Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM

Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM Stel hier je vragen over BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 15 March 2010, 17:22
AlexT AlexT is offline
Begint het te leren

Standaard Hoe te beginnen???

Hoi,

Even een algemene vraag. Ik heb sinds een paar maanden een vriendin die nogal gek is van BDSM. Nu heb ik wel wat films gekeken en heeft zij wat dingen verteld maar hoe zet ik nou een mooie sessie voor haar in elkaar.

Ze wil submissive zijn (ik heb geen moeite om de master te zijn) en houdt zij van forced orgasmes en spanking/pijn tijdens het klaarkomen.
Ik heb begrepen dat je met het mater/slave rollenspel al voor de sessie moet beginnen. Dus bv al als je thuiskomt als je dat hebt afgesproken.

Het mentale aspect, waar zij juist erg van kan genieten, ken ik niet. Natuurlijk kan ik op sexgebied met de juiste tools haar wel 'straffen' en gedwongen laten klaarkomen en haar kont bewerken met sweepjes of met de hand maar hoe krijg ik haar helemaal gek? Ik wil dat ze echt geniet, maar het is wat mysterieus soms voor mij hoe het werk.

Ik heb wel door dat het meer is dan alleen fysieke acties en dat ook de technieken voor het bondage zelf niet eenvoudig zijn. We hebben wel touwen, handboeien etc. maar er is zoveel meer.

Graag wat tips oid.

Ook zoeken we tzt nog een BDSM ruimte waar we samen kunnen experimenteren.
Vooral een met een X-cross. Of andere mogelijkheden voor staande posities.

alvast bedankt.

A
Met citaat reageren
Oud 15 March 2010, 20:31
fwm's schermafbeelding
fwm fwm is offline
Begint het te leren

Standaard

Hallo A,

Ik vind het heel dapper dat je het aan durft, om het te proberen.
Het is nog al lastig om zo even op te schrijven hoe je het moet doen en wat het beste werkt, dat zal vooral iets zijn wat jullie samen uit moeten proberen. Maar als zij al ervaring heeft kan ze het zelf denk ik het beste uitleggen wat ze wil, wat zij nodig heeft.

Anders kan ik je adviseren om eens samen naar een Mr of Mrs te gaan en dan eens af te kijken hoe ze dan behandeld wordt, of ga naar een SM partij waar je kan ervaren hoe andere het doen.

Maar het belangrijkste om het goed te doen is dat je het met een gevoel doet, niet met alleen maar theorie. Je moet je inleven om het goed te doen en vergeet natuurlijk niet om goed af te spreken wat wel en niet en aller belangrijkste wanneer je moet stoppen.

succes
Met citaat reageren
Oud 16 March 2010, 21:11
sexYvonne's schermafbeelding
sexYvonne sexYvonne is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

die bdsm ruimte kan ik je bieden. Vanaf eind april heb ik een complete ruimte beschikbaar voor verhuur voor privesessies, voor comm.doms, voor gangbangs en andere partys. De locatie is in Zaandam. Bij intresse kan je even een pb'tje sturen!

over het hoe en wat van bdsm kan ikje eigenlijk vooral adviseren om vooral veel te lezen, persoonlijke sites op te zoeken, fora te zoeken waar je info kunt vinden en zo en chatrooms te bezoeken, en bdsm partys.. er worden er best wel veel georganiseerd zo her en der in het land. voor meer info graag een pb'tje, mag geloof ik wat dat betreft niet alles hier neerzetten. Ga op zoek.. er is zoveel te vinden! heel veel plezier op je ontdekkingsreis!
Met citaat reageren
Oud 23 April 2010, 12:52
Superkirsten Superkirsten is offline
Gaat nu meedoen

Standaard travestiet en SM

Ik ben al langere tijd op zoek naar een uitlaatklep voor mijn travestie en ik wil onderzoeken in hoeverre het te maken heeft met (BD)SM. Voor mijn gevoel heeft het namelijk voornamelijk te maken met een machtsspel. Ik hoop op goeie tips! xXx Kirsten
Met citaat reageren
Oud 25 April 2010, 19:50
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

Travestie is een onderdeel van het bdsm wereldje.
Niet iedere travestie is een sub, waarom het een onderdeel is van bdsm omdat het een fetish is.
In het commerciele ga je als travestie niet snel naar een gewone dame van plezier maar eerder naar een kinky dame , sm meesteres of smclub.
Zelf speel ik niet met travestieten omdat ik daar geen uitgebreide garderobe voor heb.
groetjes The Bitch

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superkirsten Bekijk bericht
Ik ben al langere tijd op zoek naar een uitlaatklep voor mijn travestie en ik wil onderzoeken in hoeverre het te maken heeft met (BD)SM. Voor mijn gevoel heeft het namelijk voornamelijk te maken met een machtsspel. Ik hoop op goeie tips! xXx Kirsten
Oud 07 December 2010, 15:17
ILikeThatXXX ILikeThatXXX is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Zelf ben ik niet echt specifiek geinteresseerd in BDSM.
Sommige aspecten vind ik wel wat hebben, maar het hele 'slaaf' gebeuren is niet zo aan mij besteed. Ik hou wel van kinky seks met wat SM-elementen.
Ik heb er echter wel een vraagje over.

Ik vind zelf goede hygiene nogal belangrijk (soms lijkt het zelfs wat obsessief compulsief ) en ik vroeg me af hoe SM-speeltjes zoals zwepen, voorbinddildo's etc. schoongemaakt worden? En worden ze na elke klant schoongemaakt? Het lijkt mij persoonlijk een erg onprettig idee om een dildo in mijn .... te krijgen die ook bij 100 andere mannen in hun .... is geweest .

En met zweepslagen etc. kan je natuurlijk striemen krijgen en evt. huid/bloed aan de zwepen. Is elke commerciele SM-meesteres hier hygienisch in denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 10 December 2010, 21:46
sexYvonne's schermafbeelding
sexYvonne sexYvonne is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

dildos en zo worden meestal met condoom gebruikt en anders goed schoongemaakt, zwepen e.d. worden bij ons in ieder geval, ook regelmatig goed schoongemaakt en mijn prikplak wordt bijvoorbeeld alleen op mij gebruikt... die is niet voor algemeen gebruik.

Ik g er vanuit dat dat in commerciele studios absoluut ook gebeurt
Met citaat reageren
Oud 10 December 2010, 22:09
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

Ik doe om iedere dildo een condoom, bij sm clubs waar ik gewerkt heb gebeurde dat ook.
Verder gebruik ik heel veel detol na iedere sessie wordt alles daarmee schoongemaakt wat ik gebruik heb.
Ik gebruik weg werp injectienaalden, dikkere naalden plaats ik niet.
The Bitch
Oud 11 December 2010, 16:11
ILikeThatXXX ILikeThatXXX is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Ok duidelijk, bedankt voor de reacties .
Met citaat reageren
Oud 16 December 2010, 14:06
pietsoaaids's schermafbeelding
pietsoaaids pietsoaaids is offline
Begint het te leren

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ILikeThatXXX Bekijk bericht
(...) ik vroeg me af hoe SM-speeltjes zoals zwepen, voorbinddildo's etc. schoongemaakt worden? En worden ze na elke klant schoongemaakt? (...) En met zweepslagen etc. kan je natuurlijk striemen krijgen en evt. huid/bloed aan de zwepen.
Beste ILikeThatXXX,

Voor veilige SM of kinky seks zijn er de volgende adviezen:
- Zorg dat je met verwondingen niet in direct contact komt met bloed of andere lichaamsvochten.
- Gebruik alleen attributen die je goed kunt schoonmaken. Let hierop als je iets koopt.
- Ontsmetting is noodzakelijk als je attributen inwendig gebruikt en als je bloed ziet.
- Maak gebruikte voorwerpen van leer, metaal en rubber meteen schoon na elke klant.

Meer informatie kun je hier vinden: http://www.prostitutie.nl/index.php?id=305#c1834

Vriendelijke groet,
piet soaaids
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten