Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 12 May 2013, 10:59
lovekinky lovekinky is offline
Komt net kijken

Thumbs up Mistress85 (vh Sexy miss) - Rotterdam

Onlangs gebeld, en afgesproken bij mij thuis met de 2 mooie maar strenge meesteressen,en een geweldige sessie gehad voor een schappelijke prijs. Heb me lekker laten vernederen, gespanked, als asbak laten gebruiken, Heerlijk ondergespuugd, tepels zijn lekker verwend,en Heerlijk in een condoom klaargekomen, die ik daarna moest opdrinken....

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm fetish/503592/

Laatst gewijzigd door Support; 12 May 2013 om 19:55 Reden: Link toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 14 May 2013, 19:52
rob56 rob56 is offline
Komt net kijken

Smile sexy miss - sexy bitch!

ik heb nu zo n twee maanden contact met Miss Sensual uit Rotterdam en ben haar (geld)slaaf geworden.
Ze is bikkelhard en ontzettend mooi en komt na wat zij beloofd en het gekke (vervelende) is dat vanaf de eerste keer dat ik in contact met haar ben , ik al niet niet zonder haar kan en zij mij steeds verder onder controle krijgt.
Op een uiterste strenge dwingende manier palmt zij mij steeds verder in zonder dat ik daar wat tegen kan doen.
Zij gaat ook steeds meer overnemen om me tot verdere acties te dwingen .
Zij voor mij de enige Moneymiss en ik zou iedereen willen aanraden om is met haar te contacten.
Tot nu toe ben ik haar volldige slaaf
Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 20:47
MLST MLST is offline
Komt net kijken

Standaard Sexy Miss is geweldig

Geruime tijd heb ik contact met Miss Sensual. Zij is echt geweldig, zeer dominant, mooi en hoog niveau. Heel betrouwbaar, kan me gerust en heel veilig helemaal overgeven, lichamelijk, financieel..alles. Gewoon een verademing om je aan Haar toe te vertrouwen, safe, uitdagend en grensverleggend. Echte aanrader.
Met citaat reageren
Oud 24 May 2013, 21:37
MLST MLST is offline
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MLST Bekijk bericht
Geruime tijd heb ik contact met Miss Sensual. Zij is echt geweldig, zeer dominant, mooi en hoog niveau. Heel betrouwbaar, kan me gerust en heel veilig helemaal overgeven, lichamelijk, financieel..alles. Gewoon een verademing om je aan Haar toe te vertrouwen, safe, uitdagend en grensverleggend. Echte aanrader.
Bijvoorbeeld een keer mijn auto een weekend afgegeven, heerlijk, Ze is echt in control. Je doet wat Zij wil, heel natuurlijk, zeer opwindend, en ik heb me nooit zorgen gemaakt. Super!!
Met citaat reageren
Oud 08 September 2013, 11:53
lovekinky lovekinky is offline
Komt net kijken

Standaard

Wil mijn vaste meesteres een goede reis en hele fijne vakantie toewensen!!! Ga haar wel enorm missen. Ik ga wel via Skype online sessies doen....
Met citaat reageren
Oud 13 August 2015, 19:21
Paul127 Paul127 is offline
Komt net kijken

Standaard

Afgelopen maand met deze Meesteres in aanraking gekomen. Al heel snel een afspraak met haar gemaakt voor een sessie. De Meesteres is heel erg dominant en heel mooi. Zij heeft mij heel erg het gevoel gegeven dat ik helemaal niks ben en dat ik ver onder haar hoor. Zij heeft een eigen website voor meer info:

Na de sessie krijg ik vaak opdrachten van haar om haar te dienen of mezelf te vernederen. Op die manier heeft zij ook controle over mij als ik geen sessie met haar heb. Het mooie is dat iedereen van haar opdrachten kan krijgen of haar dominantie te erkennen. Slaven met een kleine beurs kunnen haar ook dienen, want daar heeft zij een eigen website voor. Door een kleine contributie kun je al iets doen en met haar in contact komen. Meer info kun je op deze website vinden:

Ze reageert erg snel op e-mail waardoor je al snel met haar in contact bent.

Laatst gewijzigd door Support; 13 August 2015 om 19:40 Reden: link naar andere website verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27 June 2017, 21:50
EvaCD EvaCD is offline
Komt net kijken

Thumbs up

Ik heb recentelijk veel contact met Goddess Lis. Ik ben niet opzoek naar persoonlijk contact en daarom biedt ze mij emailopdrachten aan.
Ik ben een gebonden jonge man die graag in het geheim de kleding van zijn vrouw draagt. Deze goddess laat mij hier geweldige en spannende opdrachten mee uitvoeren.

Ze is discreet, direct en zeer snel.
Met citaat reageren
Reageren

Labels
503592

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten