Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 10 January 2018, 13:02
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard Warmte en genegenheid vinden als dvp en bezoeker

Dag mensen even een vraagje aan jullie.
Ikzelf sta hier namelijk zo in.
Ik vind behoorlijk wat warmte en genegenheid in mijn werk als dvp.
De dingen die ik tekort kom in mijn privéleven vind ik in mijn werk.
Misschien word dit ongezond gezien maar voor mij is dit voldoening en bevredigend.
Tijdens een bezoek van een wandelaar praat ik natuurlijk niet over mijn drama natuurlijk.
Maar ik merk dat ik het wel vaak eens ben met de bezoeker.
En over bepaalde onderwerpen waarbij mensen mij niet begrijpen in de buitenwereld of privé leven, hiermee vind ik juist het begrip bij de bezoeker.
Ook vooral als ik een bezoeker heb die erg graag knuffelt en vrijt is dit ook heel fijn, misschien klinkt dit voor andere ongezond.
Maar voor mij is het ook een soort therapie,zo weet ik dat ik niks tekort kom en als je het niet krijgt in je privéleven waarom zou je het dan er niet van nemen tijdens je werk??
Vinden jullie dit verkeerd en/of ongezond??
Ik kan dit niet zomaar bespreken met iedereen in mijn sociale omgeving dus vandaar maar hier op het forum.
Ben benieuwd naar jullie antwoorden zowel van bezoeker en dvp
Met citaat reageren
Oud 11 January 2018, 21:17
peter 1975 peter 1975 is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

@dahlia. ik ben vrij nieuw hier en ik kan me wel vinden in wat je vraagt en schrijft. iedereen heeft zijn eigen mening en probeert het beste ervan te maken op zijn eigen wijze. ik ben nu een jaartje een wandelaar door de stoute schoenen aan te trekken omdat ik de passie en een lieve leuke vrouw af en toe mis om mee te praten en fijne dingen mee te doen. ook het fijne knuffelen en vrijen wat je schrijft kan een genoegen zijn voor beide en kan positief op een ieder werken. voor mezelf heb ik nu al een aantal keer met dezelfde vrouw afgesproken en ook wel eens zonder vrijen en alleen met praten met elkaar een leuke tijd gehad. het is net hoe een ieder hiermee omgaat. we zijn allemaal mensen met een eigen mening en ik neem aan veel respect voor elkaar. het hoeft niet ongezond te zijn en we kunnen er misschien wel wat van elkaar leren. hopelijk beantwoord dit een beetje je vraag.
Met citaat reageren
Oud 14 January 2018, 10:51
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Dahlia
dat is nou juist de manier waarop ik met een dvp het liefst omga en mijn ervaring is dat de meesten het ook dubbel teruggeven.
Met citaat reageren
Oud 14 January 2018, 13:39
Ashley Skye Ashley Skye is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Is heel fijn Dahlia dat je het in je werk kan vinden.
Zelf vind ik het ook superfijn om lekker met iemand te knuffelen enzo.
Niet altijd ik ben iemand die niet fake kan doen.
Alles komt uit mijn hart dus dat merk je gelijk als ik niet helemaal happy ben.
Dus dan doe ik niks maar dan ga ik het wel erg missen.
Oud 14 January 2018, 20:41
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard

God wat fijn de positieve reacties en zie gewoon ook echt dat dit eigenlijk gezknd is.
Ik denk dat bij mij de angst is om te stoppen met dvp zijn mijn lieve bezoekers zou moeten missen.
Als je in een bepaalde financiële situatie zit waarvan je weet dat je ook op anderen manieren je centjes kan gaan verdienen later, als ik ben afgestudeerd en werk richting patholoog anatoom zal ik zeker een mondiaal inkomen hebben vooral de landen waar ik dit za, uitvoeren, dan zal ik dit werk echt niet meer doen voor de centjes maar juist omdat ik dit soort ervaringen niet wil missen.
Met citaat reageren
Oud 15 January 2018, 22:07
cupra3382 cupra3382 is offline
Komt net kijken

Standaard

het is gewoon gezond dahlia je moet er niet te veel over nadenken. als ik naar de dvp ga komt de dvp op de eerste plaats mits de klik er is natuurlijk. want als een dvp heel erg ervan geniet is voor mij al een voldoening.
Met citaat reageren
Oud 08 February 2018, 11:45
Janina's schermafbeelding
Janina Janina is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Wat een leuk topic, Dahlia!
Ik haal ook emotionele en lichamelijke voldoening uit mijn werk.
Dat is juist gezond, en de vraag of dat ongezond is komt misschien voort uit het feit dat er negatief tegen ons werk aan wordt gekeken, en we allemaal gemankeerde mensen zouden moeten zijn. Maar we weten wel beter!
Met citaat reageren
Oud 08 February 2018, 11:52
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janina Bekijk bericht
negatief tegen ons werk aan wordt gekeken
Nou echt niet allemaal hoor.
De haagse brave huisvaders misschien, die denken dat jullie allemaal gedwongen worden of het uit pure armoe doen.

Maar je moet natuurlijk wel een beetje inside zijn om te begrijpen dat het A, gewoon werk is en B, een groot aantal dames dit uit 100% vrije wil doen omdat ze het gewoon leuk werk vinden.

en mbt dat leuk vinden kom je dan terug op een beetje wederzijdse genegenheid die onmisbaar is bij een leuke partij seks.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten