Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 11 January 2019, 14:46
sexlovertje sexlovertje is offline
Met vakantie

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasontha Bekijk bericht
Het ging mij om, dat er niks verkeerds mee is als mensen aan de telefoon vragen hoe het met je gaat etc
Nee dat is nu precies de onzin waar we niet op zitten te wachten
En ik wil niet op een cultuur afgaan maar bij mij zijn het altijd buitenlanders die vragen..hey hoe is het?

Is denk ik normaal in die cultuur hetzelfde als iemand mij een box wil geven? doe normaal man ....lol

Maar bel gewoon op en zeg hi ik wil een afspraakje maken om zo laat....kan dat? ok eventueel vraag je nog wat en klaar.

En ik vind de vergelijking wel ok als met je kapper of tandarts want die werken ook puur op afspraak...en anders moet je naar een privehuis gaan of club,
Met citaat reageren
Oud 14 January 2019, 09:40
nikipoes nikipoes is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

En dan nog de irritante lieden die onnodig appen met: he of hoy en de lieden die buiten werktijd of snachts bellen, in het weekend bellen ze je plat een als je werkt hoor je ze niet, heel frusterend en irritant!!!!
Met citaat reageren
Oud 15 January 2019, 05:59
EvertvdPik EvertvdPik is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nikipoes Bekijk bericht
En dan nog de irritante lieden die onnodig appen met: he of hoy en de lieden die buiten werktijd of snachts bellen, in het weekend bellen ze je plat een als je werkt hoor je ze niet, heel frusterend en irritant!!!!
Je hebt het maar zwaar. Ik hoop wel dat je van je werk kunt genieten.
Met citaat reageren
Oud 15 January 2019, 09:31
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvertvdPik Bekijk bericht
Je hebt het maar zwaar. Ik hoop wel dat je van je werk kunt genieten.
Deze gasten vergallen het plezier in je werk, ik ben wel blij met de normale klanten die normaal doen en gewoon bellen wanneer je werkt!!!
Met citaat reageren
Oud 24 January 2019, 10:26
sexlovertje sexlovertje is offline
Met vakantie

Standaard

En het fakers gehalte word er alleen maar groter op en sorry dat ik het zeg maar het lijkt wel of de randdebielen ook steeds groter word met meer eisen en onzin.
Met citaat reageren
Oud 17 February 2019, 13:28
UlrichNL UlrichNL is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Ik vraag meestal ook wel hoe het met de dame gaat als ze opneemt. Is toch niet zo raar? Beetje interesse tonen is toch niks mis mee, dames van plezier zijn ook maar mensen. Heb ik volgens mij bij jou ook gedaan sexlovertje, en toen mocht ik ook langskomen.
Maar goed, de een vind het geen probleem, de ander wel.
Met citaat reageren
Oud 27 February 2019, 09:41
Is de 100 voorbij!

Standaard

Het is weer knap raak met de fakers de laatste tijd, een nieuwe smoes is: ik ben in slaap gevallen.
Met citaat reageren
Oud 01 March 2019, 10:41
Sinan9 Sinan9 is offline
Komt net kijken

Standaard

Heb ook afgezien van een dame omdat ze maar half luisterde, gewoon een simpele vraag gesteld, hoe laat ik kon komen en of ze uiteraard in de gelegenheid was om me te kunnen ontvangen. Ze moet het wel willen want anders kom ik vanzelfsprekend niet opdagen. Ze gaf me half fluisterend een adres door. Daarna maar afgehaakt. Voelde niet goed aan.
Met citaat reageren
Oud 01 March 2019, 10:46
Sinan9 Sinan9 is offline
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasontha Bekijk bericht
Het ging mij om, dat er niks verkeerds mee is als mensen aan de telefoon vragen hoe het met je gaat etc
Klopt, maar 10 van dat soort telefoontjes en je bent er op een gegeven moment klaar mee, gewoon straight to the point zijn, ik heb je advertentie gezien, hoe laat etc. klaar. Een gesprek komt vanzelf wel als je elkaar in levende lijve ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 01 March 2019, 11:09
Sinan9 Sinan9 is offline
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dahlia Bekijk bericht
En helaas ook zo nu en dan een wegloper.
Mannen verwachten echt tegenwoordig fotomodellen ,staat duidelijk bij mijn in de advertentie dat ik dit niet ben, en dan toch bij binnenkomst zeggen van ja je gezicht is toch anders dan ik had verwacht.
Het maakt mij niet uit hoe je erbij loopt, een vrouw is een vrouw. Elke vrouw is mooi op haar eigen unieke manier. Ik zit daar niet mee, waar ik wel mee zit is leeftijd, wees daar aub altijd eerlijk over, ik heb een dame tijdens een cardate om haar legimitatie gevraagd omdat ik gewoon twijfels had of ze wel boven de 18 was. Uiteindelijk afgekapt toen ze aangaf geen ID bij zich te hebben. Nu snap ik dat velen hun identiteit niet willen vrijgeven, maar dan hou je gewoon je vingers op het gedeelte waar je naam vermeld staat. Fakers zitten aan beide kanten, wij lijden eronder en dat is jammer.

Laatst gewijzigd door Sinan9; 01 March 2019 om 11:39
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten