Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 23 July 2017, 10:15
GTX2GvO GTX2GvO is offline
Met vakantie

Standaard Al 5 jaar actief.

Heb gemerkt dat ik nu dus al een 5 jaar actief ben.
En dan niet alleen met het DVP bezoek, maar met seks in het algeheel.

Om dan ook nog eens eerlijk te moeten bekennen, heb ook nog Nooit seks gehad zonder dat ik er voor moest betalen.
(geen vriendin, geen 1 night stand, niks van dat. )

In deze 5 jaar heb ik wel kunnen leren wat ik lekker vind.
Dat was wel anders in het begin.
Sommigen hier kennen mij mogelijk nog van de tippelbox chatbox, toen ik nog groener was dan het gras aan de overkant.

Hoe ik nu dames bezoek is eigenlijk best simpel te bekijken.
Want mijn meeste bezoeken is namelijk aan naar het privéhuis aan de Hofstraat.
Ik ga daar dan heen, kom binnen, laat de dames aan mij voorstellen en kies dan de lekkerste er tussenuit.
En dan komt het. Ik spreek dan niet voor minder dan 4 UUR af, waardoor ik toch wel een (positieve!) reputatie daar heb.
Ja, dat lees je goed. 4 uur en die worden echt niet volgepraat. Ik neem "gewoon" de tijd om de dame die ik heb gekozen ook te laten genieten en hoe meer dat lukt, hoe lekkerder ik het vind.
Dat vind ik echt gewoon fijn, om die tijd te kunnen nemen. Maar naast het laten genieten van een dame, kan ik ook onafgebroken(!) ruim een uur lang doorkrikken .
Tja, vind maar iemand die daar niet door gesloopt word en dan heb ik het niet alleen over een DVP.

En niet denken dat ik dan respectloos ben, daar krijg ik niet die goede reputatie mee.
Als er tijdens de seks stop gezegd wordt (iod), zit ik best snel op een meter afstand.
Kleine uitzondering is bij het beffen. Wanneer de dame klaarkomt vind ik het leuk om nog een likje of twee(/drie) na te geven, wat ik nog het leukste daaraan vind vanwege het genot dat ik dan zie.

Waarom ik dit hier typ?
Afgelopen vrijdag was ik dus weer daar en de betreffende dame was oprecht verbaast van hoe goed ze me vond, terwijl ik "slechts" 5 jaar sekservaring heb met enkel en alleen DVP's.
Ik wou het ook gewoon een keer kunnen vertellen, want tja, ken toch niemand persoonlijk waar ik dit alles aan zou kunnen vertellen.

Zit dus ook soms te twijfelen of er niet iets beters voor mij is en wat dat zou kunnen zijn.
Regelmatig kijk ik dan op kinky en seksjobs, maar ben eerlijk gezegd te zenuwachtig om dan contact op te nemen met iemand daar.
Want hoe maak je duidelijk dat je ECHT voor zo lang door wilt gaan en dan ook gelooft te worden.

En dan heb ik ook nog dat de lekkerste dames:
- of niet beschikbaar zijn wanneer ik kan
- of niet de tijdsduur beschikbaar zijn die ik wil
- of heel erg veel vragen voor wat ik zoek (uurprijs in advertentie)
- of "too good to be true" zijn

Daarnaast zou ik dus ook graag eens een keertje willen meemaken hoe het is om NIET de buidel open te moeten trekken.
Maar wat dat betreft betwijfel ik serieus dat er ooit iemand te vinden is daarvoor. Alleen al omdat ik niet weet waar ik dat te vinden krijg.
Zit namelijk ook met een lichte vorm van autisme, dus zeg aub Niet, ga naar de kroeg. Dat is alleen namelijk geen bal aan en is voor mij gewoon te eng, waardoor ik echt niet iemand aan zal spreken.

Maar goed, heb het nu een beetje van mij afgeschreven.
Ik vraag niet zo zeer om advies of zo, maar wou het dus gewoon wel kwijt.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten