Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 09 May 2017, 10:54
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard Opvallende kwesties

Hallo allemaal
De laatste tijd valt mij iets op, of eigelijk al in die jaren dat ik meeloop.
Ikzelf ben van Aziatische afkomst.
Nu krijg ik vaak mannen die zelf getrouwd of relatie hebben met een aziatische vrouw.
Ik merk meestal dat dit mannen zijn die gewend zijn van de vrouw, vooral hun eigen vrouw, dat ze erg onderdanig zijn.
Een paar voorbeelden, tegen deze meneer zeg ik,als ik een orgasme heb gehad eventjes kleine pauze.
Meneer zegt,je moet je er overheen zetten.
Ik zeg niet in mijn klit bijten,meneer zegt ik hou hem alleen maar tussen de tanden,
Een andere meneer is erg gewend dat ik hoor te gehoorzamen want dat is ie ook van zijn eigen vrouw gewend.
Zk zijn er nog meer aspecten,natuurlijk is het niet bij elke man zo die een aziatische vrouw heeft.
Maar ik merk het toch wel erg vaak bij de mannen die bij mjj komen.
Hun manier van praten tegen mij, ook merk ik dat als ze mij laten weten dat ze een aziatische vriuw hebben thuis zitten ik af en toe behoorlijk veel moeite heb om handelingen duidelijk
Te maken aan hun die ik pijnlikk vind en niet leker vind.
Misschien klinkt dit een beetje vreemd maar ik ervasr dit.
Met citaat reageren
Oud 06 June 2017, 20:37
Rode lana Rode lana is offline
Met vakantie

Standaard Niet vreemd gevoeld

wat je schrijft komt ook mij bekend voor en heeft misschien niks te maken met thuis een aziatishe vrouw thuis.....vele wandelaars houden van wat onderdanig vrouwtje.......IK BETAAL ER TOCH VOOR.....
Er is momenteel een groep mannen die graag naar HIGH CLASS oostblokse dames gaat met name als je houd van mager.....tonen als kind vrouwtjes........ja tijdelijk...... thuis heerst grote armoede......en deze dames weten precies hoe om een naief nederlandse heer om te gaan......ik vraag mezelf wel af hoelang houd een dvp het vol om alles maar te slikken......hahah letterlijk en figuurlijk hahahah.

xxx LALLALANA xxx

Velen zien ons toch echt gewoon als gebruiks voorwerp althans als ik sommige schunnige recenties lees.
Met citaat reageren
Oud 19 June 2017, 10:27
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode lana Bekijk bericht
Velen zien ons toch echt gewoon als gebruiks voorwerp.
Lana Oh Lana wat een aanklacht tegen de wereld toch.

Er zijn nog veel meer wandelaars die een DvP als vrouw zien en haar ook zo behandelen, dus respectvol en liefdevol.
Maar daar hoor ik jou nooit over.
Met citaat reageren
Oud 26 February 2018, 00:36
dame dame is offline
Ik weet de weg hier nu wel!

Standaard

Ik had er ooit een met een Thaise vrouw. Hij hield ervan gedomineerd te worden door een paar zweet voeten. Maar dat zou een Thaise vrouw nooit doen (voeten zijn onrein). Zodoende boekte hij een sessie met mij. Was leuk hoor!

Maar wat een irritant gedrag zeg! Wat voor vrouw ze thuis ook hebben: jouw grenzen niet respecteren kan in geen enkele situatie. Zet ze maar op de fakerslijst tot ze het afleren.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten