Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 15 December 2013, 18:34
weerwolf weerwolf is offline
Komt net kijken

Thumbs down Kanisha alias Tamika alias Ebony Mistress

Ik zou Kanisha zeker niet boeken als je een SM-ervaring zoekt want je bent meteen genezen. Deze bitch slaat je zo het ziekenhuis in want ze heeft totaal geen finesse of raffinement, ze slaat je gewoon net zolang met haar zweep tot het gaat bloeden, en zelfs dan gaat ze nog door als je niet aangeeft te willen stoppen. Daarnaast is ze erg onvriendelijk en bits, je vraagt je echt af waarom dat wijf voor dit vak heeft gekozen. Kanisha adverteert dan weer als 'SM-lady'en dan weer kun je opeens intiem met haar. Het is een heel raar wijf, ik vond haar gewoon eng eerlijk gezegd. Volgens mij komt ze uit Liberia of zo waar ze een of ander oorlogstrauma heeft opgelopen. En al die tijd dat je met haar met een 'SM-sessie' bezig bent, zit haar vriend in de kamer ernaast tv te kijken, want haar 'SM-ruimte' is gewoon een lege slaapkamer. Afrader dus.
Met citaat reageren
Oud 22 December 2013, 12:49
tim_the_toolman tim_the_toolman is offline
Komt net kijken

Standaard Kanisha/Tamika/Ebony

Ik vind het een rare situatie. Zoals weerwolf aangaf, ontvangst in de slaapkamer, vriend is in de woonkamer, en de dame is superzakelijk. Plezier lijkt ze er in ieder geval niet aan te beleven. Het is wel goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 26 March 2014, 11:40
piggy piggy is offline
Komt net kijken

Standaard Mistress Kanisha

Goh, ik had deze recensies eerder moeten lezen. Ik ben deze week dus als beginnende slaaf (mijn allereerste ervaring) bij Mistress Kanisha langs geweest en dat viel niet mee. Het begon allemaal wel heel spannend. Ze is echt een bloedmooie vrouw met een hele dominante uitstraling. Ik was gelijk onder de indruk. Mistress Kanisha is niet onvriendelijk, maar ik voelde wel meteen dat ik haar niet moest tegenspreken. Spreken was sowieso niet zo'n goed idee, want ze corrigeerde me onmiddellijk: "In this room you only speak when you're kneeling on the floor." Ik was nog geen minuut binnen voordat ik dus al geknield bij haar op de vloer zat. Superspannend!

De sessie begon rustig. Ik mocht uigebreid haar mooie voeten masseren terwijl zij televisie keek en af en toe een vraag stelde. Vooral de vraag of ik alleen woonde zal me nog lang heugen. Dan was het dus geen probleem als ze een paar striemen achterliet? Nee Meesteres. "Good," knikte ze goedkeurend. Vervolgens kreeg ik 2 tepelklemmen opgezet en moest ik naakt door de kamer kruipen terwijl zij me sloeg met een zweep. Tot zover vond ik het allemaal fantastisch. Dit was precies waar ik altijd over had gefantaseerd. Ik kon nauwelijks geloven dat ik het nu echt meemaakte.

Maar toen kwam dus die bamboestok tevoorschijn waar ik op de vorige pagina al over las. Dat was wel even wat anders dan de zweep! Ik moest voorover gebogen op de grond gaan zitten en ze begon op mijn achterwerk te meppen. De eerste klap was nog wel te doen, maar vervolgens sloeg ze nog een keer op dezelfde plek. En nog een keer. En nog een keer. Na 24 klappen (ik weet het nog precies want ze liet me hardop meetellen) zakte ik echt door de grond van de pijn. Ik kwam ongevraagd overeind en vroeg of ze alsjeblieft wilde stoppen, maar dat vond ze maar een raar verzoek. Ik wilde toch SM ervaren? Ze gebaarde dat ik weer moest knielen en sloeg enthousiast verder.

Rond de 30e klap kon ik echt niet meer. Het voelde alsof mijn kont in brand stond en ze bleef maar door slaan. Ik heb haar gesmeekt of we de sessie alsjeblieft konden stoppen en of ik gewoon naar huis mocht. (Eerlijk waar: ze is zo intimiderend dat ik waarschijnlijk niet eens had durven vertrekken als ze nee had gezegd, ook al was ik niet vastgebonden of iets). Dat mocht gelukkig, maar ze wilde me wel eerst nog 1 échte klap geven. Tot nu toe had ze volgens haar zachte tikken uitgedeeld, en ik moest toch tenminste één keer voelen wat "real SM" was. Een beetje twijfelend ging ik weer in de houding zitten en toen volgde er inderdaad een loeiharde mep waar alle voorgaanden bij verbleekten.

Ik zei dat zulke dingen er in de filmpjes makkelijker uitzagen en dat vond ze wel amusant. "It's not so easy in real life huh?" Nee inderdaad. Ze tikte nog een paar keer plagerig met haar bamboestok tegen de tepelklemmen; volgens mij hoopte ze dat ik me alsnog zou bedenken. "Look at your ass," zei ze terwijl ze naar de grote spiegelkast wees. Ik keek en zag tot mijn verbazing dat ik vol zat met diepe rode striemen. Ik had geen idee dat die zo snel ontstonden. Het was zo'n geil gezicht dat ik bijna overwoog om te blijven, maar ze maakte meteen duidelijk dat ze in dat geval nog lang niet klaar was met haar bamboestok. Er lagen nog meer speeltjes op de grond waar ik ook erg nieuwsgierig naar was, maar Mistress Kanisha is echt dominant doet alleen wat ze zelf wil. Vreselijk opwindend, maar ik was er helaas nog niet klaar voor. Ik bood mijn verontschuldigingen aan dat ik haar tijd had verspild, maar dat was volgens haar niet nodg. "Life is all about experiences and today you learned something about yourself." Dat lijkt me een goede manier om er tegenaan te lijken.

Ik was opgelucht toen ik weer veilig buiten stond, maar nadat de ergste pijn op de terugweg was gezakt kreeg ik alweer een soort van spijt. Had ik niet toch beter kunnen blijven? "Men's tears" waren volgens haar het enige stopwoord waar ze naar luisterde, en ik denk dat die tranen na nog een paar tikken inderdaad wel waren gekomen. Nu zal ik nooit weten wat ze daarna nog meer van plan was. Als ik deze recensies eerder had gelezen, dan had ik Mistress Kanisha niet gekozen voor mijn eerste kennismaking met SM. Een andere Meesteres had me waarschijnlijk subtieler kunnen inwijden. Voor ervaren slaafjes lijkt ze me echter wel een bijzonder spannende Meesteres en ik baal dat onze eerste sessie zo is gelopen. Nadat ik haar zo heb teleurgesteld durf ik haar eigenlijk niet meer onder ogen te komen, dus ik vrees dat het voor mij bij deze ene sessie blijft.

Tot slot:

- Als haar vriend inderdaad in de woonkamer zat, dan heb ik daar in ieder geval niets van gemerkt. Je hoort hem niet en je ziet hem niet (de slaapkamer is naast de voordeur dus je hoeft niet eerst door de woonkamer), dus ik zie het probleem niet zo.

- "Onvriendelijk", "een raar wijf" en "superzakelijk" daar kan ik me allemaal niet in vinden. Mistress Kanisha is streng en genadeloos, maar zeker niet onaardig. Je merkt ook duidelijk dat dit voor haar geen spelletje is en dat ze het graag doet. Volgens mij beleeft ze er juist veel plezier aan om slaven af te straffen.

- Haar advertentie: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...stresskanisha/

- Het is nu 2 dagen later en ik voel de blauwe plekken nog steeds iedere keer als ik ga zitten. Een leuk souvenir.
Met citaat reageren
Oud 08 April 2014, 15:15
Paul127 Paul127 is offline
Komt net kijken

Standaard

Ook een aantal weken geleden kennis gemaakt met deze strenge en sterke dominante dame. Bij binnenkomst werd ik welkom geheten door een bloedmooie Afrikaanse vrouw en die er geweldig uitzag met haar hoge hakken en strakke legging.
Het was wel duidelijk wie er de baas was, want ik werd direct op mijn knieën gedwongen om haar voeten te kussen. Ik deed dit volgens haar niet goed genoeg, waardoor ze met een zweep mij begon te slaan. In het begin nog rustig, maar de slagen werden steeds harder en pijnlijker. Gelukkig ging ze daar niet al te lang mee door en mocht ik opstaan. Ik moest van haar tegen de muur staan met mijn benen gespreid. Eerst begon ze me zachtjes in mijn ballen te trappen, maar dat werd steeds harder. Totdat ze met haar knie mijn vol raakte en ik kermend tegen de grond ging. Dat was niet de bedoeling en dat zou ze me afleren, want daar was ik een witte slaaf voor.

Voordat ik het wist had ze mij op de rug gedraaid en ging ze bovenop mijn borst zitten met haar knieën op mijn spierballen, zodat ik geen kant op kon. Hoewel ik dat in het begin nog wel spannend vond zo'n mooie vrouw bovenop mij, regende het al gauw harde slagen in mijn gezicht. Ze begon nog rustig met series van vijf, maar al gauw werd dat opgevoerd na series van tien.
Ik moest verplicht meetellen en ze sloeg er steeds harder op los. Ik kon geen kant op, omdat ik machteloos onder haar lag. 20 minuten later was mijn hele gezicht aan het gloeien en was ik volledig in elkaar geslagen door haar. Ik heb haar gesmeekt of ze me wilde laten gaan. Uiteindelijk stond ze op en mocht ik weggaan van haar, maar ik voelde me totaal vernederd door haar.

Deze meesteres is dus behoorlijk genadeloos en pakt je keihard aan. Daarom dus alleen geschikt voor de hardere sm-ers.
Met citaat reageren
Oud 08 April 2014, 19:31
langzwaard langzwaard is offline
Begint het te leren

Angry Geen meesteres (not even close)

Deze dame verdient wel erg makkelijk haar geld. Voegt geen spelelement toe, geen creativiteit en geen subtiliteit. Gewoon iemand die onprettig gestoord is en ik hoop dat ze snel weer teruggaat naar Afrika. Ze mist ook een bepaalde intellectuele basis.

Laatst gewijzigd door langzwaard; 08 April 2014 om 19:34
Met citaat reageren
Oud 24 April 2014, 15:43
Televisie1's schermafbeelding
Televisie1 Televisie1 is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Wauw met verbazing de reacties gelezen. Ik hoop niet dat ze een keer iemand dood slaat
Met citaat reageren
Oud 24 April 2014, 16:45
Konijntjuh's schermafbeelding
Konijntjuh Konijntjuh is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard

Meesters of Meesteres is een vak apart, het is jammer er zoveel knullige dames hier mee mogen adverteren met de titel Meesteres of überhaupt dit zomaar mogen uitvoeren.

Misschien ook een vraag voor de Bitch hebben jullie als Meesteressen geen Collectief die aangeeft welke Meesteressen over echte vakkundigheid beschikken in de betaalde dates ?
Met citaat reageren
Oud 24 April 2014, 19:38
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

Nee helaas dat is er niet mvg The Bitch

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Konijntjuh Bekijk bericht
Meesters of Meesteres is een vak apart, het is jammer er zoveel knullige dames hier mee mogen adverteren met de titel Meesteres of überhaupt dit zomaar mogen uitvoeren.

Misschien ook een vraag voor de Bitch hebben jullie als Meesteressen geen Collectief die aangeeft welke Meesteressen over echte vakkundigheid beschikken in de betaalde dates ?
Oud 07 February 2017, 10:12
Ronaldkink Ronaldkink is offline
Komt net kijken

Red face

De linkjes in voorgaande berichten komen niet bij een advertentie. Er adverteert wel een Ebony Mistress "For a real experience" op Kinky. Niet uit Afrika maar Zuid Amerikaans. Kan iemand aangeven of dit niet de mannenmepper is die hierboven staat beschreven?
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...-/default.aspx
Lichtgloeiende groeten
Met citaat reageren
Oud 20 February 2017, 22:11
vanfok vanfok is offline
Komt net kijken

Standaard

Ik ben er toch maar eens langsgeweest en het lijkt me dezelfde dame.
Wat dat betreft valt er weinig nieuws te vertellen.
Ze is dominant, schreeuwt niet en slaat hard.
Je mag bij aanvang je wensen kenbaar maken maar ze neemt geen hele sublijst met je door, dat moet je thuis maar doen. En wie stoer zegt dat ie wel wat kan hebben die krijgt het ook.
Geen meesteres voor beginners of mensen die een zeer geraffineerd spel willen, wel voor mensen die pijn en striemen willen.
Ze adverteert ook met SM zonder B of D, dat staat dus voor SadoMaso.
Al met al is het me niet slecht bevallen, maar ik ben dan ook een masochist.
Met citaat reageren
Reageren

Labels
115546, 508029, 514783

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten