Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 02 May 2013, 12:54
Pater Karel Pater Karel is offline
Komt net kijken

Standaard Op audiëntie

Geachte lezers,

Het was zondag 20 januari 2013 toen ik plots een brief voor mijn neus kreeg geschoven dat ik me die avond nog moest melden in Utrecht. Die dag had het al de hele dag gesneeuwd en de wegen waren bijna onbegaanbaar. De brief was een beetje vaag, maar gezien de strenge toon, kreeg ik het idee dat ik me bij de zusters moest melden voor tuinwerkzaamheden. Ik besloot dan ook om toch maar mijn werkkleding en mijn regenlaarzen aan te trekken. De laatste 10 jaar ben ik niet meer buiten het klooster geweest en verder ook niet in contact gekomen met vrouwen c.q. zusters.

Ik moest me om strikt half 10 op die avond nog melden op het Zandpad 106-4 in Utrecht! Daar aangekomen kreeg ik het idee dat me iemand heel erg in de maling had genomen. Dit was niet het adres van een nonnenklooster......toch was ik nieuwsgierig geworden naar dit adres. Ik parkeerde mijn auto bij het tankstation en liep met mijn regenlaarzen aan, door het Zandpad richting het opgegeven adres.

Toen schrok ik....keek nog een keer of het adres klopte??

Een bloedmooie dame met prachtige zwarte laklaarzen en een fantastisch figuur knipte in haar vingers en wees naar de deur. Ik was totaal overvallen en besloot toch naar binnen te gaan.

"hallo mijn naam is Samantha"....zei ze met hele zwoele stem en een grote glimlach maakte haar verschijning nog mooier. Ik vertelde haar dat ik de tuinman was en dat ik waarschijnlijk op de verkeerde locatie was geland

"Nee hoor...je bent hier precies goed. Eerst mag je met me afrekenen en dan zal ik je eerst een gaan keuren!".

Daarna volgde een fantastisch spel. Ze draaide om me heen en merkte al snel dat ik erg opgewonde raakte van haar laarzen. Heel ondeugend ging ze met haar laarzen langs mijn been en genoot van de reactie die daarop volgde. Ik was duidelijk haar speeltje en ze genoot van het contrast tussen haar macht en schoonheid en mijn onzekerheid en onwennigheid.

Ik moest me helemaal uitkleden en mijn regenlaarzen aan de rand van het bed zetten. Daarna moest ik op mijn rug op het bed gaan liggen en maakte ze me vast met pols- en enkelboeien. Was ze nu echt bang dat ik weg zou lopen?

Heel ondeugend kwam ze boven me staan en speelde met mijn tepels en terwijl ze heel zwoel vertelde over haar taakjes als tuinman, speelde ze met haar andere hand met mijn pik. "zooooo, pater. Ik moet plassen...en weet je waarin ik dat ga doen?" zie ze heel ondeugend, terwijl ze genoot van haar speeltjes in haar linker- en rechter hand.

Ze stopte plots, pakte de regenlaarzen en zette die naast het bed, vlak bij mijn hoofd. Ze had een heel stout plannetje......"moet je nog ver rijden Pater", vroeg ze heel gemeen. Zonder dat ik antwoord kon geven ging ze boven mijn regenlaarzen staan. Eerst deed ze me een blinddoek om, zodat ik de vernedering nog intenser kon "horen"...... ik hoorde het geklater van haar goddelijke champagne in mijn laarzen.

Ondertussen had ze een lakhandschoen aangedaan en ik voelde dat ze me begon af te trekken.......terwijl ze me in mijn mondje spuugde, fluisterde ze me heel zoet toe..."bij 5 wil ik dat je klaarkomt Patertje van me!!"

1...2....3...4.....pfffff...wat een geweldige belevenis en wat een kanjer in het rollenspel!!!

Dankje Meesteres Samantha en hopelijk tot snel !!
Uw Pater Karel
xx
Met citaat reageren
Oud 11 November 2013, 22:04
Mr.W Mr.W is offline
Komt net kijken

Thumbs up Nieuwe Locaties

Zoals op haar website en Kinky advertentie te lezen is, ontvangt Meesteres Samantha tegenwoordig in Nieuwegein, bij Dynamite Prive.

Daarnaast heeft Samantha heeft nu de mogelijkheid om regelmatig een prachtige SM ruimte te gebruiken. Dit is op een locatie in de regio Utrecht. De ruimte is echt heel groot en heeft veel mogelijkheden. Zo beschikt de ruimte over een andreas kruis, spreidstang, kooi met daarop een gynaecologen stoel, sling, neukmachine en een bed. Dus alle mogelijkheden voor een uitgebreid spel!

Dat hebben we dus gedaan. Na prettige ontvangst mocht ik mij uitkleden tot op mijn boxer. De Meesteres was gekleed in een spannend lak jurkje en haar bekende zwarte laarzen. Ik werd aan de spreidstang gebonden, en wat opgewarmd. Geblinddoekt trekt ze mij iets aan. Later zie ik dat het een geile fish-net catsuit blijkt te zijn. Lekker om te dragen.

Daarna wordt ik vastgelegd op de gynaecologen stoel boven op de kooi. Mijn tepels worden aangesloten op elektro, steeds een tandje heftiger!
Ik lig nog steeds geblinddoekt, en de Meesteres gaat even wat pakken, en kleed zich gelijk om. Dan mag ik haar weer zien, nu in heerlijk latex, een rood zwart jurkje. Fantastisch!
Mijn pik wordt fijn verwend, en dan doet ze ineens veel glijmiddel op mijn blote pik, stopt er voor ik het echt besef een sound in. Dit is nieuw voor mij, whouw vreemd, geil, een leuke ervaring. Heb het eerder nooit gedurfd maar Samantha doet het zo in een flow dat het gewoon gebeurd... En ze gaf aan dat sounding de 2e keer nog lekkerder wordt... Ben nu alweer benieuwd!
Ook is deze positie ideaal voor anale verkenning, na wat vingers gaat er een flinke butplug in. Een opblaasbare, waarbij ze best heftig pompt. In stappen wordt het opgevoerd, na een paar minuten weer verder, af en toe ook weer even alle lucht er uit, en dan door naar een nieuw niveau. Je krijgt echt aandrang om te poepen dan, maar ik kan het net handelen.

Daarna verplaatsen we ons richting sling. Daar geef ik haar mijn cadeautje, een paar zwarte pumps met peeptoe en zeer hoge rode hak. Altijd leuk om wat mee te nemen voor de Meesteres!
Samantha doet dan een grote voorbind dildo om, en ik krijg hem aangeboden om te pijpen. Ze krijgt mij zo ver dat ik hem uiteindelijk tot aan de stam in mijn keel heb zitten, door haar aanmoedigingen heb ik leren deeptroath pijpen. Geile ervaring hoor, en zij vond het ook erg geil om te zien.
Dan mag ik in de sling klimmen, en gaat ze me neuken met de voorbind dildo die net nog in m'n keel zat. Ze gaat flink te keer, ze paalt haar slaaf echt, zo noemde ze het zelf! Gaaf toch.

Ik mag even blijven liggen om bij te komen, en Samantha maakt zich klaar voor de finale.
Blijkbaar heb ik goed mijn best gedaan, en krijg ik een beloning. Aan het begin van de sessie had ze mij gevraagd wat ik graag zou willen als beloning voor goede inzet. Nou geblinddoekt wordt ik naar het bed geleid, waar de Meesteres me heerlijk verwent. Ik mag de blinddoek weer af doen en zie dan een Politie meisje boven op me zitten. Een heerlijke aanblik en super finale.

Ik las op haar website dat ze 19 t/m 21 november weer in deze mooie SM studio speelt

Laatst gewijzigd door Support; 11 November 2013 om 22:53 Reden: link naar andere website verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17 November 2013, 00:30
latexxxslaaf latexxxslaaf is offline
Komt net kijken

Standaard

Deze dame heb ik afgelopen week bezocht en ontvangt bij Dynamite Prive in Nieuwegein en soms in SM studio begreep ik van haar. Maar niet meer op het Zandpad wat dicht is, dus titel van deze topic moet aangepast worden
Met citaat reageren
Oud 20 February 2014, 14:00
Winky Winky is offline
Komt net kijken

Standaard Een zalige sessie met Mrs Samantha!

Een zalige sessie met Mrs Samantha!

Eergisteren Mrs Samantha bezocht. Voor de eerste keer op haar nieuwe adres aan de rand van Utrecht op een bedrijventerrein.
Een prima te bereiken lokatie waar deze hele mooie jongedame me op korte termijn kon ontvangen. Letterlijk maandag gemaild met haar (prettig mailcontact!) en dinsdagmiddag al een afspraakje van anderhalf uur.

Ik kon gelijk met haar mee naar haar kamer (groot bed, douche/bad, een speciale stoel waarover later meer; keurig verzorgd). Wat is Samantha toch super sexy en mooi! Vooral op de hoge gehakte zwarte lak-lieslaarzen die ze aanhad met een straksluitend kort zwart jurkje, waar haar borsten waanzinnig in uitkwamen. Ik was bloednerveus, maar gelukkig wist ze me met een paar vragen over mijn fetisjes en haar rust een beetje op mijn gemak te stellen. Ze heeft een lieve sensuele stem, die overigens net zo makkelijk een heerlijke bitchy toon kan aannemen - maar ook daarover verderop meer.

Na een douche was ik er klaar voor. Op bed werden mijn handen boven mijn hoofd vastgebonden en ik kreeg een blinddoek voor. Mijn tepels werden eerst zacht en toen steeds harder gelikt, gekneed en gebeten en plotseling had ik er 2 klemmetjes op. Ouch! Gevoelig! Maar zo geil! Helemaal in combinatie met haar korte bitse bevel om haar te bedanken voor de spuug die ze in mijn mond deponeerde!

Met haar handen in een soort handschoenen met allemaal scherpe puntjes (ik kon het helaas niet zien) werden alle gevoelige plekjes op mijn lichaam bestreeld en soms zacht gemarteld. Zalig zoals ze mijn pijnlijke tepels nog meer deed lijden en mijn pik en ballen betastte. Ik lag te shacken van puur genot en opwinding!

Ze kwam bovenop mijn benen zitten en mijn harde pik werd onder handen genomen. Sounding!! Op haar dode gemak probeerde ze 3 verschillende sounds uit op mijn pik. Vooral de sound met een balletje op het eind (ik heb hem achteraf nog even goed bekeken ;-) ) voelde verrukkelijk aan. Alsof mijn pik niet meer van mezelf was, maar van haar!

Mijn ballen waren inmiddels afgebonden en ik mocht nog meer van haar spuug drinken om daarna eerst met gesloten mond, maar daarna gelukkig ook met mijn tong en lippen (na het bitchy "likken"), haar tepels om de beurt te aanbidden. Altijd zo'n geil gevoel om een tepel hard te voelen worden in mijn mond!

Ik werd nog steeds geblinddoekt door haar meegenomen naar de stoel. Op de tast ging ik met mijn benen wijdgespreid zitten (de zitting van de stoel is een open V-vormige plank). Mijn bovenbeven werden vastgegespt en eindelijk mocht de blinddoek af.

Haar mooie gezicht was vlakbij me en met een pesterig lachje kreeg ik een monddildo omgebonden die ze vervolgens waanzinnig geil begon te likken en zuigen. Haar mooie ogen regelmatig diep in die van mij. Onweerstaanbaar!

Mijn tepels en ballen waren weer aan de beurt voor een behandeling met een spetterend krakende en lichtbijtende electric wand. En alles zo kalm en relaxt! Nou ja van haar kant dan. Mijn polsen waren inmiddels ook ergens achter de stoel vastgemaakt en ik kon geen kant op. Maar eerlijk gezegd wilde ik dat ook niet! Heerlijk om zo weerloos te zijn en niet te weten wat er gaat gebeuren.

De monddildo ging af en ze kwam met haar rug naar me toe staan, tussen mijn gespreide benen. Mijn keiharde pik werd tussen haar benen/laarzen genomen en geil geneukt. A fetisj coming true :-)
Ze boog voorover. Geen slipje! Waanzinnige billen. Zo slank! Zo zacht. Hoe kon ik anders dan ze nederig kussen! En dat mocht! Sterker nog .. haar jurkje werd omhooggetrokken zodat ik er perfect bij kon!

Met de blinddoek weer om mocht ik weer terug naar het bed en ik hoorde - terwijl ik op haar bevel mijn pik zacht trekkend stijf hield (alsof dat nodig was) - hoe ze zich op haar laarzen na, helemaal uitkleedde.
Mrs Samantha kwam op mijn gezicht zitten met haar mooie billen! Ik moest diep ademhalen, mijn mond dichtdoen en ... daar zat ze!! Bovenop mijn gezicht, spelend met mijn pik, totdat ik het beetje benauwd kreeg. Even ademhappen en ... daar ging ze weer! Nog wat fermer duwend en nog meer op mijn neus en mond. Langer deze keer. Geiler! Adem happen en nog een keer! Supergaaf!

En de beloning bleef niet uit. Ik kreeg het bevel om haar poesje te likken! En om vooral niet snel te stoppen! Nooit, en helemaal niet geblinddoekt en een dame ondersteboven bovenop me, de eenvoudigste klus (wat vind ze fijn? waar lik ik? etc). Maar ik deed meer dan mijn uiterste best om haar geconcentreerd en gefocused te dienen!

Ik was alle gevoel voor tijd inmiddels al lang kwijt, maar gelukkig waren we nog lang niet klaar! De blinddoek ging af en ik mocht van haar mooie slanke lijf genieten. Echte volle borsten. Haar sexy engelengezichtje. Dat kontje!

Ik kreeg de monddildo weer voorgebonden en nadat ze daar op een geile manier een condoom om had aangebracht (ze rolt de condoom eromheen met haar mond), mocht ik haar met de dildo neuken. Eerst hurkend boven me en even later met gespreide benen voor me. Kramp in mijn kaken van het werken en van haar geile geduw! Wat een vrouw!

Nu ging er ook een condoom om mijn pik en die werd gepijpt! Als ik er aan terugdenk snap ik niet dat ik toen al niet kwam! En al helemaal niet toen ze gelijk daarna mijn pik in haar poesje propte en me neukte. Zo'n waanzinnig mooie sexy vrouw die mij neukt! Verwarrend en zalig tegelijk!

Ook om haar daarna op te zien staan en een voorbinddildo aan te zien gespen. Charmant paraderend op haar hoge hakken. Je weet wat er gaat komen. Je ziet de dildo zachtjes bungelen. Haar sexy, en oh zo heersende lachje.

Eerst prostaatonderzoek (smalle handen, lange vingers; thank god) dat je voelt tot in je eikel. Ook weer zo kalm, maar waanzinnig geil. En dan .... benen omhoog ... de kunstpik die je kont ingaat. Diep, dieper. Je kont die geneukt wordt. Eerst rustig, maar al snel hard, fel, diep. Kreunend, hijgend, geil. En steeds dat mooie licht geile lachje.

Als ik nog had kunnen praten op dat moment - onmogelijk met haar neuktempo - had ik haar gesmeekt om nog veel verder te gaan. Nu kon ik alleen maar kreunen en hijgen; korte nikszeggende woorden ... ja, ja, ja.

Super, supergeil!

En nog steeds was ik hard en niet klaargekomen.

Maar dat ging niet lang meer duren. Alhoewel ik zo opgewonden was, dat het toch nog wel even spelen, masseren en trekken koste, voordat ik het heerlijk gevoel diep in mijn buik voelde opborrelen. Haar hand trekkend aan mijn pik. Zacht kreunend. Me aanmoedigend. Haar andere hand strelend over mijn lichaam.

Toen ik heel dichtbij was heb ik - zonder woorden, daarvoor was ik te ver weg - haar hand naar een van tepels geleid. Haar aangemoedigd om daarin te knijpen en te blijven rukken. Totdat ik hard kreunend, grommend en hijgend klaarkwam!

Wat een zalige sessie. Dankjewel Samantha!!
Met citaat reageren
Oud 06 May 2014, 10:34
Winky Winky is offline
Komt net kijken

Standaard Mrs Samantha is TOP!

Mrs Samantha kwam op gigahoge hakken de trap aflopen. Eerst hoorde ik haar alleen nog maar tikken op de houten trap, maar toen kwamen haar prachtige lange benen, een blauw slipje en de rest van haar mooie lichaam in een miniscuul zwart leren jurkje tevoorschijn uit het trapgat.

Ik had even op haar moeten wachten aan de bar van Dynamite Prive, waar ik deze keer vriendelijk werd ontvangen, een drankje kreeg aangeboden en verteld werd dat Mrs Samantha een beetje uitliep. Geen punt; op haar wacht ik graag even.

Het was onze tweede ontmoeting in relatief korte tijd en ze was nog mooier dan de eerste keer. Lang, slank, charmant en waanzinnige ogen in een knap gezichtje.

We gingen naar boven. Naar haar nieuwe kamer. Een mooi ingerichte SM-ruimte met een groot bed (kooi eronder!), een troon, een Andreaskruis, attributen aan de muren etc. etc. Er komt nog een swing, vertelde Samantha.

Op mijn knieen haar mooie voetjes in kousen en hakken aanbidden, sabbelen en likken. Mijzelf heerlijk hard en onderdanig voelen worden. Haar voetjes (maat 37/38; super!) in andere hoge hakken – die ik mocht kiezen – helpen. En de hele tijd geiler en geiler gemaakt worden met haar kleine blauwe slipje, dat ze speciaal voor mij had aangetrokken. Als ik heel erg mijn best deed, mocht ik het mee naar huis nemen!

Natuurlijk doe ik dan mijn best! Dan geniet ik dubbel van haar prachtige kontje ook al duwt ze die hard op mijn hoofd en krijg ik even geen adem meer. Even adem happen en daar is ze weer. Face-sitting terwijl tegelijkertijd mijn pik harder en harder wordt gemaakt met haar mooie handen.

Rode stilettonagels vandaag. Alsof stilettohakken alleen al niet genoeg zijn om me gek te krijgen.

Rode stilettonagels die zich diep in mijn tepels persen. Aan mijn tepels trekken. Mij in extase brengen!

En dan weer heel even rust. Haar donkere ogen die mijn ogen verkennen. Ogen waar ik helemaal in weg kan zinken en die ik even moet missen omdat ze me blinddoekt.

Mijn pik en tepels worden met een scherp metalen wieltje zachtjes gemarteld en vooral mijn linkertepel is supergevoelig. Dat hoort ze graag! Die krijgt een extra beurt.

Er wordt iets aan mijn pik vastgebonden. Iets wat ik straks wel zal zien, belooft ze. Ik moet van bed. Blind op de tast naar het kruis en ik voel mijn ballen trekken. Er hangt een gewicht aan mijn ballen! Ze trekt er aan en martelt mijn arme tepels met klemmetjes en kaarsvet dat ook over mijn pik wordt gegoten en ik geniet van de pijn en opwinding.

Als ik haar weer mag zien en ik een dildo in mijn mond krijg die aan mijn hoofd wordt vastgegespt, laat ze me kijken naar de gewichten aan mijn ballen.

Scary, maar oh zo geil. Zeker als ze gelijk daarna met haar mooie gezicht vlak bij mijn gezicht komt en de dildo in mijn mond geil begint te pijpen. Langzaam brengt ze er met haar lippen een condoom op aan en teasend komt ze dan steeds dichterbij. Zo geil! Zeker in combinatie met haar macht over mij, die ze me laat voelen door mijn ballen en tepels te blijven martelen! Ik kan alleen maar kreunen en met mijn ogen smeken om meer, meer, meer.

En meer krijg ik! Met een zweepje worden de klemmen van mijn tepels geslagen. Dat lukt niet in 1 keer. En ook niet in 2 keer! Scherpe, bijtende pijn!

Mijn beloning volgt op bed. Althans: zij ligt op bed. Ik mag voor haar knielen. Het slipje is verdwenen en ik staar naar haar onbeschrijflijk mooie poesje. Ze streelt zichzelf met 1 vinger en lokt me dichterbij.

Ik weet wat ze van me verwacht. Voor sommige mannen zou het vernederend zijn, maar ik ben er trots op dat ik haar met die kunstlul in mijn mond mag dienen. Dat ik die diep in haar poesje mag stoppen. Dat zij het ritme bepaalt waarmee ik haar mag neuken. Dat haar lange benen over mijn schouders worden geslagen en mijn hoofd diep tussen haar benen wordt getrokken. Dat maakt me zo trots en geil.

Maar eerlijk is eerlijk. Nog geiler werd ik van het moment dat we weer samen op het bed lagen. Haar hoge hakken op mijn borst. Haar hand aan mijn pik. Ik moest haar hakken op mijn tepels zetten en ze daar vasthouden. En terwijl zij steeds harder haar hakken in mijn tepels spieste, hoefde ze nauwelijks aan mijn pik te trekken om me bijna te laten komen!

Zo waanzinnig geil dat standje!

Het heerlijke van Mrs Samantha is dat ik haar op zo’n moment ook zie genieten en dat ze absoluut geen standaard-programma afwerkt.

Het kon daarna niet lang meer duren voordat ik helemaal klaarkwam. Als ze mijn ballen niet stevig had afgebonden was dat al veel eerder gebeurd.

Nu stond ze bovenop het bed over me heen gebogen. Het blauwe slipje weer aan dat zalige kontje. Hoog boven mijn hoofd. Een zalig gezicht tussen haar benen. Haar handen die zalig mijn keiharde pik molken. Ik moest van mezelf naar dat slipje blijven kijken. En tegelijkertijd kwam ik bijna klaar en genoot ik zo waanzinnig van haar getrek aan mijn pik. Ik wilde nog niet klaarkomen. Ik wilde wel klaarkomen. Ik wist niet meer wat ik wilde. Ja … ik wilde dat ik nog uren bij haar zou kunnen blijven!

Trots kijk nu naar het blauwe slipje. Dat had ik wel verdiend, vond ze!

Dankjewel Mrs Samantha! Tot gauw!
Met citaat reageren
Oud 14 May 2014, 22:41
womanlover
Guest

Standaard Meesteres Samantha

Ik heb de recensies over Samantha hier gelezen, het lijkt wel of ze alleen schrijvers als klant heeft gehad. Wat een uitgebreide info!
Bijna te mooi om waar te zijn.

Ook ik heb haar bezocht te Nieuwegein.

Het is best een aantrekkelijke dame met een mooi slank figuur.
Mijn whishlist had ze duidelijk niet gelezen.
Ze had geen idee welk spel er gespeeld zou worden en deed maar wat.

Deze dame is beslist geen Meesteres!
Het werd een amateuristische sessie.
De € 200 beslist niet waard.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...s/default.aspx
Met citaat reageren
Oud 15 May 2014, 17:09
langzwaard langzwaard is offline
Begint het te leren

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door womanlover Bekijk bericht
Ik heb de recensies over Samantha hier gelezen, het lijkt wel of ze alleen schrijvers als klant heeft gehad. Wat een uitgebreide info!
Bijna te mooi om waar te zijn.

Ook ik heb haar bezocht te Nieuwegein.

Het is best een aantrekkelijke dame met een mooi slank figuur.
Mijn whishlist had ze duidelijk niet gelezen.
Ze had geen idee welk spel er gespeeld zou worden en deed maar wat.

Deze dame is beslist geen Meesteres!
Het werd een amateuristische sessie.
De € 200 beslist niet waard.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...s/default.aspx
Volledig eens met deze recensie.

Voor Samantha was het bij mij (toen nog op het bootje) ook eenmalig en nooit meer. Haar looks zijn nu ook weer niet spectaculair, wel een mooi lichaam.

Laatst gewijzigd door Support; 15 May 2014 om 18:11 Reden: opmerkingen over andere adverteerder verwijderd
Met citaat reageren
Oud 31 January 2015, 12:30
Mr.W Mr.W is offline
Komt net kijken

Smile Mijn buurmeisje...

Dit is een recensie van een bezoek aan Mrs Samantha in December. Eindelijk kon ik na haar studie-break haar weer bezoeken, spannend!

We beginnen met een Rollenspel. Ik ben haar buurman en heb van de postbode een aantal pakjes gekregen. Daar zat per ongeluk ook een pakje voor mijn buurmeisje bij. Ik had dat niet in de gaten, dus maakte deze ook open... Whouw, wat daar in zat is niet voor kleine brave buurmeisjes, kinky setjes en wat sexspeeltjes... Ik bekijk het allemaal goed en maak er stiekem wat fotos van. Kleine meisjes worden groot...

Nu maar terugbrengen. Daar staat ze, op de trap, strakke jeans aan, op zwarte killer heels. Dag buurman! Hoi, ik heb een pakje voor je. Oh, dankje. Maar ik zie dat het open is....
Ja zeg ik... Spannende spulletjes hou jij van zeg! Ehm ja, zegt Sam, en ze voelt zich wel betrapt. Hou je het wel geheim? Nou nee, dat was ik nu eigenlijk niet van plan... Ik vertel haar dat ik fotos heb, en dat ik deze alleen geheim zal houden als ze het mooie kinky lak pakje voor mij showt

Nu ik toch meer van haar weet, neemt ze mij mee in haar wereld. Ik wordt haar studio in geleid, waar ze nu laat zien wie vandaag de baas is. Voor ik het weet sta ik naakt aan het kruis, handen en voeten vast gezet. Ik mag nog even naar haar kijken. Ze kust mijn tepels met haar rood gestifte lippen. Nu krijg ik een blinddoek op en gaat ze haar nieuwe pakje passen.
Ze teast me, ze vind het pakje mooi maar ik mag niets zien. Ze neemt mijn tepels nu hard te pakken. Met haar mond, klemmen, en uiteindelijk ook kaarsvet. Fijn.

Nu heeft de buurman het verdient om haar weer te mogen zien. Gaaf, mijn kleine buurmeisje is een vamp geworden. Ze ziet er sexy uit in haar zwarte pakje, nog steeds op haar mega hoge killer heels.
Ze heeft in de gaten dat ik die wel mooi vind dus maakt ze mij los en gebied mij haar pumps te likken. Ik vind dat fijn, neem de hele hak in mijn keel. Dan moet ik op het bed gaan liggen zet ze haar hakken op mijn tepels. Dit is voor mij erg geil
Mijn ballen krijgen nu een soort latex zakje om, waardoor ze lekker strak zitten. Ziet er ook wel mooi uit.
Zo spelen we fijn verder. Ze voelt mij goed aan en krijg nog vele 'kwellingen' te verduren, maar ook minstens zoveel genotsmomenten.

Blij dat Samantha er weer is!
Ze vertelde mij ook dat er een SM Kamer bijkomt in Dynamite, als dat zo ver is zal ze waarschijnlijk weer vaker aanwezig zijn.

Bedankt Samantha, goede sessie. Je kan echt leuk meegaan in een rollenspel, complimenten
Met citaat reageren
Oud 02 April 2015, 15:15
slaafje S slaafje S is offline
Komt net kijken

Standaard Slaaf S

Ongeveer 3 weken geleden bij deze prachtige dominante dame op bezoek geweest en ze heeft mijn verwachtingen zeker waargemaakt!

Ook voor nog beginnende slaafjes (ik ben 18) is ze een uitstekende meesteres, het begon allemaal met wat mail contact, waarbij ik via haar site mijn wensen invulde, ik koos voor het dienen als haar lustslaafje, waarbij ik vastgebonden wilde worden, facesitting wilde, haar prachtige voeten wilde aanbidden, en breathplay wilde proberen. En gelukkig kreeg ik snel een mail terug dat ik mij op 16 maart moest melden bij Dynamite Prive..

'S ochtends op tijd vertrokken, want je wilt natuurlijk niet te laat komen als je voor het eerst je meesteres gaat bezoeken. Terwijl ik in de bus richting de goede halte zat kreeg ik nog een sms dat het 15 minuutjes later werd, geen probleem dacht ik, dan ziet ze er straks misschien wel nog mooier uit!

En na een kwartier kwam de verlossende SMS ''Je kunt komen''. Dus ik haast me richting Dynamite Prive, waar ik aanbel en de deur wordt geopend en na 2 stappen sta ik oog in oog met de beeldschone meesteres Samantha, die zich heel lief voorstelde en we direct doorliepen naar de SM kamer.

Eenmaal binnengekomen kon ik mijn ogen niet meer van haar prachtige lijf en voeten afhouden, nadat ik betaald had en mijn jongeheer schoongespoeld had, mocht ik op bed gaan liggen. Meesteres Sanne kwam met touw aan en bond mijn enkels en polsen stevig bij mekaar, ontsnappen was niet meer mogelijk!!

Daarna vroeg ze of ik wel eens poppers had ingenomen, ik schudde nee, maar ik wilde het wel graag een keer proberen. Terwijl ik daar machteloos lag deed ze haar hakken uit en mocht ik haar voeten ruiken en kussen, wat een heerlijk gevoel was dat! Na ongeveer 5 minuten moest ik voor de eerste keer poppers innemen, ik voelde me ineens in een soort roes, en alles begon een beetje rood te zien en het was een beetje vergelijkbaar met wanneer je een jointje rookt maar dan nog intenser. Aangezien ik al aardig geil werd vroeg ik of Meesteres Samantha rustig aan wilde doen zodat ik niet al na 10 minuten klaar zou komen. Ik moest stop zeggen wanneer ik het voelde komen. Meesteres Samantha deed nu ook haar rokje uit, en begon boven mijn gezicht te hangen, wat een fantastisch uitzicht, langzaam zakte ze naar beneden en ik moest ongeveer 2 minuten lang haar prachtige billen kussen, toen ze het genoeg vond moest ik eerst nog poppers innemen en vervolgens goed mijn adem inhouden, ze zakte met haar billen op mijn neus en mond en ze bleef ongeveer een halve minuut zitten, ik snakte naar adem maar kon niets beginnen omdat ik machteloos was vastgemaakt. Gelukkig liet ze mij af en toe naar adem happen. De tijd vloog voorbij en meesteres Samantha schoof iets naar voren en ze pakte een monddildo, en vroeg of ik die wel eens in had gehad, en voordat ik kon antwoorden had ik hem om en mocht ik bij haar prachtige vagina naar binnen, ik moest steeds sneller gaan en ze begon ook aan mijn pik te trekken, na een tijdje voelde ik een condoom omgaan en werd ik gewoon gepijpt door meesteres Samanha!!! Een droom die uitkwam, en na ongeveer 5 minuten bleef ze maar doorgaan met trekken en ik riep wel stop maar ze wilde niet meer luisteren, en toen begreep ik het, de tijd was bijna om .

Ik probeerde het nog zo lang mogelijk tegen te houden maar na ongeveer 2 minuten voelde ik de condoom volstromen met mijn inhoud en het was een machtig lekker gevoel.

Kortom, ik heb genoten van mijn eerste ervaring met een meesteres, het was wel wat prijzig, maar ik ga weer hard sparen en dan kom ik weer bij u terug!

Groetjes, Slaaf S!
Met citaat reageren
Oud 13 February 2016, 07:59
Winky Winky is offline
Komt net kijken

Smile Managed by Samantha

Een sessie met Meesteres Samantha is nooit saai. Verre van! Maar toch had ze eind vorig jaar bedacht dat ik het nog leuker zou vinden als we bij mijn volgende bezoek een rollenspel zouden doen.

Ik bezoek haar al een tijdje. Niet heel regelmatig, maar wel trouw en zij dacht dat een rollenspel met haar als secretaresse of stewardess, of wat ik ook maar kon verzinnen, bij mij in de smaak zou vallen. En in elk geval had ze er allerlei setjes kleding voor. Laat dat maar aan de Meesteres over.
Lachend vertelde ze er nog bij dat zij de eerste keren dat ze rollenspellen had geprobeerd ook even had moeten wennen. Maar eigenlijk was het ook wel een beetje vanzelf gegaan.

Dus dat idee bleef in mijn hoofd zitten voor onze volgende ontmoeting. Want als ze eenmaal zoiets in mijn hoofd heeft geglimlacht, dan gaat het er ook niet meer uit.

“We hadden een rollenspel bedacht”, schreef ik haar begin dit jaar. “Ik kan vrijdag langskomen als jij tijd hebt. En als rollenspel dacht ik aan jou als secretaresse. Met mooie kousen, hoge hakken, een strakke niet al te korte rok. Kijk maar.”

Zo stond ze voor me een paar dagen later. Met een bril op haar mooie neusje die haar gezicht een heel ander karakter gaf. Zo mogelijk nog bloedmooier. Haar oneindig lange benen in sjieke zwarte kousen. Rok, blouse, perfecte make up.

Maar niet als secretaresse. Ze was de manager van het bedrijf waarin ik verantwoordelijk was voor het aannemen van personeel en er deed zich een gerucht over mij de ronde. Dat gerucht wilde ze met me bespreken.
Ontkennen had geen zin. Ik had twee dames aangenomen, die vooral talenten had op het gebied van billen, borsten en benen. Ik had ze een dresscode aangepraat: korte rokken, hoge hakken en kousen. Tot overmaat van ramp had ik tijdens de sollicitatiegesprekken ook nog naar porno zitten kijken.

Nou ja dat laatste was echt niet waar. Maar het kwaad was al geschied.

Manager Samantha liet me kiezen. Ontslag op slaande voet, of haar disciplinaire maatregelen ondergaan. En omdat ik me geen verlies van werk kon veroorloven, trok ik even later, op mijn boxer short na helemaal naakt, een paar van haar oude pantykousen hoog over mijn benen.

Het was niet de eerste keer dat ik nylons aantrok. Maar wel de eerste keer in oog in oog met een hele mooi Dame, die in haar rol als manager met een strenge blik informeerde hoe ik het zou vinden als er tegen mij werd gezegd dat ik elke dag pantykousen zou moeten dragen. En hoe dat nou voelde, om gedwongen te worden om kousen te dragen.

Ik kon er niets anders van maken dan dat ik heerlijk vond om die zachte vrouwelijke stof op mijn benen te voelen. Helemaal als ik er bij bedacht dat Meesteres Samantha die kousen ooit zelf had gedragen. En nu droeg ik ze!

Als het haar opzet was geweest om mij met een rollenspel botergeil te maken, dan was die meer dan geslaagd!

En ze was nog lang niet klaar met me. Nadat ik op mijn knieen haar voeten en benen had mogen verwennen, werd ik op het bed vastgemaakt en verder opgegeild met een dildo. Die werd met een dubbele condoom aan mijn pik vastgemaakt en deed zoemend zijn werk.

Je moet het echt zelf meemaken om te ervaren met welk gemak Meesteres Samantha op dat soort momenten, totaal relaxt, zonder haast, volledig in controle, je hele lichaam laat trillen van genot. 100% onderdanig aan haar. Hongerig naar elke blik die ze op je werpt. Elke aanraking van haar slanke handen. Constant op het randje van klaarkomen en elke keer een beetje verder gedreven worden om haar te pleasen.

De knevel die ze in mijn mond had gedaan: een bal die met een riempje om mijn hoofd zat, maakte het onmogelijk om tegen haar te praten. Maar ik weet hoe smekend mijn ogen moeten hebben gestaan toen ze haar magnifieke tepels zachtjes langs mijn lippen streelde. Zo'n waanzinnig gevoel om haar tepels niet te kunnen likken, maar ze wel zo intiem dichtbij te hebben.

De knevel mocht even later uit en ik probeerde zo beheerst mogelijk uit te leggen hoe geweldig onderdanig ik me had gevoeld met die knevel in. Voor de eerste keer een knevel in mijn mond! Sensationeel! Hulpeloos kreunend genot.

In sessies met Meesteres Samantha wordt er op een zeker moment altijd wel 1 van je zintuigen “uitgeschakeld”. Los van mijn hersens, waren dat tot nu toe eigenlijk altijd mijn ogen geweest. Een blinddoek / oogmasker om te voorkomen dat ik niet te opgewonden raak van haar curves en moves en om te zorgen dat er niet te veel prikkels tegelijkertijd binnenkomen als zij bijvoorbeeld bezig is met een sounding.

Vandaag dus een knevel; en “ze had nog een andere”. Dat kan ze dan zo lieftallig fijntjes zeggen. Een knevel waardoor je mond helemaal openstaat en niet dichtkan.

Misschien was het wel beter voor mij geweest om die eerste knevel in te houden. Want nu kon ik al die gedachten die door mijn hoofd spookten ook fluisterend uitspreken. Ik moest het zeggen. Ik wilde dat ze wist wat ik dacht. Ik wilde mijn totale onderdanigheid bekennen. Uitspreken. Aan haar voeten leggen.

Ik hoorde mezelf zeggen dat ik dacht dat ik klaar was om verder te gaan. Dieper. Meer voor haar te lijden. Ze lachte weer en vroeg of het niet mijn geilheid was die tegen haar sprak. Ik kon alleen maar kreunen.

Ja, natuurlijk was ik waanzinnig geil. Maar ik wilde ook graag een nieuwe grens met haar opzoeken. En op zo'n moment moet je je Meesteres kunnen vertrouwen. Zij weet wat het beste voor je is.

Ik werd nog steviger vastgebonden. Met een aantal touwen. Mijn rechterarm werd aan mijn rechterbeen vastgesjord. Mijn benen aan elkaar. Mijn linkerarm vrij. En alsmaar werd ik verder opgegeild. Weerloos vol verlangen. Alle gevoel voor tijd volkomen kwijt.

Ik moest mijn mond opendoen en knevel nummer 2 werd er in geduwd. Een metalen constructie van ringen die tegen mijn lippen duwden en diep in mijn mond zat. Mijn kaken opengesperd. Licht onplezierig, een beetje beangstigend, maar zo goed passend bij de passie die diep uit mijn lijf opborrelde om haar te dienen!

Het is zo zalig om soms letterlijk, maar meestal figuurlijk, door Meesteres Samantha aan de hand te worden genomen en ondergedompeld te worden in haar schoonheid en vooral in haar kinky wereld. Om daar even onderdanig onderdeel van te zijn. Om even alles te vergeten en je maar op een ding te hoeven concentreren. Nou ja op twee: Meesteres Samantha en niet klaarkomen.

Ook niet klaarkomen dus als ze in je oren fluistert dat je met die gag in je mond niet eens meer haar kutje kunt likken als ze boven op je komt zitten.

Vooral volhouden als ze in je mond spuugt en tegelijkertijd je pik streelt. En nog een keer spuugt. Oh mijn god: ik ben van haar! De knevel maakt het onmogelijk om te slikken en haar smaak blijft in mijn mond.

En dus ook niet klaarkomen als ze even later haar slipje langzaam uittrekt en haar mooie poesje vlak boven je hoofd zweeft.

En al helemaal niet klaarkomen als ze haar billen op je hoofd laat zaken en je hopeloos toch probeert haar poesje te likken.

Kansloos door de gag. En ik heb toch echt een lange flexibele tong.

En nog steeds niet klaarkomen als ze aan je pik trekt en je ballen dreigen te exploderen en als je je adem in moet houden omdat zij heeft besloten om nu echt op je “face te sitten”.

Kansloos om niet klaar te komen! Explosief, kreunend en worstelend in mijn touwen, klaarkomen voor Meesteres Samantha.

Dankjewel Fantastische Meesteres!
Met citaat reageren
Reageren

Labels
114465

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten