Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Ervaringen diversen > Transseksuelen en travestieten

Transseksuelen en travestieten Schrijf en lees hier de ervaringen met shemales, transeksuelen en travestieten.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 31 March 2014, 21:45
zbone543 zbone543 is offline
Gaat nu meedoen

Post Coco TS (vh Megan) - Den Haag (vh Arnhem)

Beste Mensen,

Ook maar eens een account aangemaakt om evaringen te delen..

Ik geef een negatief advies voor deze dame.

Ze ziet er prachtig uit en is erg aardig... totdat de financiele zaken zijn afgehandeld... Dan heeft ze opeens ongelofelijke haast en verandert haar stemming volledig.

Na gedouchet te hebben kon het feest beginnen, dacht ik. Ik moest haar flink pijpen om haar hard te krijgen waarna zij mij probeerde te nemen, maar als snel werd ze weer slap. Met een ongeinteresseerde blik probeerde ze zichzelf weer hard te krijgen maar dat lukte niet zo.
Toen ging ik haar maar lekker in haar k*ntje n**ken.. Even later werd Mevrouw zelfs chagerijnig omdat ik, nadat we totaal zo'n 15 minuten bezig waren geweest, nog niet klaargekomen was!
Omdat ze ook niet wilde pijpen heb ik dat dus maar zelf met de hand gedaan.

Verder ging de communicatie erg stroef omdat ze alleen spaans spreekt en geen engels verstaat of doet alsof.. nee het klikte niet echt tussen ons.

Ik verwacht van een professional dat ze je weet op te geilen en te vermaken ongeacht wat haar stemming is. Het business motto van deze dame is blijkbaar niet om een vaste klantenkring te creeren..
Misschien is Megan een goede keus als je een half uurtje wil k*nt n**ken maar anders raad ik je aan om verder te kijken.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/transsexuelen/515659/

Laatst gewijzigd door Support; 01 April 2014 om 22:05 Reden: link toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 02 April 2014, 10:49
Mantowner Mantowner is offline
Komt net kijken

Thumbs down erg kort en bondig

Inderdaad,
ben ik helemaal mee eens met bovengenoemde ervaring. Haast zit volledig in haar stijl.
Na het betalen veranderde het sfeer en haar stemming, ik moest gewoon doen wat zij wilde, zij begon heel hard te pijpen, na tien minuten was ik klaar. Toen ik vroeg of we de rollen konden veranderen, was zij verbaasd, wilde nog meer geld dan reeds betaalde 150 euro, er was geen sprake van een uur " werktijd".
Ik was binnen een kwartiertje weer buiten.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Met citaat reageren
Oud 09 October 2014, 21:16
balhaar balhaar is offline
Komt net kijken

Standaard coco is gewoon snoep

kwam bine bij coco met veel gebaren maar als nog super date gehad en spreek gewooon betje spaaans ze doet alles is ok nog lekker strak mog ok nog lekker facials egt gewoon supper trans kus je op haar kontje van mij me bij naam is bal haar raad je deze wel aaan eg een snoepje
Met citaat reageren
Reageren

Labels
515659

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten