Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > Achtergronden > Seks als business

Seks als business Alles over regel- en wetgeving voor dames in het vak.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 04 October 2017, 12:54
sexlovertje sexlovertje is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuliaApeldoorn Bekijk bericht
Trouwens ik zie helemaal geen toegevoegde waarde om iemand haar recensies erbij te plaatsen. Alsof dat het er beter op maakt dat iemand is vermoord.. Zeker omdat die negatief waren, lijkt het haast wel van: oh nou dan zou het misschien daar wel door komen...
Wat iemand ook doet of hoe hij of zij werkt doet er niet toe vind ik niemand verdient het om zo afgeslacht te worden.
En ik heb ook wel eens dagen erbij zitten dat er echt alleen maar randdebielen of gestoorde bellen en dan echt achter mekaar.....nou ik heb wel geleerd als het vandaag niks word hebben we morgen weer een nieuwe dag

Want echt hoor er lopen volgens mij meer gestoorde rond dan dat er vast zitten.

En nu scheer ik ze echt niet allemaal op een kam want ook gewoon nette kerels kunnen soms bizar gedrag vertonen....maar ja gelukkig heb ik lekker een Rotterdams bekkie en dan dimmen ze we in hoor
Met citaat reageren
Oud 04 October 2017, 13:56
EvertvdPik EvertvdPik is offline
Begint het te leren

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sexlovertje Bekijk bericht
....maar ja gelukkig heb ik lekker een Rotterdams bekkie en dan dimmen ze we in hoor
Dat geloof ik graag hahaha
Met citaat reageren
Oud 04 October 2017, 14:22
Ashley Skye Ashley Skye is offline
Moderator

Standaard

Of dat ze het zeg maar verdiend had ofzo...
Beetje vreemd idd hoor!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuliaApeldoorn Bekijk bericht
Trouwens ik zie helemaal geen toegevoegde waarde om iemand haar recensies erbij te plaatsen. Alsof dat het er beter op maakt dat iemand is vermoord.. Zeker omdat die negatief waren, lijkt het haast wel van: oh nou dan zou het misschien daar wel door komen...
Oud 05 October 2017, 13:07
MixR MixR is nu online
Gaat nu meedoen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cwp Bekijk bericht
Ze heeft ook een wat bedenkelijke reputatie, http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=44197
Volgens de gelderlander
https://www.gelderlander.nl/arnhem-e...oord~a1373363/

Is dit een andere transseksueel dan die jij hier laat zien! dus helemaal niemand hier weet hoe ze daadwerkelijk is!
(dit had ik gister ook al gezegd, weet niet waarom mijn reactie is verwijderd)
Met citaat reageren
Oud 05 October 2017, 16:10
cwp's schermafbeelding
cwp cwp is offline
Ik weet de weg hier nu wel!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MixR Bekijk bericht
Volgens de gelderlander
https://www.gelderlander.nl/arnhem-e...oord~a1373363/

Is dit een andere transseksueel dan die jij hier laat zien! dus helemaal niemand hier weet hoe ze daadwerkelijk is!
(dit had ik gister ook al gezegd, weet niet waarom mijn reactie is verwijderd)
Je hebt gelijk Deze dame, er vanuit gaande dat de Gelderlander het juist heeft

.
Als ik nog eens vakantie krijg, doe er dan gelijk een beetje zakgeld bij..

Het wordt tijd dat de #Gulden weer terug komt www.guldenrate.com

Laatst gewijzigd door cwp; 05 October 2017 om 16:12
Met citaat reageren
Oud 09 January 2018, 22:03
Adelbertus's schermafbeelding
Adelbertus Adelbertus is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard Verdachte ontkent betrokkenheid

https://www.gelderlander.nl/arnhem-e...lers~abf19fd1/

Het klinkt misschien raar maar ook ik betaal mijn belastingen

Laatst gewijzigd door Adelbertus; 09 January 2018 om 22:15
Met citaat reageren
Oud 10 January 2018, 06:15
Ashley Skye Ashley Skye is offline
Moderator

Standaard

Als daar dríe ijskoude killers waren geweest hadden ze hem écht niet met slechts een blauw oog achter gelaten op de plaats delict zodat er met hém als belangrijke getuige een onderzoek naar hen gestart kon worden.
Kletskoek ik hoop dat de rechter en officier hem veroordeeld krijgen en hij tbs krijgt.
Dat mag toch niet op straat lopen zo'n monster..
Hij had zeker heel de nacht ad cocaïne gezeten en/of flink ah gokken geweest ergens.. Dan willen ze meer hè en worden het beesten

Laatst gewijzigd door Ashley Skye; 10 January 2018 om 06:18
Met citaat reageren
Oud 10 January 2018, 14:47
dahlia dahlia is offline
Is de 100 voorbij!

Locatie: eindhoven,arnhem,breda,den haag,binnekort groningen noordholland
Standaard

Dan nog dit hele verhaal klopt van geen ene kant.
Van de zogenaamde 3 overvallers zou dan ook iets gevonden moeten worden voetafdrukken van schoenen in het bloed, stofvezels van gebruikte handschoenen op het lichaam. Op het moment dat kleding of stof in aanraking komt met bloed last dat altijd sporen achter.
helaas verwacht ik van de politie niet veel inzet om deze moord op te lossen, politie heeft toch wel vaak een woord tegenover de dvp van :"ja dan had je maar niet illegaal thuis moeten ontvangen" en ik stond er zelf ook verbaasd over maar het maakt de politie niet zoveel uit als het toch "maar" een trans is laat staan een dvp ook nog is.
Sorry maar heb echt geen vertrouwen in de ondersteuning van politie hier in nederland,vooral als het om prostituees gaat.
Vroeger toen ik in groningen werkte was dit ook de tijd van antoinnete bont en een paar andere prostituees die zijn vermoord,maar vooral in de moord op bont zijn er zoveel lakse fouten gemaakt in de verhoring en onderzoek naar mogelijke verdachte.
Ook moet je rekening houden dat meiden onder elkaar ook van alles elkaar aandoen.
In duitsland ook meegemaakt een meisje was beroofd ol heel gewldadige manier,eeft echt lang in het ziekenhuis gelegen ,later kwamen ze erachter dat een collegaatje erachter zat.
De donkere zijde van dit wereldje kan ernstig uit de hand lopen met tot dodelijke slachtoffers met afloop.
Heb heel veel narigheid gezien in dit wereldje,ook hoe meiden elkaar in clubs het leven zo zuur proberen te maken of in privehuizen.
Ben blij dat ik hieruit ben.
In denemarken ook jaren geleden een stripper die door haar vriend(was de portier/dj van de club ) werd vermoord in het appartement waar de meiden wonen.
De meiden in de kamer ernaast hebben alles gehoord en meegekregen hke zij vermoord werd,deze meiden waren van oost europese afkomst en hadden geen verblijfsvergunning dus waren ze te bang om de politie te bellen.
De moordenaar heeft haar naderhand in stukken gehakt en in een koffer in het kanaal gegooid. Leuk he collegas zeg je dan maar!!
Een bulgaars meisje dat vermoord werd door de pooier werd door haar collegaatjes en landsgenoten ook uitgemaakt dat ze het verdiende en alles.
In nederland ook gewerkt met iemand die een vriendje had die verantwoordelijk is voor de moord op de bulgaarse raamprostituee een paar jaar geleden,de collegas hebben geld bij elkaar gesprokkeld om de begrafenis te betalen,meisje had al heel lang aangifte gedaan tegen jason j. En ook dat ze bang was en alles,toch werd er niet ingegrepen.
Deze meid met wie ik werkte is deze of zeg masr dit monster bijbljjven staan en heb de gesprekken gehoord tussen hem en haar ,waarin zij zegt is maar goed dat je die k***hoer hebt vermoord ,slacht er maar nog meer af van die *****hoe**.
Soms moet de politie toch echt maar is gaan zoeken bij de leefomgeving van het slachtoffer want daar kan ook vaak de kern in zitten.
Met citaat reageren
Reageren

Labels
562991

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten