Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 03 December 2009, 15:17
sexYvonne's schermafbeelding
sexYvonne sexYvonne is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard Fantasie.... of toch?? (deel 1)

Ben geil de laatste dagen.. zit mijn Mr continu uit te dagen… wil seks.. wil gebruiksvoorwerp zijn.. wil dat hij me gebruikt.. laat gebruiken.. laat hem dat ook duidelijk merken, door hem filmpjes te sturen of plaatjes die ik download van internet, geile filmpjes uiteraard.. heftige filmpjes… filmpjes die misschien ook maar film moeten blijven, onze fantasie voeden, maar niet geschikt zijn om na te spelen maar Mr reageert niet…. Of in ieder geval.. niet op manier die ik wil… hij voedt mijn geile gevoel.. plaagt me met opmerkingen… maar doet er verder helemaal niets aan!!! Mijn hoop ik gevestigd op de vakantie… over paar dagen ga ik lekker voor paar weekjes naar hem toe en ik hoop dat ik hem met al die filmpjes net zo geil heb gemaakt als dat ik nu ben… dan komen we al die weekjes het bed nauwelijks uit!!! Mag ook nog niet eens met mezelf spelen om beetje de stress uit mijn lijf te werken….. maar daarnaast heb ik ook nog eens een klaarkomverbod… dus ook als ik tijdens het filmpjes kijken, of tijdens het lopen als mijn piercing me stimuleert, het gevoel krijg, klaar te komen moet ik dat onderdrukken… zijn plagerijtjes helpen daar niet bij, soms vervloek ik hem als hij me weer plaagt… vertelt hoe hij zich vermaakt… wat voor fantasieën hij heeft…. HUFTER!!!!! Je bent gemeen!!!!!...

Eindelijk is het dan zover. VAKANTIE!! HOERA!!!  Hoefde van Mr niet zoveel kleding mee te nemen.. .zou die toch niet nodig hebben.. Ben bij Mr thuis altijd naakt en die paar keer dat we weggaan, worden mijn kleren niet vies.. dus daarmee heeft ie zeker een punt, dus met kleine tas kom ik bij Mr aan, open de deur en kruip even in zijn armen… hij duwt me weg…. ‘Eerst uitkleden meisje… je weet hoe het hoort!!!’ Zijn stem klinkt zeker.. duld geen tegenspraak… maar toch niet onvriendelijk of boos… Ik maak me dan ook absoluut geen zorgen over de stemming en over wat er gebeuren gaat, kleed me uit en nestel me daarna op zijn schoot….gezicht naar hem toe.. elke kant van zijn lijf een been… en leg mijn hoofd in zijn nek.. hou hem stevig vast. Hij kriebelt me in mijn nek… ik denk min of meer onbewust en onbedoeld.. want als ik begin te bewegen op zijn schoot… heen en weer ga rijden tegen zijn kruis duwt hij me ruw van zijn schoot af…

‘Geile teef!!! Zit je nu al weer geil te zijn.. kan je nu nooit eens aan wat anders denken!! Ik kan je niet eens aanraken zonder dat je begint te rijden.. ik ben het zat!!! Al dat uitdagen van jou.. steeds maar die filmpjes en plaatjes.. denk je dat het mij koud laat?? Maar denk je ook niet dat ik jou wel geef wat je verdient?? En dat je me dus niet uit hoeft te dagen!!! Uitdagen om nog meer te krijgen gaat alleen maar tegen je werken!! Volgens mij ben jij nog niet tevreden als ikje een hele week achter elkaar laat uitwonen door hele groep mannen!! Jij …. Jij…… ach laat ook maar.. heb er gewoon geen woorden voor.. tis nooit genoeg voor je!!’

Stomverbaasd kijk ik hem aan…. Dit heb ik nog nooit meegemaakt…. Waar heb ik dit aan te danken?? Tranen schieten in mijn ogen… weet niet of ik nu boos, teleurgesteld of wat dan ook moet zijn… verbouwereerd kijk ik hem na als hij de kamer uitloopt.. durf niet achter hem aan te gaan… ik wacht wel even tot hij me bij zich roept. Geheel tegen zijn gewoonte in slaat hij de kamerdeur achter zich dicht… dit bewijst maar weer dat ik er slim aan deed te blijven zitten….. Helemaal uit mijn doen kruip ik een hoekje.. rol me op…. Afwachtend… ondertussen hoor ik nog een deur dichtslaan en dan niks meer…… Ik krijg het koud… van schrik… maar ook door het stil zitten, zonder kleding, niet lekker tegen hem aan kunnen kruipen, maar durf even geen acties te ondernemen..

‘Phee.. hierkomen! In de studio, NU!’
Oeh… zijn stem klinkt alles behalve lief en vriendelijk. Ik aarzel dan ook geen moment, maar sta ook niet direct te springen om naar hem toe te mogen gaan. Als ik deur van studio open, zie ik dat hij de bench heeft klaargezet, maar met akelig dun dekentje op de grond.. bak water er in… en verder niets… ‘Hier… hier horen geile teefjes die alleen maar anderen kunnen lastigvallen met hun geile gehunker naar meer… d’r in! En je merkt wel wanneer je er weer uit mag, maar hou er maar rekening mee dat dat voorlopig niet het geval is, hooguit om een keertje te pissen of zo.. maar zelfs dat niet al te vaak! En laat ik je niet horen… ik wil gewoon ff geen last van je hebben!!!’

Ik kijk hem aan…’maar… Mr…. Ik wilde helemaal niet…’’ Kop dicht!!! Teven kunnen niet praten… en vooralsnog ben jij voor mij momenteel niet meer dan een geile teef!!! Moet je maar leren je te gedragen zoals het een slavin betaamt! Als jij je niet kunt gedragen als een slavin, maar wel als teef… so be it! accepteer dan de consequenties en mekker niet… en nu.. opschieten, anders help ik je handje naar binnen!’ Echt opschieten doe ik niet…. Maar toch ga ik richting bench… en kruip naar binnen… Mr doet de deur dicht.. en hangt er zelfs een slot aan… zodat ik er echt niet meer uit kan en verlaat dan de studio…. En daar zit ik dan.. of lig ik.. opgerold.. veel meer ruimte is er niet.. alleen met mijn gedachten… hopeloos verdrietig en verloren te zijn…dit is nu niet precies wat ik in gedachten had toen ik vanmorgen van huis vertrok voor mijn vakantie…. En hij wist toch dat ik zo geil was…. Hij heeft me niet gezegd dat ik moest stoppen met filmpjes sturen en zo…. Wrom is ie nu zo boos??? De opkomende tranen kan ik nu niet meer tegenhouden… enorme huilbui breekt door en het duurt heel lang voor ik weer rustig word…. Mr laat zich niet zien of horen…

Heel af en toe neem ik slokje water uit de bak… niet te veel, om te voorkomen dat ik te vaak naar wc moet… onzeker over wat Mr van plan is en hoe lang ik in de bench moet blijven en hoe vaak ik er uit mag voor wc bezoek en zo. Mijn gedachten staan stil… ben wel aardig tot rust gekomen en wacht gelaten af…. Hoop dat Mr niet al te lang boos blijft en dat hij me voor het einde van de dag weer uit de bench haalt, zodat we lekker samen verder vakantie kunnen vieren! Ik heb niets te doen… dus lig maar wat te dutten en te liggen…. Veel bewegingsruimte is er niet, dus buiten af en toe wat verdraaien naar andere zijkant, kan ik ook niks.

Plotseling gaat de deur open… Mr komt binnen, met metalen bak in zijn handen… het blijkt etenstijd te zijn.. hij maakt deur los en schuift bak naar binnen… zegt niets.. en doet deur weer op slot. ‘Meester?????’ roep ik…. Maar stoïcijns loopt hij weer de studio uit en doet deur achter zich dicht… ik ben weer alleen…. etensbak ruikt… maar niet lekker.. zit geprakte hap in, maar kan niet echt ontdekken wat het is… Mijn hongergevoel en vertrouwen in Mr zijn groot genoeg om toch wat te gaan proeven… hij zal me toch niets geven wat verkeerd zou zijn voor mij?? Een zieke slavin tijdens onze vakantie zit hij toch ook niet op te wachten?? Toch?? Ik werk me voor zover mogelijk wat overeind.. Het smaakt niet… niet vies.. niet lekker… geen idee wat ik zit te eten, maar probeer toch wel wat naar binnen te krijgen. Weerstand is groot.. ziet er reuze onsmakelijk uit, ook al omdat ik het absoluut niet thuis kan brengen… halverwege lukt het dan ook echt niet meer om nog meer te eten… ik laat het staan… Ik draai me om en ga weer liggen… hoofd aan andere kant van dan de etensbak… geen behoefte aan de geur die er af komt….

Heel even dut ik in… het gebruikelijke afterdinner dipje diende zich ook aan in de bench.. en verdrijft de tijd wel lekker, maar langzaam aan dient zich toch een ander probleem aan  Zoveel heb ik niet gedronken, maar na hele middag en zeker ook al deel van de avond – al heb ik geen idee hoe laat het is – moet ik toch zo ondertussen hoognodig naar de wc… maar hoe laat ik dat Mr weten als ik niet mag praten.. als hij niet naar me wil luisteren… als ik niet eens weet of hij wel in de buurt is??? ik roep… eerst zachtjes… ‘Meester??’ maar ik realiseer me ook wel dat dat geluid niet eens door de deur heen komt… dus nog een keer… ietsje harder nu ‘Meester??’ vrij snel daarna gaat de deur open. Was hij al onderweg uit eigen beweging.. of is hij toch zo dichtbij dat hij alles hoort en merkt, wat ik doe?? Maakt niet uit…. Hij is er… kan ik toch eindelijk zeggen dat ik moet plassen… ‘Meester, mag ik..’ ‘Teven praten niet! Hoe vaak moet ik je dat nog zeggen!!!’ van schrik deins ik achteruit in de bench… heeft grapje nog niet lang genoeg geduurd nu?? Denkt hij dat ik zo ondertussen niet snap wat hij wil zeggen.. wat hij bedoelt? Blijkbaar niet, want in zijn hand heeft hij een hondenriem.. hij doet de kooi open en wenkt me naar voren…. Ik kijk hem aan…. Hij kijkt terug, glashard… oei… deze blik is niet gediend van commentaar.. van tegenspraak….

Ik kruip naar voren en laat hem de halsband om mijn nek leggen en voel dat hij er aan trekt.. zachtjes.. doch stevig.. dwingend.. ik kan niet anders dan volgen… Als ik uit de kooi ben, wil ik gaan staan… maar ruk aan de riem naar beneden maakt me duidelijk dat dat niet helemaal de bedoeling is. Door de ruk aan de riem val ik om, maar Mr heeft daar niets mee te maken en loopt gewoon door. Zo snel als ik kan probeer ik overeind, op handen en knieën te komen, het duurt even, omdat Mr me gewoon vooruit sleept, maar als we de gang op gaan, lukt dat toch op handen en knieën… tot mijn verbazing loopt Mr gewoon door… pardon!!! Mr… wc is hier!!!!... denk ik… roep ik tussen mijn oren… en begin een angstig vermoeden te krijgen wat al snel bevestigd wordt… Gelukkig gaat hij niet de voordeur uit, maar wel de balkondeur… aan de achterkant van het huis… ‘teefjes hebben niets te zoeken op toilet… die kunnen het op balkon wel af!!’ Hij bindt de lijn aan het balkonhek vast en gaat naar binnen… ‘ik merk het wel als je klaar bent’ zegt hij, als hij de deur dicht doet.

’t Is koud buiten…. Of ligt dat aan mij? Tis eind september… en vanmorgen was het nog stralend mooi weer, dus echt koud zou het eigenlijk niet kunnen zijn.. Ik voel me ongemakkelijk… zo in mijn nakie op het balkon… het is rustig buiten, wordt al schemerig.. dus hoe laat zal het zijn?? Rond uur of 9, half 10?? Ik kijk om me heen… valt niet veel te zien op het balkon, maar dus ook nergens een bak of een emmer of iets waarin ik kan plassen.. Dat betekent dat ik het dus echt gewoon ‘op straat’ moet doen?? Ik kruip richting het afvoerputje…regenpijp er vlak boven heb ik niet zoveel last van gelukkig, maar toch wil het niet echt lukken.. ik kan niet genoeg ontspannen om het te laten lopen… ik kijk op… zie dat Mr toch wel naar me kijkt… heel even klein bemoedigend knikje… om meteen weer weg te kijken… het helpt me wel… weten dat hij me toch in de gaten houdt… ik word wat rustiger… probeer toch mijn vertrouwen in hem de overhand te laten krijgen en te ontspannen.. en dan komt het toch los… het duurt even voordat ik genoeg ontspannen ben om alles te laten lopen, maar weet daarna niet hoe snel ik naar de deur moet kruipen… lijn is daar net lang genoeg voor. ‘Meester.. mag ik naar binnen, alstublieft?’ ik hoop dat mijn beleefde vraag, het alstublieft, hem gunstig stemt om mij naar binnen te laten… maar niet dus.. terwijl ik weet dat hij het wel hoort…

Ok… wat dan? Verwacht hij dan echt dat ik aan de deur ga krabbelen? Er zit niks anders op denk ik.. als ik naar binnen wil… Ik slik.. wat.. trots? Boosheid..? vernedering? teleurstelling? In ieder geval.. ik slik van alles weg.. weerstand om te krabbelen ook…en til mijn handen van de grond… eerst zachtjes.. maar steeds harder krabbel ik aan de deur.. en dan gaat de deur open. Mr laat me binnen.. geeft me aai over mijn bol en klopt me op mijn rug.. ‘braaf!!.. zo hoort het… tuurlijk mag teefje nu naar binnen.. zie je wel dat je wel weet hoe het hoort! Je hebt ff tien minuutjes tijd om je.. weliswaar als teef… vrij te bewegen. Gebruik die tien minuten nuttig.. want daarna ga je voor de hele nacht de bench weer in!’

Ik kruip wat rond…. Probeer toch wat spieren even in beweging te krijgen.. ga languit liggen.. even alles strekken… kruip naar hem toe… wrijf met mijn hoofd tegen zijn benen, maar hij duwt me weg…. ‘nu niet.. ben bezig…’ Teleurgesteld druip ik af.. doe ik zijn mijn best te zijn wat hij van me wil.. is het nog niet goed genoeg… Doelloos wat rondkruipen gaat erg snel vervelen… geen idee wat ik verder moet doen.. zou willen doen – behalve weer gewoon zijn slavin zijn natuurlijk, maar zover is hij nog niet. Ik kruip maar weer terug naar de bench… Net als ik goed en wel mijn houding weer gevonden heb, hoor ik Mr roepen…’pheetje.. kom eens bij baasje.. pheetje.. kom eens.. kom eens hier…..’ ik kruip weer overeind en kruip naar hem toe…. er klinkt lol in zijn stem… ik zie zijn gezicht… glimlach… zou het voorbij zijn?? Ik kniel aan zijn voeten… en voel direct zijn hand op mijn hoofd. ‘Zo.. teefje weet haar plekkie weer, merk ik.. was je al weer teruggekropen in je bench? Ja.. waar hoor je ook anders thuis he… voor teefjes is een bench de juiste plek….’ Hij klopt me bemoedigend op mijn hoofd.. en aait vervolgens mijn rug.. kriebelt met zijn nagels in mijn nek… verdorie.. doe da nou niet… je weet dat een van mijn triggers is… Tuurlijk weet hij dat.. die pestkop… zijn hand, of eigenlijk zijn nagels, trekken krassen in mijn rug… van boven naar beneden.. weer terug omhoog en dan heel hard naar beneden.. ik kan een kreun niet onderdrukken, duw mijn hoofd naar beneden en mijn kont omhoog. Zijn hand gaat lager.. verdwijnt tussen mijn benen, en ontdekken daar een drijfnatte plek…

‘Jeetje… teefje leert het ook nooit af hè, om geil te zijn!!’ ondertussen vingert hij me.. duwt ze echt diep naar binnen… ik kan mijn lijf niet stil houden.. rijd op zijn vingers… eindelijk ontlading na al die dagen….. ‘dat had je gedroomd geile teef!!!!... echt niet dat je nu kunt ontladen…. Terug naar de bench!!!!’ ‘NEEEHHHHHHH Meesterrrrrrrrrrrrrrr.. alstublieft!!!’ Hij pakt de lijn die nog altijd aan de halsband vast zit en trekt me snel weer naar de bench…. Maar net voor de bench stopt hij… ‘even voorzorgsmaatregelen treffen!!!’ zegt hij. Hij loopt even weg en komt dan terug met pols en enkelboeien doet me die om en stuurt me de bench in. Mijn handen en enkels worden vastgemaakt, zover mogelijk bij elkaar vandaan, zodat ik vooral niet met mezelf kan spelen, maar dat is niet genoeg nog voor hem… hij pakt touw uit de kast en maakt daarmee mijn knieën vast aan de kooi, zover mogelijk gespreid… ‘Zo.. krijgt nattigheid tenminste de kans om beetje te drogen aan de lucht… zal je goed doen!! En heb ik ondertussen de tijd om mijn plannen af te ronden! Ik zal eens een echte teef van je maken….’ Dat gezegd hebbende, pakt hij mijn bril af, doet de kooi op slot, loopt weer weg en trekt de deur van de studio weer achter zich dicht.

Dit gaat een lange nacht worden, ben ik bang.. vooral een nacht zonder slaap…ik kan nu eenmaal niet slapen zonder dekens of lakens over me heen.. en als ik dan ook nog eens zo weinig bewegingsruimte heb…. Lijkt me onmogelijk dat ik ga ik slapen vannacht. Ik doe mijn ogen dicht… Zo zonder bril kan ik niet om me heen liggen kijken…. He.. verdorie… de nattigheid tussen mijn benen jeukt… kan er niks aan doen… ik haat wat hij doet met me.. ik haat hem om wat ie doet met me… en toch….. Ik haat mijn lijf om het verraad dat het pleegt… ik haat mezelf om wat ik met me laat doen… en toch…. Kan het niet voorkomen dat mijn heupen toch bewegingen maken.. maar bereik er niks mee… geile gevoel wordt alleen maar heftiger… Ik merk dat de tranen over mijn wangen lopen… uit frustratie, onmacht, omdat het allemaal zo anders loopt als dat ik had verwacht, omdat ik dit niet wil, omdat ik dit wel wil, omdat… om duizenden redenen die ik niet goed onder woorden kan brengen… Echt huilen is het niet… meer een geluidloze tranenstroom…

Opeens voel ik wat kriebelen tussen mijn benen… ik draai met mijn heupen… probeer weg te komen van het gekriebel.. het lijkt te werken..Blijkbaar ben ik toch in slaap gevallen en half versuft realiseer ik me dat het niet de jeuk is die ik eerder die avond voelde maar dat er wel degelijk wat gebeurt… ik open mijn ogen….. ’t is donker in de studio, maar langzaamaan wennen mijn ogen aan het donker.. een kaarsenvlammetje achter in de hoek verspreidt een zacht zwak licht en ik zie dat Mr aan het voeteneind van de bench staat…met iets in zijn handen… ik kan niet goed zien wat het is.. maar het bungelt aan een touwtje of zo lijkt het… tussen de tralies van de bench door, precies boven mijn klitje.. zolang ik stil blijf liggen. Mr merkt dat ik wakker word. ‘Niet bewegen!!!! Dit is scherp!!’ ik concentreer me op het stil blijven liggen… Mr laat het ding aan het touwtje weer wat zakken… weer kriebelt het… dit is niet scherp… het kriebelt alleen maar… dus mijn concentratie zakt weg… ik durf weer te bewegen, maar dan voelt het opeens heel anders!!!!! AUUWWWWW…door mijn beweging is het ding dat Mr tussen mijn benen hield, gaan schommelen… en botst nu tegen mijn klitje… nu is het wel scherp… ook tegen binnenkant van mijn bovenbenen botst het.. daar kan ik het beter hebben maar is toch erg gevoelig… langzaam aan krijg ik door wat hij tussen mijn benen heeft gehangen..zo’n bal met van die scherpe metalen stekels eraan… Ook realiseer ik me hoe zachtjes hij heeft moeten doen om het alleen maar te laten kriebelen…. Maar nu het eenmaal echt pijn doet, kan ik helemaal niet meer stil liggen en Mr lijkt even niet van plan om de prikkelbal omhoog te halen. Eigen schuld, dikke bult.. ik had je gewaarschuwd!!!

Zonder er al te veel woorden aan vuil te maken, maakt hij het touwtje van de prikkelbal vast aan de tralies van de bench, precies op goede hoogte…. en gaat hij weer weg. ‘Terusten teefje van me… tot morgen!’ Hij blaast het kaarsje uit en doet de deur achter zich dicht. Langzaamaan weet ik mezelf weer wat onder controle te krijgen… gaat de bal minder schommelen, en dus minder pijn doen… Ik probeer wat naar achteren te schuiven.. zodat ik de bal helemaal niet meer aanraak, want niet om een of ander.. maar ook deze pijnlijke stimulatie van mijn klit, veroorzaakt een vloedgolf van kriebels in mijn onderbuik en nattigheid uit mijn kutje… Erg veel bewegingsruimte heb ik niet natuurlijk. De touwen om mijn knieën beperken het, samen met de enkel- en polsboeien. Maar het lijkt te lukken en weer dommel ik toch wat weg… om gedurende de nacht toch nog regelmatig wakker te worden van een pijnlijk geprik in mijn klitje en/of bovenbenen, zodat ik me even moet concentreren om weer rustig te worden, de prikkelbal tot rust te laten komen… en weer in te dutten…

Aan het geluid buiten hoor ik dat het langzaamaan weer dag begint te worden en langzaam aan wordt me nog een nadeel duidelijk van zo gespreid vast liggen. Ik kan mijn benen niet samenpersen om het plassen tegen te houden… nu had dat toch niet gekund door de prikkelbal, maar toch… erg ongemakkelijk allemaal.. maar ik realiseer me ook dat ik Mr niet hoef te roepen… hoe los ik dit op??? Bewust ontspannen lukt ook niet erg… en doordat ik niets anders kan doen dan alleen maar liggen te wachten, wil ergens anders aan denken ook niet echt lukken… mijn buik doet pijn.. of eigenlijk.. het zal mijn blaas wel zijn die tot uiterste gespannen is… Alles in huis is verder doodstil.. Mr slaapt dus nog.. hem wakker maken is in normale omstandigheden al niet echt een optie, laat staan in deze situatie…. Als mijn buik nog meer pijn gaat doen, en ik niet langer tegen de aandrang kan vechten door de gespreide benen, zit er niets anders op en laat ik het maar lopen… ik vrees nu al Mr’s reactie straks… maar ophouden lukt ook echt niet meer… Gelukkig ligt er wel een dekentje in de bench.. wel niet zo’n hele grote, maar toch… het neemt wel grootste deel van het vocht op en voorkomt daarmee dat ik in een plas moet liggen… pffffff… ondanks het vernederende van in mijn eigen pis moeten liggen, lucht het toch wel enorm op en kan ik weer genoeg ontspannen om toch wat weg te dommelen.

‘Kom pheetje..tijd voor je ochtendwandeling… en vlot een beetje… anders is het straks veel te druk op het grasveld achter de flat… dus kom op.. kom bij baasje.. kan ik je riem omdoen.’ Ik schrik wakker.. whaaaaaaaaaat??? Wat zeggu??.... grasveldje… achter flat.. druk….. nog enigszins slaperig probeer ik toch snel te reageren… maar Mr moet wel eerst nog de boeien en touwen rond mijn knieën losmaken, maar dat geeft mij even de tijd om wakker te worden. Als alles los is, ben ik dan ook erg snel uit de kooi, zodat Mr mij de halsband om kan doen me aan de lijn naar buiten brengt. Gelukkig mag ik op de trap en op straat wel even lopen, maar eenmaal op het gras geeft hij al snel weer een ruk aan de lijn en val ik voorover. Mr neemt me mee het hele grasveld rond.. niet dat dat nu heel erg groot is, maar om het kruipend te doen is het best wel een heel eind!!! Voeg daarbij de kans om ontdekt te worden en ik voel me alles behalve op mijn gemak. Zo snel mogelijk maak ik het rondje af… zodat we weer naar boven kunnen… tenminste… dat had ik gedacht…. Niet dus…. Blijkbaar heeft Mr voor hij mij wakker maakte al een emmer water beneden gezet met een borstel er in… In een stil hoekje van het grasveld zet Mr me vast aan een boom… ‘zo… ook een teef moet regelmatig schoongeboend worden… zeker als ze in haar eigen pis heeft liggen rollen.. als ze dus niet eens in staat is haar eigen nest schoon te houden…’ naarmate hij meer praat, borstelt en boent hij harder… mijn rug…. Mijn buik.. speciale aandacht bestedend aan mijn borsten…. Flink hard met de harde borstel over mijn tepels.. of spenen zoals hij ze noemde… teefjes hebben geen tepels, maar spenen!!

‘Dit vieze gebied heeft ook wel wat extra aandacht nodig.. al die nattigheid die zich hier steeds verspreidt.. en weer opdroogt en weer opnieuw nattigheid, die ook weer opdroogt….’ Met deze woorden zet hij de emmer achter me neer… ‘kijk voor je, geile teef!’ snauwt hij me toe.. als ik om wil kijken om te kunnen zien wat hij doet.. al kan dat natuurlijk bij wijze van spreke ook wel ruiken… en niet lang daarna voel ik idd de borstel over mijn billen gaan… en door mijn bilspleet naar beneden over mijn kut… hard.. zorgvuldig, maar pijnlijk hard gaat de borstel op en neer… met vooral veel koud water om die geile kut af te koelen… zegt hij er nog ff bij.. Dat helpt nogal om me beter te voelen zeg!!!... voor zover mogelijk wordt mijn gezicht nog roder dan het al was… ik vervloek mijn lichaam dat het zich steeds weer verraad… ik schaam me.. dat ondanks de woorden van Mr.. ondanks het koude water,… ondanks de harde borstel, ik toch al weer voel dat ook andere nattigheid zich weer vermengd met dat natte water…

Als Mr vindt dat ik schoon genoeg ben, gooit hij de emmer water over me leeg…. ‘ARRGGHH….. ‘ dat is koud… en kleine kreet kan ik dan ook niet onderdrukken… Mr maakt de lijn los van de boom en neemt me weer mee.. ik mag weer even opstaan voor straat en trap en omdat het nog zo vroeg is, is het gelukkig erg stil op straat en in trappenhuis en al snel staan we weer binnen in de gang, waar een ruk aan de riem me vertelt dat ik weer op handen en knieën verder moet.

‘De bench blijft open tot nader bericht… leef je uit..doe alsof je thuis bent.. teef!’en met klap op mijn kont kan ik gaan… Ik heb nog geen zin om bij Mr weg te gaan… geef hem kopjes tegen zijn been… hij aait mijn bol…… ‘lig meisje… lig’ en tikt liefkozend op mijn hoofd… Ik leg me neer aan zijn voeten.. ligt toch beter dan alleen in bench… ‘ik ben oplossing aan het zoeken voor jouw geiligheid… aan het regelen dat daar voor eens en altijd een eind aan komt! Geil teefje van me!!... of.. misschien wel juist het tegenovergestelde.. misschien wordt het wel alleen maar nog erger.. maar dan heb ik in ieder geval iets gevonden en geregeld wat regelmatig aan jouw behoeftes kan voldoen… ik hoop dat het lukt!!’
Met citaat reageren
Oud 03 December 2009, 15:19
Is de 100 voorbij!

Standaard deel 2

Ik kijk hem aan… nieuwsgierig.. vragend.. ‘nee… ik zeg niks… je merkt het wel.. maar je zou wensen dat je je beter had gedragen afgelopen week!!! Ik zal je laten voelen wat er met geile teven gebeurt, en reken maar… ik bedoel dan ook echt geile teven!!!’ ik blijf hem aankijken…nu kijkt hij terug…en ik voel me klein worden.. hij meent het echt…. Wat is hij in godsnaam van plan… Nietig, klein voel ik me… trek mijn hoofd tussen mijn schouders en leg hem op mijn arm op de grond… Mr heeft duidelijk lol in waar hij mee bezig is.. lacht steeds.. grinnikt af en toe wat.. maakt opmerkingen in trant van.. ‘meissie toch.. teefje van me… wat jij je toch allemaal op je hals hebt gehaald….’ De dag verloopt redelijk rustig…af en toe kruip ik wat in het rond… soms even naar de bench voor wat water… Mr zorgt ook dat wat te eten is voor me… gelukkig wel herkenbaar… brood in melk… wat worst.. koekjes… en verder is hij wel lief voor me.. al blijf ik op handen en knieën rondlopen, blijf ik zijn teefje… Deze rust.. dit niets moeten, niet hoeven nadenken heeft ook wel zijn voordelen… even alles loslaten, want wat ik ook wil, wat mijn hoofd ook voor rare sprongen wil maken… ik kan er niets mee… en het lukt me aardig om die rust te vinden. De opmerkingen van Mr maken echter wel dat er een plek nooit tot rust komt… af en toe voelen zijn vingers of hij nog steeds wel voor zijn geile teef aan het werk is… en al dat gevoel en gewriemel, al die opmerkingen houden me toch wel op toppunt van geiligheid.. af en toe zakt het wat weg, maar nooit voor lang… door het kruipen komt er ook een andere, heftigere druk op mijn piercing.. die daardoor nog meer stimuleert…nog meer mijn klit beroert…

Omdat mijn hoofd verder zo heerlijk leeg is… is dat ook het enige wat speelt… geil zijn… bedenken wat Mr van plan is… en langzaam maar zeker gaat er knop om… ik ben niet meer Mr’s slavin.. ik ben niet meer wat ik was voor ik hier gistermorgen binnenkwam… ik ben niet meer de vrouw die hier geil binnen kwam, verlangde naar flinke neukbeurt en heftige bdsm-situatie die de hele vakantie zou duren. Het enige wat mij nu nog bezig houdt, is geil zijn,.. zijn teef zijn.. en alleen nog maar doen wat hij van me verwacht, wil, verlangt. Woorden zijn nu overbodig… heb ik niet meer… Niet dat ik overga op blaffen… maar mijn kop langs zijn benen wrijven… wat piepen…. likken… dat is nu mijn manier om aandacht te vragen.. om aan te geven dat ik iets moet.. wil.. nodig heb.. naar balkon om te mogen plassen…

Mr merkt de verandering in mij ook op… ‘braaf teefje… eindelijk je plekje gevonden hè?? Eindelijk werkelijk zijn wat al zo lang in je zit.. niets meer.. niets minder dan een geile teef.. die gedekt wil worden.. zoveel mogelijk.. zo lang mogelijk… en weet je wat?? Ik heb daarvoor gezorgd.. nog dag of twee geduld, dan zal je vaker, langer en meer gedekt worden dan je ooit voor mogelijk had gehouden, dan zal je mij, maar ook jezelf bewijzen de geilste teef van het noordelijk halfrond te zijn… en weet je wat nog meer?? Ik zal zo blij zijn met mijn geile teef.. zo ongelooflijk blij, dat ze eindelijk kan en zal erkennen wat ik al zo lang in je zie zitten, maar wat er maar niet uit wilde komen…’ Ik lik zijn hand.. schud mijn kont heen en weer en glimlach naar hem… blij dat hij zo positief is.. dat hij zo enthousiast is. ‘Jij zal thuiskomen, lief teefje van me, je zult me vervloeken, je zult me haten, maar je zult me ook zo liefhebben en dankbaar zijn. Maar zover is het nog niet!! Voorlopig zal je je nog moeten beheersen! Voorlopig ben je nog twee dagen van mij…nog twee dagen zal ik je bezig houden, niet bevredigen en waag het ook niet daar zelf iets aan te doen!! Absoluut klaarkomverbod, het geil zijn kan ik je niet verbieden.. wil ik ook niet.. integendeel!!! Maar geloof me.. de consequenties van het klaarkomen wil je niet accepteren!’ Indringend kijkt hij me aan… bloedserieus… alle lol is uit zijn ogen weg, niet dat hij boos is, maar hij maakt zeker geen grapje, dat besef ik maar al te goed en ik neem me dan ook voor me heel goed te gedragen de komende dagen!

Inmiddels is het weer laat in de middag geworden en met een greep in mijn kruis jaagt Mr me overeind en richting bench…’Overeind geil ding…jouw vrijheid zit er op voor vandaag.. je krijgt zo je voerbak in de bench en als ik klaar ben met eten gaan we nog rondje lopen, en dan ga ik je weer klaar maken voor de nacht! Het eten ging een stuk makkelijker dan gisteravond... al was het net zo’n smakeloze ondefinieerbare geprakte hap, daarna in alle rust een dutje gedaan tot Mr me wakker maakte voor het beloofde rondje lopen… weer lopend de trap en de straat en zonder ruk aan de riem zakte ik vanzelf al door mijn knieën om me weer op handen en knieën te begeven voor de wandeling… Het was inmiddels al aardig schemerig geworden, wat het wat minder moeilijk maakte om in mijn nakie rond te kruipen over het grasveld. Het doen van mijn behoeftes werd ook al makkelijker… raar hoe de geest werkt.. maar ontspannen en accepteren werkt echt wel. Na alle dierlijke dingen afgehandeld te hebben, geholpen door een menselijke hand waar nodig, gingen Mr en ik weer terug naar de flat, waar ik, zoals al eerder aangegeven, de (inmiddels verschoonde) bench in moest, maar niet voordat ik weer de boeien omkreeg, al werden deze keer mijn enkels aan elkaar geboeid en samen vast gezet aan de tralies, mijn knieën weer met touwen zo ver mogelijk gespreid en mijn polsen bij elkaar boven mijn hoofd. Weer volledig open.. weer weinig bewegingsruimte..weer zonder bril, maar gelukkig zonder prikkelbal! ‘Terusten teefje van me… ik ga nog even wat dingetjes uitwerken!! Droom zacht!’

Met geluid van de dichtslaande deur was mijn dag ten einde… een stuk rustiger dan gister deed ik mijn ogen dicht en viel in slaap… dromen joegen door mijn hoofd.. dromen die eigenlijk niet mogen.. dromen die in verboden gebied vallen.. ik ben teefje.. niets meer.. niets minder…en ik word gedekt… letterlijk gedekt, door dat waar teefjes door gedekt worden… ik schrik wakker….. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeee……. Dit wil ik niet.. dit kan niet… dit mag niet… ‘MEESTERRRRRRRRRRRRRRRRRRR’ schreeuw ik…. Gil ik…. Heel snel komt hij binnen wandelen…’help Mr…. Alstublieft….. niet…. Niet meer…..’ Hij maakt de kooi open…maar in plaats van me los te maken, kruipt hij naast me.. .moeizaam.. zo groot is de kooi niet en niet zijn volle lengte, maar zijn hoofd bij de mijne.. zijn handen strelen mijn hoofd…. Hij fluistert….’rustig maar meisje van me.. je bent van mij.. je bent bij mij.. ik ben bij jou… alles komt goed’ ‘Maar Mr.. ik droomde… ik was uw teefje.. letterlijk… figuurlijk, ik werd gedekt… dat kan niet.. dat mag niet… Mr… toch?’…

‘sssst teefje van me… wie bepaalt wat mag? Wie bepaalt wat kan? Wie bepaalt wat jij bent? Volgens mij ben je sinds vanmorgen, geheel uit eigen beweging, zonder dwang van mij, werkelijk mijn teefje toch? Heb vertrouwen in mij… het komt allemaal goed.. maar jij bent.. jij blijft mijn teefje.. een teefje waar ik trots op kan zijn! Maar absoluut mijn geile teef!.. ssssst ga weer lekker slapen, mijn teefje… rust uit.. je zult al je energie nodig hebben voor wat ik voor je heb geregeld. Nu niet meer praten.. teefjes praten niet…’

De paniek is weg… maar helemaal rustig ben ik nog niet… Mr kruipt weer uit de bench.. maar vertrekt niet… Hij opent de kast en pakt de opblaasbare dildo… en nog meer touw… oh nee he!!! Nee Meester… roepen mijn ogen als hij me aankijkt…. Praten lukt niet meer… ik kijk hem smekend aan… maar dat doet hem niets… lijkt het… de lieve zachte zorgzame Meester van daarnet is weer helemaal verdwenen… De dildo verdwijnt zonder al te veel moeite in mijn kutje… Mr pompt hem op.. groot.. groter… ik kreun.. het doet me pijn… Mr snapt het en stopt…en zorgt met flink touw dat de dildo er niet uit kan glijden… ‘Nu is het nog een dildo… nog anderhalve dag en je zult net zo gevuld zijn met echt!! Groot… veel…. Welterusten dapper teefje!’ Nu vertrekt hij wel…. Mij achterlatend met een enorm gevuld, maar ook hunkerend gevoel… dit is zooooo frustrerend… wel vol.. maar geen beweging…

Het volle gevoel went gelukkig een beetje en ik val weer in slaap… tot ik wakker wordt van raar gevoel in mijn buik… als ik mijn ogen open, zie ik Mr en ik voel onmiddellijk wat hij doet…’Volgens mij kan er nog wel lucht bij… kan je nog verder gevuld worden… en prompt voel ik het ding in mij groeien…nu stopt Mr niet als ik kreun.. aangeef dat het pijn doet. ‘Je moet er de hele nacht op doorkomen.. dus ik moet wel zeker weten dat je genoeg gevuld bent.. niet dat je er over kwartiertje al weer niks van voelt van zelf… dat werkt straks ook niet hoor.. steeds opnieuw wordt je tot het uiterste gevuld.. steeds opnieuw zal je opgerekt worden, tot het uiterste moeten accepteren.. dus kom op.. ff op je tanden bijten…. Even doorzetten ..’ en hij pompt rustig nog even verder. Volgens mij moet het aan de buitenkant zelfs heel goed te zien zijn inmiddels, zo opgeblazen voel ik me.. het doet echt wel pijn nu… ik huil… ik piep.. ik kreun.. ik roep…… en dan vindt Mr het toch eindelijk genoeg… en stopt. Terusten geil teefje… slaap lekker.. ik zie je morgenochtend vroeg voor je ochtendwandeling!

Het duurt nu toch echt wel flink langer voor ik enigszins gewend ben aan het opgeblazen gevoel. Heb echt wel het gevoel tot het uiterste opgerekt te zijn en het blijft lang pijn doen. Of ik nu in slaap val en daardoor niks meer voel, of pas in slaap val als ik niks meer voel.. ik weet het echt niet… Blijkbaar heeft het hele gebeuren van de afgelopen dagen en de slechte nacht van gister me meer vermoeid dan ik had gedacht, ik word verder deze nacht ook niet meer wakker tot Mr me wakker maakt…door het leeg laten lopen van de dildo…. Hierdoor loopt ook meteen mijn blaas leeg…heb hier zelf even geen controle over, maar blijkbaar wordt dit veroorzaakt door de ontspanning van mijn onderbuik.. geen idee… Mr had dit blijkbaar al verwacht, want voor de kooi lagen handdoeken om een en ander op te vangen.. wat in de kooi terecht kwam, wordt geabsorbeerd door het kleedje wat er in lag.

‘Laat maar gaan meisje…. Het mag even… ontspan maar even… nu kan het nog…’ Ik kijk hem aan… zie hem glimlachen.. maar het is geen geruststellende, eerder een waarschuwende glimlach… ik kan er even niets mee.. ben nog bezig met wakker worden. Als ik uitgeplast ben, neukt Mr me met de dildo.. voorzover daar binnen de touwen ruimte voor is, want hij lijkt niet van plan om de touwen los te maken… Als ik begin te kreunen van begeerte neukt hij me nog harder…en harder… tot hij merkt dat orgasme er aan komt… om dan te stoppen! ARGHHHHHHHHHH….Frustie!!!! dit is niet eerlijk!!!!... Hij laat de dildo met rust en gaat heel rustig mijn boeien los maken.. te beginnen met mijn polsen en enkels… strijkt nog heel even plagerig over mijn klitje om daarna mijn knieën ook los te maken. ‘Kom op geil ding… tijd voor je wandeling!’ Het ritueel is inmiddels bekend, ik kruip uit de bench, wacht tot hij de halsband heeft omgedaan en kruip naar de voordeur.. sta op en loop naar buiten, tot de rand van het grasveld, rustig even rondje over het grasveld kruipen..minder zenuwachtig dan gister, maar wel weer naar hetzelfde hoekje, waar de emmer water al weer klaar staat.

Terwijl hij me vertelt dat hij toch moeilijk met een bevuilde teef aan kan komen zetten morgen, borstelt hij me weer schoon, nog harder dan gister over mijn spenen en ook mijn kut heeft een extra beurt nodig volgens hem na behandeling van daarnet, en omdat er nog steeds het touw omheen zit en de dildo erin, besteed hij er extra veel aandacht aan, zodat alles waar hij maar enigszins bij kan komen wel goed schoon is. Het water dat nog niet gebruikt is, wordt vanuit de emmer rechtstreeks tegen mijn kutje aan gegooid, als extra spoeling en daarna gaan we weer naar boven.

‘Ik moet even poosje weg… voorbereidingen voor morgen treffen, dus jij gaat de bench weer in! En om te voorkomen dat je verboden handelingen gaat verrichten bij gebrek aan zelfbeheersing zal ik je weer vast zetten! Dit viel wel ff flink tegen…. Ik was er min of meer vanuit gegaan dat dag net zo rustig en ontspannen zou verlopen als gister, maar dat ging dus niet gebeuren… en voor ik het wist lag ik weer in de bench.. schoon kleedje, dat gelukkig wel, maar toch.. armen en benen weer gespreid vast, knieën zover mogelijk uit elkaar en de dildo in mijn kutje werd weer zover mogelijk opgepompt… nu in één keer…. tot ik het uitgilde van de pijn… hem smeekte te stoppen…met woorden deze keer… kon niet anders… nog heel even ging hij door… ‘denk aan morgen meisje… dan moet je het ook aan kunnen..!!!’ Daarna pakte hij nog iets uit de kast en deed het deurtje aan de zijkant van de bench open… toen ik zag wat hij in zijn handen had, sperde ik mijn ogen wijd open… probeerde weg te bewegen…. Lukte uiteraard niet.. ik zat aan alle kanten vast… ik schudde mijn hoofd… keek hem smekend aan.. niet nog meer Mr… is pijnlijke kut nog niet genoeg!!! Mr trok zich er niets van aan en na poosje zaten rond elke tepel, correctie… spenen,… zes krokodillenbekjes aan een touwtje.. die hij over de tralies heen met elkaar verbond en daarmee tegelijkertijd mijn tieten omhoog trok.. niet zo heel veel, maar genoeg om er spanning op te zetten.. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest.. tranen liepen langs mijn wangen… Mr knielde en stak zijn hoofd door het deurtje.. hij kuste de tranen weg… oh.. wat haat ik die combi van kil en koud en dan weer zo lief en zorgzaam…. En wat ben ik er gek op….. maar nu even niet…. Mr fluistert zachtjes in mijn oor dat ik me geen zorgen moet maken.. dat hij niet ver weg is en niet te lang weg zal blijven…. Hij sluit het deurtje van de kooi en gaat weg… laat deze keer wel de deur van de studio open…

De klemmen op mijn tieten doen pijn!!! Door de spanning die op de kabeltjes staat, door gewicht van mijn borsten lijkt het ook wel niet echt weg te trekken…. elke ademhaling verlicht iets maar verergert weer bij uitademen.. zelfs die kleine beweging heeft effect… Pijn in mijn kut.. mijn onderbuik… pijn in mijn tieten… Inmiddels heb ik idee dat alles me pijn doet en ik het kost me dan ook de grootst mogelijke moeite om enigszins te ontspannen en rustig te worden, maar in de wetenschap dat ik toch niets anders kan dan alleen maar ondergaan wat Mr van me wil, dat ik geen kant op kan, vast zit in de bench, lukt het uiteindelijk toch… Door te ontspannen wordt ook de pijn draaglijker, giert niet meer zo door mijn lijf maar het houdt me wel alert… Ondertussen vraag ik me toch af wat hij morgen allemaal voor me in petto heeft… wat kan mijn kut zo vullen als deze dildo?? Wat kan mij van binnen zo oprekken?? Ik probeer me er niet zo druk om te maken.. ik kan er immers toch niets aan veranderen? Zo werkt het natuurlijk niet helemaal, maar toch…..

Geen idee hoe lang ik er gelegen heb eigenlijk als ik sleutel in de voordeur hoor… hee.. Mr is er weer.... heel voorzichtig draai ik mijn hoofd naar de deur van de studio… en hoor een heleboel mensen binnenkomen…. Wat is er aan de hand.. wat gebeurt er?? Mr komt de studio in, gevolgd door zeker wel man of 12-14... Met zijn allen verzamelen ze zich om de bench… de vernederende opmerkingen, maar ook de complimentjes zijn niet van de lucht. Variërend van ‘wat een geile tieten!!’ tot ‘jammer dat er niks in haar kont zit’ en ‘tot hoe groot is die dildo opgeblazen??’ komen langs. Mr vindt wel dat de klemmen er inmiddels lang genoeg op gezeten hebben en geeft dat ook aan bij de mannen… ‘zometeen heren.. eerst even de klemmen eraf.. die hebben er al die tijd dat ik weg was opgezeten en dat is al best wel een hele lange tijd…dus die moeten er nu echt wel af!’ zogezegd zo gedaan… eerst maakt hij het touw boven de tralies langs los.. zodat mijn tieten weer terug kunnen zakken en de spanning van de kabeltjes af is, en maakt het deurtje aan de zijkant los. ‘Wil je iets om je tanden in te zetten geile teef? Want je weet wat er gaat gebeuren he!’ ik knik heftig van ja, want idd.. ik weet dat dit erger is dan het plaatsen van de klemmen.. zeker na zoveel tijd… Als Mr een prop badstof tussen mijn tanden heeft gepropt kijkt hij me vragend aan…. Nauwelijks merkbaar geef ik een knikje.. ga uw gang… en dan gaan een voor een de klemmetjes er af.. na vier of vijf ben ik de tel al kwijt.. dit doet zo gemeen zeer!! Dit doet zo ongelooflijk veel pijn, mijn kaken verkrampen van de kracht waarmee ik in de badstof prop bijt, tranen gieren uit mijn ogen, maar geluid maak ik nauwelijks… alsof het daar teveel pijn voor doet… bijten… bijten en met mijn ogen Mr’s ogen zoeken… vasthaken daarin…. Voor u Mr….!!! Ik kan dit… voor u!!! en ik zie hem kijken…. Voor mij meisje… kan je dit.. ik weet het zeker!... je kunt het!... De mannen om ons heen bestaan niet meer.. het is hij en ik… meer niet…. Als laatste klem er af is, legt hij zijn handen op mijn tieten, wrijft ze, kneed ze… en kust ondertussen mijn tranen weg… al blijven die nog wel even doorstromen…. Hij kust me… knijpt me nog eenmaal in mijn tieten en trekt dan zijn hoofd weg. Trekt de prop uit mijn mond en doet het deurtje van de bench weer dicht.

‘Ok heren…nu jullie…. Vragen? Oja… hoe groot de dildo is die nu in haar kut zit… wel.. laten we kijken.. ik zal hem er uit halen, maar weet niet of dat lukt als ie nog zo opgepompt is, maar ik zal mijn best doen.. Mr maakt het deurtje los en ontdoet mijn onderlijf van de touwen die de dildo op zijn plaats houden en begint dan langzaam aan de dildo te trekken.. pompt hem heen en weer voorzover daar ruimte voor is en trekt weer iets…. Om vervolgens weer wat te pompen… ik kreun… wat hij er uit wil trekken is groot!!! Zo groot is mijn opening toch niet???? Maar het neuken met de dildo is wel weer werelds… verdwaasd van de pijn daarnet nog, geef ik me over aan het gevoel in mijn kut… compleet van de wereld voel ik alleen mijn lijf… meer bestaat er niet… de neukbewegingen.. gecombineerd met het trekken om de grote ballon uit mijn kutje te krijgen… Het is dat ik vast lig, anders was ik de hele bench doorgestuiterd… zelfs zo vastgebonden lukt het me niet om stil te blijven liggen… Mr vind het genoeg geweest… wil niet dat ik klaarkom… waarschuwt me daar ook voor… en fluistert dan dat even op mijn tanden moet bijten, omdat hij nu door gaat trekken…..volgens hem moet het kunnen omdat ik zijn vuisten ook aan kan… en dit is veel flexibeler… Ik voel een enorme spanning op mijn kutopening… het rekt en rekt en rekt…en nog lijkt het door te gaan…. Heel even een vlammende pijn en dan is het voorbij.. is de dildo er uit…

‘jeetje!!! Dat is groot.. huge! Die kan de grootste knot hebben morgen!! Dit wordt een succes!!’ ‘Enorm…eindelijk een teef waar ik mijn Hector op los kan laten, zonder dat ik bang hoef te zijn voor schade!’ ‘Geweldig!!! Deze heeft niet genoeg aan wat wij voor haar in petto hebben.. we hebben aanvulling nodig.. ik ga op zoek!!’ De mannen praten met Mr alsof ik er niet bij ben.. niet alles dringt helemaal tot me door, ik vang flarden op, maar lig nog bij te komen van Mr met mijn lijf heeft gedaan… als ik weer beetje helder begin te worden zie ik alle mannen met ontbloot onderlijf om de bench heen staan… allemaal trekkend aan hun lul.. allemaal.. behalve Mr.. die staat aan voeteneind van de kooi en kijkt me aan…’Heren.. ga uw gang! Geef haar het sperma waar ze al zo lang naar verlangt, al is dit dan niet de manier waarop ze het eigenlijk hebben wil!’ Alle mannen trekken nog wat harder… en om de beurt spuiten ze hun lading over mijn lijf… in mijn gezicht.. over mijn tieten.. mijn buik… mijn kut.. Een paar van de mannen gaan zelfs door voor een tweede keer… stilzwijgend… allemaal in gedachten verzonken blijkbaar…. Het duurt niet zo heel lang voordat ik helemaal onder sperma zit en de heren hun broek weer omhoog hijsen. ‘Zo teef… hiermee moet je het ff doen tot morgen… dan komt de rest…’ zegt Mr.. en hij vraagt de mannen mee te komen naar zijn kantoor. De heren hebben hun spraak weer teruggevonden blijkbaar en onder het nodige commentaar vertrekken ze naar het kantoortje van Mr. Ik vraag me ondertussen af wie Hector is, wie ze bedoelen met Castor en nog een aantal namen die gepasseerd zijn..

Heel ver weg… of eigenlijk niet zo heel erg ver meer… begin ik iets te snappen van wat er allemaal gebeurt… komt mijn droom van eerder deze week weer naar boven. Ik ga combineren…. Mr’s teef… ga krijgen wat een echte teef nodig heeft… gedekt worden… Mr trots maken… geilste teef van het noordelijk halfrond… Hector.. Castor…. Grote knotten… oprekken…. Dit kan toch niet waar zijn?.... mijn gedachten tollen rond, maar de paniek waarmee ik eerder deze week wakker werd uit de droom blijft weg… ik ben Mr’s teefje… die beslissing is eerder deze week gemaakt… die knop is omgegaan… maar mijn menselijke geest is natuurlijk niet helemaal uitgeschakeld… en die geest combineert.. vraagt zich af… verwondert… weet wel… weet niet…. Alles is zo verwarrend… Het is zo veel wat er gebeurt, veel wat ik hoor, maar alleen maar flarden waar geen compleet verhaal van valt te maken.

Vanuit het kantoortje komt veel gelach en gepraat, zonder dat ik de woorden kan verstaan, maar de heren hebben et druk met elkaar… en ik lig daar maar.. nog bij te komen… nat en plakkerig van de sperma die inmiddels van mijn lijf af druipt, mijn ogen die niet open kunnen, omdat er sperma op ligt… en een paar pijnlijke tieten en beurse kut… Ik heb me wel eens beter gevoeld! Het duurt lang voordat Mr de mannen de deur uit laat, al ben ik alle benul van tijd en uur kwijt.. geen idee meer hoe laat is. Als de voordeur weer dichtgaat, komt Mr naar me toe… ‘kom op pheetje… je mag een poosje uit de bench.. ik blijf nu een poosje thuis, dus je mag je vrij bewegen door het huis… maar ik zal je ff schoonspoelen en wat te eten geven.’ Hij maakt de boeien en touwen los en zodra ik mijn hoofd buiten de bench steek om er uit te kruipen pakt Mr me bij mijn haren en sleept me de douche in.. zet de douchekraan open… even de schrik.. niet dat ik veel anders had verwacht, maar toch.. de koude straal doet even pijn, maar het is lekker om de hoeveelheid sperma van mijn lijf af te voelen spoelen… mijn ogen weer gewoon open te kunnen doen. De borstel blijft gelukkig achterwege, alleen grote hoeveelheden koud water en daarna een harde ruwe handdoek waarmee hij me droogwrijft.

‘ga je gang teefje van me… ik zet zo eten en vers water in je kooi, maar de deur blijft voorlopig open, kijk maar even wat je doet, je mag ook bij mij komen liggen als je wilt.’
Ik kruip wat heen en weer, lekker even me vrij te kunnen bewegen en maak even gebruik van de gelegenheid mijn armen en benen wat te kunnen strekken, mijn rug eens alle kanten op te kunnen bewegen voor zover dat voor een menselijk lichaam mogelijk is.. ik sta voor het waterbed, dat lijkt me even heerlijk behaaglijk.. warm en comfortabel om daar te mogen liggen… onder de deken zelfs.... ik piep wat.. ik probeer Mr’s aandacht te trekken.. hij komt kijken.. ‘wat wil je meissie… oh.. teefje wil op waterbed liggen?? Nee…ik wil geen huisdieren op mijn bed.. bed is voor mij en mijn dierbaren.. en ja.. jij bent mijn teefje.. maar nee… niet op het bed dus.’ Ik kijk hem aan…smekend… piepend… ik hou mijn hoofd schuin… piep harder…’Nee! Geen huisdieren op mijn bed!! En nu luisteren of je gaat weer terug de bench in!.. als ik jou op mijn bed toelaat is mijn bed drijfnat!!! Die geile kut van jou blijft lekken en druppelen!! Geen haar op mijn hoofd die er over prakkezeert jou op mijn bed te laten liggen!!! Wegwezen nu!’ En zo is het weer duidelijk… ik ben lief.. ik ben braaf, ik ben van hem… maar ik ben vooral een geile natte lekkende teef…… ik trek mijn kop tussen mijn schouders….. blik naar beneden en kruip weg… naar de computerkamer…. Daar is een cv radiator.. vloerbedekking… en zodra Mr klaar is met water en eten in mijn kooi neerzetten is hij daar ook… Als Mr binnenkomt lig ik al opgekruld voor de radiotor.. hij aait me.. geeft liefkozende tikjes op mijn hoofd en gaat achter zijn pc zitten.

Hij kijkt filmpjes.. filmpjes die ik hem heb toegestuurd voor onze vakantie begon. De filmpjes waarmee ik hem probeerde uit te dagen, hopend een opeen enorm geile met seks en sm gevulde vakantie…. Ik hoor de geluiden… ik kan het dan toch niet laten mijn kop tussen mijn poten uit te halen en op te kijken…. Mr kijkt me aan….’zie je… dit is wat jij me stuurde… dit is de oorzaak van jouw situatie nu… dit en nog veel meer staat je te wachten vanaf morgen! Dus kijk maar goed!’ Heel even trek ik mijn koppie weer terug tussen mijn schouders.. blik naar de grond,.. rode wangen… maar bij heftige sexgeluiden kan ik het toch niet laten om weer op te kijken.. diverse filmpjes komen voorbij. Opeens zie ik een hond door het beeld wandelen…. Ik ken dat soort filmpjes wel… heb ze ook wel gekeken… over gefantaseerd… fantasie die ik Mr wel eens heb verteld.. fantasieën die maar vooral fantasie moet blijven.. toch?? Mr loopt weg… maar laat het filmpje aan staan.. ik kan mijn ogen er niet vanaf houden. Ik zie de hond de vrouw dekken… de hond blijft in de vrouw vastzitten.. er loopt allemaal nattigheid uit de kut van de vrouw….. gebiologeerd blijven mijn ogen aan het scherm geplakt… ik wil niet kijken, maar ik kan niet anders….. dit kan niet.. dit mag niet?

Het filmpje is afgelopen…eindshot blijft in beeld… een hondenlul die zich terugtrekt….. Na enige tijd komt Mr terug en gaat weer achter zijn pc zitten.. beeld verdwijnt… hij start zijn mailprogramma op.. ik trek me terug en krul mezelf weer op op de grond.. kop tussen mijn poten…. niet wetend wat te denken… niet wetend wat te willen.. heb ik nog een eigen wil? Op dit moment weet ik niks meer… Mr heeft het wel door.. aait me.. krabbelt me op mijn rug.. in mijn nek… maar zwijgt… alsof hij wil zeggen.. ‘tja meis… dit is jouw lot… dit heb je over jezelf afgeroepen,.. .dit zal jij voortaan zijn…’

De rest van de dag verloopt rustig… avondeten weer een onbestemde smakeloze geprakte hap, bak water er naast in de bench.. even bijkomen van het eten en daarna de wandeling buiten… bijna volledig zwijgend.. alleen korte, maar vriendelijke opdrachten. Beiden verdiept in onze eigen gedachten… lijkt het… maar ik weet nauwelijks of ik nog denk.. ik weet niet wat ik moet denken… ik weet niet of honden kunnen denken, maar ik heb gevoel steeds meer, nog meer, helemaal.. zijn teefje te zijn. Zonder tegenspraak.. zonder aan te kunnen geven wat ik denk.. zonder te weten of ik denk…
Met citaat reageren
Oud 03 December 2009, 15:20
Is de 100 voorbij!

Standaard deel 3

Mr geeft aan dat ik voor de nacht de bench in moet… ik kruip er heen…. Maar voor de bench laat hij me stilhouden… ‘niet zo snel teefje van me… even wat voorzorgsmaatregelen treffen…’ Hij trekt me een prikslip aan.. soort van slipje met aan de binnenkant allemaal pinnetjes, tenminste.. in het kruisgedeelte.. van voor op venusheuvel, tot achter aan de bilnaad..van links naar rechts.. allemaal scherpe pinnetjes. Met behulp van touw, wat hij door de slip heen haalt aan de zijkanten trekt hij de slip goed omhoog. Touw om mijn middel, zodat het niet af kan zakken en daarna touw om mijn bovenbenen, net boven mijn knieen, net onder mijn knieën en mijn enkels weer dmv boeien aan elkaar. Ook mijn polsen zet hij weer met boeien aan elkaar en dan mag ik de bench in kruipen… heb daar nu wel even wat hulp bij nodig.. kruipen met gebonden handen en benen is erg lastig. Mr is niet te beroerd om even te helpen uiteraard, maar waarom hij me daarvoor nu juist in mijn kruis moet vastpakken is mij een groot raadsel en doet me flink pijn.. de pinnetjes zijn best lang en scherp. Mijn polsen worden laag bij de grond vastgezet, mijn enkels ook.. ik heb zo wat meer bewegingsruimte dan ik afgelopen nachten heb gehad. ‘Zo… hier blijft het bij voor vannacht, zo moet je toch goed kunnen slapen, en je hebt die goede nachtrust ook wel nodig om de dag van morgen door te komen. Dus pieker niet te veel, wees gewoon mijn brave teefje en ga slapen.’

Het is heerlijk weer eens op mijn zij te kunnen liggen en al vrij snel weet ik van niets meer… een diepe droomloze slaap… blijkbaar heeft een en ander me behoorlijk uitgeput.

Het is nog donker in de studio als Mr me wakker komt maken…’kom op teefje… het is nog vroeg, maar we hebben nog heel wat te doen voordat we weg kunnen, dus we gaan even in het donker je ochtendwandelingetje doen.’ Het duurt even voor hij alle touwen los heeft en dan in een ruk trekt hij de prikslip naar beneden… AUWWWWW… dat doet best ff zeer.. al zie ik nergens ook maar een druppel bloed als ik goed kijk… Veel tijd besteedt Mr er niet aan, we gaan gewoon over tot de orde van de dag. De schrobbeurt op het grasveld blijft deze keer achterwege en vrij snel zijn we weer boven in de studio waar Mr me de riem afdoet en me bij de haren meeneemt naar de douche. Een vrij uitgebreide wasbeurt volgt, met warm water en een heerlijke douchecrème sponst hij mijn lichaam van top tot teen, zelfs mijn haren worden gewassen en in de crèmespoeling gezet…en weer uitgespoeld, hij poetst zelfs mijn tanden!! Met een plastic fles spuit hij schoon warm water mijn kutje in en maakt die schoon…. Jeetje… lijkt de grote schoonmaak wel zeg!!! De laatste spoelbeurt van mijn lichaam gebeurt met koud water.. IEKSSSSSSSSs.. is toch ff schrikken hoor…. Een droogbeurt met ruwe handdoek volgt en dan pakt hij mijn haren weer vast en neemt me mee de studio in.. ‘Even kwartiertje bewegingsvrijheid. Ik zet zo je eten en vers water in je bench… ik roep je weer als ik je nodig heb… en met tik op mijn kont mag ik gaan.

Ik wrijf eerst even met mijn hand over mijn kutje… gevoelige plekjes door de prikkertjes van vannacht…’geile teef.. zit je nu al weer met je poot aan je kut!.. kan je dat nu nooit eens laten? Kom maar hier… dan zorg ik er wel voor dat je er niet meer aan kunt komen!!’

Ships…… dit was bedoeling niet… ik zat niet aan mijn kut omdat ik geil zou zijn….. maar het komt niet in mij op tegen hem in te gaan… ik draai me om en kruip dat kleine stukje naar hem toe. ‘Geeft niet hoor lekkere teef… blijf maar geil vandaag… ik ga je er wel bij helpen, maar je weet het… klaarkomen zit er niet in voor je… wat ik ook met je doe… wat er ook met je gebeurt.. zonder tegenbericht mag je niet klaarkomen’ Dat gezegd hebbende, loopt hij naar de kast en pakt daar de kut-eitjes uit die hij in mijn kutje stopt en vervolgens plakt hij mijn kutje dicht met ducttape. Dan voel ik iets trillen.. in mijn kutje… De afstandsbediening werkt dus ook door de ducttape… weet niet of ik daar nu wel blij mee moet zijn…. Vervolgens pakt Mr mijn hand… duwt die tot een vuist en plakt die ook helemaal vast met ducttape… mijn hand is nu nog maar een bolletje… niets meer mee te beginnen… ook mijn andere hand ontkomt er niet aan en na korte tijd kruip in de rondte met twee bolletjes onder aan mijn armen en een afgeplakte kut met trileitjes.. die dan eens trillen en dan weer poosje stil zijn.. die dingen brengen mijn kutje en geiligheid aardig in beroering… en soms moet ik echt even languit op de grond gaan liggen en snel aan nare dingen denken om niet klaar te komen…. Stapelgek word ik hiervan… al wekenlang zo geil zijn.. en zeker de laatste dagen.. steeds opnieuw die stimulatie.. zinspelingen…. En ondanks dat ik als de dood ben voor wat Mr van plan lijkt te zijn.. begin ik er bijna naar uit te kijken… laat deze martelgang alsjeblieft tot een einde komen…

Ik ga bij Mr op de grond liggen… op mijn buik… achterpoten gespreid en opgetrokken onder mijn buik…. Voorpoten onder mijn hoofd… ik hoop dat het spreiden van mijn achterpoten wat rust geeft voor mijn kutje.. dat hij zo niet zo gevoelig is voor de stimulatie van de eitjes, maar wat ik ook doe.. het maakt allemaal niks uit…. Mr weet die eitjes (of mij??) geniaal te bespelen en houdt me op het randje van een hoogtepunt… Als Mr klaar is met zijn eigen ontbijtje, koffie en peuk, trekt hij zijn schoenen aan, staat op en trekt zijn jas aan. ‘kom maar pheetje.. we gaan… eindelijk gaan we nu echt bewijzen dat jij mijn teefje bent, en het niet alleen maar speelt.’ Hij doet me de riem weer om.. pakt mijn omslagdoek maar geeft die niet aan mij… maar houdt hem gewoon vast…. In het trappenhuis mag ik even rechtop… en krijg dan toch de omslagdoek om voor we over straat gaan naar de auto… waar Mr de achterklep open doet en me aan de lijn daarin trekt… gelukkig is daar wel redelijk genoeg plek.. ik ga er liggen en Mr legt mijn omslagdoek over me heen. Mr stapt voorin de auto en dan gaan we op weg.

Het is even een flink eindje rijden, vanuit de achterbak heb ik geen flauw idee welke kant we op gaan, ik probeer het ook niet meer te volgen en sluit mijn ogen. Doe ze pas weer open als de auto tot stilstand komt en Mr de achterklep open doet om me er uit te laten. Ik zie dat we op een boerenerf zijn beland, hoewel.. ik betwijfel of het nog werkelijk als boerenbedrijf in gebruik is.. het is keurig netjes op het erf, schoon, opgeruimd, geen sporen van bedrijfsactiviteiten.. Niet dat dat erg belangrijk is hoor.. maar het valt me gewoon op.. nadeel hiervan is wel dat Mr me meteen op handen en knieën laat zakken… en dat ik dus over het erf moet kruipen… Ik zie aan de andere kant van het terrein wel een flink aantal auto’s staan… jeetje.. het lijkt wel druk hier!! En langzaam aan begin ik me toch wel wat nerveus te voelen.

De mentale rust van gister en eergister is nu ver te zoeken en ik trek onwillig aan de lijn… nerveus.. angstig.. ik kijk omhoog… ik piep wat… en trek nog harder aan de lijn…. En eindelijk kijkt Mr naar beneden.. eindelijk kijkt hij me aan… hij ziet de angst in mijn ogen.. hoort het in mijn gepiep… gejammer….. hij stopt.. hij hurkt voor me en neemt mijn kop tussen zijn handen… geeft me een kus voor op mijn kop....’wat is er meisje van me?? Nu niet tegenstribbelen hoor.. gewoon doen waar je voor bent, gewoon zijn wat je bent. Jij bent MIJN geile teefje… niets meer,.. maar ook vooral niets minder en je doet wat ik je zeg dat je moet doen.. je doet wat ik van je verlang. Tegenstribbelen kan ik niet tegenhouden, maar reken er maar op dat ik me daar weinig van aan zal trekken en dat je toch uiteindelijk moet doen wat ik van je wil! Maar onthoud goed… wat er ook gebeurt, bent en blijft MIJN geile teefje.’ De nadruk op het woordje mijn stelt me op wonderbaarlijke wijze gerust en na nog een kus op mijn kop kijk ik hem nog eenmaal aan, geef met mijn ogen soort van jaknik, hij staat op en samen lopen we naar het pand waar hij me heen leidt. Kop omhoog…fier vooruitkijkend… mezelf daarmee moed insprekend…

Mr opent de deur en we lopen een gang in en dan dringt er ook allemaal geluid door.. pratende mensen, véél pratende mensen, maar ook blaffende honden… als we verder de gang doorlopen wordt dat geluid steeds sterker en het lijkt wel of de honden merken dat er meer volk aankomt en ze gaan steeds harder blaffen. Als Mr de deur naar de uiteindelijke ruimte open wil doen is er even weinig van die fiere houding te merken.. ik trek terug… ik wil niet.. ik durf niet… ‘MIJN… denk erom meiske… MIJN’ hoor ik Mr fluisteren en dan een kleine felle ruk aan mijn lijn… ik loop mee naar binnen…. Ik kijk rond… en ben stomverbaasd…!

Een grote ruime hal of is het een schuur… ik weet niet… in het midden een soort van bankje.. erachter zitten zeker 15 tot 20 mannen en door de hal heen zeker net zo’n groot aantal grote honden… en met groot bedoel ik dan ook groot… rottweilers… mastiffs, Duitse dogs.. herders, Deense dogs, dat soort… Al die honden komen op ons af… de een wat rustiger dan de ander…maar zonder uitzondering komen ze allemaal op Mr en mij af.. ze snuffelen… ze ruiken… Omdat ik niet zo heel groot ben, en ook nog eens op handen en knieën sta vind ik het erg beangstigend… ik kruip dan ook zo dicht mogelijk tegen Mr aan.. die naast me hurkt… zijn arm om mijn lijf heen slaat en zo samen met mij de honden begroet. Ik ben nu wel blij met de ducttape op mijn kutje.. zo kunnen de honden daar wel snuffelen, maar toch niks aanraken.. ARgghhhhhhhh… verschrikt kijk ik op naar Mr…. Tijdens de autorit heeft hij niet gespeeld met de afstandsbediening, maar nu weet hij hem opeens weer te vinden…. Dit geeft wel een heel raar gevoel…de trillingen in mijn kut die me al snel weer bloed en bloedgeil maken… de honden snuffelend om Mr en mij heen wat toch wel beangstigend is… ik weet niet… ik wil niet.. ik heb niks te willen… Mr fluistert nog even in mijn oren’ MIJN… weet je nog? van MIJ’ en aait me liefkozend over mijn kop en rug..

Mr staat op… en neemt me aan de lijn mee verder de hal in… de honden volgen.. lopen en springen tegen ons op… blijven snuffelen.. en de ducttape houdt toch niet alle lucht tegen denk ik…. Is toch favo plekje om te snuffelen blijkbaar.. maar even geen tijd om bij stil te staan… Mr heeft nogal haast om daarheen te lopen waar hij zijn wil en ik moet alle zeilen bijzetten om hem bij te kunnen houden. Vlak bij de groep mannen stopt hij.. Tot mijn grote verbazing zie ik achter de groep mannen een twee- of drietal pony’s staan…. deze staan met leiband vast aan de muur en eten ongestuurd hun voer uit de emmers die er voor hen staan… ‘Goedenavond heren… allemaal klaar voor de grote avond? Een aantal van jullie heeft haar al gezien, maar voor diegenen die er gister niet bij waren… dit hier…’ en hij trekt ff aan de lijn.. ‘dit hier is phedre, mijn teef… die nooit genoeg seks heeft… die nooit stopt met uitdagen en vragen om meer,.. en die dus sinds een paar dagen niet meer mijn slavin is, maar als gevolg van haar eigen gedrag is omgeturnd naar mijn teef, mijn bloedgeile teef, en die dus vandaag het bewijs daarvoor gaat leveren. Ze is hier vandaag om gedekt te worden. Zoveel mogelijk, zo lang mogelijk en mocht het bevallen en mocht deze teef nog steeds zo geil zijn als ze de laatste tijd is, kan dat nog wel veel langer gaan duren dan alleen vandaag. Maar voor het zover is.. lust ik eerst wel ff wat te drinken… het was een lange autorit.’ Hij koppelt de lijn los van de riem, wijst naar de bakken water die verderop in de schuur staan geeft me een tik op mijn kont.. alsof hij wil zeggen dat ik daar mijn drinken wel kan vinden….maar met al die snuffelende grote honden om me heen durf ik niet zo goed… Mr snapt het gelukkig wel, maar snapt ook wel dat ik best wel dorst heb en loopt met me mee naar de waterbakken, waar ik dankbaar uit begin te drinken… want ik had idd echt wel dorst gekregen ondertussen…

Mr heeft zich tijdens mijn drinken bij de groep mannen gevoegd en zit aan de koffie… ik kijk die kant op…wil niets liever dan naar hem toe.. hem vragen samen weer weg te gaan.. ik vind het allemaal zo eng… en wil niet denken aan wat er allemaal gaat gebeuren…. Ik wil niet… ik heb niets te willen…. Ik kruip zo snel mogelijk naar Mr toe… doe mijn best al die honden te negeren… velen hebben inmiddels hun belangstelling voor mij wel verloren en zijn her en der in de schuur gaan liggen. Ik krul me op aan Mr’s voeten… en ik voel even zijn hand op mijn hoofd.. een bemoedigend klopje…

‘Heren.. laatste plaspauze.. voor ons.. voor de dieren… en dan kan het feest wat mij betreft beginnen!’ de deur aan de andere kant van de schuur die rechtstreeks naar buiten blijkt te gaan, gaat open.. en alle honden stormen naar buiten, het afgesloten weiland op. Alle ruimte om ff flink te rennen en springen en hun behoeftes te doen, Mr knikt me toe… dat ik ook mag gaan… ik aarzel.. ik kijk hem aan.. vragend… hij knikt en loopt met me mee.. zonder lijn, maar die is ook niet meer nodig… ik volg wel, maar wel met vibrerend eitje in mijn kut.... naar buiten… en ook ik doe daar mijn behoefte…’ik ga naar binnen… ik zie je straks wel.. vermaak je maar ff met je vriendjes, leer ze maar kennen, dat maakt het straks allemaal veel makkelijker… veel plezier.. MIJN teefje…’ Ik hoor de lach.. de vrolijkheid in zijn stem… en kijk hem na als hij naar binnen gaat. Ik kruip wat rond over het grasveld, zie de grote honden over elkaar heen springen, achter elkaar aan rennen en lol maken samen… als ik naar de schuur kijk zie ik een man naar buiten komen die de drie pony’s aan de leiband meevoert… nooit geweten dat je pony’s ook uit moet laten.. ik moet er eigenlijk.. ondanks alles.. nog wel om grinniken…. tot ik merk dat het echt geen vrouwelijke pony’s zijn… en ik zie dat de man akelig naar me staat te grijnzen… wijst naar het geslachtsdeel van de pony’s en daarna naar mij… ik draai me om.. wil hem niet zien.. wil zijn gebaren niet zien.. wil er ook niet eens aan denken… ik probeer het buiten te sluiten.. mijn verstand op nul te zetten….

Tijdens het rondkruipen over het grasveld vind ik een hoekje waar het erg rustig is, redelijk beschut, in het zonnetje en ga daar liggen. Het eitje in mijn kutje drijft me bijna tot wanhoop.. het getril… het geraas… Na poosje hoor ik de mannen hun honden binnen roepen en zie al het rennend geweld aan me voorbij trekken. Als het wat rustiger wordt en de meeste honden binnen zijn hoor ik Mr ook roepen…’phedre!... phedre!.. kom bij ’t baassie… kom meis… kom dan… phedre… kóm!’ traag kom ik overeind en kijk om me heen… geen grote honden meer… en dan zit er ook voor mij niks anders op om naar binnen te gaan… ik kruip naar Mr toe. ‘goed zo… braaf!... kom meiske.. tis party time… het gaat gebeuren!’ Het trillen in mijn kutje stopt…. Eindelijk!!! Hij pakt me bij mijn haar en neemt me daaraan mee naar het bankje wat midden in de ruimte staat,… ik stribbel tegen.. instinctief…. Ik denk niet eens.. ik handel alleen maar….’nee Mr…alstublieft… niet’ de woorden komen wel degelijk over mijn lippen.. niet luid… niet schreeuwend… maar toch… jammerend.. huilend.. worden ze wel uitgesproken.. Mr knielt voor me.. houdt mijn kop stevig vast bij het haar en kijkt me indringend aan…’MIJN teefje.. toch? Maak me trots… wees trots op wie jij bent…. En denk erom… of je nu tegenstribbelt of niet… het gebeurt toch… ik zorg dat het gebeurt… samen met al die mannen hier…. Maar ik wil het je niet afdwingen.. ik wil dat je je aan mij geeft… ik wil dat je je overgeeft… je bent MIJN teefje… van MIJ… van niemand anders… maar ik beslis wie of wat jou neukt en hoe en wanneer en waar… Jij wilde dat niet goedschiks accepteren, jij bleef pushen.. jij bleef vragen en uitdagen.… Nu ervaar je daarvan de consequenties. Nu ben jij niets meer dan een geile teef…die jij al die tijd liet blijken te zijn.. ga me nu niet vertellen dat je opeens niet meer geil bent.. niet meer geneukt wil worden… al die tijd wilde je continu geneukt worden.. continu met seks bezig zijn… nu krijg je die kans… nu krijg je zoveel seks als je aankunt.. of meer misschien wel…. Nu gaat jouw kut gevuld worden… zoveel.. zo vaak… je kunt je er geen voorstelling van maken…. Maar het gaat gebeuren.. twijfel daar maar niet aan…. Dus.. aan jou de keuze… of ik leid je rustig aan haar mee naar het bankje… of ik sleur je aan datzelfde haar mee, naar datzelfde bankje… je krijgt tien tellen….’ Een kus op mijn wang besluit zijn betoog…

Hij staat op… pakt mijn haar vast…2…3… 4…5… heel langzaam telt hij… ik kijk omhoog.. hij kijkt naar beneden…6…. 7… ik zie dat hij het echt meent… 8…. 9….. ik kan het nog niet… 10…. En ik zie Mr zijn voet optillen om te gaan lopen… mijn handen en knieën lijken aan de grond genageld te zijn… ik voel de spanning aan mijn haar toenemen… nog willen mijn armen en benen niet meedoen…. Mijn kop weet het… ik moet…. Ik ga…. Ja.. ik ga!.. de trekkracht neemt toe en heel rustig trekt Mr me naar voren… harder trekt hij… tot ik bijna naar voren val…. Dan doen mijn armen en benen eindelijk wat mijn hoofd al had besloten… ik ga… ik volg MIJN Mr….. en laat me vastzetten op het bankje… knieën op een redelijk zacht kussen.. mijn buik volledig ondersteund, touw net boven mijn knieën wat aan de buitenkant van het bankje wordt vastgezet.. zodat ik mijn benen niet kan sluiten… Armen naar beneden, met touw vastgezet aan ogen in het bankje… mijn kop hangt vrij aan de voorkant…ik laat hem hangen… kin tegen het bankje… ik voel iets tegen mijn kontje.. ik kijk om… ‘weet je nog dat er gister iemand zei dat hij het jammer vond dat er niets in je kontje zat… nou weet je…dat gaat ook niet gebeuren… jouw kontje is van mij… van mij alleen… dus daar gaat nu een kleine buttplug in.. die blijft er in… zolang ik wil… ‘ Het doet niet eens pijn… het lijkt wel of me bescherming biedt…ik ben er.. voorzover ik dat kan op dit moment… zelfs beetje blij mee.

‘Oja..’ hoor ik je opeens luid roepen…’omdat deze geile teef weer niet van zichzelf af kon blijven heb ik vanmorgen haar kut dichtgeplakt met ducttape….. en omdat teven hun kut niet scheren… was dat bij deze ook al poos niet meer gedaan… zijn er vrijwilligers onder jullie om de tape te verwijderen? Ja jij… kom maar…’ Ik hoor voetstappen mijn kant op komen… dan handen op mijn billen… en dan een tussen mijn benen… de hand friemelt naar de voorkant… pulkt een hoekje van de tape los… aaauuuwwww… het stukje wordt langzaam aan wat groter… ik snap wel dat hij aardig stukje nodig heeft om goed houvast te pakken, maar het doet er niet minder pijn om…. Het stuk losse tape is groot genoeg,.. ik voel dat hij goed houvast heeft… ruk.. trek.. toe dan… denk ik…. Maar nee… met sadistisch genoegen trekt hij heel langzaam maar zeker de tape los van mijn kut… AAUUWW!!!!.... Mr knielt voor het bankje.. kijkt me aan… ik kijk terug……. Mijn kreet vervaagt…. De pijn wordt er niet minder om…. En dan, met een laatste korte ruk is het tape van mijn kutje af…..

Er druipt vocht uit mijn kut.. drijfnat is het daar van binnen… en Mr geeft aan dat ik het eitje er uit mag duwen…. En samen met nog een golf geil vocht floept het eitje mijn kutje uit…. Mr vangt het op, ook het vocht… met twee handen maar liefst.. en smeert zijn handen er mee in… Ik zie hem daarmee naar de honden lopen.. de honden snuffelen en likken aan zijn handen… Ik zie ook dat alle mannen hun honden bij zich hebben.. allemaal aangelijnd… Dat maakt me een stuk rustiger… wetend dat ze niet meer los, ongecontroleerd loslopen, niet meer zonder dat ze begeleid worden aan mijn kut kunnen snuffelen en zo….

Mr komt naar me toe, heeft twee teiltjes ergens gepakt, zet er een tussen mijn knieën en een onder mijn hoofd… geeft me nog eenmaal een kus, op mijn mond deze keer…en doet me dan oordoppen in… blinddoek voor… en weg is de wereld.. Niet dat de oordoppen alle geluid wegnemen, maar het filtert behoorlijk… de blinddoek helpt om me af te sluiten…. Ik hoor Mr praten… maar hoor niet meer wat…. Ik hoor veel geroezemoes en zonder dat ik het zelf merk lijkt mijn kop leeg te lopen… zweef ik weg…. Ik weet niet hoe lang.. het kunnen 5 minuten zijn geweest, maar ook 15 of 30… Opeens voel ik een paar handen op mijn billen… ik keer terug op aarde… ik hoor de ademhaling van een hond heel dicht bij me.. zijn warme adem tegen mijn huid… en dan is dat weer weg…ik krijg een paar tikken op mijn billen en dan voel ik dat er iets mijn kutje in gaat…. ‘Laat je gaan meisje.. je mag.. zo vaak je wil.. zovaak het kan,… geniet van wat er gebeurt… hou je niet in… dit is jouw moment… een heel lang moment… maar het is van jou…. En jij… jij bent MIJN….’ Een bemoedigend klopje op mijn kop en dan word ik alleen nog maar geneukt.. gebruikt… ik voel iets tegen mijn mond… een lul dringt binnen.. een mannenlul… ik voel lul in mijn kut… volgens mij ook een mannenlul…. Nog even een paar extra harde stoten en dan gaat ie weg…. Snel gevolgd door een andere lul… Die man die voor me staat doet hetzelfde… een paar harde stoten nog en dan trekt hij terug…. Ook hier al vrij snel de volgende… En dan iets groots… het kost enige moeite voor het mijn kutje in gaat en het vult… enorm…. Volgens mij is het vuist.. ik denk dat iemand zelfs probeert er een tweede bij te doen…. In hoog tempo wisselen ze elkaar af, neukend, fistend, Lul in mijn kutje.. lul in mijn mond… vuisten.... ik raak de tel kwijt… maar ik raak ook mezelf kwijt lijkt het… in een doorlopend orgasme… er lijkt geen eind aan te komen… alle emoties.. alle opgekropte geiligheid.. alle frustraties…maar ook de doorstane angsten… in één enorm langdurend orgasme komt alles eruit. Ik weet niet meer hoe vaak ik ben geneukt of gefist… hoeveel ik er in mijn kut en mond heb gehad…

Een hele poos later.. denk ik.. ik weet het niet zeker… word ik wakker… ik kijk verdwaasd om me heen… mijn handen zijn nog steeds bolletjes, maar verder lijken alle belemmeringen verdwenen… al voel ik wat warms om mijn lijf… ik beweeg mijn arm… ik voel naar dat warme.. het blijkt een arm te zijn…. ‘hee meisje van me…. Eindelijk wakker???’ hoor ik een bekende stem achter mij fluisteren… ik beweeg.. probeer me om te draaien… alles doet me pijn.. spierpijn… maar verder voel ik me loom… nog wat versuft, maar niet verkeerd… Het omdraaien lukt… ik kijk hem aan…’waar zijn we… hoe laat.. wat…?’ ‘lieve schat.. we zijn inmiddels aan beland op de volgende ochtend, we zijn nog steeds op de boerderij, alle mannen en alle dieren zijn er ook nog, maar alles en iedereen wacht op jou. Er staat een gedekte tafel, er is koffie, thee, sap, gekookte eitjes.. wat je maar wil… ‘ ‘Laat ze nog maar even wachten dan Meester, mag dat? Ik wil nog even in je armen liggen maar ook wat vragen.. mag dat? Mag ik weer vrij spreken? Al is het maar voor even?’ ‘Natuurlijk meis, ga je gang, vraag wat je vragen wilt. Waar mogelijk zal ik antwoorden geven.’

‘Meester… volgens mij… voor zover ik weet.. voor zover ik me kan herinneren… heb ik alleen maar mannenlullen gevoeld…. en vuisten… Ik voelde de honden wel ademen.. voelde soms hun tong over mijn lijf.. hun warme adem, ik hoorde ze in mijn nabijheid, maar vergis ik me als ik volgens mij alleen maar door mannen ben genomen?’ ‘Nee meiske.. je vergist je niet, je mag dan mijn teefje zijn, maar je wordt alleen door mensen gedekt…tenzij jij zelf aangeeft anders te willen. En zelfs dan… zelfs dan weet ik niet of ik wel in jouw wensen mee wens te gaan, want weet je… ook ik heb mijn grenzen.’

Ik sla mijn armen om hem heen… ‘Meester.. dank u! dank u voor deze les.. .dank u voor deze ervaring, ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden, ik zal er nog vaak op terugkomen,.. maar voor nu…. Nu wil ik eten!! Gewoon eten als het mag.. aan tafel…op een stoel, vers brood.. met kopje thee en jus d’orange’ ‘Hee…. niet overdrijven meis… brood, thee, jus.. allemaal prima… maar voor jou staat er wel een slavinnenkrukje. Je mag staand aan tafel je brood smeren, maar je eet het, zittend op je krukje.’ ‘Ja Meester.. maar gaat u nu mee dan? Ik sterf namelijk van de honger!’

Mr neemt me bij de hand, ik ga zowaar weer rechtop lopen… en neemt me mee naar de eetkamer, waar idd iedereen al aan tafel zit, maar nog niemand eet. Als ik binnenkom klinkt er een luidkeels ‘Goedemorgen phedre’ uit zo’n 20 mannenmonden.. ik weet me even geen houding te geven, tot dat er een opstaat en me een knuffel komt geven… dat breekt het ijs, dat doorbreekt mijn verlegenheid en om de beurt knuffel ik alle mannen die aan tafel zitten maar ga dan toch echt mijn broodje smeren en kopje thee pakken.. tis al veel te lang geleden dat ik een knappe maaltijd heb gehad tenslotte.

Mr vertelde me dat de boerderij nog het hele weekend aan ons ter beschikking stond en dat het aan mij is om te bepalen wat er gaat gebeuren. Ik vraag hem hoe het zit met de mannen, die blijken ook het hele weekend te kunnen blijven, als ik dat wil. ‘Wat wilt u Mr…? Wilt u mij nog langer delen? U bepaalt… dat weet u… en die les heb ik ook wel geleerd inmiddels, maar als u er geen bezwaar tegen hebt, wil ik graag dit weekend doorbrengen en afmaken zoals we hem zijn begonnen, met zijn allen…met seks en sm… want als ik me niet vergis, zijn al deze mannen ook behoorlijk sadistisch, al vind ik het knap dat u zo’n groep bij elkaar hebt gekregen.. u kennende selecteert u ze op sadisme..’

‘Mannen….’ Mr staat op…en tikt met lepeltje tegen zijn koffiemok aan, om de aandacht te vragen. ‘Mannen…. Deze heerlijke slettebak van me heeft net aangegeven het weekend geheel tot jullie beschikking te staan. Binnen de door mij gestelde grenzen, mogen jullie haar gebruiken zo vaak en zoveel waarvoor jullie willen. Let wel… mijn grenzen!! En onder één voorwaarde… Wees héél erg zuinig op haar! Ze mag uitgeleefd, uitgewoond worden, striemen e blauwe plekken zijn geen probleem, maar ik wil haar heel mee naar huis nemen. En wie weet… volgen er dan meer van dit soort weekenden! Laten we eerst lekker gaan eten, de dieren verzorgen en dan eens zien hoe we er een leuk weekend van kunnen maken.’

Een luid applaus steeg op…

De tweede week van mijn vakantie bij Mr had ik wel nodig om bij te komen van het weekend en van alles wat er gebeurd was, maar er zijn nog een flink aantal van dit soort weekenden gevolgd.
Met citaat reageren
Oud 10 December 2009, 21:44
fwm's schermafbeelding
fwm fwm is offline
Begint het te leren

Standaard

duurde even voor ik hem helemaal gelezen had maar het is een flinke mind play geweest zeg.
Met citaat reageren
Oud 11 December 2009, 00:01
Is de 100 voorbij!

Standaard

.................
Met citaat reageren
Oud 12 December 2009, 16:41
pilo
Guest

Standaard