zelfs dat is geen groot risico.

De kans dat deze vrouw hiv heeft is namelijk niet groot. Hiv komt in Nederland niet veel voor. Ook niet onder prostituees.
Twee andere redenen waarom jouw risico voor hiv niet reëel is:
  • Je merkte meteen dat het condoom kapot ging en je trok direct terug
  • Degene die zelf neukt loopt minder risico dan degene die geneukt wordt.
Maak je dus geen zorgen.
Voor jou geldt het volgende advies:
Wanneer je vaker seks hebt met een prostituee is het advies om eens per jaar een soa-onderzoek te laten doen. Zo houd je voor jezelf de vinger aan de pols. Mocht je een soa hebben opgelopen dan ben je er over het algemeen op tijd bij om deze te laten behandelen. Als je klachten krijgt na een prostitutiebezoek, is het advies om hier meteen naar te laten kijken.

De huisarts is de eerst aangewezen persoon om een soa-onderzoek bij te doen.
Sinds 1 januari 2015 kunnen klanten van prostituees in principe niet meer gratis terecht bij de soa-centra van de GGD. Maar de ene GGD is strenger dan de ander. Sommige zullen je verwijzen naar je huisarts en anderen laten je wel komen.
Via de website http://www.soaaids.nl/soa/testen_op_...en_voor_testen kun je direct informatie opzoeken over de verschillende soa-centra bij jou in de buurt.

Lees hier meer over prostitutiebezoek.

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids
Met citaat reageren
Oud 07 November 2015, 10:41
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thirza soaaids Bekijk bericht
Beste Arie94,

advies om eens per jaar een soa-onderzoek te laten doen.

Thirza soaaids
Beste Thirza,
Welke mogelijkheden zijn er dan nog om dit discreet en anoniem te laten doen,
onze regering heeft immers het wijze besluit genomen dat de gratis test voor hoerenlopers * per 1-1-2015 kwam te vervallen.

Zowel ik als mijn mede wandelaars hebben niet de mogelijkheid om dit door de huisarts te laten doen ivm de discretie.
Velen van ons zijn immers brave getrouwde huisvaders die thuis op jammerlijke wijze sexueel worden verwaarloosd door moeders de vrouw en die zo af en toe hun hormoontjes even tot rust laten komen bij een lieve dame die daar wel raad mee weet.

Ja maar de huisarts is ook gebonden aan een zwijgplicht
ja diezelfde huisarts is dat waarvan het dochtertje bij mijn zoon in de klas zat.
zeer discreet.... dus niet.

het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik de laatste test heb laten doen bij de GG&GD hier

Wat nu?

* Zo heten we nu eenmaal in de werkelijke wereld.
Ooit in een grijs verleden was het normaal om bij overmatige drang een dame van plezier te bezoeken, vandaag de dag zijn we volgens de tweede kamer melaatsen en viezerikken.

Laatst gewijzigd door johan58; 07 November 2015 om 18:44
Met citaat reageren
Oud 07 November 2015, 18:35
Joke-Prive's schermafbeelding
Joke-Prive Joke-Prive is offline
Ik weet de weg hier nu wel!

Standaard

Als je niet meer gratis terecht kan bij de GGD, zal het wel tegen betaling kunnen? Dan is nog steeds anoniem én discreet.
Oud 07 November 2015, 18:42
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Nope
je wordt dan naar je HA verwezen

alleen als je homosexueel bent zei de arts daar de laatste keer
aangezien ze me al 2 keer heeft gezien en zeker niet op haar bol is gevallen (en in de gaten had dat ik met haar best een beschuitje wilde eten) gaat het me niet lukken om de nicht uit te hangen.

betalen no prb
discrectie is alles

Hoe zit dat bij de Rutgerstichting eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 10 November 2015, 23:29
Thirza soaaids Thirza soaaids is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan58 Bekijk bericht
(...) Welke mogelijkheden zijn er dan nog om dit discreet en anoniem te laten doen (...)
Beste johan58,

Wanneer je niet naar je huisarts wilt gaan, kun je er voor kiezen om commercieel te testen. Maar weet dan wel waar en hoe je test!
Koop alleen een zogenaamde 'thuistest' via een betrouwbare website en alleen testen waarbij je het materiaal (urine of bloed in geval van een man) naar een gecertificeerd laboratorium opstuurt.
Ga dus niet zelf zitten pielen aan je aanrecht met pipetjes en slecht vertaalde bijsluiters.
Lees er hier meer over.

Een betrouwbare commerciële website is bijvoorbeeld www.soapoli-online.nl.
Een betrouwbare commerciële kliniek is One Day Clinic in Amsterdam https://onedayclinic.nl/

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids
Met citaat reageren
Oud 29 November 2015, 00:05
Henk32 Henk32 is offline
Komt net kijken

Standaard

Geen zorgen maken joh is niks aan de hand
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave