Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Achtergronden > Soa Aids Nederland

Soa Aids Nederland Dit forum is aangemaakt voor Soa Aids Nederland. Stel hier vragen of lees informatie over soa’s, deze informatie wordt verstrekt door de voorlichter van Soa Aids Nederland.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 10 June 2015, 15:06
jarno87 jarno87 is offline
Komt net kijken

Standaard Raar einde met vloeistof in plasbuis gespoten.

Hoi,
Eerste keer dat ik naar een betaalde dame ben geweest vandaag. Was heerlijk alleen voordat ik weg ging gebeurde er iets vreemds.
Er werd een soort vloeistof in mijn plasbuis gespoten en over mijn lul en ballen.
Een blauw flesje en stond iets met chlor op rest heb ik niet gezien.

Het was gebeurd voor ik er erg in had en snapte er niets van. In het gebrekkig engels zei ze dat het goed voor me was. No mushrooms.
Is dit de normale gang van zaken bij betaalde dames? Heeft iemand dit wel eens meegemaakt.

Sex was veilig pijpen niet.
Groeten jarno
Met citaat reageren
Oud 12 June 2015, 10:37
Thirza soaaids Thirza soaaids is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarno87 Bekijk bericht
(...)Er werd een soort vloeistof in mijn plasbuis gespoten en over mijn lul en ballen. Een blauw flesje en stond iets met chlor op rest heb ik niet gezien.(...) No mushrooms. (...)
Best jarno,

Maak je geen zorgen. Ik denk niet dat er iets 'gevaarlijks' is gebeurd.

Lastig te beoordelen wat de dame in kwestie precies heeft gebruikt, maar het klinkt alsof de vrouw je penis en balzak extra schoongemaakt heeft na de seks.
Als zij zegt "no mushrooms" bedoelt ze waarschijnlijk dat het 'fungus' moet tegengaan en dat is schimmel.

Het valt zeer te betwijfelen of dit een goede manier van handelen is. Als er 'chlor' op het flesje staat lijkt het me wat bijtend spul.
Sterke schoonmaakmiddelen voor de geslachtsdelen is niet goed. Als je dit vaak gebruikt, raakt de natuurlijke balans van micro-organismen op je huid en slijmvliezen uit evenwicht, waardoor je juist problemen zoals schimmel kunt krijgen.
Bij jou is het maar één keer gebeurd. Dat kan geen kwaad.

Je hebt met condoom geneukt, maar hebt je zonder condoom laten pijpen.
Advies is om een condoom te gebruiken als je gepijpt wordt. Daarmee bescherm je vooral de prostituee tegen soa's - zij loopt meer risico dan jij - en uiteraard ook jezelf.

Lees hier meer over prostitutiebezoek.

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids
Met citaat reageren
Oud 18 June 2015, 22:27
jarno87 jarno87 is offline
Komt net kijken

Standaard

Hoi,
Bedankt voor je reactie. Dat stelt me iig erg gerust. ik ben niet meer van plan om iets zonder condoom te doen. Dan blijf ik dit gedoe voor.

Groeten Jarno
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten