Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 17 April 2012, 11:44
luna1's schermafbeelding
luna1 luna1 is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard Gek door fakers en nu nieuwe trend kijkers

Dames ik word hier gek van, zoveel jullie weten en ook last van hebben van die rot fakers, dus afspraak maken en niks laat horen, nu begin achter elkaar ook die kijkers met alle rot smoesjes aan je deur, ik lees ook hier wat jullie mee maken door die imbecielem en alle rot exccuss die ze geven alleen om een blik op jou te hebben en zeker geen geld en dan vertrekken.
Gisteren eentje dat die probleem was mijn lengte, tja als ik een kabouter ben, wat een mongool, nu net andere die zit uit als een figurant van een horror film en hebt die lef om naar me te kijken en zeggen dat mijn fotos niet van me zijn, ahahahahaha, maak me lachen.
Bizar vind ik nog dat meest die jong jongens, en hier praat ik over die holands mooie jongens, als geen fakers zijn en idd kwamen gaan 99,99% binnen, sterke nog vinden me lekker en die en dat, en zeker 1 op 3 a 4 komen altijd terug, juist die oud bokken en leijlek mannen doen dat grappije aan deur, ik hild me neetjes nu maar had zin om te zeggen, oke je lijk ook niet op George Clooney of Bruce Willis, wherever, uffffff wat een trash, ze hebben geen geld maar willen wel je zien, heft iemand hier een idee hoe kan ik dit aanpakken ? Omdat ik ben helemaal zat
Oud 17 April 2012, 12:43
Joke-Prive's schermafbeelding
Joke-Prive Joke-Prive is offline
Ik weet de weg hier nu wel!

Standaard

Jawel! Op je website of advertentie aangeven dat je een vergoeding vraagt aan heren die wel tijd reserveren en vervolgens meteen weer weggaan. Enne..als ze je te lang vinden kan je ook eens schoenen aandoen met minder hoge hakken??
Oud 17 April 2012, 12:56
ireentje
Guest

Standaard

...................

Laatst gewijzigd door ireentje; 07 February 2013 om 13:54
Oud 17 April 2012, 18:31
luna1's schermafbeelding
luna1 luna1 is offline

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cor en joke Bekijk bericht
Jawel! Op je website of advertentie aangeven dat je een vergoeding vraagt aan heren die wel tijd reserveren en vervolgens meteen weer weggaan. Enne..als ze je te lang vinden kan je ook eens schoenen aandoen met minder hoge hakken??

Nee Joke, hij vond me juist te kleine, ik denk dat hij was 1,95cm, en ik met hakken zeker 1,70cm, dus what s is the point ??? NADA zeikertje, smoes, zoals altijd.
Oud 18 April 2012, 14:31
Sexyelise's schermafbeelding
Sexyelise Sexyelise is offline

Locatie: Wisselend, Noord Holland, Groningen, Antwerpen en Zuid Holland
Standaard

Op het andere forum.
Hookers.
Is nu een hot topic.
Gezichtsfoto van de dame.

Heren vinden dat ze kosteloos mogen opstappen als dame niet met hoofd adverterteerd en ze het bij aankomst niks vinden je hoofd dan.

Ze hebben zo iets van dan moet je maar met je gezicht op de foto.
Want valt gezicht tegen dan vinden ze dat ze het recht hebben om te weigeren.
Wel snappen ze dat je hoofdloos op foto staat of met afgeplakt hoofd.
Maar dan is het dus ons eigen risico volgens hen als heren zonder te betalen en te blijven weer op stappen.

Heb vorige week iemand gemaild die schreef als ik foto's niet op werkelijke verschijning vind lijken ga ik laatste maanden altijd weg.
Zonder te betalen.
Vind ie zijn recht.
Ik heb gezegd waarom vraag je dan aan telefoon niet naar lengte haar of kleur ogen of zo.
Want je benadeeld wel een dame die heeft misschein tig keer nee moeten verkopen.
Maar natuurlijk geen antwoord terug.
Oud 18 April 2012, 15:17
masser's schermafbeelding
masser masser is offline
Gaat nu meedoen

Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sexyelise Bekijk bericht
Op het andere forum.
Hookers.
Is nu een hot topic.
Gezichtsfoto van de dame.

Heren vinden dat ze kosteloos mogen opstappen als dame niet met hoofd adverterteerd en ze het bij aankomst niks vinden je hoofd dan.
Ik wilde even reageren op jullie onderwerp.
Ik begrijp de frustratie heel goed voor jullie als werkzame dames in de branche. Maar nu begrijp ik de andere kant van het verhaal ook wel een beetje.
Begrijp me niet verkeerd, probeer het zeker niet op te nemen voor mannen die alleen maar; "kijken, kijken, niet kopen" doen.

Maar ik heb al een paar keer gehad dat ik een dame er aantrekkelijk uit vond zien, en dat ik later zag (bezoek of aan nieuwe foto's) Dat er een gezicht bij zit als een grindtegel, of een chagrijnig type ofzo.
Dan knap ik ook af. En ik kan net als vele andere iedere €100,- maar elke keer 1x uitgeven.

Nu kan ik me niet zo goed vinden in een bepaald uiterlijk waar ik op val en/of van houd. Voor mij is het bijvoorbeeld heel belangrijk dat er een klik is. Kan het nog zo'n mooie dame zijn. Als ik op foto's afga en zou bellen voor een afspraak, zeg ik aan de telefoon al dat ik zeer kieskeurig ben en dat ik een klein beetje chemie of klik wel nodig heb. Als ik dan voor de deur zou staan en madam mikmak doet open
Dan denk ik ook dat ik heel vriendelijk eerlijk probeer te zijn.

Draai het eens om. Dat je een afspraak hebt met een knappere wandelaar en je weet zijn postuur. Maar er zit een gezicht op als quasimodo.... En die stinkt ook uit zijn chiegel, dan bedank je toch ook als dame. In ieder geval voor bepaalde diensten als zoenen enzo...

Ik kan niet stellen van als ze maar blauwe ogen heeft, rood haar en cup C, dan is t mijn typ..
Dat maakt niks uit, ik heb een klik en een kriebel of niet. Klein/groot, dik/dun, grote of kleine borsten, enz. Vaak is hierbij een uitstraling van een gezicht een belangrijke spil voor mij.
Dus ik vind dat een man wel de vrijheid moet hebben om af te haken. Net zo goed als dat jullie vrouwen dat ook moeten kunnen doen als er een ongewenste klant tussen zit. toch?

Natuurlijk ben ik het er wel mee eens dat het rot is als mannen alleen maar ff komen loeren, zeker na telefonische afspraak.
Het is dan ook een vorm van tijd stelen als er niet duidelijk gecommuniceerd wordt. Dat geldt ook als één van de twee te laat is en de ander laat wachten.

Je kunt niks met die tijd, vanwege reservering of vrijhouden van...
Dus deze kan ik wel een beetje als gestolen zien.

Lieve groetjes, Masser
Oud 18 April 2012, 15:58
Sexyelise's schermafbeelding
Sexyelise Sexyelise is offline

Locatie: Wisselend, Noord Holland, Groningen, Antwerpen en Zuid Holland
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door masser Bekijk bericht
Ik wilde even reageren op jullie onderwerp.
Ik begrijp de frustratie heel goed voor jullie als werkzame dames in de branche. Maar nu begrijp ik de andere kant van het verhaal ook wel een beetje.
Begrijp me niet verkeerd, probeer het zeker niet op te nemen voor mannen die alleen maar; "kijken, kijken, niet kopen" doen.

Maar ik heb al een paar keer gehad dat ik een dame er aantrekkelijk uit vond zien, en dat ik later zag (bezoek of aan nieuwe foto's) Dat er een gezicht bij zit als een grindtegel, of een chagrijnig type ofzo.
Dan knap ik ook af. En ik kan net als vele andere iedere €100,- maar elke keer 1x uitgeven.

Nu kan ik me niet zo goed vinden in een bepaald uiterlijk waar ik op val en/of van houd. Voor mij is het bijvoorbeeld heel belangrijk dat er een klik is. Kan het nog zo'n mooie dame zijn. Als ik op foto's afga en zou bellen voor een afspraak, zeg ik aan de telefoon al dat ik zeer kieskeurig ben en dat ik een klein beetje chemie of klik wel nodig heb. Als ik dan voor de deur zou staan en madam mikmak doet open
Dan denk ik ook dat ik heel vriendelijk eerlijk probeer te zijn.

Draai het eens om. Dat je een afspraak hebt met een knappere wandelaar en je weet zijn postuur. Maar er zit een gezicht op als quasimodo.... En die stinkt ook uit zijn chiegel, dan bedank je toch ook als dame. In ieder geval voor bepaalde diensten als zoenen enzo...

Ik kan niet stellen van als ze maar blauwe ogen heeft, rood haar en cup C, dan is t mijn typ..
Dat maakt niks uit, ik heb een klik en een kriebel of niet. Klein/groot, dik/dun, grote of kleine borsten, enz. Vaak is hierbij een uitstraling van een gezicht een belangrijke spil voor mij.
Dus ik vind dat een man wel de vrijheid moet hebben om af te haken. Net zo goed als dat jullie vrouwen dat ook moeten kunnen doen als er een ongewenste klant tussen zit. toch?

Natuurlijk ben ik het er wel mee eens dat het rot is als mannen alleen maar ff komen loeren, zeker na telefonische afspraak.
Het is dan ook een vorm van tijd stelen als er niet duidelijk gecommuniceerd wordt. Dat geldt ook als één van de twee te laat is en de ander laat wachten.

Je kunt niks met die tijd, vanwege reservering of vrijhouden van...
Dus deze kan ik wel een beetje als gestolen zien.

Lieve groetjes, Masser
Nou of iemand nu knap is of lelijk.
Dik of dun.
En lekker ruikt of wat naar ruikt.
Bij mij wordt iedereen hetzeflde benaderd en behandeld.
Maar ja ik zoen ook niet met niemand.
Je hebt je uiterlijk en zo nou een maal niet te kiezen.
En heren die naar ruiken zelfs na douchen kunnen daar ook dan vaak niks aan doen.

Wat wel grappig is dat je vaak kijkers hebt bij de langere afspraken dus waar je ruim de tijd voor hebt vrij moeten houden
Bij de korte sessies heb je meer gewone fakers.
Komen kijkers niet voor daarbij.

Nou als je een dame kiest die het met plezier doet.
Je ook gewoon normaal te woord kan staan in het nederlands dan denk ik dat je de chago types er al zeker wel uit haalt hoor.
Je hoort bij het maken van afspraken aan de telefoon wel hoe een dame is.
Ik hoor meestal als mensen bellen en dan afspreken dat het mijn vrolijk stem, mijn geduld en netheid aan de telefoon het is wat ook de echt afspraak doet definitief maken.
En als ik een dag me klote voel (moe, chago, wat zwak) dan ga ik gewoon niet werken.
Ook als ik met niet lekker voel lichamelijk werk ik gewoon niet.

Verder zal ik nooit een bezoeker weigeren op een keer na dan.
Was mag dik in 70 die voor bdsm kwam en dat vind ik dan toch gezondheid technisch te link.
Maar voor de rest heb ik nog nooit iemand geweigert en zal dat ook niet doen. Man komt toch naar je toe en heeft jou uitgekozen.

Maar als je dame een uur geboekt hebt en je gaat uiteindelijk niet naar binnen besef dan wel dat het haar het uur tarief kost.
En heb je dat 1x of 2x op dag en daarnaast nog paar fakers dan worden dat dure geintjes.

Zo had ik laatst een dag als iedereen was gekomen die, die dag had afgesproken dan had ik 540 euro die dag verdiend.
Uiteindelijk was het na paar kijkers en fakers en late afzeggers (5 a 10 minuten vooraf) 190 euro geworden.
En zo zijn er de laatste tijd vaak van die dagen.
Want bij echte werkdagen (op locatie voor mij en waarbij ik bijna om het uur de adv update) heb je op dit moment bijna altijd 1 a 2 kijkers op een dag.
Oud 18 April 2012, 16:23
masser's schermafbeelding
masser masser is offline
Gaat nu meedoen

Smile

Kan me heel goed inleven dat dat erg vervelend is!
Ik probeer alleen van meerdere kanten te bekijken en hoe ik er zelf in sta.

Dan rijst bij mij de vraag;
Als je zelf vindt dat door de telefoon de heer de eerste indruk moet op doen aan de hand van de stem en opgewektheid van de dvp, heb je dan aan de stem van de man niet door of deze wel of niet een correct persoon is? Of is het ineens een andere persoonlijkheid als hij eenmaal voor de deur staat?

Als ik af moet gaan op een prettig telefoongesprek... Dan merkt de dame het toch ook als ik niet serieus en eerlijk ben?! Volgens mij voelen de meeste dames dit soort zaken feilloos aan.
Maar dat kan ook aan de dames liggen waar ik me tussen begeef.

Vind het echt rot voor jullie hoor... zeker als het aantal en de regelmaat oploopt waarbij dit gebeurd.
Oud 18 April 2012, 21:02
Support Dames Support Dames is offline

Standaard

Hi het dames hoekje is eigenlijk alleen voor dames.
Maar in deze topic maken we dan maar een uitzondering omdat er op jou postings al is gereageerd.

Als de dames het er tenminste mee eens zijn

Groet Support Dames
Oud 18 April 2012, 21:42
kiki's schermafbeelding
kiki kiki is offline
Ik weet de weg hier nu wel!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luna1 Bekijk bericht
heft iemand hier een idee hoe kan ik dit aanpakken ? Omdat ik ben helemaal zat
Maak een gratis website met een publieke fakerslijst, pak je camera en zet die lolbroek met z'n lelijke harses en nummer online

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten