Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 30 March 2013, 20:03
M79Konijntjuh
Guest

Standaard Fetishbabe Vera uitsluitend NU voor sm&fetishdates

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...ab=photo&idx=0

Ik wil toch even opnieuw mijn recensie schrijven.

Deze goed verzorgde sensuele dame is gewoon een aanrader voor elke goed ingestelde wandelaar.

Haar foto's die op haar advertentie staan zijn van zeer recent, en belangrijker het is de dame zelf.

De ontvangstruimte/kamer is van veel gemakken voorzien zoals een ligbad met bubbels om lekker even te chillen, en een doucheruimte om je na de seks af te spoelen. Ook is de ruimte in het bezit van een net bed (2persoons en ruim genoeg) en als je zou willen kan je ook nog hp tje kijken op de TV. (Maar dat is niet nodig met deze leuke dame.).

Als je bij haar binnenkomt is er eerst een gesprekje en dan erna vraagt ze je af te rekenen

De dame zelf is leuk in de omgang en mede door haar brabantse tongval voel je je gelijk op je gemak bij haar maar wees zelf ook een beetje spontaan tegen haar.

Het belangrijkste wat ik aan haar vond is dat ze zich zelf goed verzorgt en dat voel je aan haar huid en dat zie je in haar gezicht. (Meer kan ik niet over haar uiterlijkheden vertellen want haar foto's spreken gewoon voor zich!!)

De date in zijn totaliteit was leuk gezellig en veel meer... maar dat heeft er ook mee te maken wat je er van maakt en of het een beetje met elkaar klikt seksueel of op het innerlijk gebied.

Ik wil niet komen met populaire teksten zoals v.h.v. voor herhalings vatbaar of ze gaat me vaker terug zien.

Ik durf daar niet mee aan te komen, het enige wat ik gewoon durf te zeggen is dat voor mij de date van een hoge en leuke en gezellige kwaliteit was. En ik dus geen gevoel had van zakelijkheid of ongemakken van de dame uit, dus voor mij is dat een uitstekende inzet van de dame uit naar haar klant toe.

(De link is correct, alleen ik denk dat de dame haar adje op offline zet als ze niet aan het werk is, en wat ik van haar hoorde werkte ze maar een aantal dagen per week.)

Laatst gewijzigd door The Bitch; 01 August 2016 om 15:19
Met citaat reageren
Oud 04 February 2016, 20:22
guy71 guy71 is offline
Komt net kijken

Standaard vera delightfull kinkster paries

In thuishaven "Club Temptation" in Beek en Donk zwaait Vera
Delightfull de scepter tijdens haar Kinkster parties.

Mannen die op zoek zijn naar een gangbang+ ervaring kunnen hier hun
hart ophalen. Nadruk ligt op spel met lichte SM-tinten.
Er is veel mogelijk, uiteraard in overleg; immers "one man's fun is
another man's hell". Kinky spelletjes, onderdanigheid, anaal spel
gevend (indien gespoeld) en nog veel meer staat op het keuze menu.
Bij elke nieuwe man wordt een praatje gemaakt om de do's & dont's vast
te stellen waarna het spel/feest kan beginnen.
Wensen kunnen vooraf worden ingediend, maar of ze daar op
ingaat........?

Heb zelf inmiddels drie keer het genoegen mogen smaken onderworpen te
worden aan de fantasie van Vera Delightfull en kan niet wachten tot de
volgende sessie, onderweg in de auto fantaseren over de stoute dingen die me staan te wachten, ben ik braaf of ben ik stout?
Als ik van mezelf mag spreken (en van Vera natuurlijk....) heb ik deze sessies ervaren als een verrijking van mijn sexleven. Nooit gedacht dat gepenetreerd worden door een vrouw in je kontje me zo zou opwinden; ik smacht alwaar naar de volgende anale training. Gecombineerd met bondage-spel ben ik een nieuwe dimensie binnengegaan waar ik tot voor kort alleen maar over fantaseerde.
Vera Delightfull maakt ze voor me mogelijk en zorgt ervoor dat ik de dagen daarna nog rondloop met een opgedane energieboost die ook nawerkt in het dagelijkse "vanilie-leven".
Na alledrie de sessies ben ikzelf uitermate bevredigd huiswaarts gekeerd zoals je kan begrijpen.

Kom zelf eens kijken wat Vera voor jullie in petto heeft,

guy71

Laatst gewijzigd door Support; 04 February 2016 om 22:21 Reden: links naar andere websites verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03 July 2016, 13:39
avkig avkig is offline
Komt net kijken

Talking Meesteres Vera

Na een tijdje twijfelen of bdsm wel wat voor mij is heb ik toch een afspraak gemaakt met Meesteres Vera. Ik zal het kort houden, mijn ervaring was geweldig met deze mooie en leuke Meesteres! Tijdens het spel is het duidelijk wie de baas is en ben je overgeleverd aan haar. Daarna nog een praatje en gedoucht en bij vertrek nog een fijne knuffel. Als Meesteres Vera het wil dan gaat ze me nog veel vaker "behandelen".
Met citaat reageren
Oud 01 August 2016, 08:17
slettentester's schermafbeelding
slettentester slettentester is offline
Heeft al aardig wat ervaring

Standaard

Doet Vera ook nog aan gewone seksdates of alleen SM?
Oud 01 August 2016, 13:31
delightfull
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slettentester Bekijk bericht
Doet Vera ook nog aan gewone seksdates of alleen SM?
Enkel Bdsm en Fetishspel,om die reden had ik ook gevraagd om mijn ¨oude¨ recensies te laten verwijderen maar dat is nog niet gedaan....
Met citaat reageren
Oud 01 August 2016, 15:20
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

Ik heb de titel veranderd in uitsluitend nu sm&fetishdates, dan is het voor iedereen duidelijk.

mvg The Bitch
Oud 30 November 2016, 23:05
guy71 guy71 is offline
Komt net kijken

Standaard verslag buitensessie met Mrs. Vera Delightfull oktober 2016

sorry ass superhero...

Brabant staat bekend als thuisbasis van Mrs. Vera Delightfull en van fraaie, uitgestrekte bossen. Als je deze twee combineert krijg je een "Bootcamp-special" voor stoute sletjes.
Ik was ongehoorzaam geweest en had weer een lesje verdiend en dat heb ik gekregen! Nadat de Meesteres vanuit thuisbasis Studio Alchemy Haar benodigde materialen had verzameld, gingen we op een field trip naar het bos. ik voorzien van twee tepelklemmen, een kuisheidspikkooi, collar, twee leren handboeien en uiteraard een dildo in m'n slettegaatje.
Eenmaal aangekomen in het bos moesten de kleren uit, werd ik versierd met "Deadpool"-masker en na een warming up van opdrukken en jumping jacks begon de Bootcamp. ik werd vastgebonden aan een boom en kreeg te horen dat Mrs. mij weer moest opvoeden na mijn brutaliteit bij onze vorige sessie. Tegelijkertijd werd ik door Haar onder handen genomen met een zweepje. Hierna mocht ik op zoek naar de sleutel van de kuisheidskooi die zij weggooide in het bos. Het is erg lastig zoeken naar een klein sleuteltje met een masker op en tot groot plezier van Mrs. Vera stuntelde ik wat af op zoek naar het kleine stukje metaal; ondertussen hopend dat er geen wandelaars langs zouden komen en een niet alledaags tafereeltje in het bos zouden aantreffen....
Hierna mocht Haar sletje zich viesmaken door als een puppy over de bosgrond te rollen en nadat ik vies genoeg was, werd de dildo vervangen door Haar voorbindexemplaar. Eerst zowel opdrukken en Haar pijpen om vervolgens hard genomen te worden in mijn vieze slettegaatje. Na een flinke beurt te hebben gehad, mocht ik mezelf neuken met m'n dildo, maar bleek de kuisheidskooi van mijn pik gevallen te zijn en dit had ik niet gemeld! De grote platte zweep kwam te voorschijn en m'n billetjes werden voor straf roodgloeiend geslagen terwijl er niet geschreeuwd mocht worden om geen publiek te trekken.....
Hierna werd het tijd voor een stukje publieke vernedering van Haar sletje. Na weer aangekleed te zijn moest ik, met masker en al, me aftrekken en zwaaien terwijl er treinen voorbij reden waarna ik als puppy on-all-fours achter haar aan moest kruipen. Een voorbijgangster met haar hond complimenteerde Meesteres Vera met "Haar man die uitgelaten werd". De Meesteres was blijkbaar tevreden over Haar sletje want ik mocht mezelf belonen door me bij de ingang van het bos in alle openheid klaar te maken als de vieze teef die ik ben en zo de Bootcamp te besluiten.
Hopelijk heb ik mijn lesje goed geleerd en zal ik vanaf nu een braaf, gehoorzaam sletje zijn die de Meesteres niet teleurstelt, anders zwaait er wat.......

@denatte71
Met citaat reageren
Reageren

Labels
501255

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten