Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 29 November 2015, 22:46
langzwaard langzwaard is offline
Begint het te leren

Standaard Afspraak Sandra

Ik was van met Sandra af te spreken vanwege de positieve recensies. Toen viel mij gelukkig op dat deze recensies van de 'eenmalige' leden komen. Jullie, hierboven, hebben nooit een andere dame bezocht? Of overwogen om nog eens een recensie over een ander bezoekje te schrijven?

Ik ben afgehaakt met het excuus dat ik toch op mijn werk moest verschijnen en werd direct afgesnauwd door Sandra.
Met citaat reageren
Oud 16 December 2015, 12:27
theboy87 theboy87 is offline
Gaat nu meedoen

Smile

Ik heb Sandra nu meerdere malen bezocht en iedere x is het weer een groot feest. Sandra ziet er top uit type MILF, goed verzorgd en ook gezellig om gesprek mee te voeren. Ik ben zelf nog vrij onervaren op het gebied van sm maar zij voelt precies aan hoe ver ze kan gaan en laat me iedere x weer heerlijk genieten. Zeker een aanrader als je van sm houd of het een x wilt proberen
Met citaat reageren
Oud 12 February 2016, 14:37
pattayapat pattayapat is offline
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door langzwaard Bekijk bericht
Ik was van met Sandra af te spreken vanwege de positieve recensies. Toen viel mij gelukkig op dat deze recensies van de 'eenmalige' leden komen. Jullie, hierboven, hebben nooit een andere dame bezocht? Of overwogen om nog eens een recensie over een ander bezoekje te schrijven?

Ik ben afgehaakt met het excuus dat ik toch op mijn werk moest verschijnen en werd direct afgesnauwd door Sandra.
Normaal gesproken schrijf ik nergens over. Maar dit had ik deze prachtige dame beloofd en belofte maakt schuld.
Ja ik heb ook andere dames bezocht maar daar voelde ik me niet op mijn gemak en bij Sandra wel.
Met citaat reageren
Oud 11 April 2016, 18:14
hanzzie hanzzie is offline
Komt net kijken

Thumbs up Meesteres Sandra - Nijmegen

ik ben niet iemand die snel recensies op forums als Kinky of Hookers achterlaat, maar ik wil in het geval van Sandra graag een uitzondering maken omdat ik vind dat ze dat dubbel en dwars verdient!

Nadat het Zandpad Utrecht gesloten werd, en de meesteres waar ik voorheen met veel plezier naartoe ging (Mrs.Pia voor de kenners) verkaste naar de andere kant van Nederland, kwam ik na diverse omzwervingen en dito meesteressen, véél dichter bij huis bij Meesteres Sandra terecht. En boy: dat eerste bezoek (een slordige anderhalf jaar geleden) sloeg in als een bom! Ik was direct verkocht. Nu is mijn privé situatie niet van dien aard dat ik wekelijks voorbij kan komen, maar als het ff kan maak ik graag van de gelegenheid gebruik om ff bij haar langs te gaan. En elke keer weet ze me zo te bespelen dat ik met een grote smile en een goed gevoel de deur uit ga.

Ondanks dat ik Sandra een schat van een vrouw vind, kan ze naast zacht en teder óók zeer streng en dominant zijn. Maar voor mij altijd even opwindend! En wat ik het mooiste vind, is dat ze me steeds weer helpt om mijn grenzen te verleggen.

Over de inhoud en opbouw van onze sessie ga ik hier niet uitweiden, maar maak gerust een afspraak bij Sandra: je zult er niet snel spijt van krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18 May 2016, 10:23
Dingesneder Dingesneder is offline
Komt net kijken

Standaard

Ontvangt Sandra nog in Nijmegen?
Met citaat reageren
Oud 03 May 2017, 17:40
Komt net kijken

Thumbs up

Ik nadat ik een afspraak gemaakt had met Sandra een filmpje gestuurd met wat dingen die ik leuk vind en met wat dingen die ik wilde proberen. Dat heb ik geweten. Wat was deze afspraak geweldig. Ik zal verder niet alle details vertellen maar Sandra weet mij iedere keer weer te verrassen met haar prachtige verschijning. Ik ben blij dat ze niet altijd in Nijmegen zit, anders gaat het niet goed met mijn portemonnee.
Met citaat reageren
Oud 28 June 2017, 16:29
Komt net kijken

Talking Afscheidsfeestje

Ik kreeg een paar weken geleden te horen dat Sandra haar plekje zou gaan verlaten. Dus had ik met haar afgesproken om er samen nog 1 mooi feestje van te maken. En wat een feest is het geworden!! Alles wat ik me gewenst heb en meer. Het was voor Sandra best lastig om het te organiseren maar wederom heeft ze het voor elkaar gekregen om mij te verrassen. Geweldig
Nu is het te hopen dat ze weer snel een vaste locatie krijgt zodat ik me weer kan laten verwennen.
Met citaat reageren
Oud 22 November 2018, 11:43
Komt net kijken

Standaard

Inmiddels weer een jaar verder. Sandra heeft al die tijd bij de buurman gezeten. Ik ben er nog een paar keer geweest en iedere keer Was het een geweldige verrassing. De ene keer zacht, de andere keer heel hard. Dinsdag weer langs geweest. Toen vertelde ze mij dat ze alweer moest vertrekken vanwege de gemeente. Ik hoop dat ze snel weer een plekje vind waar ze zich thuis voelt, en liefst niet al te ver weg. Ik hoop haar nog vaker te kunnen bezoeken!!
Met citaat reageren
Reageren

Labels
520750

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten