Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Over Kinky

Over Kinky Hier worden nieuwsberichten opmerkingen of vragen over de werking van site geplaatst.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 04 January 2017, 17:01
Liefhebben
Guest

Standaard Betrouwbaarheid dame

Dit kan toch echter alleen om zo eerlijk mogelijk je recensies neer te schrijven.
En duidelijk aangeven wat de dame niet na komt wat in haar advertentie staat.
Geld ook voor mijzelf natuurlijk

Zo kunnen we de dame in kwestie veel minder klanten bezorgen ,of dat ze geen klanten meer krijgen.

En voor kinky forum zou het verplicht moeten zijn dat de dame in kwestie de foto's die ze plaatst met naam minstens twee jaar moet laten staan

Het is eigenlijk niet zo moeilijk.

Zo kun je het kaf van het koren scheiden.

En strenger selecteren op de geplaatste recensies,geen onzin
Met citaat reageren
Oud 05 January 2017, 13:13
sexlovertje sexlovertje is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liefhebben Bekijk bericht
Dit kan toch echter alleen om zo eerlijk mogelijk je recensies neer te schrijven.
En duidelijk aangeven wat de dame niet na komt wat in haar advertentie staat.
Geld ook voor mijzelf natuurlijk

Zo kunnen we de dame in kwestie veel minder klanten bezorgen ,of dat ze geen klanten meer krijgen.

En voor kinky forum zou het verplicht moeten zijn dat de dame in kwestie de foto's die ze plaatst met naam minstens twee jaar moet laten staan

Het is eigenlijk niet zo moeilijk.

Zo kun je het kaf van het koren scheiden.

En strenger selecteren op de geplaatste recensies,geen onzin
Gaat niet werken en weet je waarom niet?
Omdat er al zoveel fake recensies tussen zitten dat recensies eigenlijk al een grote leugen is.
En buiten dat zijn er ook gewoon super vervelende kerels die je gewoon niet als klant wil en die wel jou de grond in kunnen boren met alle onzin.

Stel ik heb een vaste klant en ik vraag aan hem (als ik bv paar slechte recensies heb) joh schrijf eens een leuke recensie over mij dan mag je nu half uurtje langer blijven

Easy toch
En foto's 2 jaar laten staan is wel heel veel gevraagd hoor...je moet gewoon blijven vernieuwen vind ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 06 January 2017, 10:36
Liefhebben
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sexlovertje Bekijk bericht
Gaat niet werken en weet je waarom niet?
Omdat er al zoveel fake recensies tussen zitten dat recensies eigenlijk al een grote leugen is.
En buiten dat zijn er ook gewoon super vervelende kerels die je gewoon niet als klant wil en die wel jou de grond in kunnen boren met alle onzin.

Stel ik heb een vaste klant en ik vraag aan hem (als ik bv paar slechte recensies heb) joh schrijf eens een leuke recensie over mij dan mag je nu half uurtje langer blijven

Easy toch
En foto's 2 jaar laten staan is wel heel veel gevraagd hoor...je moet gewoon blijven vernieuwen vind ik zelf.
Sexlovertje,

Ja daar zit wel een kern van waarheid in, maar toch zie ik op de grootte zuster site veel dame,'s staan met goede, en verschillende schrijvers met meestal goede tot redelijke recensies staan.
Kijk als de dame goed haar vak uit oefent dan kan het haast niet anders dat ze een goede beoordeling krijgt,er zullen ongetwijfeld ook mindere ,of (slechte) tussen zitten.
Maar daar prik je als wandelaar en vakvrouw zo doorheen,een beetje gezond verstand zie je het aan het schrijven van de beoordeling.
Kritiek moet kunnen,en het blijft persoonlijk,maar als jij vriendelijk blijft ga je dit als vakvrouw winnen van een enkele vervelende wandelaar.

Over de foto,'s twee jaar laten staan is goed, met de zelfde naam, waarom je bouwt meer zekerheid op, je kan natuurlijk wel nieuwe foto,'s toevoegen.
Plus de recensies die de dame krijgt over twee jaar,kun je laten zien of de dame klasse heeft.

Kijk meningen zijn er genoeg, maar je moet ook van het goede van mensen uit blijven gaan.

Kijk ik heb ook dames bezocht wat tegen viel, dan kun wel normaal je mening geven.
Het blijven ook moment opnames,maar blijven deze dames dan twee jaar staan met foto's en naam zal het tegendeel bewezen worden,of niet.

Ontvang je zelf in Zuid Holland ??, regio,
Met citaat reageren
Oud 06 January 2017, 12:13

Standaard

Citaat:
Sexlovertje,

Ja daar zit wel een kern van waarheid in, maar toch zie ik op de grootte zuster site veel dame,'s staan met goede, en verschillende schrijvers met meestal goede tot redelijke recensies staan.
Kijk als de dame goed haar vak uit oefent dan kan het haast niet anders dat ze een goede beoordeling krijgt,er zullen ongetwijfeld ook mindere ,of (slechte) tussen zitten.
Maar daar prik je als wandelaar en vakvrouw zo doorheen,een beetje gezond verstand zie je het aan het schrijven van de beoordeling.
Kritiek moet kunnen,en het blijft persoonlijk,maar als jij vriendelijk blijft ga je dit als vakvrouw winnen van een enkele vervelende wandelaar.

Over de foto,'s twee jaar laten staan is goed, met de zelfde naam, waarom je bouwt meer zekerheid op, je kan natuurlijk wel nieuwe foto,'s toevoegen.
Plus de recensies die de dame krijgt over twee jaar,kun je laten zien of de dame klasse heeft.

Kijk meningen zijn er genoeg, maar je moet ook van het goede van mensen uit blijven gaan.

Kijk ik heb ook dames bezocht wat tegen viel, dan kun wel normaal je mening geven.
Het blijven ook moment opnames,maar blijven deze dames dan twee jaar staan met foto's en naam zal het tegendeel bewezen worden,of niet.

Ontvang je zelf in Zuid Holland ??, regio,
Persoonlijk laat het mij koud ik ben niet van de recensies ook al zijn die van mij goed maar ook ik heb vaak meegemaakt dat er trollen onder ons waren met valse recensies over mij gelukkig heeft deze meid goeie banden met de sites waar ik op adverteer en na jaren trouw te adverteren weten ze ook wel een beetje hoe ik werk en gelukkig worden "nep" recensies dan ook verwijdert.
Kijk als er een opstaat dat de klant niet kreeg wat ie verwacht das een ander verhaal die kan en wil ik ook niet weg laten halen...want niemand heeft alleen 100% goeie recensies.
Maar ik weet nu wel de ups en downs in dit vak en geloof me jaloezie ligt hier dagelijks om de hoek te slapen

Maar dit ben ik
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx
Met citaat reageren
Oud 07 January 2017, 12:05
Liefhebben
Guest

Standaard Betrouwbaarheid dame

Heb je al een tijdje voorbij zien gaan, met je advertente
Moet zeggen ziet er goed uit,zeer betrouwbaar
En dat bedoel ik nu, zo werkt het wel dus
Met citaat reageren
Oud 09 January 2017, 13:51

Standaard

Citaat:
Heb je al een tijdje voorbij zien gaan, met je advertente
Moet zeggen ziet er goed uit,zeer betrouwbaar
En dat bedoel ik nu, zo werkt het wel dus
Dank je
Met citaat reageren
Oud 21 January 2017, 22:56
pietveerboot pietveerboot is offline
Komt net kijken

Standaard

Geen nieuwe advertenties maken begin van het jaar.
Zie een boel nieuwe ads, 90% is gewoon al langer actief in NL.
Met citaat reageren
Oud 28 January 2017, 19:54
Rode lana Rode lana is offline
Begint het te leren

Standaard helemaal gelijk heb je

Klopt wat je zegt i zie zelfs dames die zichzelf altijd nieuw noemen.

Lana xxx
Met citaat reageren
Oud 03 February 2017, 08:34
dahlia dahlia is offline
Gaat nu meedoen

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard

Ik heb bij het onderwerp dames onder elkaar mijn hart is kunnen luchten over zoekmachine van hookers.nl
Deze meneer schrijft iedere keer een stukje als een andere bezoeker een goede recenssie geschreven heeft,een negatief commentaar.
Het spijt me maar sinds het hele gedoe met dit hookers lid kan ik de recenssies niet meer betrouwbaar noemen.
Deze meneer heeft verloren met een potje dammen waardoor hij geen korting kreeg.
Echt kinderachtig en zielig noem ik het,de stalkende smsen die daarna kwamen heb ik maar bewaard ben er ook mee naar het prostitiutiecontroleteam gegaan noord brabant.
Want deze vent gaat heel ver vind ik om ook nog is andere bezoekers te gaan lastig vallen.
Kijk mensen mogen slechte recenssies schrijven.
Maar hou het reeel,en jammer genoeg zitter er teveel leden bij die dat niet kunnen.
Ook een van de negatjeve recenssies is van iemand dwaarbij ik condyooma heb geconstateerd,meneer heeft de helft van zijn geld terug gekregen en heb hem verteld dat de dienstverlening niet verder kon gaan.
Ik had al het vermoeden dat het fout zou aflopen,mede omdat deze meneer naar andere vrouwen gaat onder het mom van cardates savonds waar de vrouwen niet zien dat er genitale wratten zitten.
Oh ja meneer beweerde dat de doktor heeft gezegd dat het niet meer besmettenlijk is.
Een andere man is niet eens bij mij geweest (hindulover).
Of vond het nodig om mij af te kraken op mijn uiterlijk overal op elke site die er maar is.
Terwijl,zoals hij schrijft,weggelopen is .
Goede recenssies worden weggehaald,communiceren met de desdoende personen heeft geen zin.
Kijk je kan het iemand nog zo naar de zin maken,bij mij zit het potje dammen en schaken niet bij de tijd ingegrepen,mensen zijn langer binnen dan ze boeken bij mij.
En je kan het iemand nog zo erg naar zijn zin maken maar ja als iemand niet tegen zijn verlies kan en kinderachtig gaat doen,dan valt er niks meer te redden en moet je het maar laten.
Want andere bezoekers zijn deze vent ook beu en goed zat.
Ook is het lastig om berichten te krijgen of waarschuwingen van een andere bezoeker .
Laat het bij de rdcenssie en val de dame niet meer lastig.
Er zijn heel veel rotte appels,en ik kan me goed voorstellen als een dvp een bezoeker heeft gehad die negatieve en gebeurtennissen schrijft die niet aanwezig zijn,de dame naar andere bezoekers erg wantrouwend word.
Het is afschuwenlijk als je een bezoeker erover informeerd om niet te bijten (ik heb een mega grote klit) en toch flikken ze het,en ja als je er dan iets van zegt,schrijven ze een negatieve recenssie over je.
Ook word er gedreigd, onder het motto, als je dit en dat niet doet dan krijg je jog een slechte recenssie erbij,helaas gebeurt het in samenwerkjng met de moderators van hookers.
Ik vraag me af wanneer het gebeurd dat een klant een dvp in elkaar slaat omdat er opdracht word gegeven door een andere klant en valse beschildigingen worden gedaan.
Niet iedereen is eerlijk.
Tsja hoever kunnen de moderators gaan als er geweld mag worden gebruikt tegen de dvp omdat een bezoeker niet tevreden was over zijn service die hij gekregen heeft.
Want dit gebeurd dagenlijks,en dit allemaal vanwege een negatjeve recenssie???
Misschien maar is tijd om het gedrag van bepaalde bezoekers is open en bloot te gaan leggen.
Deze week weer iemand gehad waarvan ik duidenlijk heb gezegd van te voren NIET BIJTEN en toch flikt ie het.
En dan is het ineens wel oke om dat te doen omdat er toch al slechte recenssies worden geschreven.
Dit kan ertoe aanleiden
Geloof niet alles wat mensen schrijven en zorg er voor dat de dvp tich bescherm blijven,slechte recenssies met teveel leugens kunnen agressie oproepen bij mensen (vooral in dit wereldje)waardoor een bezoeker denkt:"weet je wat ik ga die bitch is bezoeken"
Jammer dat het er zo aan toe gaat de laatste tijd,het is een mooie hobby en er zijn genoeg bezoekers die goede bedoelingen hebben,maar die paar bezoekers die die slechte bedoelingen hebben worden ondersteunt door meelopers.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten