Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 27 February 2018, 17:13
John N John N is offline
Komt net kijken

Standaard

And the pleasure volgens mij Ashley
Met citaat reageren
Oud 27 February 2018, 17:24
John N John N is offline
Komt net kijken

Standaard

De gezelligheid stijgt altijd zodra jij het cafe binnen komt
Met citaat reageren
Oud 27 February 2018, 23:17
Ashley Skye Ashley Skye is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Dit forum is voor mij altijd wel een soort uitlaatklepje geweest John.
Helaas is het erg rustig nu. Geen echt leuke discussies meer dat mis ik wel.
Helemaal mijn klep houden is een beetje moeilijk voor mij. Zie dat er lekker gelezen wordt dus dan wil ik proberen om het opnieuw aan de gang te krijgen hier.
Zou toch leuk zijn daar is ie voor bestemd.
Oud 28 February 2018, 10:21
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard

Ik ben er ook hoor meissie.
Even een aankondiging ::
Ik ga dit jaar naar het EK en WK masters toe.
Normaal doe ik altijd mee met de EK en WK senioren en daar val ik natuurlijk nooit in de prijzen en gaat ook niet worden in de toekomst misschien brkns bij een EK senioren.
En ik moet meedoen om mij te kunnen kwalificeren voor de Olympische spelen 2020 bij de EK en WK senioren.
Maar het lijkt mij toch leuk om een gouden medaille te hebben bij het EK en WK masters is leuk voor je sportcarriers.
En ergens wil ik ook ervoor gaan om een wereldrecord te pakken bij het WK masters.
Ik krijg natuurlijk zoals altijd geen geld of subsidies van het NOC*NSF of salaris want hun geven liever hun geld uit bij schaatsen of voetbal.
Maar goed ik ben dit gewend om altijd alles zelf te betalen dus het is niks nieuws.
Dus ik hoop dat mijn lieverds die mij trouw komen bezoeken elk jaar of maand dat ze dat blijven doen.
En hopelijk ook nieuwe bezoekers zodat het allemaal mogelijk is om mijn droom tot stand te laten komen.
Heb dit jaar mijn studie betaald en later dit jaar moet ik weer betalen voor het volgende studie jaar.
Ook natuurlijk mijn trainingskamp kost gelukkig niet veel geld.
We weten waar we het voor doen.

En dan wil ik nog altijd eraan toevoegen, deze "hobby" heeft er wel voor gezorgd dat ik mijn sport en studie al heel wat jaren kan bekostigen en ik ben zo dankbaar aan al mijn lieve wandelaars of mannen waar ik mee date.
En zeker weten dat ik hier nog mee doorga ook als mijn studie afgerond is en ik werkende ben als (hopelijk) patholoog anatoom.

Ik zit er eigenlijk ook over na te denken om een blog te maken en mijn identiteit is even bekend te maken , er is in nederland zoveel heisa en negativiteit over prostitutie.
En ik denk dat ik samen met een grote andere groep collegas toch wel een voorbeeld ben voor de politiek hier in nederland dat wij dvp ook uit vrije wil werken en er veel plezier in hebben.

Er worden alleen maar voorbeelden genomen van ernstige dwangprostitutie om zo tot een punt te komen om raamburten te sluiten of zogenaamd hotel ontvangst of thuisontvangst tegen te gaan.
Ik ben het goed beu!!!

Dus ik hoop dat het kinky cafe weer wat drukker word en ook op de zuster site ook meer dvp gaan schrijven zodat we in ieder geval iets hebben om te laten zien dat het heel gezelkig is in dit wereldje!!
Met citaat reageren
Oud 28 February 2018, 16:26
sexlovertje sexlovertje is offline

Standaard

Zou ik nooit doen tenminste als jij nog gewoon normaal over straat wil lopen en niet lastig gevallen wilt worden of wat dan ook.
Je zal altijd rekening moeten houden met de negatieve sfeer rondom dit vak en als je straks openbaar met je naam en toenaam op het internet staat zal je daar de rest van je leven spijt van krijgen.
Denk je nu echt dat je straks een normale baan kan hebben als ze weten dat je dit ernaast doet of hebt gedaan?
Je lijkt mij best een meisje met brains maar dat jij hier zo over denkt vind ik heel bijzonder en heel gevaarlijk.
Waarom denk je dat iedereen hier een schuilnaam heeft? en er gewoon weinig geschreven word is omdat veel meiden hier niet op zitten te wachten mede als wandelaars want ook hun kinderen of vrouw zit op internet en stel je eens voor dat ze per ongeluk eens hun cookies niet wissen en alles staat opgeslagen

Nee zelfs voor mij zijn er grenzen en ik ben een type wat zich ook nergens voor schaamt en ook mijn familie weet wat ik doe daar heb ik zelf voor gekozen maar daar laat ik het ook bij want ik ken gevallen waarbij met spuitbussen HOER geschreven werd op haar auto en woning.

Maar denk je ook dat het Olympisch comité ook zit te wachten op jou onthullingen?
Zint eer gij begint

Succes Dahlia
Met citaat reageren
Oud 28 February 2018, 18:26
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Nou zo heel heftig de hele identiteit naar buiten brengen is ook niet mijn bedoeling. En het olympisch comitee heeft altijd wel wat te zeiken of je dit nu wel of niet dit werk doet of dvp bent kijk maar wat ze geflikt hebben met yuri van gelder
Met citaat reageren
Oud 28 February 2018, 18:27
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Ze hebben in het verleden al genoeg dingen gedaan zoals mijn salaris 2 jaar lang niet uit te betalen mijn subsidies nooit uitgekeerd.....
Met citaat reageren
Oud 01 March 2018, 09:36
sexlovertje sexlovertje is offline

Standaard

Ik blijf het gewoon een no go vinden en je noemt net Yuri op en je kan geen beter voorbeeld hebben en dan is het in zin situatie nog alleen met drugs en heel zijn carrière is naar de klote.
En dat ze niet uitbetalen aan je dan had ik al gelijk gestopt meid.
Maar dit vak heeft gewoon heel veel nadelen wat openbaring betreft en ik kan het niet met je eens zijn dat het zoooo leuk is
Want soms heb ik er geen zin meer in en dan stop ik er ook mee voor die dag.
En soms heb je best leuke klanten op een dag en dan is het weer ok.
Maar het gezeik door de telefoon of sms/app word ik echt niet goed van

In ieder geval ieder zijn ding het is een vak maar dan wel een vak apart waar je echt met beide benen stevig in de grond moet staan!!!
Anders red je het niet.

Laatst gewijzigd door sexlovertje; 01 March 2018 om 09:38
Met citaat reageren
Oud 02 March 2018, 10:07
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Hier efkes een leuk berichtje van mijn ervaringen vanochtend. Goeiemorgen allemaal

Vandaag lekker vroeg op gestaan onderweg met de trein. Lekker muziekje op gezet wat mij herinnerd aan leuke uitgaanstijden. Even een blikje 7up/sprite gekocht op station(teminste dat dacht ik) . Ik ga zitten in de trein lekker temptation island kijken, blikje gaat open een paar slokjes nemen , ben er niet helemaal bij met
Mijn gedachte. Tussendoor efkes wat telefoontjes gemaakt naar het buitenland waaronder de coach. Mensen in de trein zitten mij raar aan te kijken, misschien vanwege het telefoneren en de verschillende talen die er gesproken worden. Dan begin ik me een beetje “happy” te voelen. Opeens merk ik dat het blikje 7up/sprite raar smaakt, heb al de helft gedronken, ik kijk nog eventjes goed. Is het gewoon focking heineken!!!
Geen wonder dat de mensen mij raar aan zitten te staren , lijkt me logisch om om 08:30 bier te gaan zitten zuipen in de trein. Mijn mond stinkt naar bier en ik heb behoorlijk wat sportmassages staan vandaag. Ik weet niet hoe de patienten hierop gaan reageren. Misschien maar beter alles afzeggen en de trein weer terug naar huis nemen. Ik schaam me kapot, en daar komt ook nog is bij dat ik bijna nooit drink dus dan komt het nog harder aan!!!
Met citaat reageren
Oud 07 March 2018, 21:52
John N John N is offline
Komt net kijken

Standaard

Proost
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten