Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 29 October 2018, 15:37
nikipoes nikipoes is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Ik word moe van die afdingers de laatste tijd en die appers met hey, hi of goedemorgen. Als je niet wil afspreken bel of app niet en respecteerd iemand haar of zijn prijzen.
Met citaat reageren
Oud 04 November 2018, 17:28
UlrichNL UlrichNL is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Het is de laatste tijd echt verschrikkelijk. Probeer nog maar 's een normale date te vinden..
Vorige week 'afgesproken' met een dame uit A'dam. Had gezegd dat ik er om 19:00 zou zijn. Het verkeer zat tegen, dus haar onderweg een bericht gestuurd dat het 19:15 zou worden. Daar aangekomen gebelt voor het nummer. Toen ze opnam kreeg ik het verzoek 5 minuutjes te wachten. Na een kwartier nog geen bericht met het nummer, dus ik nog maar een keer gebelt, 'ja eehh.. nog 5 minuutjes wachten'. Na nóg 10 minuten gewacht te hebben heb ik haar een sms gestuurd dat ik vertrok..

Na mijn teleurstelling een dame in Utrecht gebeld, want ik was op missie..

Ze had wel tijd zei ze, dus adres gekregen en ik naar Utrecht. Daar aangekomen had ze maar een half uur, terwijl ik aangegeven had dat ik een uur wilde.
Ten eerste leek ze totaal niet op de foto's van haar advertentie, ze had een paar(zeg maar tien) kilo's er bij vergeleken met de foto's.
Maar vooruit, wilde toch effe lekker sexen.
Ik hou van tongzoenen, maar deze dame riekte behoorlijk uit haar mond. Niet echt fantastisch.. Maar nadat ik mijn vinger in haar poes had gehad kwam toevallig mijn vinger in de buurt van m'n neus.... DAMN!!! WAT VIES!!
Ze deed nog wel haar best om me klaar te krijgen.. Maar de combinatie van haar hangborsten en buik, en haar gezette achterwerk, én de geur hebben mij alle lust ontnomen.

Nu belde ik net naar een nummer in Gouda, kreeg voicemail, maar gelijk daarna een sms met het adres. Nu hebben ze mij wel 's eerder proberen op te lichten in Gouda. Ze dachten dat ik zo dom was om eerst die marrokaan te betalen die aan me vroeg of ik voor de dame kwam. Ja, ik ben gekke Henkie..
Dus maar niet naar dat adres gegaan.

Het lijkt wel of het steeds gekker aan het worden is. Je wordt steeds wantrouwiger.. Ik durf haast niets meer te bellen.
Met citaat reageren
Oud 04 November 2018, 18:25
EvertvdPik EvertvdPik is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Niet leuk Ulrich dat je dit meemaakt. Het is natuurlijk ook een aparte wereld waarin wij wandelen. Zelf heb ik deze ervaringen niet. Kun jij je relaas van wat je in Utrecht heb meegemaakt ook in de desbetreffende rubriek plaatsen. Dan weten we ook over wie je het hebt.

Alvast dank

Evert
Met citaat reageren
Oud 13 November 2018, 12:30
nikipoes nikipoes is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Het is deze week weer raak met die fakers, gisteren 4 stuks en nu al weer 2 stuks. Kunnen die veelfakers niet geweerd worden van KInky? Gisteren een die al 38 keer op de fakerslijst vermeld staat. Ik word hier zo moedeloos van en wat is het nut van faken. Het gevolg is dat ik vaste klanten voor laat gaan voor nieuwe en dat hoort eigenlijk ook niet. Maar het hoge fakergehalte van de laatste tijd dwingt me daartoe.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten