Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Ervaringen diversen > België

België Schrijf en lees hier alle ervaringen over de Belgische adverteerders op Kinky.be

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 21 December 2014, 21:29
djerra1994 djerra1994 is offline
Komt net kijken

Standaard Angelina - Wuustwezel ( vh Delft, Voorburg)

Iemand ervaring met Angelina uit Delft?

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...u/default.aspx
Met citaat reageren
Oud 22 March 2016, 17:06
peedrinker peedrinker is offline
Gaat nu meedoen

Thumbs up Angelina uit Delft ( locatie is grens rijswijk / den haag !!!)

Angelina heb ik leren kennen als een genieter. Ze geeft af en toe een gangbang dus dan lust je er wel pap van volgens mij.Ze ontvangt in een nette en gezellige kamer van etagewoning. Grote vrouw van rond de 1.75 meter. Blond en is voor veel in . Erg schoon want na klaarkomen wordt je flink schoongemaakt en op voor de volgende ronde. Volgens mij geen weekend en late avond ontvangst. Niet duur en best lekker. Fisten ook mogelijk bij haar, maar vond dat een beetje prijzig . Mij ziet ze nog wel een keer terug om voor 100 euro een lekker uurtje te hebben.
Met citaat reageren
Oud 30 March 2016, 07:22
Raymond696969 Raymond696969 is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Ben eveneens bij haar geweest. Ontving ad rand van Den Haag en Rijswijk in een bovenwoning i.e. veels te klein kamertje.
Ze is slank, blond met wat teveel androgenen vermoed ik (lichte snorbeharing). Niet echt mijn type dus. Maar omdat ik niet onverrichterzake terug naar huis wilde rijden besloten een half uurtje te blijven.

Pijpen zc en de daad waren redelijk-goed. Ik geef haar een 7.5 ook voor de vriendelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 17 March 2017, 09:48
Rojojo Rojojo is offline
Komt net kijken

Thumbs up

Ben van de week bij deze dame op bezoek geweest . Ontvangst is prima . De sex is super . Jemag haar gebruiken in al haar gaten waar ze heerlijk van geniet . En dat voor 100 euro . Mij ziet ze vaker terug .
Met citaat reageren
Oud 21 March 2017, 16:37
bareboy bareboy is offline
Gaat nu meedoen

Standaard angelina

mijn ervaring met angelina is van 2kanten,ze ziet er voor dr leeftijd echt goed uit(lichaamlijk)in haar gezicht ziet zij er veel ouder uit dan aangegeven in haar profiel,maa daar kan je om twisten,haar zware stem draagt daar ook geen verjonging bij(je zou bijna denken dat ze een omgebouwde kan zijn maar dat is niet zo),als je daar door heen kan kijken/neuken dan heb je een aardige geile milf/gilf om sex mee te hebben GEIL is ze wel ook heel SCHOON op dr zelf verwacht dat ook van haar klanten....dus bij deze.
Met citaat reageren
Oud 17 August 2017, 18:44
gekkenhuis gekkenhuis is offline
Komt net kijken

Thumbs up Een topper eersteklas!

Paar maanden geleden bij Angelina over de vloer geweest en dr kamer was ergens tussen het Zuiderpark en Rijswijk. Ze geeft aan 49jr te zijn en het klopt als een bus - niet gelogen dus.

Deze dame is bijzonder vriendelijk en bijzonder schoon. Dr werkplek was super fris en qua hygiëne was er helemaal niets aan te merken.

Haar lichaam is dat van een dame van 35 en zij kan bizar goed pijpen. Ik heb haar klaargelikt en daarna gingen wij aan de slag met het grote werk. Heel veel anaal (waar ze non-stop klaar kwam) en veel gewone sex.. Ik betaalde voor 30-mins en ietjes meer dan een uur later ben ik rustig naar huis gegaan en he-le-maal kapot..

Qua karakter is ze echt een topper. Jammer dat ze naar Dordrecht is gegaan.. moest een traan wegpinken..

5-sterren!
Met citaat reageren
Oud 24 November 2017, 14:56
Rojojo Rojojo is offline
Komt net kijken

Thumbs up Een echte Anaal Koningin

Een aantal weken geleden weer eens bij Angelina geweesd .
Het is en het blijft een groot genoegen om met haar af te spreken
Vol overgave heeft ze zich weer laten nemen in al haar gaten .
Na een uur met knikkende knieen naar huis .
Angelina Bedankt en tot de volgende keer
Met citaat reageren
Reageren

Labels
529642

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten