Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM

Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM Stel hier je vragen over BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 03 January 2015, 21:30
cuckoldsissy cuckoldsissy is offline
Komt net kijken

Standaard Uitgaan (cuckolding)

Heey iedereen,

Ik ben een getrouwde slaaf, met een mooie turkse dominante vrouw.
Wat ik nu over onze cuckold relatie ga vertellen is 100% waar ook al klinkt het als een droom Ik zit nu al 2 maanden en 3 weken in een kuisheid gordel. ik mag er pas uit wanneer mijn meesteres denkt dat ik het echt hebt verdiend. Elke zaterdag gaan wij met zijn 2e uit naar een discotheek. Ik moet dan heletijd ongeveer een half meter achter haar aan lopen en mag alleen naar haar schoenen kijken. Wat zei ondertussen probeert is een man te vinden die ze vannacht in bed kan krijgen, rond 2 uur gaan we dan meestal naar de auto dan krijgt hij met mij kennis te maken terwijl ik rijd en hun achter al bezig zijn met het voorspel en me meesteres aan het uitleggen is hoe het in onze relatie van toegaat, gluur ik af en toe via mijn spiegels mee. Als we thuis zijn moet ik gelijk naar boven mijn french maid kostuum aan doen (hakken, fishnet stockings, het pakje zelf, enkelbanden, halsband en polsbanden en natuurlijk een lingerie met een jarretel) en z.s.m naar beneden om voor hun iets lekkers te maken etc. nadat ik alles af heb beneden moet ik naar boven om het bed klaar te maken en mezelf in mijn bed (honden kooi) optesluiten. Na ongeveer een half uur komen ze samen naar boven en zie ik hoe mijn eigen vrouw, mijn meesteres, word geneukt door een onbekende man.

vandaag ging het niet door, daarom nam ik even de tijd om het even te delen met jullie

mvg,

ron
Met citaat reageren
Oud 05 January 2015, 00:39
Assman85 Assman85 is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cuckoldsissy Bekijk bericht
Heey iedereen,

Wat ik nu over onze cuckold relatie ga vertellen is 100% waar ook al klinkt het als een droom Ik zit nu al 2 maanden en 3 weken in een kuisheid gordel. ik mag er pas uit wanneer mijn meesteres denkt dat ik het echt hebt verdiend. Elke zaterdag gaan wij met zijn 2e uit naar een discotheek. Ik moet dan heletijd ongeveer een half meter achter haar aan lopen en mag alleen naar haar schoenen kijken. Wat zei ondertussen probeert is een man te vinden die ze vannacht in bed kan krijgen, rond 2 uur gaan we dan meestal naar de auto dan krijgt hij met mij kennis te maken terwijl ik rijd en hun achter al bezig zijn met het voorspel en me meesteres aan het uitleggen is hoe het in onze relatie van toegaat, gluur ik af en toe via mijn spiegels mee. Als we thuis zijn moet ik gelijk naar boven mijn french maid kostuum aan doen (hakken, fishnet stockings, het pakje zelf, enkelbanden, halsband en polsbanden en natuurlijk een lingerie met een jarretel) en z.s.m naar beneden om voor hun iets lekkers te maken etc. nadat ik alles af heb beneden moet ik naar boven om het bed klaar te maken en mezelf in mijn bed (honden kooi) optesluiten. Na ongeveer een half uur komen ze samen naar boven en zie ik hoe mijn eigen vrouw, mijn meesteres, word geneukt door een onbekende man.

vandaag ging het niet door, daarom nam ik even de tijd om het even te delen met jullie

mvg,

ron

Hahaha geweldig dit !
Dude als je wilt pak ik je wijfie wel hoor )
Met citaat reageren
Oud 05 January 2015, 10:37
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

Hallo

Cuckold komt veel voor binnen het bdsm wereldje, bedankt voor je verhaal.
En het gaat verder dan alleen een vrouw pakken Assman85, er draait een hele fantasie er om heen.
mvg The Bitch
Oud 06 January 2015, 03:50
Assman85 Assman85 is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Bitch Bekijk bericht
Hallo

Cuckold komt veel voor binnen het bdsm wereldje, bedankt voor je verhaal.
En het gaat verder dan alleen een vrouw pakken Assman85, er draait een hele fantasie er om heen.
mvg The Bitch
Bij mij gaat het puur alleen om de sex, wat cuckold betreft kan ik me nauwelijks in leven en hier begrip voor tonen (mening).
Wat ik wel met alle liefde voor deze meneer wil doen is zijn vrouw keihard pakken voor zijn ogen en wat hij voor de rest wilt doen en hoe hij het wilt beleven is zijn ding
Met citaat reageren
Oud 12 January 2015, 17:58
Melissa10's schermafbeelding
Melissa10 Melissa10 is offline
Gaat nu meedoen

Talking To believe or not to believe

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cuckoldsissy Bekijk bericht
Heey iedereen,

mvg,

ron

To believe or not to believe

Ja en nee. Het blijft een mooi verhaal!

ron kan dit echt hebben beleefd (het is hun lifestyle of zoiets?!) of het kan een oproep zijn: het beschrijven van z'n eigen fantasie,
welke hij heel graag wil gaan beleven. Ik stel me iig "beschikbaar" om in te vallen of de rol van "zijn vrouw" te spelen als z'n eigen vrouw
"op vakantie zou zijn", tegen een heel aantrekkelijke prijs .

Bij mij kan iedereen zijn wie hij droomt te zijn... voor heel eventjes... of iets langer..... Iemands z'n fantasie kan vreemd in het oor klinken,
misschien, gestoord is wel totaal wat anders . Btw, het heet hier toch de populaire KINKY.nl waar je ook met oa SM FETISJ mag adverteren ??? En bovendien..... ik geloof echt álles .

.

Laatst gewijzigd door Melissa10; 13 January 2015 om 15:17
Met citaat reageren
Oud 13 January 2015, 10:04
Konijntjuh's schermafbeelding
Konijntjuh Konijntjuh is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Ik persoonlijk denk niet dat dit het forum is om zoiets te plaatsen daar heb je namelijk Fetlife of SDC voor .

Overigens je hebt zat mannen erbij die volgens hun eigen fantasie er op los tikken op diverse forums en chatsites over hun vrouw met andere mannen, waarvan de vrouw geen weet van heeft of deel uit van maakt.

Dit soort mannen willen alleen de bevestiging van andere mannen hebben dat hun vrouw er nog aantrekkelijk uitziet of begeerlijk is om te kunnen neuken.

In mijn ogen heeft het niks betaalde seks te maken meer om aandacht te krijgen van hopeloze mannen die graag "gratis" seks willen met een vrouw en om over daar verder te fantaseren.

Het lijkt mij dat dit een zakelijke site is met diensten die worden aangeboden tegen een tarief of naar diensten gevraagt worden tegen een tarief en geen Fantasie Role Play in de vorm van berichtjes te tikken om reacties te krijgen van mannen die als een incontinente hond graag hun plassertje willen legen in de eerste beste vrouw die zich mogelijk gratis aanbied.

Als ik mijn eigen gratis aanbied in een geplaatst bericht van mij als man zijnde voor een vrouw omdat dit mij spannend lijkt om een keer in dienst te staan van een vrouw als fantasie chat dan word mijn bericht per direct verwijderd.

Niet dat er reacties zullen volgen en als deze volgen dan krijg je antwoorden van"Dit is een betaald seksforum, engeen "ik zoek naar gratis seks forum daar heb je talloze andere sites voor als man zijnde.

Laatst gewijzigd door Konijntjuh; 13 January 2015 om 10:16
Met citaat reageren
Oud 13 January 2015, 18:56
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

In mijn bdsm hoekje mogen fantasieën / vragen gesteld worden of een ervaring om het te delen met anderen.
The Bitch

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten