Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 02 March 2017, 22:29
Slaapzak Slaapzak is offline
Komt net kijken

Thumbs up Lady Katharina - Nieuwegein

Als liefhebber van kinky SM spelletjes heb ik reeds vele meesteressen in Nederland bezocht. Allen naar volle tevredenheid en heel proffesioneel, totdat tijdens mijn speurtocht op Kinky.nl mijn ogen vielen op een bloedmooie blonde meesteres, genaamd Lady Katharina, woonachtig in Duitsland van Poolse afkomst. Haar zeer uitdagende foto’s deden mij doen besluiten om deze meesteres eens te bezoeken. Ze is maandelijks maar één week in Nederland voor SM sessies.

Via haar Twitter account heb ik contact met haar gemaakt.
Bij de eerste kennismaking stond ik al met open mond haar schoonheid te bewonderen. Gekleed in strak leren outfit klaar om mij te ontvangen. Na de gebruikelijke zakelijke afhandelingen werd ik, ontdaan van kleding, aan het kruis vastgezet. De in eerste instantie verlegen ogende meesteres veranderde terstond in een strenge medogenloze meesteres! Mijn ballen werden strak in de touwen gebonden en gewichten werden eraan gehangen. Mijn tepels werden voorzien van tepelklemmen en terwijl ze mj met haar prachtige ogen uitdagend aankeek, trok ze en draaide ze mijn tepels alle kanten op. Wij genoten er zichtbaar beide van. Ook mijn penis werd niet gespaard: deze Lady is zeer bedreven in sounds!
Na deze heerlijke vernedering werd ik ook nog heerlijk anaal verkracht zowel met speeltjes als met de hand. Een hemelse ervaring!

Vrijwel alle facetten van het BDSM vak beheerst deze meesteres voldoende om het haar slaven naar de zin te maken. Mijn bezoek aan Lady Katharina is zó goed bevallen dat ik niet meer bij haar weg te slaan ben.
Ondertussen ben ik meedere malen bij Lady Katharina geweest. Iedere keer weer ga ik tevreden en met een bevredigend pijnlijk gevoel huiswaarts.
Ik kijk regelmatig op haar Twitter account voor haar agenda. Lady Kartharina geeft sessies in Nieuwegein, Amersfoort en den Haag. Ook in SM Studio Amber in Almere.
Lady Katharina werkt ook samen met Lady Pia. Trio sessies met deze twee Ladies is ook een absolute aanrader. Niet te vergeten de reeds bekende “Meesteressen Roulette” die Lady Katharina, Lady Pia en Meesteres Poison maandelijks geven.
Kortom: een bezoek aan Lady Katharina is een absolute aanrader voor elke ware SM slaaf.

Laatst gewijzigd door Support; 03 March 2017 om 18:29 Reden: diverse verwijzingen naar contactgegevens verwijderd
Met citaat reageren
Oud 29 May 2017, 01:27
Hazes Andre Hazes Andre is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Ze ontvangt nu ook bij SM Studio Amersfoort en Studio Amber in Almere en heeft nu eigen website xxxxxxx dan is het ook goed te volgen waar ze ontvangt

Laatst gewijzigd door The Bitch; 29 May 2017 om 09:25 Reden: geen websites plaatsen aub uitsluitend ad van kinky.nl
Met citaat reageren
Reageren

Labels
556794

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten