Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Ervaringen diversen > Transseksuelen en travestieten

Transseksuelen en travestieten Schrijf en lees hier de ervaringen met shemales, transeksuelen en travestieten.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 10 October 2015, 13:24
petje54 petje54 is offline
Gaat nu meedoen

Thumbs up Carla TS - Deventer (vh Rotterdam)

Gisteren bij deze tranny geweest. Afspraak maken ging prima en ik heb voor haar gekozen vanwege de eenvoud van haar foto's die niet geshopt zijn en dat ze Europees was. Niets tegen de zuid amerkiaanse tranny's maar ik had ook contact met Yamileth boully en zo knap als die op de foto's is zo grof aan de telefoon en niet begrijpend dat ik/wij de klant zijn.
Goed Carla dus. De lokatie is t min punt en daar bedoel ik ook haar app.mee, ziet er allemaal niet geweldig uit. Wat wel geweldig was, was Carla...nog mooier dan op de foto,echt een beauty met een goed lichaam,borsten,kont en gezicht. Afgesproken voor een uur en daar zat alles bij in. incl klaarkomen van haar en wat ze verder aangeeft op haar profiel. Ik kon zowel voor als achter af douchen met schone handdoeken. En dan de seks...gewoonweg heerlijk,heerlijk zoenen en elkaar betasten,verkennen aan beide kanten. Als ze dan vraagt met zwoele ogen of je haar wil neuken?...phoee. T moment dat ze op me kwam zitten is ze kort daarna klaargekomen met een paar heerlijke stralen sperma over onze lichamen. Ze ging op haar rug liggen en begon me klaar te pijpen waarbij k mijn sperma kon vermengen met dat van haar. Nog heerlijk liggen zoenen en toen de douche opgezocht. Ik heb zo genoten dat de tijd niet uitmaakt en k was goed 40 minuten binnen geweest. Ik was €150 kwijt.
Mocht je een half uur bij n zuid amerikaanse gaan met klaarkomen van de tranny ben je ook 150 kwijt. Carla blijft nog n week in Rotterdam en gaat dan naar Deventer (helaas) en ik kan je haar echt waar aanraden. Geniet ervan.
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...m/default.aspx
Met citaat reageren
Oud 13 October 2015, 15:09
dirkjan dirkjan is offline
Komt net kijken

Standaard

Ik hoop dat ze snel weer in Rdam is.
Foto's zien er veelbelovend uit en de recensie is zeer aantrekkelijk.

Ontvangt ze overigens in de buurt van Rdam-Zuid?

Gr
Met citaat reageren
Oud 16 October 2015, 21:57
henkdemol henkdemol is offline
Komt net kijken

Standaard

Ik liep al een tijdje rond met het gevoel dat ik wel een keer met een pre-op trans wat wilde doen, en keek ook af en toe op kinky of er in de regio nog wat leuks zat. Daar was dan ineens deze week Carla te vinden in Deventer, en ik was meteen verkocht wat haar foto's betrof.

Vanavond maar eens de stoute schoenen aangetrokken en haar gebeld voor een afspraak, en geen spijt. Wat een vertoning, enige minpuntje was de ruimte waar ze ontving, dat was een beetje een goedkope flat, maar gezien ze er niet heel lang zou blijven was dat achteraf nog wel logisch.

Ze neemt de tijd en forceert niks, eigenlijk is de recensie van petje54 precies mijn ervaring, zonder het klaarkomen van haar kant af omdat het bij haar op een gegeven moment pijn deed. Later nog wel doggy afgemaakt. Carla houdt er van om hard geneukt te worden volgens mij.

Van wat ik heb begrepen gaat ze volgende week naar Nijmegen toe, en daarna Amsterdam. Later dit jaar gaat ze naar het buitenland toe. Dus grijp je kans nu het nog kan. Niet twijfelen
Met citaat reageren
Oud 17 October 2015, 00:09
petje54 petje54 is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

dirk-jan
ze ontving op zuid en dat is niet de meest mooie buurt. Wil je haar gaan bezoeken zal je naar Deventer moeten en ik heb van haar begrepen dat ze ook voorlopig niet meer naar Nederland kom.
Deventer is n eind van Rotterdam maar het is t bezoek naar mijn mening meer dan waard.

Laatst gewijzigd door Support; 17 October 2015 om 11:41 Reden: locatie gegevens verwijderd
Met citaat reageren
Oud 18 October 2015, 06:00
dirkjan dirkjan is offline
Komt net kijken

Standaard

Deventer is te ver voor mij.
Ik hoop dat ze dit leest en toch nog een keer naar Rdam komt.

Gr
Met citaat reageren
Oud 20 October 2015, 13:57
langzwaard langzwaard is offline
Begint het te leren

Standaard

Ze is vanaf zondag, naar eigen zeggen, in Amsterdam. De precieze locatie weet ik uiteraard niet, maar ik wil haar eventueel wel bezoeken. Is ze meer passief of actief? Ik kick er wel op wanneer zo'n mooie trans meer de leiding neemt en goed doorneukt
Met citaat reageren
Reageren

Labels
537627

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten