Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 24 December 2017, 23:47
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard Schokkende ontdekkingen

Sinds ik heb gezien dat frequente wandelaars, die veel schrijven op de zustersite hookers.nl, bij mij zijn geweest of bij dames die ik ken en toch wel niet altijd goede recenssies achterlaten met opzicht.
Dus het doel ook nog is om te proberen de dame schade te geven in de hoop dat zij geen klanten meer ontvangt door het schrijven van een negatieve recenssie.
Ben ik maar is op onderzoek gegaan en heb is heel veel topics zitten doorlezen.
Maar ook recenssies van andere dames die op kinky.nl adverteren, ook sexjobs.

Ik ben zo erg geschrokken van recenssies bij dames die bare seks vaginaal en anaal aanbieden gratis of tegen extra betaling.
Recenssies van wandelaars die veel schrijven maar ook die vooral klagen dat ze niet mochten kaarkomen binnen in de dame.
Of misschien maar 1x in haar mochten klaarkomen, of alleen vaginaal klaarkomen en niet anaal,of nadat ze al een keer anaal waren klaargekomen in de dame dat ze ook nog is vaginaal wouden klaarkomen .
Kortom het is schokkend.
Bij menig dames van kinky zie ik duidelijk aanwijzingen van stoornissen of een soort junk achtig uiterlijk.
Door de wandelaars word dit heel erg hoog geprezen, vooral als de dame minder dan 50kilo weegt of een anorexia look heeft.
En ja als er dan ook nog is een prijskaartje van 50euro aanhangt waar echt alles voor mogelijk is,geloof mij maar de recenssies worden alleen maar mooier en dame word helemaal de hemel in geprezen.

Mij is het ook wel bekend dat er genkeg wandelaars zijn die als ratten erop afgaan wanneer ze lucht krijgen van een meisje/dame die gedwkngen word en ook aan bare seks doet.
Dit herinnerd mij aan de tijd toen ik in een dwangfase zat op minderjarige leeftijd.
Dit zijn de wandelaars die na de kamertijd met het meisje gaan klagen bij de baas van ja ze was niet goed of ze deed niks.
Dit doen ze zodat ze nog een andere dame krijgen of hun geld terug (vroeger wel meegemaakt bij verschillende etablissementen )

Waar ik mij zorgen om maak is het volgende:
De dvp in kwestie moet zich of hoort zich gewoon te laten testen,maar........
Condyloma is niet aantoonbaar via een soatest
Bij mij is er een meneer geweest met deze aandoening of soaziekte.
Ik heb hem hierop gewezen waarop hij zegt:"de doktor heeft gezegd dat het niet meer besmettenlijk is", ik kon aan de wratten zien dat ze al behandeld waren maar er zaten ook een paar bij waarvan ik niet scht zag dat ze in de behandelfase zaten.
Deze meneer liet mij dan ook heel trots weten te vertelen dat hij ook cardates doet vooral savonds en zich heel gemakkelijk zonder condoom liet pijpen want dan konden de dames niet de wratten zien.
Het was een hele aangename meneer en zeer vriendelijk en hij was ook heel begripvol dat ik niet verder wou ,et de dienstverlening en hem toen ook nog is zijn geld gedeeltelijk heb terug gegeven.
Later krijg je dan op hookers een hele nare recenssie.
De dvp staat volkomen in haar recht maar de wandelaar ondertussen gaat van het ene meisje naar het andere meisje en besmet hun dan eigelijk ook opzettelijk.
En bij zulke vrouwtjes die al bare sex aan bieden is het voor deze wandelaars alleenmaar een kick!!
Ik denk eigenlijk dat dit mannen zijn die een haat hebben naar vrouwen of vooral dvp.
En zien dan ook hun geslachtsziekte als een wapen en een macht.
Deze kerels kijken je aan en lachen lief in je gezicht reageren heel begripvol en op het moment als ze de deur uitlopen dan is hun missie bijna voldaan.
Behalve natuurlijk als ze niet hebben gekregen wat ze wouden,dan toch maar even een recenssie schrijven hoe slecht en hoe onhygiënisch de dame wel niet is.

Kortom ik zit er niet echt op te wachten om die frequente schrijvers die maar al te graag bij de bare sex aanbieders komen bij mij te hebben.
Niet alles draait om geld,of recenssies.
Ik heb echt de laatste tijd heel erg veel de sites doorgespit en ben zo erg wijzer geworden.
En vooral toch mijn complimentjes aan de moderators die het nog beter in de gaten houden.
Tsja beschermen kunnen ze ons niet,maar wat als dit menig wandelaar erg goed bevriend is met moderator (s) en het hand boven het hoofd word gehouden??
Geld dat ook wanneer een ziekte als wapen word gebruikt??

Nu ik student geneeskunde ben vind ik dat ik een soort moraliteit heb qua gezondheid.
Ook ik doe risico's maar als er consequenties uitkomen is het niet de bedoeling dat ik die consequenties gebruik als een wraakmiddel,gelukkig nog nooit iets gehad of voorgekomen.
Maar een van die reden is is dst ik altijd intiem met condoom doe, en in mijn privéleven heb ik geen seksueel contact mocht het voorkomen (wat denk ik niet voorkomt misschien 1x per jaar) dan word er ook een condoom gebruikt.
Want deze "mensen" doen dit niet alleen in hun wandel hobby maar ook in hun priveleven.
En helaas ook thuis bij hun vrouw!!
Als die er uberhaupt nog is afgezien van scheiding etc etc.
het is heel extreem vandaag de dag en als ik kijk met vergleken van 20 jaar geleden mag ik blij zijn dat de vaste mannen waar ik mee date fatsoenlijk zijn en dt ze ook nog een fatsoenlijke recenssie achterlaten (niet alle frequente schrijvers zijn zo).
Maar oppassen is geblazen en mijn ogen zijn wat meer open na het doorspitten van forums.
Met citaat reageren
Oud 27 December 2017, 13:06
wheeler2 wheeler2 is offline
Komt net kijken

Standaard

Zeker shocking. Ze spelen met de gezondheid van een ander en gaan iemand ook nog zwartmaken als het niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 28 December 2017, 20:06
johan58 johan58 is offline
Met vakantie

Locatie: In een stad ten noorden van Nijmegen waar ze WEL kunnen voetballen
Standaard

Welkom op Planeet Aarde,
waar beschaving slechts een vernisje is.
waar geld voorgaat op gezondheid.

van harte welkom,
wilt u de rondleiding van vanmiddag?
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten