Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 03 March 2017, 11:52
Lilyxxx Lilyxxx is offline
Begint het te leren

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YuriB Bekijk bericht
Afdingen en drammen is natuurlijk erg vervelend, maar ik vraag ook wel eens wat 45min kost als het er niet bij staat.
Deze vroeg het, waarop ik antwoordde dat ik geen 45 min doe en daar geen apart tarief voor reken, maar dat het hem vrij stond om eerder weg te gaan. Dat was niet goed genoeg en toen had ie aan een half uur te weinig en aan een uur te veel, dus ik moest hem maar voor €70 voor 45 min laten, en vervolgens bleef ie daar maar over doordrammen ook al zei ik 3 keer achter elkaar nee.
Met citaat reageren
Oud 03 March 2017, 14:21
YuriB YuriB is offline
Komt net kijken

Standaard

Ja dan zou ik ook ophangen. Nee is nee en je bepaalt zelf natuurlijk je prijzen, niet hij. Ik begrijp alleen niet waarom je zowel half uurtjes als uurtjes aanbiedt, maar een klant die daar iets tussenin wil liever laat lopen. Als je 70 voor 45min te weinig vindt dan vraag je toch 80 of 90 ik zeg maar wat. Maar als je een klant evenveel laat betalen als voor een uur dan zou ik even verder kijken als klant.
Met citaat reageren
Oud 03 March 2017, 23:50
Rode lana Rode lana is offline
Begint het te leren

Standaard iK HANTEER 5 PRIJZEN HAHAHAHH

Half uur 80/90 3 kwartier 110/120 1 uur 135/140 ook 1, 5 en 7wee uur.

lanan
Met citaat reageren
Oud 06 March 2017, 21:36
Lilyxxx Lilyxxx is offline
Begint het te leren

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YuriB Bekijk bericht
Ja dan zou ik ook ophangen. Nee is nee en je bepaalt zelf natuurlijk je prijzen, niet hij. Ik begrijp alleen niet waarom je zowel half uurtjes als uurtjes aanbiedt, maar een klant die daar iets tussenin wil liever laat lopen. Als je 70 voor 45min te weinig vindt dan vraag je toch 80 of 90 ik zeg maar wat. Maar als je een klant evenveel laat betalen als voor een uur dan zou ik even verder kijken als klant.
Ik vond het veel te weinig en aangezien ik vrij lagee tarieven aanbied (heb niet zo'n uitgebreid aanbod aan diensten en zit momenteel onder de stretchmarks) vind ik dat ik heel erg redelijk ben om €100 voor een uur te vragen en daar niet onder te gaan zitten. Vroeger vroeg ik €100 voor 45 min. Als ik met 1 iemand ga onderhandelen over mijn prijzen, en hij vind me goed en gaat me aanbevelen bij anderen (doen mocro's heel vaak), dan heb ik straks nog TIG andere afdingers achter me aan en daar heb ik geen zin in. Vorig jaar ook zo'n plaag gehad van tijdrekkende Hindoestanen (waar ik eerst niks van durfde te zeggen) die mijn nummer aan andere Hindoestaanse mannen doorgaven.

En aangezien hij ook al zat te zeuren over meerdere keren klaarkomen (wat bijna niemand lukt binnen 30/45 min en altijd uitdraait op tijdrekken of ruzie want ze gaan bijna nooit uit zichzelf weg als ik aangeef dat de tijd om is), had ik echt geen zin in hem.
Met citaat reageren
Oud 07 March 2017, 13:00
YuriB YuriB is offline
Komt net kijken

Standaard

Nou zo te lezen was je beter af zonder deze klant, of je nou wel of geen 45min aan je klanten aanbiedt.
Met citaat reageren
Oud 10 April 2017, 14:23
Rode lana Rode lana is offline
Begint het te leren

Standaard MMMMMM veel Domme of vieze heren in Drenthe

Nou ja zeg dat is nu al de tweede vandaag die aan het einde van zn verhaaltje vraagd of er meer mogelijk is tegen meer prijs.
Het hoge noorden loopt een beetje achter geloof ik.
Ik gooi de haak erop en schrijf dan een kleinerende sms en ik hoop datie van mij nog iets leert.
Of hebben de heren in het noorden geen IQ omdat te begrijpen.

Heel appart hier.

Lana
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten