Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 14 March 2017, 16:32
paulusadrianus paulusadrianus is offline
Komt net kijken

Standaard Meesters Xaviera

Na veel te lange tijd eindelijk weer een afspraak met mijn Meesteres Xaviera.
De deur ging al open voor ik aan kon bellen en achter de deur stond de goddelijke schoonheid Xaviera, gekleed in zwart leer, highheels en handschoenen aan. Even een knuffel dan naar binnen en komt ze achter me staan haar gehandschoende handen glijden onder mijn shirt en vinden mijn tepels die eerst zacht gestimuleerd worden en dan voert mijn godin met haarvingers een oplopende knijp sessie uit. Dan wordt ik met mijn rug tegen de paal gezet en worden me polsboeien aangedaan en deze worden achter de paal aan elkaar vast gezet. Ze komt dreigend voor me staan en beveelt me mijn mond te openen en spuugt erin, ze weet en merkt dat ik van deze vernedering geniet.
Dan bespeelt ze me met haar handen en vervolgens bijt ze in mijn tepels, pijnlijk maar heerlijk om voor haar te mogen lijden.
Hierna krijg ik de opdracht op mijn hurken te gaan zitten, geboeide handen schuiven langs de paal omlaag, nu mag ik haar grotje likken en zak na even met mijn gat op de vloer omdat ik haar dan beter kan likken en zuigen.
Na een tijdje gelikt te hebben maakt ze me los en moet ik op mijn rug op de grond gaan liggen en komt ze met haar poes op mijn mond zitten en begint met haar handen mijn staaf en ballen te plagen en knijpen.
Ze wordt lekker vochtig op mijn tong en ik kan na een tijdje geteast te worden mijn sperma niet meer inhouden, voor straf moet ik de condoom legen in mijn mond en krijg ik een aantal pittige slagen met de cane op mijn billen.
Dank u Meesteres Xaviera wat heb ik dit de laatste maanden gemist!
Uw slaaf Paul
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten