Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Kinky.nl > Kinky café

Bekijk resultaten enquête: Op welke partij gaat u stemmen op 9 juni?
VVD 4 19,05%
CDA 1 4,76%
PVV 7 33,33%
D 66 3 14,29%
SP 2 9,52%
GROENLINKS 0 0%
CU 0 0%
PVDA 1 4,76%
PARTIJ VOOR DE DIEREN 3 14,29%
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 21 May 2010, 07:46
Der Wanderer's schermafbeelding
Der Wanderer Der Wanderer is offline
Is hier niet weg te krijgen!

Post Pilo's Politieke Poll

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pilo Bekijk bericht
Gaarne een poll met de keuze uit de onderstaande partijen:

VVD
CDA
PVV
D 66
SP
GROENLINKS
CU
PVDA
PARTIJ VOOR DE DIEREN

Misschien een idee om deze poll uit te sluiten van de mogelijk om commentaar te leveren zodat alles niet weer wordt herhaald.
Toch de mogelijkheid van commentaar maar gehandhaafd. Het wordt wat verwarrend als we onder de oude poll over de nieuwe verder gaan. Of men zich herhaald heeft men zelf in de hand.
Oud 21 May 2010, 17:39

Standaard

Nou het eerste lijsttrekkersdebat is net geweest, op radio 1, dus geen hond heeft het meegekregen. Maar het geeft misschien wel een aardig idee hoe de lijsttrekkers de komende weken op de kiezer zullen overkomen ('overkomen' want daar gaat het nu om; de argumenten kent men al en wie die nog niet kent zal ze nooit kennen).

Ik zou zeggen:

sterk: Halsema en Pechtold

redelijk sterk: Rutte en toch ook wel Balkenende

zwak: Cohen en Roemer

de rest doet er niet echt toe en Geert was er niet.
Oud 21 May 2010, 19:02
elise25
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Nou het eerste lijsttrekkersdebat is net geweest, op radio 1, dus geen hond heeft het meegekregen. Maar het geeft misschien wel een aardig idee hoe de lijsttrekkers de komende weken op de kiezer zullen overkomen ('overkomen' want daar gaat het nu om; de argumenten kent men al en wie die nog niet kent zal ze nooit kennen).

Ik zou zeggen:

sterk: Halsema en Pechtold

redelijk sterk: Rutte en toch ook wel Balkenende

zwak: Cohen en Roemer

de rest doet er niet echt toe en Geert was er niet.
Toch waren er honden () die het wel hebben gekeken, ik dus, via mijn pda in de tuin op politiek24. Sterk Rutte en Pechtold. Zwak: Roemer en Cohen. Ook was Halsema niet echt sterk vond ik.

De kop begint er nu beetje vanaf te gaan, de real batteles kunnen nu gaan losbarsten!

Liefs Elise.
Oud 21 May 2010, 19:29

Standaard

Ik zie dat je Balkenende niet indeeld. Waarschijnlijk vanwege een algemene weerzin.

De debatleiding was trouwens erg zwak.

Het grootste nieuws is dat Rutte geen breekpunt maakte van de hypotheekrente. Verstandig. Hij bereidt zich voor op nieuw-paars
Oud 21 May 2010, 19:50
Penotti's schermafbeelding
Penotti Penotti is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elise25 Bekijk bericht
Toch waren er honden () die het wel hebben gekeken, ik dus, via mijn pda in de tuin op politiek24. Sterk Rutte en Pechtold. Zwak: Roemer en Cohen. Ook was Halsema niet echt sterk vond ik.

De kop begint er nu beetje vanaf te gaan, de real batteles kunnen nu gaan losbarsten!

Liefs Elise.
Pechtold is altijd sterk in debatten, het braafste jongetje van de Klas.......

Roemer is de oppernerd, waarom ze Hém als lijstrukker van MIJN hartdragende Partij hebben gemaakt is me tot op de dag van vandaag nog steeds een raadsel...... niet dat ík nou zo'n HUNK ben of mensen daarop bij voorbaat op veroordelen wil, maar ik had ongetwijfeld wel heel wat meer stemmen getrokken dan Emile de komende Verkiezingen gaat doen......

Een gemiste kans op revanche na de vorige blamerende coalitiebesprekingen 4 jaar geleden.....

Laatst gewijzigd door Penotti; 21 May 2010 om 19:58
Oud 21 May 2010, 19:57
elise25
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Het grootste nieuws is dat Rutte geen breekpunt maakte van de hypotheekrente. Verstandig. Hij bereidt zich voor op nieuw-paars
Dat valt te bezien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Penotti Bekijk bericht
Pechtold is altijd sterk in debatten, het braafste jongetje van de Klas.......

Roemer is de oppernerd, waarom ze Hém als lijstrukker van MIJN hartdragende Partij hebben gemaakt is me tot op de dag van vandaag nog steeds een raadsel..
Pechtold is weliswaar sterk, maar het ontbreekt d'66 al jaar en dag aan een vaste achterban. daardoor kan d'66 nu als grootste uit de bus komen en over 2 weken weer terug glijden naar 2 zetels.

Roemer was de enigste die na de val van Agnes kant bereid was, marijnissen bedankte voor de eer, en na hem waren er nog 3 kopstukken die wel geschikt waren, maar ook niet wilde. uit pure ellende werd roemer naar voren geschoven wat resulteerde dat de SP helemaal weg glijde naar 8 zetels (nu 10)

Lief Elise.
Oud 21 May 2010, 20:05
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elise25 Bekijk bericht

Roemer was de enigste die na de val van Agnes kant bereid was, marijnissen bedankte voor de eer, en na hem waren er nog 3 kopstukken die wel geschikt waren, maar ook niet wilde. uit pure ellende werd roemer naar voren geschoven wat resulteerde dat de SP helemaal weg glijde naar 8 zetels (nu 10)

Lief Elise.
Waar is Ronald van Raak dan opeens gebleven? Dát was in mijn optiek de beste debater en dus de enige geschikte kandidaat om na Marijnissen en Kant het toverstokje over te nemen.

Na alle gebeurtenissen van de afgelopen 4 jaar krijg ik sterk de indruk dat Jan Marijnissen als Partijvoorzitter, de SP eigenhandig wil laten ploffen. Dit om zodoende de Geschiedenisboeken in te gaan als dé Man die als enige de Partij van de inmiddels Platgetrapte Tomaten nog een klein beetje vorm wist te geven.....

Laatst gewijzigd door Penotti; 21 May 2010 om 20:34
Oud 21 May 2010, 20:37
pilo
Guest

Standaard

Als we ons land naar de economische afgrond willen helpen(ja, het kan nog erger!) moeten we op de SP of ander links gaan stemmen. Gelukkig hebben zowel de SP als de PVDA nietszeggende personen als lijstmasturbeerders.

Het doet mij genoegen dat de PVV tot nu toe weer de meeste stemmen van de schrijvers krijgt.
Oud 21 May 2010, 20:46
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
Als we ons land naar de economische afgrond willen helpen(ja, het kan nog erger!) moeten we op de SP of ander links gaan stemmen. Gelukkig hebben zowel de SP als de PVDA nietszeggende personen als lijstmasturbeerders.

Het doet mij genoegen dat de PVV tot nu toe weer de meeste stemmen van de schrijvers krijgt.
Tot zover dan de mening van Uw "objectieve" poll-uitschrijvende forumlid Pilo...... objectief, maarnietheus..... "dikke middelvinger in je neus".......

Laatst gewijzigd door Penotti; 21 May 2010 om 21:02 Reden: quote-toevoeging
Oud 21 May 2010, 20:58
elise25
Guest

Standaard

Citaat:
Als we ons land naar de economische afgrond willen helpen(ja, het kan nog erger!) moeten we op de SP of ander links gaan stemmen.

Mijn afkeer tegen links is puur omdat de history leert dat met links aan de macht de staatschuld hoger werd, criminelen werden vertroeteld en zo kan ik nog wel 3 punten opnoemen waarom het absoluut niet links moet zijn in Nederland. Ik ga ook niet langer meer verkondigen dat het meest rechts moet worden, maar de gulden middenweg is beter, dus midden-rechts.

Daarnaast hebben de linkse partijen altijd de neiging om meer geld uit te willen geven dan dat er binnen komt. Zo moest een PvdA minister geld dat hij niet had uitlenen aan een eiland niet groter dan de provincie Utrecht. Geld dat wij door zijn goede afspraken nog steeds niet terug hebben, en waarschijnlijk ook niet terug gaan krijgen. Het blijft moeilijk de kleine lettertjes in een contract lezen.

Liefs Elise.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten