![]() |
|
Wat je altijd al wilde vragen en weten over BDSM Stel hier je vragen over BDSM. |
![]() |
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
![]()
Hallo iedereen,
Ik kom pas net om de hoek kijken en wil nu toch echt wel eens een sm sessie beleven. Alleen na wat gelezen te hebben op internet, blijkt dat vele commerciële meesteressen het toch alleen maar doen voor het geld, ze hebben geen respect voor je wensen en houden niet echt rekening met de slaaf/klant. (dit is wat ik las op internet) Ik ben zelf meer op de erotische kant van de sm uit, facesitting, worshipping, anal-play etc. Caning, ademcontrole en naalden heb ik helemaal geen trek in. Mijn vraag is, zijn er tips voor betrouwbare en goede meesteressen die om kunnen gaan met een nieuweling? Alle ervaringen en tips worden zeer op prijs gesteld! YoungOne |
|
||||
|
||||
![]()
De dingen die jij wilt kan je ook voor terecht bij een gewone dvp, veel dames zijn hier wel voor in, gewoon even vragen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onder andere SexyElise, denk ik wel.
Maar er zijn er vast meer. |
|
||||
|
||||
![]()
Elise is een dame die dat best zou kunnen, een nieuweling inwijden en zelf heb ik mij als nieuweling ooit gemeld bij Mrs. Katja in Rotterdam. Zij heeft een heel mooie studio en in een pijnlijk
![]() Als je maar goed je verhaal doet en gewoon zegt dat je beginneling bent dan komt het heus wel goed. Niet vergeten om het "geheime" woord af te spreken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Beste Young one
Welke regio zoek je? En mag ik vragen hoe je er bij komt dat meesteressen geen respect en rekening houden met je wensen? Ik kan me niet voorstellen dan dames verder gaan dan je grens, zoek anders in deze rubriek http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...h/default.aspx Er zitten genoeg dames bij die er erotiek bij aanbieden, en iedereen is eens ooit begonnen met bdsm een ervaren meesteres weet hoe ver ze kan gaan bij een beginner. Succes verder in je zoektocht. gr The Bitch
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
![]() |
Discussietools | |
Weergave | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meesteres Samantha - Nieuwegein (vh Utrecht) | willemj | Ervaringen met BDSM | 22 | 08 May 2017 18:47 |
Poëzie | tochttertocht | Kinky café | 54 | 02 November 2010 12:56 |