Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Ervaringen diversen > België

België Schrijf en lees hier alle ervaringen over de Belgische adverteerders op Kinky.be

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 13 December 2016, 19:50
HenkSpermaTenk HenkSpermaTenk is offline
Komt net kijken

Thumbs up Thaise Dahlia massage - Maaseik

Afgelopen zondag toch eens een bezoek gemaakt aan de Thaise Dahlia in Maaseik. Ik moet zeggen, boven verwachting goed genoten!

Link op kinky:
http://www.kinky.nl/mobiel/sex-bedri...-/default.aspx

Allereerst is de plek gemakkelijk te bereiken en ook hebben zij een eigen parkeergelegenheid. Eenmaal aangebeld werd er opengedaan door een Thaise schoonheid, gehuld in niet meer dan een rode doorschijnend lingerie. Ze was vriendelijk en zag er lekker uit. Ze nam me mee naar boven waar ik in een kamer vol spiegels (van muur tot en met plafond) aankwam. Ze had er geen moeite mee mij op mijn gemaak te stellen (was mijn eerste ervaring). Ik kon op het bed liggend genieten van een blowjob, heerlijk krachtig en ik kon haar goed zien in alle spiegels. Na het zuigwerk stelde ik voor dat ze doggy positie ging zitten, waar ik heel veel van genoten heb! Onwijs sexy Thaise dame met heerlijk volle billen om hard tegen te stoten!!

Als mijn salaris weer binnen is kom ik terug schat
Met citaat reageren
Oud 16 December 2016, 22:01
uyguygi uyguygi is offline
Komt net kijken

Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HenkSpermaTenk Bekijk bericht
waar ik in een kamer vol spiegels (van muur tot en met plafond) aankwam.
So he, die spiegelkamer heb het wel meegemaakt vanmiddag! Wat een onwijs geile bedoeling om jezelf zo van alle kanten te zien, terwijl je die heerlijke Thaise dame ervan langsgeeft! Ik heb mij uitstekend vermaakt daar! De dame zag er goed uit, zoals op de foto in de advertentie, en de ruimte was schoon. Mooie inrichting met die spiegels en gekleurde lampen!
Met citaat reageren
Reageren

Labels
502722

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten