Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Ervaringen diversen > GangBang

GangBang Schrijf en lees hier ervaringen over GangBang feestjes en Dames.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 18 February 2016, 00:17
horneyAtU horneyAtU is offline
Komt net kijken

Smile Vegas gangbang in Paradise club 11 februari

Afgelopen donderdag naar dit feestje geweest. Hoewel ik vaker bij dames ben geweest was dit de eerste keer dat ik naar Paradise Club was gekomen en mijn eerste keer naar een GB. Dubbel spannend dus. Ik weet niet wat het was wat mij trok maar het stond nog op mijn bucket list om nog eens te proberen.

De Club zelf is vriendelijke en bied omkleedruimte en een heuse sauna beneden en een zwembad (waar ik nog op zal terug komen . ik heb volgens mij nog niet alle ruimte's mogen ontdekken daar er hier en daar nog wat dichte duren waren maar vandaag speelde alles zich af bij de bar beneden.

Daar aangekomen waren er 6 schone dames die al aardig bezig waren toen ik binnen kwam. waarschijnlijk doordat het mijn eerste keer was en ik nog redelijk als een in koplampen rond keek kwam er een ranke schone dame van achter de bar die mij mee nam naar boven voor een babbeltje en een sigaret. Hoewel ik niet rookte was het wel gezellig even rustig geïntroduceerd te worden. Ze nam echt even de tijd mij op mijn gemak te krijgen.

Hierna weer naar beneden en los op de mat . Waarschijnlijk door mijn nieuwigheid, geilheid en andere rooky mistakes kwam ik eigenlijk veel te snel klaar en werd mijn plek al snel door een van de andere heren in genomen. Dit is aan de ene kant het nadeel van een GB maar aan de andere kant heb je ook alle tijd om weer op krachten te komen. Ik ben in die 4 uur dat ik daar geweest ben toch zeker 5 keer klaar gekomen.

Tussentijds nog even zwemles gekregen in het zwembad waar voldoende dames mee gingen om het snorkelen te oefenen . leuk intermezzo waarna we weer terug gingen naar de kelder/bar ruimte.

Alles bij elkaar was het een intense middag. niet op de eerste plaats dat het voor mij de eerste keer was. maar het feit dat je zo lang in een geile roes zit is best uitputtend. toch weet ik niet of ik het nog eens zal doen, het feit dat je met zo veel mannen bezig bent heb je ook niet echt de aandacht voor elkaar en de mannen onderling al helemaal niet. het mist een beetje het persoonlijke, zeker als je ergens achter in de rij moet aansluiten om bij een van de dames te komen.

Desalniettemin, mocht je een flinke workout willen hebben kun je hier zeker los.
Met citaat reageren
Oud 09 August 2016, 22:15
BT78 BT78 is offline
Is de 100 voorbij!

Red face

Ook ik kwam hier geregeld hier voor wat vertier en alles wat je beschrijft kan ik beamen. Leuke club, leuke mensen (vooral de rondborstige blonde schone Molly! ) en leuke sfeer!

Helaas heeft de organisator een tijdelijke pauze ingelast vanwege te weinig animo de laatste tijd , maar hij organiseert in België nog wel soort gelijke feestjes

Trouwens, petje af hoor, 5x klaar komen!
Met citaat reageren
Oud 21 August 2016, 14:23
Joke-Prive's schermafbeelding
Joke-Prive Joke-Prive is offline
Is hier niet weg te krijgen!

Standaard

Omdat Vegas daar niet meer zit, houdt het niet in dat er geen gangbangs meer zijn.
Molly organiseert tegenwoordig zelf in de Paradise, gangbangnation zit er nu in... dus er is heus nog wat te doen daar!
Oud 22 August 2016, 21:36
BT78 BT78 is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Ja dat klopt, Molly is ook wel beetje het pareltjes van het feestje Ik denk dat zij heeft bijgedragen aan het verminderde animo van de Vegas gangbangs, omdat ze de laatste tijd vaak niet kwam opdagen.
Met citaat reageren
Oud 26 August 2016, 23:29
Joke-Prive's schermafbeelding
Joke-Prive Joke-Prive is offline
Is hier niet weg te krijgen!

Standaard

Daar weet ik niets vanaf. Ik heb enkel de info van Twitter over hoe het NU gaat.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten