Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Ervaringen diversen > Transseksuelen en travestieten

Transseksuelen en travestieten Schrijf en lees hier de ervaringen met shemales, transeksuelen en travestieten.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 28 April 2015, 19:58
lex76 lex76 is offline
Gaat nu meedoen

Standaard Saray (Shemales) (vh Luna Vega, Paula, Paulina) - Deventer (vh Rotterdam, Utrecht, Groningen)

Erg benieuwd of er al ervaringen zijn die gedeeld kunnen worden. Zou toch zo moeten zijn lijkt me. Wil graag uiteraard een teleurstellend bezoek voorkomen, volgens mij genieten we allemaal liever

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...-/default.aspx
Met citaat reageren
Oud 11 May 2015, 19:17
MaxNL MaxNL is offline
Komt net kijken

Thumbs down Paulina Vega (TS) - Groningen

Vandaag was ik bij Paulina. De foto's kwamen goed overeen. Ze is in prima fitheid zo te zien, haar borsten zijn keihard, passen goed bij de rest van haar mooie lichaam. Ook haar shecock was van mooi en van indrukwekkend formaat.
Daarmee was direct ook het hoogtepunt van de afspraak al geweest. Ik had haar advertentie gelezen waarin stond dat er pzc plaats kon vinden mits er sprake was van goede hygiëne. Nu ben ik van mezelf al schoon (had dus zoals iedere dag gedoucht) en zoals altijd voor een bezoek had ik me vlak voor het bezoek opgefrist en gewassen.
Ondanks dat kwam er een stukje theater over niet fris ruiken. Ik zag het en bedacht me dat het was omdat ze liever niet zonder condoom wilde pijpen. Op zich maakte me dat niet zo veel uit, omdat dit niet één van de dingen was die me voor haar deden kiezen. Alleen pijpen met condoom bleek ook een probleem, omdat het blijkbaar zo onfris was dat je niet binnen een halve meter van mijn lichaam kon komen.
Ik kan echt oprecht zeggen dat dit onzin is. Het was dan ook het moment dat ik zei dat de date over was. Naar mijn geld kon ik fluiten, dat bleek wel toen ik haar wees op niet geleverde diensten. Dat ging niet door....maar de pret was er al zo af dat ik er wel klaar mee was. Alleen toen werden de registers open getrokken om me daar te houden. Ik zou haar kunnen pijpen en ze zou me neuken.
Ik besloot me over het stukje theater heen te zetten en de date door te laten gaan. Ik was blij met haar bereidheid om toch iets van het half uur te willen maken. Ze wilde zich hard maken door te masturberen terwijl ze naar mij keek tijdens het masturberen. Wat bleek; mevrouw kreeg geen erectie.
Ze wilde dat ik haar ging rimmen, wilde dat ik haar ging pijpen.....maar niks hielp. Dus moest ik uiteindelijk mezelf aftrekken......

Een enorme verkwisting van 100 euro. Een ervaring als deze maakt dat ik voortaan kies voor de dames die ik ken. Het vreemde was dat ze niet wilde dat ik ging na 5 minuten. Verder was alles teveel: de eerste aanraking te koud, daarna al het aanraken te hard, pijpen te hard, zoenen (zoals in de advertentie staat) alleen voorbehouden aan haar vriendje, rimmen niet goed genoeg.

Dus beslis zelf maar: de recensie van een stinkende prutser op seksueel vlak of gewoon zonde van je geld

klik hier voor de advertentie
Met citaat reageren
Oud 14 May 2015, 10:11
Papabear Papabear is offline
Komt net kijken

Standaard Zeur

Ik heb ook een soortgelijke ervaring meegemaakt met haar.

Ik bezocht haar toen ze in Nijmegen was. Bij aankomst deed ze de deur open met een chagarijnige kop, omdat ik haar wakker had gemaakt. En dat om een uur of elf.
Toen we op bed lagen bedacht ze iedere keer een smoes om niets te hoeven doen. Zoals dat ik te "gay" was en daar hield ze niet van, daarom kreeg ze geen harde, terwijl het echt niet zo is. Pijpen was zo slecht, da ik liever mijn lul in een stofzuiger duw. Ik heb maar een eind aan gemaakt en ben naar huis gegaan. Dit was echt de slechtste ervaring ooit met een TS.
Met citaat reageren
Oud 15 May 2015, 07:35
MaxNL MaxNL is offline
Komt net kijken

Standaard haar naam veranderde

Ze heet nu trouwens Paula TS

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...-/default.aspx
Met citaat reageren
Oud 07 January 2017, 19:31
Mark Rothko Mark Rothko is offline
Gaat nu meedoen

Standaard TS Luna - Rotterdam

Nu heet ze TS Luna:

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...e/default.aspx

Wilde haar bellen, omdat ze nu in Rotterdam zit, tot ik de reviews las...

Mark
Met citaat reageren
Reageren

Labels
537185

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten