Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Achtergronden > Dames onder elkaar!

Dames onder elkaar! Dit forum is uitsluitend voor DVP. Heren kunnen hier lezen, maar niet reageren. Plaats hier zaken die jullie met elkaar willen bespreken.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 16 February 2012, 23:49
Nasty Nasty is offline
Komt net kijken

Smile Hoi girls, is het iemand uit Arnhem?

Hoi, hoi...
Is het iemand uit Arnhem van dames die werken, zoals ik in prostitutie,( voor zelf) die zijn ook moeders, die houden van stappen, maar ook sammen lekker kletsen, filmpje te kijken en wie weet samen iets in Arnhem, ivm werk ondernemen?
Ervaringen uitwisselen? Ook dames uit andere regio's zijn welcome. In deze ''mannen werld'' ik mis echt vriendienen die zou mij begrijpen, niet meteen voorordeleen, omdat ik een hoeretje speel! Nederlands begrijp ik betar dan praat ik,(en schrijf ik-ben bezig met logopediest. kom zelf uit Oost Europa. Ben 33 en momenteel werk ik zelfstandig via kinky en nog paar sites. Gaat goed, maar jammer - veel fakers. In het algemeen verdien ik goed, maar vanaf heb nieuwe vriend, gaat iets slechter - dus heb besloten, iets meer over mijn zelf en over mijn behoeftes te denken en met lotgenoten, kenismaken. Ben zelf hetero, voor werk bi.. Ik bewonderen vrouwen die zijn niet zoals ik hektisch - altijd of krijg ik twee afpraken in het zelfde tijd, of iemand wil mee, als ben met kids bezig - vriend vind niet leuk wat ik doet, en omdat hem mis ik vaak afspraken en heb al paar vaste klanten verloren. Turlijk, wie ga op Nasty w8en, omdat is met vriend bezig - ok, een keer afwijzen, twee, maar 3. keer zoeken ze andere meisje. Hoe lukt jullie organizieren alles - moederschap (mijn kids zijn half week bij mij, half bij ex in het buurt), werk, nog iets te doen, vriendienen hebben? (die laatse vraag - speciaal voor dames die ook uit buiteland komen). Om misverstand te voorkomen, was nooit getruwd met nederlander voor papieren, maar heb aziel gekregen, omdat was soldaat. Nou in mijn leven was van alles -vanaf HBO studente, miss van mij stad, vrouw soldat, jonge moeder, die nu hoeretje speel. Sorry voor mijn taal fouten, maar ik hoop dat zou niet groot probleem zijn om lekker met dames van forum te kletsen!
Met citaat reageren
Oud 29 June 2013, 20:56
roos arnhem roos arnhem is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

ik heb hetzelfde als jij. Lastig een klankboord te vinden heb je een privé berichtje gestuurd!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten