Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 22 December 2016, 19:18
slaafjeff slaafjeff is offline
Komt net kijken

Thumbs up Mrs Kate - Den Haag

Meesteres Kate uit den Haag ontvangt in de zeer mooie en spannende SM studio die ze samen met een andere Meesteres (Illucia) heeft opgericht.
Ik liep al jaren met SM fantasieŽn rond.
Omdat in mijn privť niets met mijn SM gevoelens kan beleven en mijn partner er ook niets over mag weten ben ik op zoek gegaan naar een professionele Meesteres. Daarbij waren discretie, algemene indruk, hygiŽne kundigheid en veiligheid voor mij zeer belangrijke punten. Na de website van deze Meesteres uitgebreid bekeken te hebben en onder de indruk geraakt was van alles wat ik daar zag, heb ik de stoute slaven schoenen aangetrokken en Meesteres Kate gebeld.
Na een informatief telefoongesprek waarbij mijn allereerste indruk bevestigd werd heb ik snel een eerste afspraak gemaakt Voor vooral een voorzichtige kennismaking. Gelijk bij binnenkomst raakte ik al onder de indruk van haar geweldige verschijning. En nadat ik mij netjes voorgesteld had bleek er ruim tijd te zijn voor ene behoorlijk uitgebreid voorgesprek in de 'kleine'kamer, welke mij al zeer onder de indruk bracht.
Hierbij had ik af en toe het gevoel dat de Meesteres dwars door mij heen keek en al heel snel door had wat voor soort slaaf ik zo willen zijn en waar mijn diepere fantasieŽn liggen.
Na het afhandelen van de formaliteiten kreeg ik de opdracht mij te douchen en op de aangegeven manier aan de Meesteres te presenteren in de werkelijk prachtige grote speelruimte.
Ondanks het douchen brak het zweet me flink uit door de spanning, maar ik bracht het volgens mij tot een goed einde.
Tot mijn vreugde ging pas toen de effectieve speeltijd in en begon mijn rollercoaster van geil verlangen, spanning en emoties. Ik had me in mijn fantasie flink overschat in wat ik dacht te kunnen hebben maar gelukkig werd er goed naar mijn lichaamstaal gekeken.
Het werd een geweldige sessie waarbij er een mix van sexuele vernedering (ik had nogal opgeschept over mijn sexuele prestaties), machteloosheid, dienstbaarheid, spelen met mijn geest en natuurlijk mijn 'overdreven 'geile lusten. Het uur vloog om en ik merkte toen dat ik echt iets meer dan een uur was bespeeld en gebruikt. Na afloop bleek er nog wat tijd voor en nagesprek te zijn waarbij ik ineens een paar tranen kreeg en aan de voeten van de Meesteres mocht bijkomen.

Ondertussen ben ik al een paar keer terug geweest bij Meesteres Kate en ondanks dat ik een beetje een watje ben heb ik al op een geweldige manier een deel van mijn grenzen kunnen verleggen al ben ik nog lang niet de slaaf die ik in mijn woeste fantasieŽn zou zijn, maar deze Meesteres is creatief genoeg om mij daarbij op een spannende manier te begeleiden..

Voor mij dus een super match en ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze voor Meesters Kate.
Aangezien ik de eerste ben die over deze dame schrijft dan hieronder de link naar Haar profiel.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...k/default.aspx
Met citaat reageren
Reageren

Labels
77230, bdsm fetish latex tease, den haag, meesteres

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten