Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM

Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM Stel hier je vragen over BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 31 May 2015, 07:42
TCDD TCDD is offline
Komt net kijken

Standaard Dominantie op afstand

Ik speel sindskort met een vrouw een rollenspel van slaaf en meester. Dit doen we al weken waarbij het contact tussen ons alleen maar die rollenspel is. Ze spreekt me aan met Meneer etc...

Heeft een van jullie ervaringen hiermee? Kunnen we gedachten uitwisselen hoe je iemand lekker kan prikkelen om te laten voelen wie de baas is. Ik laat haar dagelijks inspreken op whatsapp : ik ben van u baas.

Dat soort dingetjes
Met citaat reageren
Oud 31 May 2015, 12:19
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

Dit is zo divers wat iemands kick is, je zal zelf op ontdekking moeten gaan.
Iedereen is anders wat ik bv geil vind hoef een ander niet te vinden.

Je zou haar bv opdrachtjes kunnen laten doen, en dat zij als bewijs jou dat moet laten zien.
Dominantie ziet in je een toneelstukje opvoeren hou je niet lang vol, je kan het spel wel uitbreiden.

Succes verder gr The Bitch
Oud 31 May 2015, 12:26
TCDD TCDD is offline
Komt net kijken

Standaard

Ja ik laat haar al van alles doen, en dat doet ze ook braaf maar dacht misschien heeft iemand nog wat ideetjes.
Met citaat reageren
Oud 30 June 2015, 22:42
De Lansier's schermafbeelding
De Lansier De Lansier is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Uh, meester zijn betekent ook meesterschap hoor. "Als je moet vragen hoe duur een biertje is, kun je het waarschijnlijk niet betalen". En zo is het met meester(es) zijn ook. Als je moet vragen hoe het moet..... enz. Een echte meester(es) vraagt niet hoe het moet! Datmoet uit je zelf komen.
Met citaat reageren
Oud 04 July 2015, 18:26
Konijntjuh's schermafbeelding
Konijntjuh Konijntjuh is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

De vloer laten schoonmaken of een glad voorwerp met haar tong en voor elk vuiltje wat er nog aanzit krijg ze een slag met de bat of een cane op haar reet.

of is dit niet wat je bedoel?
Met citaat reageren
Oud 16 October 2015, 12:48
phedre phedre is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

ja.... ik leef nog al lang niet meer als slavin van Petruss, maar voor vragen en info nog altijd bereikbaar

Konijn, als n Dom mij dat zou laten doen, was t meteen zijn laatste opdracht aan mij en die zou ik nog weigeren ook! Hij mag me gerust vragen zijn vloer schoon te maken, maar dat doe ik dan wel op de gewone manier.

n Manier om op afstand toch t D/s gevoel te blijven behouden is de sub dagelijks n verslagje te laten schrijven. Niet van minuut tot minuut wat ze gedaan heeft, maar even n globaal overzicht van hoe haar dag is geweest. Stel er desnoods n tijd op, waarop t binnen moet zijn. Heeft de sub dagelijkse opdrachten? laat haar die dan ook beschrijven in het verslag.

Ik moest bijvoorbeeld dagelijks om bepaalde tijd thuis zijn, als dat niet lukte, toestemming vragen of het iets later mocht worden, met uitleg waarom t niet zou lukken. Ik had n bewegingsopdracht, waarvan ik dagelijks moest laten weten of ik m al dan niet had uitgevoerd. n snoepverbod en opdracht tot minimaal 5 dgn per week n gezonde maaltijd op tafel te zetten, ook dat kwam terug in t verslagje.

Soms was t verslagje maar 4 of 5 regeltjes, maar soms ook veel langer, omdat ik dan behoefte had om dingen van me af te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 05 February 2017, 13:05
henry82 henry82 is offline
Komt net kijken

Standaard

Hee dat klinkt leuk! Ik heb geen evaring met het afstands-aspect, maar wel wat betreft meeten.

Ik was altijd wat terughoudend van mezelf maar merkte dat als ik wat speeltjes of attributen kon gebruiken dat ik sterker in mijn schoenen stond en me beter kon inleven.

Veel plezier!

Laatst gewijzigd door Support; 05 February 2017 om 21:19 Reden: link naar andere website verwijderd
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten