Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM

Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM Stel hier je vragen over BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 08 March 2011, 23:10
Erotic Blackbird
Guest

Standaard Uitlenen van slaven

Hi

Het valt me op dat de laatste tijd hier op kinky maar ook op de collega site erg veel wordt geschreven over ervaringen die heren op doen bij een andere meesteres als hun vaste.

Persoon schrijft dan, ik probeer goede slaaf voor meesteres .... te zijn.
Maar zij gaf mij de opdracht dan en dan naar die meesteres ... te gaan, en haar te dienen en dan verslag uit te brengen.

Kijk ik snap dat als je een bdsm relatie heb als onderdanig weinig tot niks te zeggen hebt.
Maar in een commerciele bdsm relatie zie ik dat wel anders.
Dit omdat onderdanige altijd moet betalen voor de bdsm sessie. En het gewoon een zakenlijke bdsm afspraak is.

Ik geef zelf ook sm sessies.
Maar zal nooit de opdracht geven om naar een andere meesteres te gaan aan de slaaf.
Kijk slaaf zit niet aan mij vast dus heeft gewoon de keuze om mij te kiezen of een andere meesteres.
Vind het ook erg ver gaan als je als zakelijke bdsm meesteres beslist wat jou slaaf met zijn geld moet doen en naar wie hij toe moet, stel dame is niet zijn smaak of doet toch dingen die hij niet op prijs stelt.
Bdsm is toch echt iets persoonlijks en wat met veel vertrouwen gepaard gaat.

Ik moet wel bekennen het is wel steeds dezelfde meesteres die de opdracht geeft.
En dat de slaven dan naar een paar meesteressen worden gestuurd.
Dus het is ook wel dubbel op reclame voor beide meesteressen.

Vraag aan de kenner hier bij kinky over dit onderwerp.
The bitch.

The Bitch heb jij wel eens commerciele slaven de opdracht gegeven om een collega meesteres apart van jou te bezoeken en daarover dan een reactie te schrijven?
Of vind jij dat uitlenen van slaven meer passend is in prive bdsm sfeer.
Met citaat reageren
Oud 09 March 2011, 11:03
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

Ik vind dat iedereen zelf moet bepalen wat ze doen, ieders kick.

Ik heb nog nooit een slaaf naar een andere collega gestuurd in de vorm van een opdracht.
Wel heb ik slaven doorgestuurd als ik een fantasie niet kan waarmaken, een commerciele slaaf bepaald uiteindelijk zelf wat hij doet met zijn geld.
Het kan ook de slaaf zijn kick zijn om uitgeleend te worden aan een andere domina, en daar een recentie over schrijven.

Je zegt een slaaf heeft niets of weinig te zeggen ik zie dat toch anders, de keren dat ik prive met eens een dame of een couple gespeeld heb maak ik altijd van te voren goede afspraken en respecteer de grens van een onderdanige.( en daar heb ik ook nog nooit iemand uitgeleend)
Natuurlijk heb je no limited dominas, maar dan weet je als onderdanige waar je aan begint.

En commercieel heb je als domina ook de grenzen van een onderdanige te respecteren, veel heren zijn getrouwd en mogen niet met striemen thuis komen.

Ik hoop dat andere collegas ook hun mening geven hier op je vraag.

Tot slot ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen, of prive of zakelijk.

The Bitch
Oud 09 March 2011, 21:08
fwm's schermafbeelding
fwm fwm is offline
Begint het te leren

Standaard verbaasd

Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat "slaven" uitgeleend worden in de zakelijke sfeer.
Laat ik dan niet eens vragen wie dan betaald wordt, de eerste Mrs of de Mrs die hem "te gast" krijgt.

Zelf zou ik het niet doe, het gaat ook om een vertrouwensband en die heb je misschien niet met de tweede Mrs, wat zou er dan gebeuren, krijg je dan ook netjes je geld terug of moet je het dan maar uit zitten.

Begrijpelijk als je een bepaalde service niet levert dat je dan adviseert om naar een andere Mrs te gaan maar dat is dan ook open en eerlijk. Dan ligt de keuze bij de klant.
Met citaat reageren
Oud 16 March 2011, 20:26
Beert Beert is offline
Komt net kijken

Standaard uitlenen van slaven

Ik speel bij een commerciele Meesteres en natuurlijk bepaal ik als klant mijn fantasie en grenzen. Mijn Meesteres respecteert dat en zal natuurlijk wel in een spel de grenzen opzoeken, maar uiteindelijk heb ik een stopwoord. Ik wordt ook uitgeleend aan andere dames, maar die fantasie heb ik doorgegeven aan mijn Meesteres. Voorheen bezocht ik meerdere dames, nu dus ook maar dan met het spelelement erin dat zij mij die opdracht geeft en mij een keuze geeft uit verschillende dames waarvan zij weet dat ze mijn smaak zijn en een bepaalde kwaliteit leveren. Dat element maakt het spannend voor mij, maar natuurlijk is het een spel. Leuk toch?

En ik betaal de dame waar ik op dat moment ben, dus mijn vaste Mrs. krijgt niets extra's. Het is gewoon een extra dimensie aan het spel dat zij buiten mijn sessies met haar zij ook een soort van controle over mijn sexleven heeft elders.
Met citaat reageren
Oud 16 March 2011, 22:22
superman777
Guest

Standaard

Ik en ben toch je slaaf blackbird????????
Maar wanneer meid??
Met citaat reageren
Oud 19 June 2012, 22:38
flying flying is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Het is wel een intrigerende vraag om te worden uitgeleend.
Aan de ene kant spannend maar aan de andere kant is het toch maar weer afwachten wat voor een meesteres het is, hoewel er natuurlijk wel de nodige afspraken te maken zijn.
Zo op het eerste gezicht zou ik het niet doen. Als ik behoefte zou hebben aan een ander meesteres dan kan ik daar zelf ook wel naar toe gaan.
Een variant zou kunnen zijn om dit in een trio spel te doen. Je wordt dan door de jouw vertrouwde meesteres aan een gastmeesteres toevertrouwd gedurende gedeeltes van de sessie. Het is dan afwisselend vertrouwd en tegelijkertijd op een nieuwe manier spannend.

Flying
Met citaat reageren
Oud 28 August 2012, 10:05
mrswinnifred mrswinnifred is offline
Komt net kijken

Standaard uitlenen van slaven

Ik heb best vaak slaven uitgeleend aan collega's die ik goed ken. Altijd op verzoek van de slaaf. Het was een fantasie/wens van ze en aangezien ik ze goed ken weet ik welke meesteres daar bij past. Bovendien hebben wij, als meesteressen, daar dan natuurlijk ook samen over overlegd. Het is altijd naar volle tevredenheid geweest. Ook internationaal ken ik veel collega's en zodoende heb ik iemand wel eens voor drie dagen naar Barcelona gestuurd naar de toenmalige "school" van Zara. Maar nog vaker ben ik meegegaan, op bezoek bij een collega. Ook in binnen en buitenland. Super leuk om te doen. Om nog maar even te benadrukken dat dit nooit zomaar uit de lucht komt vallen en het ook altijd met de slaaf wordt besproken net als alle andere "extreme" dingen die ik doe. In een BDSM spel bespreek je samen de kaders welke de meesteres dan op eigen wijze invult en als onderdanige kun je altijd stop zeggen behalve als het anders afgesproken is. Maar dat laatste is dan ook weer voor slaven die ik goed ken.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten