Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Over Kinky

Over Kinky Hier worden nieuwsberichten opmerkingen of vragen over de werking van site geplaatst.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 11 April 2018, 10:33
admin@Midhold's schermafbeelding
admin@Midhold admin@Midhold is offline
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Anderhalf jaar geleden... Lachwekkend of treurig? Kies maar.
Treurig en triest tegelijk

Zoals wellicht bekend hebben we de nieuwe Vbulletin software op Hookers losgelaten, en dat is tot op heden nog geen doorslaand succes qua bugs etc.

Reden dan ook om van dit forum af te blijven.

Maar bedankt voor de reminder.
Met citaat reageren
Oud 19 April 2018, 21:38
nikipoes nikipoes is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Inloggen werkt niet op laptop en tablet, zeer irritant!!
Met citaat reageren
Oud 20 April 2018, 21:31
Is de 100 voorbij!

Standaard

Het inloggen lukt weer!
Met citaat reageren
Oud 28 April 2018, 08:25
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard

Volgens mij ligt kinky er weer uit. Raar dat het wel vaak op een zaterdag is en iedere keer als het gebeurd krijg ik bjdehande smsjes
Met citaat reageren
Oud 15 May 2018, 09:10
LPS LPS is offline
Begint het te leren

Standaard Kinky mobile site

Jullie hebben de Kinky mobiele en de gewone (desktop) versie.
Kan iemand mij, met alle respect voor jullie inspanningen, uitleggen wat het voordeel van de mobiele site is?
Ik heb de indruk dat de reactietijd langer is, als er door recensenten posts worden geplaatst hier of of Hookers is de tijd die nodig is om te openen langer.
De foto's van de mobiele versie zijn misschien wat groter, maar het menu komt mij ingewikkelder voor. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen hiermee.
Met citaat reageren
Oud 15 May 2018, 22:00
groentje25's schermafbeelding
groentje25 groentje25 is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Puur op een mobiel zal een mobiele versie vast wel goed werken. Maar op een desktop browser zijn die mobiele links inderdaad een drama. Wat LPS al aangeeft, tergend langzaam. Het zou fijn zijn als de moderator ook een gewone link toevoegt. Het is slechts een kwestie van het volgende wissen uit de mobiele link: /mobiel Daarna werkt hij als gewone desktop link.
Met citaat reageren
Oud 25 May 2018, 17:02
Aragorn Aragorn is offline
Komt net kijken

Standaard DVP Utrecht Centrum?

Het nadeel van alle websites, zoekfuncties etc. vind ik dat je zelden weet waar de dame, ongeveer, zit (tenzij het een privé huis oid is, maar daar heb ik 1 hele negatieve ervaring mee gehad, dus ik kijk toch meer naar privé ontvangst). Ik zou voor Utrecht bijv. willen weten welke dames rond het Centrum ontvangen zodat ik zo op m'n fiets kan stappen.

Deze vraag is ook uit te breiden naar andere steden, als ik daar eens met OV naar toe reis, en met de benenwagen of ov-fiets een dame zou willen bezoeken.

Wie weet dames die rond Utrecht Centrum zitten en ontvangen, en in z'n algemeenheid of er een site is waar een (ongeveer) locatie staat aangegeven?

Zou ik in ieder geval een goede toevoeging voor de Kinky site vinden! Of de max. afstand moet te verkleinen zijn tot 1km. Maar ik denk dat informatie ook vaak niet accuraat is (krijg nu ook hits van dames die heel ergens anders zitten volgens de advertentietekst...).
Met citaat reageren
Oud 03 June 2018, 17:58
slettentester's schermafbeelding
slettentester slettentester is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door admin@Midhold Bekijk bericht
Binnen nu en 2-3 maanden zal er een volledig nieuw werkende Kinky site zijn.
Drie maanden verder en nog steeds een Flashplayer nodig om de video's van de dames te bekijken
Oud 12 June 2018, 12:37
Is de 100 voorbij!

Standaard inloggen

Het is best vervelend dat ik iedere keer opnieuw moet inloggen en alles weer moet invullen, ondanks dat ik op onthouden druk, om bij mijn adje te komen, hoe kan dit??
Met citaat reageren
Oud 10 July 2018, 21:08
tkwsnh tkwsnh is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

stukje feedback aangezien ik als gebruiker wil dat de site beter wordt:

Ik vind het eigenlijk heel gebruikers onvriendelijk dat de website en het forum zo los van elkaar staan. Anno 2018 zou je toch niet handmatig meer de unieke dvp code moeten hoeven kopieren/plakken in een zoekveldje? Bijna elke forum pagina staat vol met mod-berichten over nieuwe/onwetende gebruikers die het gebruik van de code niet kennen. Lijkt me voor de mods ook geen leuk werk.

Daarnaast vind ik het een onhandige keuze om dvp's alleen op naam en plaatsnaam te benoemen. Veel dames reizen rond en de meesten hebben nou niet echt een originele naam. Sommige plaatsen (Amsterdam) zijn weer zo groot dat het qua reizen/parkeren wel echt uitmaakt hoe laat je afspreekt, dan zou een straat of wijk (of desnoods een ov-halte) me logischer lijken voor het bepalen van de afstand.

Ik verwacht bij een profiel ook dat een dame kan aangeven welke communicatiemiddel zij het liefst heeft. Dat zou niet in de tekstblob moeten staan. Sommigen zijn ok met whatsapp, anderen weer niet, sommigen willen geen sms.

Als laatste begrijp ik niet waarom er een aparte Hookers forum bestaat, wat heeft dat voor zin als het onder dezelfde paraplubedrijf valt als Kinky? Heerst daar werkelijk een ander e-cultuur?
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten