Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 03 April 2012, 12:14
weerwolf weerwolf is offline
Komt net kijken

Unhappy Kanisha (vh Tamika, Ebony Mistress) - Amsterdam

Ik ben onlangs bij deze donkere SM lady geweest, ze ontvangt in een nette flat in Amsterdam. Ik moet zeggen dat het echt een geval is van WYSIWYG. Ebony Mistress is een keiharde SM dame - die altijd boos is- die veel en vooral hard slaat. Ze is Afrikaans en spreekt alleen Engels.

Ikzelf ben geen harde SM'er, maar ik vind het leuk om af en toe eens een femdom ervaring te ondergaan. Daarvoor moet je echter niet bij Ebony Mistress zijn, want deze dame houdt totaal geen maat. Ze slaat er als een gestoorde op los en houdt niet meer op. Haar spel is dan ook totaal niet geraffineerd, eerder lomp. Ze heeft weinig tot geen fantasie, als klant moet je haar vertellen wat je wilt en dat doet ze dan ook, letterlijk, fantasieloos en zonder enige rem.

Voor SM liefhebbers die tot bloedens toe geslagen willen worden (en daar zeker zware littekens aan over gaan houden) is zij misschien een goede, maar alle andere liefhebbers van lichte SM of een beetje kinky sex kunnen denk ik beter een wat betere meesteres zoeken, die maat weet te houden en die ook wat meer fantasie heeft.

Voordeel is dan wel weer dat Ebony Misteress bepaald niet duur is, 120 euro voor een uur of 60 voor een half uur.

Ze is verder een koele afstandelijke kikker met wie je niet echt contact maakt, maar dat is misschien niet raar voor een SM meesteres ;-). Sex of intiem is beslist niet mogelijk!

Al met al een aanrader voor harde SM'ers die echt van vreselijke pijn houden, maar een afrader voor de rest van de wereld.

Beginnende SM'ers: blijf uit haar buurt want je bent meteen genezen!

Wat Ebony Mistress doet, dat kan iedereen. Ik zou haar dan ook geen echte meesteres willen noemen, maar een dame die geld verdient met het slaan van mannen.

Heeft iemand anders betere ervaringen met haar?

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm fetish/514783/

Laatst gewijzigd door Support; 26 March 2014 om 20:12 Reden: link update
Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 22:33
mariposa mariposa is offline
Komt net kijken

Smile Ebony Mistress Kanisha

Inmiddels heb ik al een paar keer de eer gehad om als slaaf voor haar te mogen dienen. Echter, ook na diverse sessies blijft ze intimiderend en voel ik me ietwat zenuwachtig en gespannen als ik haar zie. Meesteres Kanisha is een SM-meesteres van nature waarbij SM tot de ware essentie wordt teruggebracht. Een vooraf afgesproken stopwoord als je erdoorheen zit? Niet bij deze meesteres. Geen travestie of verkleedpartij, geen nursing, geen rubber of een donkere SM-kamer. Zij heeft dit allemaal niet nodig om duidelijk te maken hoe de rolverdeling is. Meesteres Kanisha is een bloedmooie donkere meesteres, naar mijn persoonlijke mening de mooiste meesteres die ik ooit heb meegemaakt. Op een afstandelijke manier vriendelijk maar bovenal zeer ongenaakbaar. Aan stemverheffing doet deze meesteres niet. Ze praat zacht, soms bijna fluisterend en dat maakt veel meer indruk dan een meesteres die er maar op los schreeuwt. Ze speelt het spel hard tot zeer hard, tenminste als je erom verzoekt. Maar dan zal je het weten ook en loop je nog dagenlang met de striemen van haar zweep op je rug en een bont en blauw geslagen achterwerk. Bij mijn vorige sessie toonde ze me haar laatste aanwinst: een stel lange en imposant uitziende bamboestokken. Vers uit de verpakking wilde ze die op mij uitproberen. Ze liet me de stokken even vasthouden. Hol, en zo licht als een veertje. Al met al geen reden om bevreesd te zijn. Maar dat pakte anders uit. Ik moest voor haar op de vloer liggen waarna ze mijn hoofd klem hield tussen haar voeten en hard met haar bamboestok een regen van slagen op me liet neerdalen. In no time waren rug, achterwerk en benen voorzien van een hecht netwerk van rode en blauwe strepen. Ze had er zo fanatiek erop los gemept dat het hier en daar een beetje begon te bloeden. Niks aan de hand volgens haar. Je kunt toch staan? Niks aan de hand dus. Dit was een milde afstraffing volgens haar. Daarna waren mijn tepels aan de beurt: klemmen eropgezet waarna ze zichtbaar plezier de klemmen langzaam maar zeker naar haar toe begon los te trekken. Vooral het laatste stukje bleek behoorlijk pijnlijk. Vervolgens begon ze met haar mooie voeten tegen mijn klokkenspel te schoppen. Op gegeven moment zat ik er wel doorheen. Zelfs knielen bleek pijnlijk en door de afstraffing leek de kamer wel een sauna zo warm had ik het. De meesteres zag het met genoegen aan, getuige haar geraffineerde glimlach en vonk van triomf in haar mooie ogen: weer een slaaf totaal onderworpen gemaakt. Tot slot weer een aantal venijnige meppen met haar favoriete instrument. Zwepen kan haar goedkeuring niet wegdragen want niet pijnlijk genoeg. Bamboe is haar favoriet: zelf met mate toegediend blijven de striemen wel twee weken zichtbaar. Na deze interessante sessie als dank op mijn knieën haar mooie voeten gekust en dan weer snel naar huis. Zitten in de tram bleek een pijnlijke belevenis als gevolg van deze afstraffing. En een aanmaal thuisgekomen kwam ik tot de ontdekking dat er een paar bloedvlekken op mijn hemd zaten. Leuk souveniertje. Ja ja, meesteres Kanisha: een meesteres voor gevorderden. Ik haast niet wachten tot de volgende keer....

Laatst gewijzigd door mariposa; 08 July 2012 om 21:08
Met citaat reageren
Oud 05 June 2012, 22:48
edsubject edsubject is offline
Komt net kijken

Smile Ebony Mistress Amsterdam

Dear all,
Yesterday, I had a wonderful SM session with Ebony Mistress: it was my first session with Her. She is wonderful, Beautiful, a real natural Domina with Capital D, who reallly enjoys treating slaves. She has a nice appartment with a playroom..

Luckily I was careful enough to ask - on beforehand - for a 'no marks, no bruises-session'... And She respects Her promises.

She decides, She orders, She loves beating, She laughs at my pain, She has little mercy..Not for the softies, not for the newbees.

Pain without bruises and without marks, that is what I asked for, and what I received: ballbusting (hurt likes hell!), loads of hot candle wax (from very close), serving as Her 'poef'/step, trampling, and the Honour to be allowed to clean her playroom,and receiving the Golden Shower...all those privileges, against...lots and lots of sweet pain, real hard pain, ... and indeed at a very low rate.

Don't expect Her to be intimate with you, don't expect sex etc...She is a Superior Mistress, She Gives when She decides to do so, not because a slave asks...

Show Her Your Respect, Obey Her, Do your utmost best to Serve Her, and She will consider you and be considerate... And do ask and beg for mercy, do it in time.

As you will understand, She has got me under Her Spell, and i just loved it!
I will never forget this session, thank You Mistress Ebony, Thank You, Thank You!
edsubject
Met citaat reageren
Oud 11 June 2012, 22:54
dutchsubje dutchsubje is offline
Komt net kijken

Standaard

Dag sub mannen (en misschien vrouwen)

Ik ben een vrij onervaren sub man maar ik wil toch even een reactie geven over mijn ervaring met Meesteres Kanisha (Princess Kanisha moet ik misschien zeggen)
Ik had al langere tijd een fantasie om een sessie met haar te hebben.
Eerlijk gezegd had ik door haar ad en de reacties een beetje een gemengd gevoel. Aan de ene kant wel erg opwindend zo'n gevoel een behoorlijk extreme en harde Meesteres te ontmoeten maar ook een gevoel van angst of dat dan wel goed uitpakt als je zelf niet zo ervaren bent.
(Een fantasie kan heel anders uitpakken dan het echt beleven oftewel be careful what u ask for hehe)

Wat ik heb gedaan, ik ben gewoon heel eerlijk geweest dat ik niet ervaren ben en hoe ik mijn onderdanigheid beleef.
In het begin als je contact met haar zoekt kan ze zakelijk zijn en kortaf echter vergeet niet dat Meesteressen een heleboel mannen tegenkomen die afspraken niet nakomen of nooit van plan zijn een echte ontmoeting te realiseren dus in mijn geval heb ik gewoon gevraagd om een betaalde chatsessie.
Ik dacht mocht dat geen goed gevoel geven dan scheelt me dat een boel geld en een slechte ervaring.
nou dat viel heel erg mee. Ze is zeker streng maar ook best wel aardig als je eerlijk bent en to the point.

Dus toch een afspraak gemaakt en op naar Amsterdam.
Ik kan de volgende dingen zeggen:
-Ze is zeker net zo mooi als op de foto's, als je van zwarte vrouwen houdt dan is ze zeker erg knap en heeft ook mooie vormen.
-Zoals anderen al gezegd hebben ze schreeuwt niet maar ze kan je echt met een zachte stem heel streng toespreken.
-Ze is heel eerlijk en komt afspraken na als je duidelijke afspraken hebt gemaakt.
-Ze is schoon, fris en er is gelegenheid je te douchen met schone hand doeken etc. Wel is het zo dat als je in het spel zit ze je misschien wat weinig tijd geeft te douchen, dus wil je meer tijd gewoon vooraf aangeven.
-Playroom lijkt op een gewone slaapkamer maar is ruim netjes en schoon.
-Ga niet uit van intimiteiten of sex of zo dat zit er echt niet in behalve misschien haar voeten
-Ze is geen klokkijkster. Mijn sessie was wat sneller klaar maar dat kwam omdat ik een zeer beperkt spel vroeg. Daarna hebben we best lang gepraat terwijl ik haar voeten heb gemasseerd.

Mijn indruk is dat je heel goed een band met deze mooie Meesteres kan opbouwen als je er je best voor doet.
Ze is best aardig al komt ze hard over in het begin. Ik vertelde haar over wat problemen op mijn werk en dagen na mijn sessie had ik een korte chat met haar en vroeg ze me nog hoe het ging.
Jij bent absoluut haar onderdanige dat wel, je moet goed aangeven wat je kan hebben doe je dat niet dat loop je echt de kans dat je een moeilijke sessie krijgt :P
Eenmaal bezig dat moet je haar echt gehoorzamen ze is echt dominant.
Ze kickt denk ik echt op het black female supremacy gedachtengoed.
Wil niet zeggen dat ze een hekel heeft aan de blanke medemens -grijns-
maar ze zal zeker genieten je te vernederen als haar blanke slaafje.
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik niet kan oordelen hoe ervaren ze is met bijvoorbeeld dingen als ropebondage of harde whipping/caning.
Wel ben ik behoorlijk in mijn ballen getrapt en dat deed behoorlijk pijn maar na de sessie had ik er geen last meer van dus dat was precies goed toegepast.

Conclusie:
Houdt je van een mooie zwarte Meesteres, die echt streng is en je kan eerlijk en duidelijk zijn en afspraken nakomen en goed aangeven wat je zoekt en ook niet kan hebben (zeker als beginner) Dan zou ik zeker een afspraak maken.
Laten we ook niet vergeten dat 80 euro voor een vol uur in deze tijden waar de meeste pro Dommes 150 tot 200 vragen ook echt heel erg redelijk is!
Met citaat reageren
Oud 07 February 2013, 15:06
Komt net kijken

Angry Tamika

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile

Ik weet niet wat er met deze dame aan de hand is, maar zij neemt vrijwel nooit de telefoon op, en als je haar dan eindelijk wel aan de lijn hebt, en je vraagt of je een date met haar kan afspreken, zegt ze heel bits 'No'... En dat was het dan weer. Tuut-tuut-tuut....

Ik weet dat zij eerder werkte onder de naam Black Ebony Mistress en Kanisha. Als ze niet wil afspreken, waarom staat haar advertentie dan online, vraag ik me af. Ik probeer nu al twee (2!) MAANDEN om eens met haar af te spreken, maar al twee maanden vang ik bot. Je kan nog eerder op audientie bij de paus dan met deze dame een afspraak maken. Waardeloos.
Met citaat reageren
Oud 07 February 2013, 16:00
Libertijn Libertijn is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Misschien staat je nummer op een faker lijst ?
Met citaat reageren
Oud 07 February 2013, 18:17
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is nu online
Moderator

Standaard

Discussie samengevoegd
The Bitch
Oud 07 February 2013, 19:11
Komt net kijken

Standaard Tamika/ Ebony MIstress

Dat klopt. Maar daarom reageerde ik nu op haar nieuwe adv als Tamika en niet op de SM adv van Ebony Mistress/ Kanisha. Als Tamika kun je nl intiem met haar, dat is wat ik wil proberen. Ik zou niet weten waarom ik op een 'fakerslijst' zou staan, ik kom mijn afspraken na, betaal wat is afgesproken en neem zelfs nog de moeite om een eerlijke recensie op hookers/kinky te plaatsen. Als een recensie reden zou zijn om je op een fakerslijst te plaatsen kan je hookers/kinky net zo goed meteen offline zetten want op alleen maar positieve hallelujah-verhaaltjes zit niemand te wachten. Je wilt je medewandelaars laten weten hoe je ervaring ECHT was, en geen kletskoek verkopen om het maar een beetje gezellig te houden. Dan kan ik net zo goed alleen op de adv tekst afgaan zonder hookers te raadplegen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sexyelise Bekijk bericht
Nu weerwolf.
Je heb zelf bij bdsm sectie een wat negatieve recensie over haar geschreven.
Denk dat misschien daarom is dat je niet meer welkom zal zijn.

En vind ook raar dat als ik lees hoe slecht je haar vind als bdsm meesteres toch nog wil bezoeken.

Misschien topics samen voegen tot een modjes?
http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=17446

Want dame is idd een en dezelfde weet dat omdat ze tijdje heeft gewerkt op de werkplek waar ik ook zit.
Met citaat reageren
Oud 08 February 2013, 01:01
feelgood feelgood is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Meld je haar dan niet op de website?
GRTZ. Feelgood
Met citaat reageren
Oud 31 May 2013, 22:40
GR GR is offline
Is de 100 voorbij!

Standaard Geen SM

Heb geen interesse in SM.
Maar zou graag wel eens willen afspreken met deze ebony dame.
Heeft iemand ook normale intieme ervaring met Tamika ?
Met citaat reageren
Reageren

Labels
115546, 508029, 514783

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten