Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM

Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM Stel hier je vragen over BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 23 September 2012, 10:52
mariposa mariposa is offline
Komt net kijken

Standaard Striemen verwijderen

Ik heb inmiddels al de nodige sm-sessies als slaaf beleefd en dit tot mijn genoegen uiteraard. Dit geeft echter ook een keerzijde: ik heb op mijn kuiten een aantal striemen als gevolg van caning die ook na een paar maanden nog steeds niet zijn verdwenen. Weet iemand of er een creme is die de striemen doet verwijderen of verminderen?

Alvast bedankt voor de adviezen.

Mariposa.
Met citaat reageren
Oud 23 September 2012, 13:47
Isaregen
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariposa Bekijk bericht
Ik heb inmiddels al de nodige sm-sessies als slaaf beleefd en dit tot mijn genoegen uiteraard. Dit geeft echter ook een keerzijde: ik heb op mijn kuiten een aantal striemen als gevolg van caning die ook na een paar maanden nog steeds niet zijn verdwenen. Weet iemand of er een creme is die de striemen doet verwijderen of verminderen?

Alvast bedankt voor de adviezen.

Mariposa.
hay,

ik heb het even opgezocht maar blijvende littekens....... is toch niet zo professioneel , misschien eens aan de Bitch vragen ..........
Met citaat reageren
Oud 23 September 2012, 14:36
M1512
Guest

Standaard

Anders even een account aanmaken op fetlife.com (of misschien heb je dat al).
En daar de vraag stellen in de group "BDSM Netherlands". Daar zit een hoop kennis en ervaring met betrekking tot dit onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 23 September 2012, 14:53
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is nu online
Moderator

Standaard

Striemen die na een paar maanden nog zichtbaar zijn? Ik vrees dat die nu niet meer weggaan.
Je kan het eens met calendula zalf of littekencreme van biodermal proberen.
Misschien zijn er collegas die andere tips hebben.
The Bitch

Bij mij gaan gasten zonder blijvende sporen de deur uit
Oud 23 September 2012, 18:46
mrswinnifred mrswinnifred is offline
Komt net kijken

Standaard

Er moet toch wel flink geslagen zijn als dit nog steeds zichtbaar is. Jammer dat de domina geen materiaal kennis had. Zal ik eens vragen hoeveel het gekost heeft? Haha. Ik dacht in ieder geval aan hetzelfde als The Bitch maar volgens mij moet je dat wel snel gaan gebruiken. Na zo'n tijd zal het vast niet meer helpen maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.
Met citaat reageren
Oud 23 September 2012, 20:09
M1512
Guest

Standaard

Ik zou dan gokken op de littekencreme van biodermal.
Mijn kennis van kruiden zegt dat de Calendula met name goed is voor de genezing van wonden, maar nauwelijks of zelfs helemaal niet op littekens wanneer de oorspronkelijke wond eenmaal genezen is.
Met citaat reageren
Oud 23 September 2012, 23:48
Esther35 Esther35 is offline
Begint het te leren

Standaard

Probeer eens de P-CL-E creme van biodermal. Heeft bij mij ook gewerkt om zwangerschapsstriemen weg te werken.
Met citaat reageren
Oud 24 September 2012, 08:30
Joke-Prive's schermafbeelding
Joke-Prive Joke-Prive is offline
Ik weet de weg hier nu wel!

Standaard

Aangezien benen, voeten, enkels en kuiten vrijwel altijd bedekt zijn met een kledingstuk duurt het helen van littekens gewoon héél erg lang. Ik heb zelf wat littekens op mijn enkel ( uitgeschoten met scheermesje ) en dat is tijden geleden. Ik heb zelfs nog een litteken op mijn been zitten van een valpartij jaren geleden, dit trekt steeds meer weg, maar duurt dus al jaren! Geduld hebben dus..
Oud 15 October 2012, 18:36
Tornado Tornado is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Het bestrijden van (recente) striemen (litttekens) zeg van 1-3 etmalen terug, kun je als volgt proberen. Reinig de handen en de aangedane plekken met een zachte ph neutrale zeep (geen baby zeep!). Handen goed afdrogen en de beschadigde huidplekken droogdeppen met een (steriel) gaasje. Vervolgens een A-merk gelcapsule vitamine E lekprikken en de inhoud (deels) over de aangedane huid verdelen en zachtjes inmasseren. Een eventueel restje rechtop op een koele donkere plaats bewaren, liever niet in de koelkast. Dan wordt de gel te dik en te koud. Hoe ouder het litteken is des te langer het duurt voordat het wegtrekt.Hooguit 3-4x per week doen. Na 1-3 weken moet merkbare verbetering zichtbaar zijn, zo niet dan kun je ook stoppen.

Laatst gewijzigd door Tornado; 15 October 2012 om 18:56
Met citaat reageren
Oud 25 October 2012, 22:22
susanna43's schermafbeelding
susanna43 susanna43 is offline
Begint het te leren

Standaard

Heel stom maar spertie werkt dit alleen op de striemen smeren. Waar ambeien zalf niet goed voor is werkt ook tegen wallen onder de ogen wel opgelet dit zeer dun doen en niet in de ogen krijgen.

Groetjes susanna
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten