Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 26 July 2017, 10:00
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard Dahlia's ervaringen in clubs -Selina bar,amsterdam

Ik zat te denken om is wat verhalen op te schrijven over clubs waar ik vroeger heb gewerkt.
Ik heb het toch wel over 20 jaar geleden.

Ik ben als minderjarige begonnen met werken ,maar ik ben niet van plan de negatieve carrière loop neer te zetten vooral omdat het zich handelde over dwangprostitutie.
Maar goed hier een klein stukje van en over een dame die mij alles heeft geleerd en toch ook wel voor mjj gezorgd heeft.
Ik heb het over
SELINA BAR , THORBECKENPLEIN AMSTERDAM
Ik begon hier met werken, dit was een topless cafe/animeertent.
Ik was helemaal nieuw in dit wereldje en was knettergek en zoop als een vis.
De bazin Madame Selina, half chinees,half indonesch.
De beste zakenvrouw die ik ook maar ooit heb mogen leren kennen.
Mijn werknaam was Sharon, op de manier hoe Selina het uitsprak was met een harde aziatische chinese schreeuw Sharon,Customers in the bar!!!
Put your tits out of your brah!!!

Er werd bier getapt en gasten konden een drankje drinken, je kreeg dan een shotglaasje voor je met je bar rekening erin en iedere keer als er wat bestelt werd dan werd het er bijgeschreven.
Bier was 5 gulden, en voor een bacootje betaalde je al gauw iets van 25 gulden ofzo.
Ik mocht zoveel bier zuipen van Selina als ik wou (wat perfect was voor een tiener)
Maar voor een safari of whiskey cola werd er de volle hap van mijn salaris afgetrokken.
Dus dst liet ik dan maar uit mijn hoofd.
De gasten konden een drankje bestellen voor de dame waar ze mee zaten,wat gebruikelijk was.
Glaasje was 25 gulden,piccolo 55 gulden,halve fles 110 gulden en een normale fles 200 gulden. Merk was de bekende duc de montagne waar geen ****hol in zit.
De moet chandon rond de 400 gulden en flessen zoals domperignon was 1000 gulden.

Als ik later terugkijk naar mijn ervaringen in dit wereldje is zij toch de beste madame geweest voor mij die ik kenden.
Selina was eerlikk,je hoefde je fooi ook niet te delen en kreeg altijd netjes uitbetaald.
Ook al maakte je fouten,of ging je weleens met een klant mee naar het hotel.
Selina heeft ook maar nooit en ook maar nooit gezegd dat je haar een gedeelte moest geven,of afdragen.
Alles was voor jezelf.
En in die tijd kon je heus wel een maar duizend euro vragen voor een nachtje met iemand mee te gaan.
Natuurlijk mensen die zomaar 4 a 5 flessenMóet en Chandon bestelde hadden het ook gewoon.

Selina was gierig als het om haar busniss ging, en heel geraffi eerd een echte slimme zakenvrouw.
Ik altijd heel erg tegen mij op.
In de bar werkte er een paar poolse dames,echte professionals vond ik
daarom zeg ik ook de poolse e russische vrouwen van vroeger waren de mooiste en bdste vrouwen waar je mee werkte.
Naast Selinas zat de Tivoli,en tegenover de Madam Madam op het thorbeckenplein.
Vroeger had je ook Piccalle,en piccalilly en savoy om de hoek zitten.
Allemaal animeertentjes met een striptease show,cabaret etc etc.
Tivoli was helaas niet helemaal veilig, werd ook wel geschoten hij de deur,en de eigenaar had er een handje vol van om dames te hebben die geen nederlands spraken.
En ook niet eerlijk was met de uitbetaling.

Deze tenten en clubs hebben de gouden tijden meegemaakt.
Er werd alleenmaar om gezelschap gevraagd.
Ook verdiende elk meisje haar geld.
En vooral met een bazin als selina was het fijn.
Ze had die chinese typische schreeuw als iets niet goed was.
Maar ik was ook heel erg onhandelbaar in die tijd. Luisterde niet,zoop heel veel,en had mijn eigen willetje.
Ook was ik gewoon zo fout bezig dat selina vaak met de handen in het hoofd zat.
Ik zorgde regelmatig voor problemen.
Toch zag selina iets in mij,waarop ik haar vertelde dat ik ook later een club wou en ook zo wou worden als haar.
Selina heeft mij alles geleerd over animeren, maar ook wat een bank was en hoe ik het beste met mijn centjes kon omgaan.
Dit was een dame die zich over mij ontfermden.
Aan de deur een portier met een achtergrond van het vreemdelingenlegioen, en eentje van marrokaanse afkomst.
Ik heb mij kunnen vinden hierin en heb vandaag de dag nog steeds contact met de oud legionair.
Al meer dan 20 jaar zijn we goed bevriend.
Ook was er een ander iemand regelmatig daar met een adoptieachtergrond en jurist.
Samen met deze mensen met werd de bar selinas gerund,met als manager een tsjechische dame af en toe.

Ik laat het even hierbij voor vandaag.
Ik vraag me sf of mensen dit leuk vinden deze verhalen want ik heb er heel veel te vertellen.
Binnekort zal ik is een paar tijden opschrijven van mijn tijd in Oostenrijk en Engeland .
Met citaat reageren
Oud 28 July 2017, 12:19
TazzDev's schermafbeelding
TazzDev TazzDev is offline
Administrator

Standaard

We want more! We want more!
Met citaat reageren
Oud 30 July 2017, 21:22
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard

Hier nog een post.

Omdat mij dit allemaal werd geleerd in verband met sex,kwam ik ook tot een kntdekiing dat je ook je geld kon verdienen op een andere manier.
Tabledancing!!!

Na in amsterdam ook in de Yab Yum (in de tijd van Theo Huft) gewerkt te hebben en andere clubs,zoals Nonstop,elegance,satyricon,ria's etc etc.
Nonstop in amsterdam slotervaart was toch wel heftig ,er waren regelmatig schietpartjjen.

Ik begon langzaam weg te trekken van Nederland,ik was toen eindelijk al ruim 18 jaar.
Selina adviseerde mij ook om is te gaan kijken en het grote geld maar is te gaan verdienen.
Het geld verdienen zonder op mijn rug te liggen,om het even maar grof te zeggen.

Dus vertrok ik naar England,London.
Mijn eerste club daar was de Windmillclub in Soho.
In Engeland ,london hebben ze een ander systeem.
Jij betaald de zogenaamde "housefee" dit bedrag is voor de club.
Dan is er ook nog is de "fee" die je betaald aan de huisdame en de DJ.
Alles bij elkaar is dit ongeveer tussen de 80 en 100 pond ol een avond,in die tijd rknd de 300-350guldens.
Alles wat je verdient mag je zelf houden.
Het verdienen van de pondjes gaat als volgt.
1 tabledance is 10 à 20 pond. gulden was toen 1 pond=3,50 gulden
Een stage show is 30 tot 40 pond
Bij de table dance hou je je lingerie aan,en bij de stage show doe je alles uit.
Om een uur gezelschap te houden bij de heer aan tafel kreeg je 100pond betaald.
De table dance en gezelschap word natuurlijk allemaal betaald door de heren in de club.
Dit soort clubs in Londen hebben rond de 50 a 100 meiden werken.
En het zijn echt ook fotomodellen die daar werken.
De hele jetset hangt er rond.
Ik verdiende op een avond zo rond de 500 a 800 pond.
En dan was ik eigelijk een van de klein verdieners.
In engkand,london als je donker bent dan word niet altijd zo snel aangenomen.
Van de 100 vrouwen die er zijn zitten er misschien maar 3 tot 5 afrikaans uitziende dames tussen .
Maar ik was van indiaase afkomst.
Dat word dan weer anders gezien.
Klinkt heel hard,maar daar vinden ze als je club vol zit met negers of teveel afrikaanse vrouwen dan ziet je club er goedkoop uit.
De eisen in dit soort clubs zijn veel hoger dan in de yab yum of waar dan ook.
Alles moet perfect zijn.
Ze hebben er een kapper,een styliste,er word je verteld hoe je je moet kleden en praten en ook dansen met een gentlemen.
Tijdens de tabledance moet je 3 steps away van de klant blijven,is er teveel contact dzn krijg je een tap op de schouder,bij de 3e waarschuwing vlieg je er uit.
Ook komt de eigenaar,of bedrijfsleider even binnen en gaat dan alle plekken af en wijst dan met zijn vinger en zegt:"her ,her ,her and this one, i want them out!
Dus dan stond je op straat, bij mij gelukkig niet gebeurd.
In stringfellows is het nog harder.
De streken die de vrouwen uithalen bij elkaar of klanten afpakken is als een oorlog en een slagveld.
Ik wss een klein verdiener in de club,de echte modellen met plastic fantasic verdiende minstens rond de 800 pond op een avond.
Ik moet zeggen dat mijn ervaring over al deze wereldjes is ,is dat dvp een veel fijner volk is dan die danseresjes.
Gelukkig kon ik aardig dansen,vroeger als kind en jeugdige in de A-selectie geturnt ,ballet lessen gehad.
Dus paaldansen was voor mij geen probleem.
In deze tijd zag je niet echt veel oostblok dames.
Er waren vrouwen aanwezig uit Scandinavië, Canada, Amerika, Japan.
Af en toe een enkele oostblok of russische,maar dit waren dan ook echt de crème de la creme.
soms heb je wel is een uitschieter,welgestelde Russen bijvoorbeeld,bekende popstars,en mensen die een zakenman met een boer zijn.
Een tijdje lang zat ik elke zondag met de ambassadeurs van Koeweit in the dorchester hotel om gezelschap te houden.
Ik kreeg dan op het einde van de avond een plastic zakje met briefjes van 50 pond erin,die waren roodkleurig.
Bij de eerste keer was het zo rond de 1000 pond.
De keren daarna was het meestal meer.
Dus ik vond die plastic zakjes altijd heel leuk.
Voor iemand die 18 is ,en is gewend om in sexclubs te werken,is dit gewoon een heel ander niveau.
Daarom adviseer ik jonge meiden altijd om eerst rond te gaan werken als danseres in het buitenland en je grote geld te verdienen.
En later pas te gaan kijken naar dvp.
Probeer altijd eerst je geld te leren verdienen zonder je lichaam te laten betasten of dergelijke.
Je doet ervaring op en krijgt een goed inzicht van klandizie.
En je leert heel veel.
Vandaag de dag ben ik tussen de 35 en 40 jaar oud.
Ik ben uiteindelikk na jarenlang pauze te hebben gehad weer terug gekomen als dvp.
Maar ook tegelijkertijd ben ik atleet/topsporter.
Vanwege mijn sport is mijn lichaam anders en ben ik nu niet geschikt om als danseres te gaan werken.
En voor een dvp heb i, toch een bepaald figuur waar mannen van moeten houden.
Na een operatie van 1 jaar gelden ben ik di geworden omdat ik niet kon sporten en natuurlijk ook lekker eten en feesten,want dat kan je niet als atleet.
Je staat ook knder hele strenge dopingcontrole.

Nu ben ik aan het afvallen en weer terug aan het sporten,volgend jaar hoop ik dat ze me weer bij eurosport op tv kunnen zien.

In de club in london heb ik een keer gewerkt met een dame uit een Scandinavisch land die eigelijk politie agent was.
Zij werkte als danseres 2 a 3 keer per jaar als ze vakantie had thuis.
Zo bracht zij haar vakantie door.
Mevrouw kwam ook aanzetten in haar dure porsche met het kenteken van dat land.
Een andere dame kwam met een andere auto aanzetten die ie and zijn hele 2 ,3 jaarsalaris kost.
Maar ik?
Ik kwam met de bus of de tube, de vrouwen in de clubs konden ook wel zien dat ik nog niet echt een klasse dammetje was zoals hun.
Maar ik kon wel verdomd goed dansen en was de lenigste tabledanseres in London.
Ik maakte shows als een contorsioniste,dus hier kreeg ik al mijn respect uit.
Af en toe waren er wel is een paar dames uit Brazilië, dkt waren echt zulke mooie vrouwen dat ik er zelfs zin in kreeg.
Heel raar maar tegenwoordig moet ik zeggen dathet uiterlijk van de latinas erg achteruit is gegaan vergeleken met 20 jaar geleden.
De dames die ik zag in london uit zuid amerika waren zo bloedmooi.
En ik kende eigenlijk geen ene lelijke zuid amerikaanse dame.
Toen ik in Oostenrijk werkte kwam ik daar dames tegen,en die zeiden dat ze uit brazilie kwamen.
Waarop ik toen maar even gezegd heb,: its not possible,you are to ugly.
Ikzelf denk dat het met teveel make up te doen heeft.
De dames van vroeger waren meer naturel.
Nu als die dames met al hun make up rondlopen dan kan het er mee door,maar zonder make up moet je ze echt niet tegen gekomen,we hebben het over dames die misschien rond de 20 zijn.
Ook als ik een kerel tegenkwam in Oostenrijk en die vertelde mij dat hij een Braziliaanse vriendin had en ik die later dan ontmoette, dan dacht ik af en toe bijmezelf van : come on man ,is this what you picked??, out of all these beautiful latinas in brasile? And she is also a bitch to you???.

Oostenrijk was toch wel een hele heftige tijd zeg, daar heb ik hele zware gradaties leren kennen van echte dwangprostitutie van Russische vrouwen.
Bloedmooie voruwen/meisjes,werden savonds boven op de 2e verdieping van de highclass club opgesloten.
7 dagen werken van openingstijd tot sluitingstijd.
Verplicht zonder condoom werken met klanten die bevriend zijn met de baas.
Tsja van de jetset in London zit je ineen in een bordeel met de mooiste vrouwen in een club in Wenen, Oostenrijk.
Voor mij als Nederlander was dit nieuw,al kwam ikzelf ook uit de dwangprostitutie vroeger.
Dus ik begreep gelijk wat er aan de hand was.
Ik werd niet gedwongen daar,en de meiden van oostenrijkse afkomst ook niet, de russische vrouwen trokken al snel naar mij toe,omdat ik Engels sprak.
Zo probeerden hun hun geld weg te verstoppen en kon ik het via de western union wegsluizen voor hun.
Ik ben hier wel is aardig door in de problemen gekomen.

Zo dit was het maar weer voor vandaag.
Misschien volgende keer is een stukje over notable guests, oftewel echte klanten die et hun geld smijten.

Hier een voorproefje:
De bekende wapenhandelaar uit rusland,die door de Oostenrijkse regering werd beschermd.
Deze meneer kwam altijd in de club en ging met zijn mozart briefjes strooien (een briefje van 5000schilling ,1000 schilling was 160 gulden dus tel maar uit)
hij vond het fantastisch om de dames al kruipend over de grond te zien gaan en bekvechtend met elkaar om de briefjes vechten.
meneer had zijn geld niet liggen in de koffer maar staand in de koffer.
Als je snel was had je zo een stuk of 10 briefjes te pakken.
Alleen die meiden uit Hongarije waren nog hongeriger en waren dan wat snellen.
Maar ach die moesten wel want die werden niet gevraagd door deze aardige meneer voor gezelschap,deze meneer noemde de Hongaren altijd: I dont need this paprika goulash!
Sinds die tijd noem ik altijd alle meisjes waar ik mee samen werk wel is Paprika.
Klopt ook wel,alles in dit land word met paprika gemaakt.
Tot de volgende keer.
Groetjes Dahlia
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten