Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 14 October 2017, 16:38
paulusadrianus paulusadrianus is offline
Komt net kijken

Wink Bezoek Meesteres Xaviera

Heel erg lang lukte het niet om een afspraak te maken met mijn goddelijke Meesteres X maar nu belde ze me na een mislukte oproep zelf. Wat een feest eerst knuffelen en bijpraten, ze had al wel een strakke leatherlook legging en een lak blauw/zwart topje. Na het proberen om de pet die ik meebracht passend te maken wat foto's gemaakt van Mrs X. Hierna een lang spel met zweepje, singletail proberen mijn anus op te rekken met twee vingers, voeten masseren van Mrs, vacuümpomp, nieuwe ervaring voor mij en af en toe terwijl ik machteloos was pijpte X me en moest ik steeds snel smeken om genade want dit is zo goddelijk lekker. Hierna ballen opbinden, boeien polsen en enkels met spreidstang. Aan de paalgebonden en de Mrs trok haar geile lange lerenhandschoenen aan, slaag met de zweep terwijl ik smeekte om harder te straffen omdat ik zo geil was. De Mrs voldeed aan mijn wens en trok me af in deze machteloze positie, wat ben ik dankbaar voor zo'n Godin ik heb dit echt vaker nodig. Hoop snel weer gebruikt te worden, bedankt lieve lieve X
Met citaat reageren
Oud 18 March 2018, 16:17
paulusadrianus paulusadrianus is offline
Komt net kijken

Standaard Geile marteling

Weer heeft het veel te lang geduurd voordat ik mijn Meesteres Xaviera kon dienen. X ontving mijn gekleed in een zwart leren gilet en rok, laarzen en handschoenen tot over de elleboog met een knuffel. Na me ontkleed te hebben kreeg ik speeksel in mijn mond gespuugd door mijn Godin, ik kreeg slaag met de single tail op rug, billen en in mijn kruis, tepel klemmen die via een constructie opgespannen worden kreeg ik. Mocht de meesteres beffen en rimmen, werd keer op keer gedwongen om genade te vragen omdat ze me zo geil maakte dat ik bijna kwam. Mocht haar godinnen champagne uit haar grotje drinken en met een penismassage met sambal maakte ze me klaar. Wat een genot, deze sessie was top en zal ik niet licht vergeten. Slaaf paul hoopt U weer snel te mogen dienen!
Met citaat reageren
Reageren

Labels
509744

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten