Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 19 December 2010, 17:52
willemj willemj is offline
Komt net kijken

Standaard Meesteres Samantha - Nieuwegein (vh Utrecht)

Vandaag was het een grote dag voor deze slaaf, een dag waarin ik erkening hoop te krijgen als mogelijke slaaf, van de echt supermooie Meesteressen Vanessa en Samantha. Ik was bevolen door Meesteres Vanessa om mij te melden bij Meesteres Samantha voor een keuring. Meesteres Vanessa heeft de onderdelen bepaald van deze keuring en die heeft Zij mij per email op gestuurd.

De instructie luidde: Je bent tussen 21:00uur en 22:00uur aan het zandpad in Utrecht en je zorgt ervoor dat je goed geschoren bent, voor en achter, goed gespoeld een lekker luchtje op hebt en een presentje bij je hebt om Meesteres Samantha te plezieren. Je kondig je aanwezigheid aan via een sms en je wacht op antwoord van Haar. Bij binnenkomst moest ik mij voorstellen en zeggen dat ik gestuurd was door Meesteres Vanessa om gekeurd te worden.

Ik ben op tijd vertrokken omdat en een reis van 2 uur voor de boeg heb, want het laatste wat deze slaaf wil is te laat komen bij deze keuring. Er hangt voor mij veel vanaf want als ik hier niet slaag verlies ik de kans voor opname in de slavenstal van Meesteres Vanessa. En erger nog ik mag de Meesteres dan een aantal weken niet zien en moet dan maar afwachten wanneer deze Godin weer tijd voor mij heeft. Wellicht wel nooit meer, toen die gedachte zich van mij meester maakte werd de spanning nog verder opgevoerd.

Ik heb een behoorlijke mate van faalangst in dit soort situaties en daar speelde deze Domina’s goed op in. Slecht presenteren was reden tot uitsluiting, maar er was nog een andere eis verbonden aan deze keuring als ik drie maal om genade zou smeken tijdens deze sessie zou ik ook alle rechten verliezen op toetreding. En dat was natuurlijk een vrijbrief voor Meesteres Samantha, want die kon lekker los gaan.

Ik kwam netjes op tijd aan en meldde mij per sms bij de Meesteres . Direct kreeg ik antwoord terug en moest naar binnenkomen. Ik had deze Meesteres nog nooit gezien maar in de recensies wel veel over Haar schoonheid gelezen. En er was werkelijk geen letter van overdreven , wat een verschijning is deze Dame. Mooi lang zwart haar opgebonden in een staart, zeer mooi en strak opgemaakt waardoor Haar ogen nog donkerder en amandelvormiger werden. Haar mooie bevallige benen verpakt in hoge lakrijglaarzen, een zwart slipje met daarop een lakbody. Nou ja ik was al gespannen, maar de schoonheid van deze Domina deed er nog even een schepje bovenop. Mijn maag kromp ineen en weg laatste restje zekerheid, en in mijn conversatie met Haar, hakkelde ik er lustig op los.

Ik kwam als slaaf binnen dus ruimte voor een social talk was er niet, het was tenslotte een keuring met een duidelijke opdracht.
Ik moest van Godin Vanessa, Meesteres Samantha aangeven wat de bedoeling van deze sessie/keuring en Haar mijn presentje overhandigen. De keuze voor chocolade viel duidelijk in de smaak. Tja vrouwen en chocolade die hebben iets samen. Ze bedankte mij en werd direct erg koeltjes, en gesommeerde mij om me uit te kleden en mijn kleding aan de deur te hangen en dan geknield te wachten tot Zij gereed was.

Ik kreeg een halsband met riem omgedaan en de Meesteres ging zitten. Zij vertelde wat ze van mij verwachtte gedurende deze keuring en wat de straffen zouden zijn als deze slaaf Haar opdrachten niet juist zou uitvoeren. Ik zei tegen Meesteres Samantha dat ik de opdracht had om het programma voor deze keuring luid en duidelijk aan Haar voor te lezen, het kwam er nogal hakkelend uit en ongeduldig zei Ze , dat ze dat al wist.
Zo de toon was gezet, en ik kan niet zeggen dat mij dat nu echt op mijn gemak stelde. In mijn gedachte speelde ook de opmerking mee van Godin Vanessa, wat zei ze vanmiddag ook alweer?....wees fysiek en mentaal voorbereid, want Meesteres Samantha heeft de opdracht alle registers open te zetten.

Op aangeven van Meesteres Samantha mocht ik beginnen met de opdracht voor deze keuring voor te lezen:

En ik hakkelde maar voort, ik werd gek van mezelf. Ik had mezelf nog steeds niet volledig onder contole. Dus zo goed en zo kwaad als het ging kwam de volgende tekst uit mijn strot gerold.

Hi collega!

Voor je zie je een slaaf die bij mij in opleiding is en nu meerdere sessies heeft ondergaan bij mij van 1op1 sessies tot bisessie en een emailsessie.

Deze slaaf zegt veel ervaring te hebben, maar ik vnd hem onzorgvuldig en soms licht brutaal en dat moet hem afgeleerd worden. Ik zie wel talent om hem te vormen tot 1 van mijn vaste slaven en dan zal hij veel voor mij over moeten hebben. Natuurlijk zal ik hem dan ook uitlenen aan jou waarbij ik hem opdrachten meegeef of hem gewoon aan jouw grillen overlaat.

Voor vanavond is er maar 1 ding belangrijk: Is deze slaaf goed genoeg voor mij? Ik vertrouw op je deskundigheid om hem te keuren en te kijken of hij voldoet zodat wij hem eerst tijdens een triosessie goed kunnen gebruiken voor ons plezier en sadisme. En daarna of ik hem wel als slaaf wil toevoegen aan mijn vaste slavenstal.

Zijn stopwoord is GENADE. Echter als hij tijdens deze sessie van 1,5 uur 3x GENADE roept is hij voor 1op1 sessies met mij een aantal weken niet meer welkom!

Ik wil dat je hem test op de volgende punten:
*CHECKEN OP INTIEM SCHEREN, is hij niets vergeten... en anders straffen.. *SPANKING ,*ANAAL op de manieren die u wenst ,*OVERHORING, *COCK AND BALL TORTURE, *TEPELS, BOOTWHORESHIPPING

En verder waar u zin in hebt, en pak hem gerust stevig aan en hij kan poppers hebben.

U bepaalt zelf of hij het verdient klaar te komen wat hij natuurlijk zelf moet doen....
Have fun met dit slaafje en ben benieuwd naar je oordeel over hem na de sessie wat ik dan wel van je hoor.....

Groet, Meesteres Vanessa

Na dit te hebben voorgelezen moest ik zeggen tegen Meesteres Samantha:
IK BEN NU VOOR U, IK BEN KLAAR VOOR UW MISBRUIK EN KEURING

En dat was het teken voor Meesteres Samantha. Ze ging op de rand van het bed zitten. En ik moest geknield voor haar plaatsnemen, Mond open commandeerde ze, en ik deed dat direct.

Noem je dat open? bitste Ze me toe: Ze pakte mijn hoofd en duwde die resoluut naar achteren en spuugde mij zonder waarschuwing in mijn gezicht en liet Haar speeksel rijkelijk in mijn keel vloeien. Ik slikt dat direct door.FOUT… ik moest wachten op het commando van Meesteres Samantha om het te mogen doorslikken. Maar het was zo lekker. Maar goed de strafmaat werd ook gelijk bepaald door deze sadistische Schone, elke fout leverde mij 10 strafpunten op, die werden omgezet in zweepslagen.

Ik kreeg poppers toegediend en daar waren twee eisen aan verbonden. Iedere keer als ik ze kreeg toegediend moest ik de Meesteres aankijken en Haar bedanken voor het feit dat Ze mij deze gunst verleende. Nu ben ik ooit opgevoed met het feit nooit je Meesteres aan te kijken, dus dat ging bij de volgende keer toedienen gelijk mis en had mijn eerste strafpunten te pakken. En ik moet zeggen op dat moment interresseert je dat niet zo want je bent bedwelmd, niet alleen door de poppers maar ook door die mooie ogen die je heel doordringend aankijken. En de blik die je vervolgens hebt op Haar mooie volle stevige borsten die net uit lakbody priemen.

Hier wil ik even een klein uitstapje maken, want ik vind de combinatie van deze jonge Domina met haar betoverende uiterlijk en haar natuurlijk sadistische karakter een waanzinnige combinatie. Ik heb een aantal keren diep in mezelf moeten graven om niet om genade te vragen. Uiteraard stond voor mij alles in het teken te slagen om Godin Vanessa te mogen dienen. Maar je moet en zal meegaan in die twee zwarte meren van ogen van deze Meesteres. En dus keek op dit soort momenten haar diep in de ogen. Wat je dan ziet zal elke normale man angst inboezemen. De wreedheid, wellust en het sadisme is overweldigend.

Weer terug naar de sessie. Als standaard slavenhouding moet ik op mijn knieen gaan zitten rechtop en handen op de rug. Ik moet in deze houdig achter Haar aan lopen, want Ze gaat naar een stoel aan de andere kant van de ruimte. Dat gaf mij mooi de gelegenheid, voor het eerst, Haar lichaam goed in mij op te nemen. Wat een benen en wat een mooie ronde kont.
Strak, stevig en gehuld in een mooie kleine zwarte slip. Wat een ontzettend geil gezicht. Ik had dan ook geen haast en probeerde wat tijd te rekken om dit beeld even vast te kunnen houden.

Veel te vlug voor mijn gevoel kwamen we bij de stoel aan en ging Ze zitten. Ze begon mijn tepels te strelen en ik dacht op dat moment, heerlijk zo een keuring. Maar deze gedachten werden in eens ruw verstoord want ik voelde een snerpende pijn in mijn tepels. Klaarblijkelijk was ik even afgeleid en dat beviel de Meesteres uiteraard niet. Ze zette dan ook resoluut haar nagels in mijn tepels. Shit ik was weer terug op aarde. pfff

De keuren van het scheren doorstond ik trouwens met glans dus de eerste punten waren binnen, maar stond er door de foutjes nog wel achter dus moest ik alle zeilen bijzetten.

Een onderdeel van deze keuring was bootwhoreshipping, zo commandeerde de Meesteres mij langzaam Haar laarzen te likken en ik moest tijdens het likken Haar blijven aankijken. Nou dat ging meteen al mis vergat te kijken, en hup weer tien slagen erbij. Op deze manier begon de teller aardig op te lopen. Vol overgave likte ik Haar hakken voeten en schachten van de laarzen. Het was deze Domina allemaal nog niet genoeg en kreeg weer poppers toegediend en ja dit keer keek ik wel en bedankte Haar direct.

De Meesteres reageerde hier meteen op door te zeggen dat er wellicht toch nog hoop voor mij is, want Ze had er in het begon een hard hoofd in, dat ik wel te trainen zou zijn. En dus een geschikte slaaf zou kunnen worden. Nu wist ik dat ik nog harder moest werken.

Ik moest verder gaan met het likken en mij toeleggen op het deepthroaten van de neuzen van Haar laarzen.Tijdens dit likken en adoreren van Haar laarzen kon ook gelijk naar Haar mooie slanke benen kijken en hoe gaaf ze eruit zien. Ik moest Haar benen vasthouden tijdens het schoonlikken van Haar laarzen en dat is bepaald geen straf hoor. Je komt maar weinig in de gelegenheid om zulke mooie benen te mogen vasthouden.

Ik kreeg een stopteken en moest mijn mond opendoen dat betekende hoofd zover mogelijk naar achter. Waarop de Meesteres je onderspuigd en Haar slijm in je keel laat lopen. Ik wachtte op het commando : SLIKKEN…..deed dat en bedankte de Meesteres voor deze traktatie.

Ik moest vervolgens in mijn standaart slavenhouding naar de andere kant van het bed lopen.
En kreeg weer poppers toegediend en keek weer naar Haar mooie ogen en borsten. Bedankte Haar en keek weer naar beneden. FOUT !, ik had te vlug naar beneden gekeken. Ze snauwde dat Zij bepaalde hoeveel poppers ik nam en moest weer snuiven. Dat miste zijn effect niet en was helemaal rozig.

Ik moest voorover op de bedrand gaan liggen knieen op de grond en benen wijd.
De Meesteres pakte een aantal verschillende zweepjes en bats.
De Meesteres informeerde of ik nog wist waar de teller op stond. Dat was veertig slagen.
Ik moest meetellen en de slagen regende neer op mijn billen en benen. Je kon merken dat de Meesteres uit was op genade, de eerste slagen vielen mee, maar daarna ging het steeds harder en sneller en dus pijnlijker. Bij de laaste slagen sprongen de tranen in mijn ogen. Deze mooie Domina is een echte sadiste. En ik mocht niet uit het oog verliezen waar ik dit allemaal voor doe, om in de gunst te komen bij de ook al zo mooie Godin Vanessa.
In deze ronde in ieder geval niet om genade gevraagd.

Ik moest weer achter Meesteres Samantha aan lopen en had hierdoor weer een mooi zicht op Haar waanzinnge bilpartij. Als ik daar toch eens mijn neus in mag steken. Hierdoor voelde ik niet de schaafplekken die inmiddels op mijn knieen waren ontstaan, deze irritatie verbijtend want wilde perse slagen.

We waren weer aan de andere kant het bed aangekomen en ik moest op het bed gaan liggen. Mijn polsen werden vastgezet en de Meesteres kwam boven mijn staan. Jezus want een uitzicht. Zo boven mij staand waren haar benen nog langer en zag ik in Haar blik iets onheilspellends. Ik moest opsommen welke punten van de keuringslijst inmiddels hadden afgewerkt. Ik zei spanking, nou daar was Ze dus nog niet klaar mee dat bleek later.

We kwamen dus uit bij de tepeltorture, Ze liet zich met een plof op mij vallen. En zat met Haar knieen aan weerszijde van mijn lichaam. Haar Meesteressenkut drukte zich strak op mijn buik, wat een geil gevoel. Ze keek mij aan en ik moest haar aankijken, Ze begon heel teder mijn tepels te strelen. Maar ik wist inmiddels waar dit op uit ging draaien. En Ja hoor de eerste pijn scheuten trokken door mijn lijf. Haar nagels begroeven zich diep in mijn vlees. Ze stopte even, heel even, en pakte mijn beide tepels weer direct vast om er hard in te knijpen en ze gelijk om te draaien. Ik keek deze sadiste in Haar ogen en dacht maar alleen maar’’ ik moet slagen, ik doe dit voor Godin Vanessa’’.

De beide Meesteressen hadden de zaken goed voorbereid en konden goed inschatten hoe ik zou reageren. Meesteres Samantha vroeg waar ik nu aan dacht en wat mijn grootste angst was op dit moment. Ik zei oprecht dat mijn gedachten bij Godin Vanessa waren en mijn grootste angst was om niet te slagen voor deze keuring. Meesteres Samantha schaterde het uit van het lachen. “wat ben jij een domme slaaf zeg”. Je gaat je grootste angst toch niet vertellen …….dat ga ik tegen gebruiken sukkel. Ik reageerde niet snel genoeg en ze sloeg me in mijn gezicht en om dat nog wat kracht bij te zetten spuugde ze mijn gezicht vol.

Ze pakte resoluut een aantal klemmen en ik moest weer poppers snuiven. Ze was me echt aan het testen hoeveel ik kon hebben. Vervelend is dat je nooit weet waneer het genoeg is voor deze Domina en dus maar 1 ding kan doen en dat is snuiven. Ze pakte twee grote blauwe klemmen zette ze op mijn tepels en reeg mijn slavenriem er doorheen ging staan en begon aan de klemmen te trekken. Ik moest Haar blijven aankijken, terwijl Ze langzaan aan het koord begon te trekken. Eerste langzaam maar steeds steviger Ze zag dat dit effect had maar wilde een stapje verder gaan en gaf nu rukjes aan het touw waardoor ik de pijnscheuten steeds minder kon opvangen Ze zag dit en zag de verbeten blik in mijn ogen, en moest hier hartelijk om lachen. DENK EROM VOOR WIE JE DIT DOET SLAAF!! Was haar enige reactie. Nou ja en die smalende lach en blik in Haar ogen dan.
Toen ineens een geweldige pijnscheut en Ze trok de klemmen in 1 ruk van mijn tepels. En Ze liet met een plof weer op mijn lichaam zakken. Dat is ondanks de pijn en mijn gedachtes aan Godin Vanessa toch wel een super moment. Het genot van het kijken in Haar ogen de aanraking en aanblik van Haar mooie borsten maakte alles weer even goed.

Ze streelde weer mijn tepels en maakte zelfs Haar vingers even nat en bleef mij daarbij heel diep aankijken. Ze mocht op dat ,moment alles met me doen……dacht ik. Maar dan toch weer die stekende pijn en die sadistische lach. Ik dacht even Ze laat ze nu wel los maar nee, Ze kirde zachtjes in mijn oor’’Weet voor wie je dit doet slaaf’’ en vervolgens nam ze mijn tepels in haar mond en tussen haar tanden…….ik ging met Haar mond mee om zo de pijn wat te verlichten maar dat hielp niet echt. Ze keek me veel betekenend aan en vroeg heb je mij al iets te zeggen slaaf?.......ik antwoorde niet snel genoeg dus pakte Ze mijn andere tepel in tussen haar tanden en begon te knabbelen bijten en trekken. Ik kon het niet laten te kermen en proberen hier onderuit te komen maar helaas ….pffffff.
Nog niets te zeggen? vroeg Ze nogmaals..oke hoor geen probleem. Ze lachte weer heel sadistisch en pakte klemmen en zei: Oh ja voor je gaat kermen Ik weet dat dit heel gemene klemmen zijn hoor. Dus schaam je niet , en een schaterlach volgde.

Ik begon mij nu serieus af te vragen of ik deze ronde wel zou overleven zonder genade te vragen. Veel tijd verder na te denken kreeg ik niet. Ze pakte mijn linker tepel en zette er zonder na te denken drie getande metalen klemmen op, en ook mijn rechtertepel moest eraan geloven. Ik moest Haar weer aan blijven kijken want Ze wilde perse mijn reactie en die pijn in mijn ogen zien. Ze sloeg een aantal keren tegen de klemmen en ik kermde. Ze pakte de poppers en moest heel diep inhaleren. Ik keek Haar aan en bedankte Haar zoals het hoorde Oh shit dat beloofde niet veel goeds. Wat ik niet had gezien was dat Ze een zweepje had gepakt. Ze ging boven mij staan, maar had nu iets minder aandacht voor Haar schoonheid, want ik voelde Haar drang om mij te laten smeken om genade. De Meesteres commandeerde mij Haar aan te kijken en ze begon eerst voorzichtig en later steeds harder op de klemmen te slaan. Ik kermde het uit, de pijn , de schoonheid van deze Meesteres die boven je staat en de gedachtes aan Goddess Vanessa….. jezus wat een rit.

Uiteindelijk sprak Meesteres Samantha Haar bewondering uit want ook dit onderdeel had ik niet om genade gesmeekt. Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Maar zeg dat niet tegen mijn tepels want die zijn het daar volstrekt meer oneens. Ze worden elke minuut van de dag herinnert aan de behandeling van gisteren. Ze zijn Hypergevoelig en staan strak vooruit.

Meesteres vroeg mij weer de checklist na te lopen om te zien wat W/we allemaal al hadden gehad. Ik noemde de onderdelen op, maar bij ‘spanking’ zei ze,’ jaja dacht het niet slaafje’.
Ik moest een getal noemen onder de tien. Ik zei negen. Oke zei Ze dat betekend dus negentig slagen met zweep en bat. Ze legde uit je hebt er al veertig gehad dus dat zijn er nog vijftig en wel meetellen graag SLAAF. Maar eerst moest ik weer poppers snuiven.

De begon te slaan en ik telde dapper mee 1,2,3,etc. Ze stopte plotseling en zei weet je wat slaafje? Je had er al 40 dus daar beginnen we met tellen dus pts 41 klets 42.
Ze wisselde van tempo en ging er echt op los. Ik kon merken dat Ze genade wilde horen. Ik telde nog steeds mee maar het meer kermen dan tellen. Ze stopte heel even om te controleren of ik toch niet om genade wilde smeken. Ik kermde nee ik doe dit niet voor mezelf maar voor Goddes Vanessa. Oke zei ze droog, snuiven slet en ik inhaleerde de poppers bedankte de Meesteres en ik leunde weer naar voren voor de laatste twintig slagen.
De slagen gingen met een ongekend vennijn en een zeer hoog tempo waardoor tellen en ademhalen erg moeilijk werden. Ik kon de slagen niet meer opvangen en moest ze laten komen , ik moest het over me heen laten komen, gaf mij over en kermde alleen nog maar .
En eindelijk , was daar de laatste slag. Hier hoopte ik even op wat rust maar helaas deze Meesteres kent weinig genade. En Ze gaf mij de poppers in handen en ik moest haar volgen naar de stoel, aan de andere kant van de kamer.

Nog even een tussenstap Deze Meesteres had een heel hoog werktempo , maar dat komt omdat de Meesteressen mijn conditie wilde testen en niet om de zaak af te raffelen. Verre van dat zelfs want we hadden afgesproken om een keuring van anderhalf uur te doen. En deze keuring heeft bijna twee uur geduurd. Meesteres Samantha gaf mij weinig rust, juist om deze reden. Dat wilde ik hier zeker benoemd hebben. Zeker omdat de Meesteres zich niet goed voelde en het voor Haar net intensief is als voor de submissive.

Ik moest aangeven wat het volgende punt van de keuring was, in dit geval anale controle en oprekken. Ze ging op de stoel zitten en ik kreeg de volgende ronde poppers toegediend.
‘Nu ga je deze pik pijpen zoals jij graag gepijpt wil worden slet’, gebood Ze. Ook hier moest ik de Meesteres blijven aankijken. Het ging Haar niet diep genoeg en Ze beval mij te deepthroaten ,’’ zo diep als je kunt slet bitste Ze me toe. Ik keek haar aan en de pik gleed steeds dieper mijn keel in. Ik moest even kokhalzen en dat wilde Meesteres Samantha pertinent niet hebben. Dus ze maande mij voorzichtiger te zijn. Ik mocht tijdens deze pijpsessie Haar mooie benen en laarzen vasthouden. Ik Voelde die mooie zachte huid, jezus wat voelde dat heerlijk. Na verloop van tijd vond Ze het genoeg en moest ik mijn mond weer open doen en kreeg weer speeksel toegediend. En zowel Godin Vanessa als ook Meesteres Samantha smaken heerlijk. Ik bedankte haar en moest voorover gaan staan, maar niet voordat ik zelf wat poppers moest nemen.

Ik werd hard en stevig genomen door deze mooie Dominante, en Ze beval mij oogcontact te houden via de spiegel die voor O/ons aan de muur hing. Wat is dat toch supergeil, Ze pakte mijn heupen keek me diep in mijn ogen ragde flink door. Plotseling stopte Ze en vroeg wat het tweede deel van dit onderdeel was. Ik antwoordde: dat ik verder anaal moest worden getest en opgerekt. Ze pakte een opblaasbare butplug en vroeg mij herken je deze? Dat vroeg Ze niet zonder reden, want ik had die middag een email sessie met Godin Vanessa gehad. Daarin moest ik aangeven hoeveel pompbeweging ik kon hebben. In die sessie zijn we uiteindelijk op 27 uitgekomen.

Nu was de opdracht wel duidelijk, de 27 overtreffen . Meesteres Samantha benadrukte nog even dat ik dit alles deed voor Godin Vanessa. Maar die laatste vijf waren voor Haar .En ik was me daar ook zeer van bewust.
Ze plaatste de plug en begon te pompen en ik moest uiteraard meetellen. Er werd mij weinig rust gegund en we ging in een stevig tempo naar de 27 slagen. Even rust wat poppers en weer door uiteindelijk zaten we op 37 pompbewegingen. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de Meesteres mij hier heeft gespaard, want het ware heel tedere en zachte pompbewegingen.
Maar Ze gaf aan dat dit onderdeel pas was geslaagd als ze haar vuist in mijn kont had gepland.

Ik moest in het midden op bed gaan liggen en mijn polsen werden weer vast gezet. Ze beval mijn benen op te trekken en plantte direct twee vingers bij me naar binnen. Ik keek Haar in die mooie bedwelmende ogen en zag een wellustige blik. Zonder ook maar enige vorm van verder waarschuwing schoof Ze al masserend haar vuist diep in mijn kont. Wat blijft dat toch gaaf en super geil en dat nog wel met zo een mooie Meesteres die er plezier in heeft jou zo te penetreren. Gewoonweg waanzinnig. Kortom weer voor een onderdeel geslaagd.

De checklist weer doornemend bleef er nog maar een test over de pik en balzakfoltering. Meesteres Samantha was weer boven mij gaan staan en beval mij Haar aan te kijken. Ze tilde Haar laars op en ik dacht Ze plaatst deze op mijn pik, zooooo zat ik daar even fout…….Ze zette zonder pardon haar hak op mijn tepel en drukte deze zowat door mijn borstkas heen.
Mijn van pijn vertrokken gezicht was voor deze Domina reden om het uit te schateren.

Vervolgens schopte Ze mij in mijn kruis en zette die hoge hak in mijn ballen. Weer een kreun maar was vast van plan om niet op te geven en niet om genade te vragen. Op dit soort momenten was ik echt bij Godin Vanessa dat sterkte mij ontzettend. Meesteres Samantha deed er nog een schepje boven op en ging vol op mijn pik staan. Draaide met Haar voet en lachte sadistisch.

Maar zo zei Ze: Ze ging een slot offensief inzetten en ik moest mij schrap zetten. Want nu ging het erom. Wel of geen genade. Ze bond mijn enkels bij elkaar. De gehele tijd bleef ik Haar aan kijken en volgen. Zo had ik een mooi uitzicht op Haar borsten toen Ze voorover boog, Haar benen en billen als Ze voorbij liep. De pinnige wijze waarop Ze de touwen aan het bed vastmaakte en mij aankeek deden mij rillen. Ze kwam dreigend op mijn af liet me poppers snuiven en deed me een blinddoek voor. Voor ik het wist had ik een paar klappen op mijn ballen en pik te pakken.toen pakte ze mijn halsbandriem, wat eigenlijk een dik touw is. Ze wikkelde dat strak om mijn pik en ballen om dat dan in ene ruk er weer af te trekken. Dat was een pijnscheut die echt door je hele lijf heen rolt . En natuurlijk was deze Meesteres met die ene keer niet tevreden en deed Ze het nogmaals. Echter nu moest ik zelf aftellen en dan gaf ze een gigantische ruk en wederom die rollende pijnscheut.

Ik voelde hoe Ze mijn pik en ballen streelde en diverse naalden plaatste. Ze praatte lieve en zachte toon tegen me, dat Ze toch wel waardering had hoe ik dit allemaal heb doorstaan. Voor mij is dit echt veel mooier dan klaarkomen, een compliment van een Meesteres na deze beproeving. MAARRR Ze zei vervolgens, en Haar stem werd weer strak, Ze zei veelbetekenend: dit gaat pijn doen dus bereid je voor. Pijn? Had ik nog niet genoeg gehad? Voor ik het wist zaten er allemaal klemmen op mijn pik en balzak en moest ik gaan staan. Ik mocht tegen de kast deur leunen.Ze vroeg me met een stem van ingehouden pret,’’slaafje weet je wat er nu gaat gebeuren? Ik zei dat ik het snapte ja. ‘’Mooi zo”’ zei Ze en ik voelde gelijk de eerste klap neerdalen op de klemmen. Een voor een sloeg Ze de klemmen eraf. Ik kermde jazeker wel ik dacht aan Godin Vanessa ik ga niet smeken om genade..en weten julie wat? Die laatste klap, die laatste klem, dat was pure bevrijding, pure trots wat ik had geen enkele keer gesmeekt.

Ik kan nu alleen maar hopen dat de Meesteressen mijn inzet voldoende vinden. Ze gaan nu samen overleggen of Ze met mij verder gaan en zo ja hoe.

Ik heb in ieder geval een diep gevoel van respect en genegenheid voor deze Dominantes.

Advertentie Kinky van Mrs. Samantha hier http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm%20fetish/114465-nieuw-email-adres--oude-is-weg-reageer-hier/

Laatst gewijzigd door Support; 18 September 2012 om 18:30 Reden: Link update
Met citaat reageren
Oud 04 July 2011, 19:35
robsbeleving robsbeleving is offline
Gaat nu meedoen

Standaard Trio Samantha en Vanessa

Begin dit jaar heb ik een trio sessie gehad met Vanessa en Samantha. Dat heeft zo'n indruk gemaakt dat ik sinds die tijd heb lopen zeuren om nog zo'n mogelijkheid en die kwam. Op een schitterende kamer werd ik binnen gelaten door Samantha.

Een heerlijk bubbelbad zorgde voor enige ontspanning tót... Samantha en Vanessa ook in datzelfde bubbelbad kwamen. Wat een plaatje, twee schitterende vrouwen die bij jou in een heerlijk groot bad stappen. Na wat heen en weer geklets over Victoria's sectret, waar ik natuurlijk de ballen verstand van heb, kwam er aandacht voor mij. En wat voor aandacht. De zachte strelingen van vier handen zijn zeker een hemels gevoel. Vanessa vond het tijd dat ik me maar bezig moest gaan houden met de intiemste delen van Samantha, dat leek me geen probleem natuurlijk. Na enige tijd vond Vanessa dat ze zelf aan de beurt was.
Vanessa weet dat ik twee mooie vrouwen die samen zoenen erg opwindend vind. (wie niet)
Echter was ik zo bezig met het stijf krijgen van haar tepel dat ik die zoen helemaal gemist had en het pas in te gaten kreeg door het geluid van twee paar lippen die van elkaar af ging...

Het volgende station was het bed. Vastgebonden en geblinddoekt lach ik daar terwijl de handen van eerst Samantha en later Vanessa mijn lichaam af gingen. Je kunt nog zo lelijk zijn maar deze twee dames laten iedereen het gevoel krijgen dat ze voor je gaan. Er werden sounds gebruikt, radarwielen, tepelklemmen, kaarsvet... En dat afgewisseld met strellingen die juist door die afwisseling extra lekker aanvoelden. Op de één of andere manier weigerde mijn lul het heerlijke gevoel om te zetten in een erectie.

Dit hadden de dames door. Vanessa weet inmiddels dat ik soms te veel denk... en ja dat is soms niet goed voor de erectie. Om dit tegen te gaan moest ik maar op mijn rug op een bankje gaan liggen. Ik kreeg een monddildo en watjes met poppers in mijn neus... Die maakt me nog geiler en kregen mijn verstand op nul... dit werkte. Samantha begon terwijl ze recht in mijn ogen keek die dildo te pijpen. Dit terwijl Vanessa met mijn pik bezig was kwam toch eindelijk die erectie. Die werd nog heviger toen Samantha stopte met pijpen van de dildo maar deze ging neuken. Wat een view... Dat heerlijk kutje gevuld door een dildo. Ze draaide zich om waardoor ik haar klitje kon zien én haar ogen én haar borsten... hmmm en ondertussen teasde Vanessa mijn eikel...

De rollen werden omgedraaid. Hoewel ik Samantha zo'n ontzettend mooie vrouw vind. Het type waar ik voor zou kunnen vallen, is het toch altijd Vanessa nog die op de één of andere onverklaarbare manier mij domineert... Wanneer zij dan diezelfde dildo gaat bespelen met alles wat ze te bieden heeft. hmmm dat geeft een werelds gevoel.

Zonder dat ik het in de gaten had zat Samantha opeens op me. Ze bereed me precies op dezelfde manier als Vanessa die dildo bereed. Hmmm soort van mindfucking, want wie neukte mij nou eigenlijk. Door die poppers werd ik heen een weer geslingerd in gedachten. Toen ik bijna kwam vonden de dames het wel genoeg geweest... ik moest op een soort sofa liggen wat je eigenlijk net zo goed een bed kunt noemen qua grote.

Ik lag in het midden. Vanessa kwam links van me liggen, Samantha recht. Ik wist niet zo goed welke kant ik op moest kijken. Het liefst beide kanten. Samantha maakt die keuze voor me omdat ik haar tepels hard moest maken. Dit ging vrij gemakkelijk. Ze heeft heerlijk borsten trouwens. Ik keek in haar ogen, zij in die van mij. Hmmm ik werd daar zo geil van terwijl ik met haar tepels bezig was. Vanessa vond het wel genoeg en pakte mijn hoofd haar kant op. Poppers, blinddoek en weg was het uitzicht. De dames hadden het in hun hoofd gehaald me gek te maken door verleiding. Ze streelden me met handen en kronkelden met de lichamen tegen me aan. Toen ze tegelijkertijd beide mijn hals met hun lippen opzochten voelde ik me als de gelukkigste man op aarde. Ik merkte dat mijn mondhoeken oncontroleerbaar omhoog gingen waardoor er een brede grijns ontstond.

Goed dit mocht natuurlijk niet te lang duren... Na nog wat poppers ging Vanessa mij anaal verkennen. Terwijl ze met mijn lul bezig was ging ze anaal steeds dieper en dieper. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik dat lekker ben gaan vinden, iets wat ik nooit gedacht had. Ondertussen weet ik niet zo goed wie van de twee mijn eikel bewerkte met haar handen maar het resulteerde in een heerlijke orgasme.

Hoewel de meeste sessie's fantastisch zijn zal ik deze toch niet snel vergeten. Bij beide dames kun je terecht voor zowel het hardere als softere (bd)sm. Ikzelf ben meer van de afwisseling tussen sm achtige aspecten en genot of sensuele erotiek... Dat wordt uitstekend aangevoeld door Vanessa en Samantha. Dit zorgt ervoor dat je eigenlijk met al je wensen bij hen tercht kan, mits het binnen hun grensen ligt.

Na even weer gewent te zijn aan het ligt, gedoucht te hebben en aangekleed ben ik meer dan voldaan weg gegaan. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer. Vanessa is sowieso verslavend, maar de ogen, lach en figuur van Samantha vragen ook om een herhaling.

Gr. Rob
Met citaat reageren
Oud 20 November 2011, 12:52
marc24 marc24 is offline
Komt net kijken

Thumbs up Ontvangst bij Samantha

Kort en bondig. Gevonden waar ik naar op zoek was. Perfect!
Ik kijk uit naar de volgende keer als ik mag komen. Bedankt voor deze belevenis! marc
Met citaat reageren
Oud 03 December 2011, 13:27
Theo69 Theo69 is offline
Komt net kijken

Standaard Mrs. Samantha is toppunt van femdom!

Afgelopen vrijdagavond was het weer zover. Ik mocht mij om 21.30 uur melden bij Mrs Samantha voor een sessie. Ik had er de hele week erg naar uit gekeken en heb er graag 180 kilometer rijden voor over. Nadat ik een smsje gekregen had mocht ik binnen komen. Mrs. Samantha zag er geweldig uit; een mooie lakbody, gecombineerd met een kort lakrokje en laklaarzen. Ik moest onmiddellijk op de knieën voor een begroeting. Daarna moest ik op het bed gaan liggen, waarna ik geblinddoekt werd en vastgemaakt werd met armen en benen. Vanaf dat moment was ik overgeleverd aan de schoonheid en ideetjes van Mrs. Samantha. Mijn tepels werden gevoelig gemaakt middels, wat later bleek, wasknijpers. Ondertussen werd mijn jonge heer niet vergeten en draaide het radarwieltje rond. Terwijl ik met één hand losgemaakt werd om met mezelf te kunnen spelen, ging Mrs. Samantha zich omkleden. Ze trok een latexslipje aan dat ik haar de vorige keer cadeau gegeven had. Het stond haar erg goed!

Na heerlijk masseren en af en toe poppers mogen snuiven, werd het spel met de sounds gespeeld. Volgens mij weer een iets dikkere dan de vorige keer, ik voel het nu nog in ieder geval. Gedurende de hele sessie werden de poppers als heerlijk lustmiddel niet vergeten en moest ik ook af en toe de mooie tepels van de Mrs. hard zuigen. Nadat mijn tepels inmiddels heel gevoelig waren kreeg ik heerlijk warme kaarsvet over me uitgestort. Eerst met blinddoek en daarna zonder. Een sensationele ervaring om een prachtige Mrs. kaarsvet op je lichaam te zien druppelen. Vanaf dat moment was het tijd om te gaan staan. Met vastgebonden polsen mocht ik kiezen of de wasknijpers er met of zonder blinddoek vanaf geslagen zouden worden. Zonder was het ook best pijnlijk. Eraan voorafgaand werd ik wel nog heerlijk gepijpt. Een prachtig gezicht om mooi gestifte lippen rond je eigen lul te zien gaan. Waarna ik op de grond moest gaan zitten, ze met haar kutje boven mijn mond kwam om me vast een paar druppeltjes champagne te laten proeven. Als voorproefje van de finale.

De volgende opdracht was als ik de laarzen van Mrs. Samantha goed zou likken, ik beloont zou worden met het likken van haar fraai gevormde kutje. Aldus geschiedde. Het heerlijke vocht mocht ik tot me nemen om afsluitend te proberen haar helemaal droog te likken, maar dat is onmogelijk en bleek ook bij de volgende opdracht. De monddildo. Ik zat op de grond en de Mrs. zat op haar knieën op het bed en draaide haar bevallige kontje in mijn richting, De dildo gleed langzaam naar binnen, waarbij ik haar vocht rondom de dildo mee naar buiten zag komen. Geil gezicht! Met af en toe de nodige poppers was het nu tijd om anaal genomen te worden. Ik werd vastgezet op het bed en met een watje poppers in de neus werd ik bereden. Ze had later ook een brandende kaars en liet wat vet op de dildo vallen om vervolgens super heet mijn kontje in te laten gaan. Geweldig om mee te maken! Vervolgens mocht ik weer gaan liggen en werden een aantal trillende speeltjes in stelling gebracht, waarvan ik niet kon zien wat precies omdat ik weer een blinddoek voor had. Het ging anaal, rondom mijn lul en ook mijn tepels. Heerlijk ontspannend! Het mondde uit in een standje dat Mrs. Samantha haar kutje voorzichtig over mijn eikel liet glijden om me even te berijden. Exiting!

Toen was het tijd voor de finale. Het drinken van de champagne. Hierbij gingen we een interessant standje doen. De Mrs. kwam achterwaarts boven mijn gezicht, waarna ik mijn benen omhoog moest doen, zodat Mrs. Samantha in staat was om anale dingen te kunnen doen. Op dat moment was ik iets te opgewonden, waardoor ik mijn lul niet meer onder controle had en helaas iets te snel klaar kwam. Ik was net met mijn tweede slok champagne bezig toen er een stuk ijs in mijn kontje verdween. De ontlading was heftig en het kaarsvet bleek overal te liggen. Het was het hoogtepunt van twee uur intensiteit en lekkere energie om samen in te vertoeven. Ik kijk nu alweer uit naar het volgende moment dat ik in Utrecht langs mag komen. Mrs. Samantha is in alle opzichten top!
Met citaat reageren
Oud 05 March 2012, 13:26
willemj willemj is offline
Komt net kijken

Standaard wow

wow als ik hier nog aan terugdenk dan trekken de rillingen door mijn hele lijf.

Wat een wonderschone dames en wat een ervaring. na deze keuring heb ik nog vele mooie uren met hun samen mogen doorbrengen.

En mis ze ontzettend. Hun opdrachten, hun mooie ogen, benen, billen en borsten.

Dikke kus Mrs Samantha en Herrin Vanessa.(vanuit een regenachtig Belgie)

gr WillemJ
Met citaat reageren
Oud 07 June 2012, 20:23
JS4V JS4V is offline
Komt net kijken

Thumbs up Super triodate

Het is inmiddels al weer ruim een week geleden, maar ook zeker Meesteres Samantha nog even in het zonnetje zetten. Ik had namelijk op 29 mei een triodate Met Meesteres Samantha en Meesteres Vanessa. Het was voor mij de eerste keer dat ik met twee Meesteressen een date had.

Zoals ik ook al bij Meesteres Vanessa heb vermeld in een recensie, was dit een date om nooit te vergeten. Een date van 2 uur vol spanning, genot, sensatie en vuurwerk….

Ik vergeet nooit meer die ogen van Meesteres Samantha. Haar passievolle blik laat een man smelten.
De ontmoeting was geweldig. Ik werd goed ontvangen en was gelijk verkocht. Twee bloeddruk verhogende Meesteressen in één kamer met een slaaf in opleiding…. Dat is even slikken.

Ik moest na binnenkomst mezelf uitkleden en plaats nemen in de grote ronde jacuzzi. Het water was heerlijk warm waardoor de koude rillingen van de zenuwen gelukkig verdwenen. Eerst nam Meesteres Samantha plaats in de jacuzzi. Ik vertelde haar zacht dat ik het wel allemaal spannend vond, maar dat het ook mijn eerste keer is zo met twee Meesteressen. Ze lachte zachtjes en stelde me gerust door me zachtjes te strelen. Meesteres Vanessa nam ook plaats in de jacuzzi. Twee passievolle meesteressen keken mij aan. Ik kan je vertellen dat wanneer deze twee je aankijken, je smelt als sneeuw voor de zon. Wat hebben ze allebei toch een uitstraling. Echte High-Class Top Meesteressen zoals het hoort denk ik.
Ik was sprakeloos en gaf me helemaal over. Maar valt er nog iets te zeggen, kun je je afvragen. Vanaf het moment dat je jezelf overgeeft aan deze Meesteressen is alles gepland en heb je weinig meer in te brengen. Dit hoeft ook niet, want alles gaat met passie en gevoel. De verleiding van deze oogverblindende meesteressen die je overal verleidelijk strelen en aanraken waardoor je geheel in extase raakt. Onbeschrijfelijk is dit. In het hiernamaals moeten ze wel een heel goed concept hebben willen ze deze twee kunnen overtreffen.
Ik voelde me even de rijkste man op aarde. Vanuit alle ooghoeken prachtige vormen van twee schitterende meesteressen. Dit is genieten “pur sang”. Ik zelf mocht ook van alles doen om het deze twee Meesteressen het naar de zin te maken. In één woord TOP!!

Even later verliet Meesteres Vanessa helaas het bad. Ze ging alvast de voorbereidingen treffen voor het volgende spel, de volgende ronde. Even later verliet ook Meesteres Samantha de Jacuzzi en braaf dat ik was, volgde ik. Ik moest me gereed maken voor het volgende vermaak. Beide Meesteressen genoten van het spel en het plan wat ze met me voor hadden.

Ik moest klaar gaan liggen op het grote ronde bed terwijl de Meesteressen hun leren en lak lingerie aan deden. Wat zien ze er geweldig uit in die spannende outfits. Ik word altijd gek van genot als ik een mooie Meesteres zie in leer, latex of lak. Ook de hoge laarzen zijn geweldig om naar te kijken.

Op het ronde bed werd ik vastgezet waardoor ik weinig bewegingsvrijheid meer had. Ik was overgeleverd aan de twee Meesteressen. Mijn lichaam was van hen, die ik gehoorzaamden. Ik kreeg poppers toegediend en onder een totale roes werden mijn edele delen voorzien van enig bondagetouw. Het spel met de soundings was begonnen. Ondertussen kreeg ik wat lessen in breath control (Smothering) van Meesteres Samantha, die in eerste instantie met haar mooie leren slip op mij zitten om te kijken hoe lang ik dit zou volhouden. Opvoerend van 30 seconden tot 1 minuut. Ik vond het allemaal erg erotisch en spannend. Het spel werd nog eens overgedaan.Ook Meesteres Vanessa deed mee en verzorgde de afsluiting. Wederom erg spannend en erotisch.

Ik werd verlost van de bondagemiddelen. De Meesteressen deden hun kleding weer aan en ik kreeg de opdracht van Meesteres Vanessa naar het Rad te gaan. Het rad van Fortuin zei ik tegen Meesteres Samantha. En inderdaad Meesteres Samantha vroeg aan Meesteres Vanessa wat ik hiermee zou kunnen winnen. Ik werd vast gemaakt aan het rad en kon ook deze keer weer geen kant op. Het rad werd gedraaid en de Meesteressen wisten alle intieme plekjes goed te vinden. Als een varken aan het spit kwam ieder plekje aan de beurt. Terwijl Meesteres Samantha met mij speelde, ik hing op mijn kop, werd mijn anus bewerkt door Meesteres Vanessa. Ook dit was weer een immense beleving. Na een poosje werd ik teruggedraaid en werd ontdaan van de leren riemen.

Ik kreeg de volgende opdracht. Het andreaskruis. Ook hier werd ik weer vast gemaakt met de bondagemiddelen. Mijn tepels werden op een lichte manier op de proef gesteld. Ik werd vervolgens hard gemaakt door Meesteres Samantha, die mij vervolgens tussen haar hoge laklaarzen bereed tegen het andreaskruis. Dit werd voortgezet door Meesteres Vanessa en deed het zelfde. Mijn hoofd stond op barsten. Wat is dit geil. Ik liet het niet merken, maar ik had moeite om me in te houden. Gelukkig maakte ze wat dat betreft hier op tijd een eind aan en werd weer ontdaan van de bondagemiddelen.

Ik moest weer op dit grote ronde bed gaan liggen.
Na weer te zijn voorzien van de nodige bondagemiddelen, werden mijn tepels op de proef gesteld met kaarsvet. Ondertussen kreeg ik een gasmasker op met de nodige poppers. Ik beleefde dit alles weer in een heerlijke roes. Na een tiental minuten, werd ik verlost van het gasmasker. Er ontketende zich een heerlijk geil spel tussen de twee Meesteressen. Terwijl de Meesteressen heerlijk aan het vrijen waren moest ik met mijn pik spelen en werd betrokken bij dit enorme geile spel.
De ontlading bij mij was enorm. Al de adrenaline van het voortraject, de spanning, nieuwsgierigheid, etc. werden in één keer afgesloten met dit ultieme genot.

We hebben nog wat nagekletst en ik ben huiswaarts gegaan. Onderweg naar huis kwamen deze heerlijke momenten net als op de dag van vandaag nog even voorbij.
Voor herhaling vatbaar!! Misschien zelfs nog wel voor een langere tijd. Wie zal het zeggen.

Meesteressen bedankt!! Ik zal te allen tijden voor u ter beschikking zijn. Om u te dienen en u te vermaken.

John
Met citaat reageren
Oud 18 September 2012, 18:19
Gaat nu meedoen

Standaard Sessie Vanessa en Samantha

Sessie Vanessa en Samantha.

Op een warme vrijdag in juli reed ik met veel zin in dat wat komen zou naar Den Haag. Het was alweer lang geleden dat ik een triosessie met Vanessa en Samantha heb gehad maar vandaag was het dan weer zover. Meesteres Vanessa zie ik echt als mijn Meesteres maar Meesteres Samantha is gewoon zo ontzettend lekker en maakt het verhaal compleet. Zeker omdat beide dames elkaar aanvullen in het spel.

Meesteres Samantha ontvangt normaal natuurlijk aan het Zandpad in Utrecht, maar voor de beroemde triodagen met Meesteres Vanessa komt zij dan 1 dag naar Den Haag waar Meesteres Vanessa over een mooie ruime SM kamer met oa jacuzzi, Andreaskruis etc. beschikt.

Aangelopen stonden beide dames bij de deur al te zwaaien, warm welkom. Na wat heen en weer geklets begonnen we met het bad. Ik nam plaats in de ruime ronde tobbe en Samantha kwam er direct bij en begon me alvast op te geilen. Dat hoeft ze overigens alleen al te doen door me strak aan te kijken met haar prachtige ogen maar ze ging verder door mijn tepels en ballen teasend te betasten. Meesteres Vanessa kwam erbij en deed nagenoeg hetzelfde. Liggend in bad zag ik rechts van me de donkerharige Samantha en links de donkerblonde Vanessa die me alle aandacht gaven om flink geil te worden. Meesteres Samantha weet altijd met haar vingers een heerlijk plekje te vinden tussen mijn ballen en anus… Op commando likte ik de tepels van beide dames tot ze stijf genoeg waren. Het was tijd om het bad te verruilen voor het bed.

Daar werd ik vast gebonden aan zowel mijn armen als voeten. De dames kleedden zich langzaam aan en ik mocht mee kijken tot aan het eindresultaat. Tot mijn spijt kwam er een blinddoek te voorschijn en daar ging het prachtige zicht. Meesteres Vanessa begon tegen me aan te praten en vertelde me dat ze een verrassing voor me had. Dat klonk goed, maar ze voegde er aan toe dat de verrassing een beloning was voor dat wat komen ging, want ze zou de sessie wat harder maken. Mijn pijngrens zou weer eens verlegd worden, werd me medegedeeld. Dit wond me op, maar maakte me ook een beetje angstig. Er werd begonnen zoals ik het al wel kende, tepels geknepen en gebeten, ballen en lul afgebonden. Ik kreeg tepelklemmen. Dat kende ik ook wel, maar deze waren wel iets pijnlijker en er werd ook wat meer aan gedraaid dan anders. Meesteres Vanessa pakte haar violet apparaatje welke middels stroom mijn lichaam betaste. So far so good, en niets nieuws. Tot ze met dezelfde elektriciteit mijn ballen vond en later zelfs ook nog mijn eikel. Tja… die waren dan best pijnlijk. Net zoals het kaarsvet dat volgde maar nu van nog dichterbij mijn lichaam de kaars verlate , dus nog heter op mijn eikel terecht kwam.
Bijkomend nadeel was dat vier handen meer pijn kunnen bewerkstelligen dan twee. Oftewel normaal heb je bij kaarsvet alleen daar pijn maar nu er ook nog iemand aan de tepelkleppen zat te draaien was de pijn op verschillende plekken en dus moest je je focussen op meerdere plekken om de pijn aan te kunnen… dat gaat dus lastig. Na een tijdje zo gelegen te hebben werd me verteld dat mijn beloning er aan zou komen. Niet wetend wat dat is had ik wel een vermoeden omdat we vaker een kinkygirl aan het spel toevoegen en inderdaad; de deur ging open en ik hoorde iemand binnen komen die op commando van Meesteres Vanessa mij moest pijpen en dat deed ze vol overgave terwijl beide dames mijn tepels nog steeds pijnigden. Meesteres Samantha was zo aardig om mijn blinddoek af te doen zodat ik recht in de ogen van de kinkygirl keek. God wat geil!!! Prachtig meisje hadden ze weer voor me uitgekozen en ze zoog me, maar alleen maar omdat de Meesteressen dat wilde.

Toen de dames besloten dat het genoeg was moest ze op mijn gezicht gaan zitten. Och wat was ze lief want ik kon overal nog ademhalen, maar het uitzicht en dat ik haar klitje mocht likken terwijl de beide Meesteressen nu ook afwisselend mijn lul verwenden door de trekken en daarna weer te pijnigen maakte het een vreselijk geil geheel. Tot mijn spijt moest het kinkymeisje vertrekken. En ik dacht, daar gaat mijn verrassing….

Er kwam weer een blinddoek en weg was het zicht. Dit keer werd mijn lichaam afwisselend bewerkt door ijsblokjes en kaarsvet. Au au… de tepelklemmen zaten er ook nog steeds dus elke aanraking werd alleen maar pijnlijker. Meesteres Vanessa hoorde ik rommelen en ik kreeg het gevoel dat er weer iets elektrisch aan zou komen en damn… dat heb ik geweten. Dit keer het radarwiel met stroom. En hoewel ik best wat kan hebben was deze te veel. Bij elke aanraking leek er een mes in mijn lichaam te belanden. Verschrikkelijk apparaat. “Doet het pijn”, vroeg Meesteres Samantha. Ik antwoordde bevestigend waarop Meesteres Vanessa met “oh” reageerde en direct gevolgd door een pijnscheut bij mijn ballen. Daar had ze hem nog niet uitgeprobeerd en ik merkte dat ik lag te kronkelen in het bed en elke spier aanspande die ik maar had wat natuurlijk weinig effect had. Wel was dit de eerste keer dat de boeien aan handen en voeten écht effect hadden en me het gevoel gaven overgeleverd te zijn. Ik vroeg me af hoelang de Meesteressen hiermee door zouden gaan.

Niet kort daarna kreeg ik even rust en had het gevoel dat Meesteres Vanessa aan het smsen was. Dit werd bevestigd doordat ze me vertelde dat ik op moest staan, iets aan moest trekken en dat we gingen verhuizen. Ik liep als een slaafje achter beide Meesteressen door de gangen van het nette pand en kwam tot stilstand bij een deur die gesloten was. Mijn blinddoek ging weer op en de deur ging open. Doodse stile, alleen onze voetstappen. Geen idee wat er voor me te wachten stond, welke setting ik was en wie er in de kamer aanwezig waren. Toch was dat geen probleem en bleef ik volkomen rustig door het vertrouwen in beide Meesteressen.

Ik moest blijven staan en mijn blouse en handdoek werden van me afgehaald zodat ik weer helemaal naakt en met mijn handen achter mijn rug geboeid midden in de kamer stond. Recht voor me hoorde ik het klikken van naaldhakken op de vloer. Ze kwamen tergend langzaam dichterbij en ik betrapte me er op dat ik slikte. Er volgde 5 nagels op mijn buik die het lichaam volgde welke verkennend om me heen liep. Het gevoel van de nagels op mijn huid samen met het idee dat er iemand om je heen loopt waarvan je geen idee hebt wie het is maakte me erg opgewonden. Mijn tepels worden bezocht door haar vingers, ik vroeg me af of de persoon achter de vingers zou weten dat ze al veel pijn hebben gekend vandaag en ze dus erg gevoelig zijn.
Weer een stilte…

Meesteres Samantha deed mijn blinddoek af en ik keek recht in de prachtige ogen van Meesteres Cindy. Wat een ontzettend mooie verschijning. Waar heb je al die tijd gezeten, bedacht ik me. Ze heeft een heerlijk lichaam, prachtige borsten, lang blond haar (op dat moment) en de dominantie spat er van af. Ze vult Meesteres Vanessa en Samantha qua uiterlijk zo goed aan. Ik voelde me als Rob met Rob’s Angels…. Of Devils, zo bleek later.
Ik moest plaats nemen op een houten stoel waarbij je benen in spreidstand worden vastgebonden en je armen boven, langszij of achter je vastgebonden worden. Bij mij werd dit boven mijn hoofd gedaan. Ik weet dat ik daar slecht tegen kan maar wilde het spel niet verpesten dus onderging het. Meesteres Cindy begon weer met haar nagels mijn lichaam te bewerken en vergat zeker mijn tepels en ballen niet. Ze pijpte me vervolgens als beloning waarbij Meesteres Vanessa en Samantha mij teder betasten. Na dit geile schouwspel moest ik op mijn knieën op bed liggen en was al bang wat er komen zou. Inderdaad Meesteres Cindy vulde haar prachtige outfit aan met een strap-on en neukte me. In deze houding lagen Meesteres Vanessa en Samantha links en recht voor me en bleven mijn tepels bewerken. In de spiegel recht voor me zag ik hoe ik geneukt werd en hoe zielig ik er eigenlijk wel niet bij lag. Best vernederend maar ik kon niet ontkennen dat het een heerlijk gevoel was en liet het gebeuren. Toen vonden de Meesteressen het nodig mij “echt” te neuken. Maar dan ook keihard ging Meesteres Cindy in mijn anus te keer en bleef maar stoten en stoten. Ik kon niet anders dan mijn houding aan te passen tot de meest vernederende positie die ik maar kon bedenken. Ik zag in de spiegel dat er toch echt geen schijntje mannelijkheid meer te ontdekken was. De laatste minuten besloot Meesteres Vanessa aan mijn slappe lul te trekken en ik had er zo’n moeite mee om niet te komen. Het was te geil, te lekker en elke betasting voelde als mogelijk laatste die ervoor zou zorgen om een orgasme te krijgen. Gelukkig stopten ze op tijd en mocht ik weer een wat mannelijkere houding aannemen. We gingen terug naar de mooie kamer van Meesteres Vanessa. Dit terwijl ik probeerde zoveel mogelijk van Meesteres Cindy in me op te nemen. Ik mag dan wel helemaal gek zijn van de uitstraling van Meesteres Samantha en over Meesteres Vanessa en wat ze met me doet maar te zwijgen, maar Cindy doet er weinig aan onder.

Terug op de kamer kreeg ik dit maal alleen polsboeien op bed. Afwisselend werd gekeken hoe lang ik een potje facesitting aan zou kunnen terwijl de andere dame mijn lul wisselend genot gaf en dan weer pijnigde. In tegenstelling tot de kinkygirl was dit wel echte facesitting waardoor alles nog wat intenser werd. Meesteres Vanessa kent mijn fantasieën en ging daarop in door aan te geven dat zij zou beginnen met mij af te trekken tot ik bijna zou komen. Dit zou ik aan moeten geven waarbij er een moment van rust zou komen en vervolgens zou Meesteres Samantha mij aftrekken tot ik bijna zou komen om vervolgens na het momentje van rust Meesteres Vanessa het geheel te laten herhalen. Bij de elfde keer wisselen zou ik dan daadwerkelijk klaar mogen komen. Ik vond dit fantastisch maar het werd me moeilijk gemaakt. Vooral Meesteres Samantha gunde me nagenoeg geen rust en trok op een manier die elke man snel zou laten komen. Zodra Meesteres Vanessa mij bijna klaar trok en ik dit aangaf stopte ze met trekken. Echter kwam er geen rust maar begon Meesteres Samantha bijna direct met haar beurt terwijl ik nog aan het inhouden was om niet te komen. Heerlijk maar het zorgde ervoor dat het bij beurtje acht te veel van het goede was. Ik zei te laat dat ik bijna zou komen en terwijl Meesteres Samantha stopte deed ik alles om niet te komen. Alle spieren die ik had spande ik aan maar het mocht niet zo zijn… ik kwam, zonder stimulatie. Mijn eigen orgasme geruïneerd, dat was balen. Meesteres Vanessa greep direct in door me een handje verder te helpen en zorgde voor een complete orgasme waar ik toch van baalde.

Deze sessie is al een behoorlijke tijd geleden maar nu ik dit type en erop terugkijk zorgt het weer voor een grote mate van opwinding. Geheel te danken aan de kwaliteiten van Meesteres Vanessa en Meesteres Samantha. Top!!! Komende vrijdag ben ik weer van de partij op de alweer nieuwe triodag in Den Haag en ik vernam van Meesteres Vanessa dat de knappe kinkygirl Cindy deze week ook weer terug was van vakantie, dus wie weet.....
Met citaat reageren
Oud 09 October 2012, 11:24
Gaat nu meedoen

Standaard Meesteres Samantha

“Hmmm, we zullen zien morgen”

Zo eindigde de laatste mail van Meesteres Vanessa ter voorbereiding aan een nieuwe sessie samen met haar en Meesteres Samantha. Netjes op de afgesproken tijd stond ik voor haar kamer in Den Haag. Meesteres Samantha kwam me halen en begeleidde me naar binnen. Op de kamer aangekomen kon ik me even douchen terwijl de dames van kleding verwisselden. Ik probeerde onopgemerkt te kijken, maar dat lukte niet. Althans, niet onopgemerkt.
Ik mocht op het bed plaats nemen en werd aan handen en voeten vastgebonden waarna een teasend spel begon. Ik merkte dat ik hier snel op reageerde en er nogal zin in had. In de juiste “mood” mocht ik samen met de dames het grote ronde bad in. Hier werd ik verder geteased. Ditmaal ook door een monddildo die ik voorgebonden kreeg. Deze werd vakkundig door de mondjes van beide dames bewerkt.

Ik denk dat Meesteres Vanessa het zachte teasen nu wel genoeg vond, want ik moest het bad uit en weer op bed gaan liggen. Daar werd ik weer vastgebonden maar dit keer ook met blinddoek voor. Jammer, want het uitzicht op deze twee dames die zichzelf afdroogden en aan het aankleden waren was fantastisch. De dames overlegden hardop wat me te wachten stond. Van alles werd geopperd, zeker was in elk geval dat het pijnlijker zou worden, aldus Meesteres Vanessa. Ze had een nieuw electro apparaatje voor de tepels. Ik kreeg ze aangeklemd en er begon een pulserende pijn mijn tepels te bewerken. Een flinke pijn bij elke puls de behoorlijk overheersend was. Ondanks de pijn, of misschien wel door de pijn, hadden de Meesteressen geen moeite met het in gereedheid brengen van mijn erectie. Dit werd beloond met een sound in mijn lul. Deze werd nog even benadrukt door een vibrator er tegen aan te houden. Ondertussen moest ik het kutje van Samantha likken. De electro in mijn tepels bleef zijn werk doen. Het geheel zorgde voor een ontzettend geil spel tussen een heerlijk gevoel en pijn.

De dames vonden het tijd dat ik me om moest draaien en mijn eerste spanking moest ondergaan. Niet wetend wat ik hiervan zou vinden draaide ik me om en ging op mijn knieën en handen zitten. Meesteres Samantha stelde mij vragen over wat ik geil vind, welke fantasieën er zijn etcetera. Door een flinke hoeveelheid poppers kan ik wel snel willen antwoorden, maar dat gaat gewoon niet. Het lastige was dat ik die tijd niet kreeg, want wanneer ik te lang zou nadenken kreeg ik een slag op mijn billen. Na een tijdje kreeg ik de indruk dat de vragen in goede aarde waren gevallen want één van de antwoorden werd direct door Meesteres Samantha uitgevoerd.

Terwijl Meesteres Vanessa mij nam en probeerde een grotere voorbinddildo in me te krijgen lag Meesteres Samantha recht voor mijn neus. Maar dan ook RECHT voor mijn neus, er kon nog net een vibo tussen waarmee ze haarzelf recht voor mijn neus verwende. Wat een heerlijk gezicht was dit en eigenlijk kon Meesteres Vanessa met me doen wat ze wilde, mijn aandacht was helemaal gericht op het schouwspel 4 centimeter van me af.

Een andere beloning moest ik nog maar even gaan verdienen, vonden de dames. Ze hadden het idee geopperd om mijn ballen wat gewichten te geven en me voor het raam met gordijn open te neuken. Nou… dat moet dan maar dacht ik en zo geschiedde. Gelukkig keek niemand naar het raam op de eerste verdieping zodat het allemaal nog wel mee viel. Als beloning hadden ze een vriendinnetje opgetrommeld. Bridget!

Ik werd op het bed gelegd zonder vastgebonden te worden. Ik werd verlost van de balafbinding en de gewichten die er aan zaten. Meesteres Vanessa leek het een goed idee dat Bridget mij zou gaan pijpen. “Maarrrr”, voegde ze toe,”hij mag niet komen”. Bridget keek me aan en ik zag een lach. Ze begon me te pijpen. Bridget is een ontzettend knap meisje met lang blond haar. Ze heeft prachtige grote ogen die je tijdens het pijpen heerlijk aankijken om je nog wat geiler te maken. Ik lag op bed, maar ik kreeg de indruk dat ze niet alleen een prachtig figuur had maar ook best lang was. Tijdens haar pijpen lagen Meesteres Vanessa en Meesteres Samantha links en rechts van me. Ik merkte dat Bridget het leuk vond als ik haar aan bleef kijken terwijl mijn tepels werden gepijnigd. Ze reageerde hierop door langzamer, geiler en dieper te pijpen. Na een tijdje zei Meesteres Vanessa dat het genoeg was en Bridget verliet de kamer.

Nagenoeg direct hierop volgend begonnen de dames met cum control. Het idee was om me 10 keer af te trekken tot ik bijna zou komen. Bij de elfde keer mocht ik dan echt komen. Meesteres Vanessa begon en werd na mijn “stop”overgenomen door Meesteres Samantha. Steeds sneller moest ik stop zeggen om niet te komen. De geilheid werd alsmaar heftiger en ik wilde maar één ding en dat is klaar komen. Bij de elfde keer kon ik niet anders dan Meesteres Vanessa diep in haar ogen aan blijven kijken tot ik vanuit mijn tenen kwam.

Zelfs na het komen was de geilheid niet weg en bleef er een erectie over. Geen idee wat deze dames met me doen, maar het voelt heerlijk. Tot snel!!!

p.s. De slaaf van Meesteres Samantha die het politiepakje voor haar heeft gekocht verdient een standbeeld!!!
Met citaat reageren
Oud 20 October 2012, 00:18
Scuderia77 Scuderia77 is offline
Begint het te leren

Standaard

Vorige week kon ik mezelf niet meer tegen houden, ik moest mijn Meesteres weer zien! Ik mag al langere tijd langskomen bij Mrs. Vanessa, en ik kreeg nu de vraag om mijn fantasieen aan haar door te gaan geven. Uitgebreid gaf ik mij bloot per mail, alle fantasieen die ik had, ook dingen die je eigenlijk alleen achter je toetsenbord hebt bedacht maar misschien nooit wil uitvoeren. Ze wist nu alles van me. Wat zou ze hier van gaan gebruiken? Ik kreeg er al gelijk al spanning van. Helemaal toen ik een dag van tevoren het definitieve tijdstip doorkreeg, inclusief de mededeling dat wat er ging gebeuren een verrassing zou blijven en: "Wees uitgerust en vol energie want je zal het nodig hebben!" Oei, das pas een waarschuwing! In haar advertorial had ik gezien dat ze op deze dag een trio dag had en bi sessies, wat zou er met me gaan gebeuren?

De instructie was duidelijk, per sms moest ik melden dat ik er was en dan braaf wachten tot ik zou worden opgehaald. Het wachten deed mijn gedachten heen en weer gaan. Ik achtte de kans groot dat ik onderdeel zou worden van een bi sessie, wat ik nog niet eerder had gedaan en op dat moment eigenlijk ook niet zeker wist of ik dat wel echt zou willen uitvoeren!

Na een kwartiertje verscheen Meesteres Samantha om mij op te halen. Lang geleden ben ik een keer bij haar geweest in Utrecht, maar ze zag er nu veel mooier uit dan ik mij kon herinneren. Heel slank, mooie ogen, prachtige lippen. Al vrolijk babbelend werd ik meegenomen naar boven, richting de SM ruimte waar het ging gebeuren waar ik ook door mijn Meesteres werd begroet. Ik wordt er altijd blij van als ik haar zie, maar ook gelijk een tikkeltje verlegen. Ze heeft zo een zelfverzekerde uitstraling, dat maakt mij gelijk week.

Ik werd gesommeerd om eerst te douchen terwijl beide Meesteressen zich klaar maakten. Wat er vanaf dit punt gebeurde was een lange overweldigende ervaring, waarvan ik probeer alles te beschrijven. Ik weet niet meer exact in welke volgorde het gebeurde.

Ik mocht op bed liggen, waarbij ik al de grootst mogelijke moeite had om te bepalen waar ik naar ging kijken. Twee prachtige vrouwen, allebei uniek op hun eigen manier. Ik zag hoe ze beiden mij vastmaakten aan het bed, zowel mijn handen als voeten.Vrijwel gelijk waren de eerste snuiven poppers een feit. Ik voelde hoe mijn pik en ballen werden vastgebonden en ondertussen mijn tepels zachtjes geteased werden, Ik kreeg eerst van Mrs. Vanessa haar spuug, en daarna van Mrs. Samantha wat ik met plezier doorslikte, tijdens de hele sessie door kreeg ik vaak dit vocht, waar ik erg van geniet. Ondertussen werd mij verteld dat ik zou moeten laten zien dat ik ze goed zou dienen vandaag, als ik beloond wilde worden. Mijn benen werden losgemaakt, en hoger aan kettingen weer vastgemaakt. Mrs. Vanessa ging mijn kont oprekken. Mrs. Samantha melde mij dat ik haar tepels moest likken, waar ze alle tijd voor nam. Mrs. Samantha vroeg zich hardop af, hoe lang zou hij zonder adem kunnen? Het werd uitgetest, ze had haar slipje nog aan en ging bovenop mijn neus en mond zitten maar met mijn ogen kon ik nog alles zien. Ik zag hoe ongelooflijk mooi haar billen zijn. Zo mooi rond, prachtig! Daarna deed ze haar slipje uit, en ontnam me weer de adem. Ik moest mijn mond dichthouden, het werd mij niet gegund om haar te mogen likken. Haar kont mocht ik wel likken, ze reed flink op mijn gezicht en duwde haar billen flink tegen mijn gezicht. Waanzinnig!

Vervolgens werd ik geblinddoekt en werden mijn tepels weer onder handen genomen o.a. met een radarwiel. Pijnlijk, maar ik kwam er doorheen. Ik voelde om me heen de beide Mrs. bewegen, en wist niet zo goed wie waar zat en wie wat deed. Af en toe kreeg ik een tik op mijn pik, en ook ging er een hand richting mijn keel, waar een beetje in geknepen werd, gevolgd door een tik met de vlakke hand in mijn gezicht. Opeens voelde ik dat de grote borsten van Mrs. Vanessa in mijn gezicht werden geduwd, waarbij Mrs. Samantha me gebood haar tepels te likken. Met plezier zelfs voelde ik hoe ze haar borst tegen mijn gezicht aan duwde met haar tepel richting mijn mond. Haar huid voelt zo zacht aan en haar tepel smaakt heerlijk, ik voelde me helemaal happy :-)

'Ben je klaar voor het echte werk?' vroeg Mrs. Vanessa me. Eerlijkheidshalve wist ik het niet, want wat zou er gaan komen? Was ik daar wel klaar voor? Maar ik had geen keuze en wilde me graag bewijzen. Met zachte stem bevestigde ik dat ik er klaar voor was. Allebei liepen ze even weg, en toen ze terug kwamen begon ook inderdaad het 'echte' werk! Terwijl ik nog steeds een blinddoek op had, voelde ik een lichte steek in mijn pik en toen wist ik gelijk wat er aan de hand was. Ik had in mijn mail geschreven dat ik nieuwsgierig was naar sounding maar dat het me ook doodeng leek, maar dat was nu echt aan het gebeuren. Ik had er best wel last van, Mrs. Vanessa zei: Hij moet alleen maar even wennen! Oftewel; Mrs. Samantha zat aan het roer en stoppen was volgens Mrs. Vanessa geen optie. En inderdaad was het vooral even wennen, de pijn ging weg, maar het voelde wel wat gek. Helemaal toen de blinddoek af ging. Mrs. Vanessa stond naast mijn gezicht met een flinke voorbinddildo die ik moest pijpen, terwijl Mrs. Samantha nog bezig was met mijn pisbuis. Doordat ik me concentreerde op het pijpen, had ik nog niet echt iets gezien hoe het eruit zag, maar toen ik even de kans had om een schuin oog te richten op mijn pik zag ik pas hoe het er uit ziet. Qua gevoel in m'n pik viel het best mee uiteindelijk, maar hoe het eruit ziet was echt bizar. Mrs. Samantha was met uiterste precisie bezig met een ontzettend lang ijzeren staafje die in mn pk heen en weer ging.

De sounding stopte, weer een stap verder gezet en overleefd. Ik had me een jaar geleden echt niet kunnen bedenken dat ik zoiets zou doen. Ik moest mij omdraaien, ik kreeg een monddildo in mijn mond die gepijpt werd door Mrs. Vanessa terwijl ze mij constant aankeek totdat ik er verlegen van werd. Mrs. Samantha hield zich bezig met mijn kont, die flink geneukt werd door haar.

Hierna moest ik op mijn buik liggen. Het doel van Mrs. Samantha was om mijn billen goed rood te krijgen. En het werd geen half werk, flinke tikken kreeg ik te verduren. En ook niet kort, het leek maar voort te duren. Steeds sloeg ze een stukje harder. Al die tijd had ik Mrs. Vanessa niet gezien of gehoord. Zachtjes hoorde ik de deur open gaan, waarbij iemand werd verteld om te gaan douchen. Ze had een andere slaaf erbij gehaald!

Mijn kont was rood genoeg schijnbaar. Ik kreeg weer een blinddoek om, en mocht me omdraaien en moest gaan staan. Geblinddoekt moest ik naar de andere kant lopen waar ik tegen het Andreaskruis werd gezet. Mijn polsen werden vastgemaakt en ik moest blijven staan. En toen, toen gebeurde er bij mij niets. Ver weg hoorde ik wel wat geluid, ik neem aan dat ze beiden aan de slag waren gegaan met de andere slaaf. Ik weet niet hoe lang ik er heb gestaan, maar het voelde lang. Na een tijd voelde ik iemand tegen me aan staan. De heerlijke geur was volgens mij van Mrs. Samantha die tegen me aan stond waardoor mijn pik weer flink hard werd. En dat was precies wat ze wilde, want de andere slaaf bleek klaar te zitten op zijn knieën om mijn pik hard te houden. De slaaf kreeg een duidelijke opdracht en begon mij te pijpen. Mentaal is dat een heel bizar moment, je wordt gepijpt door een slaaf terwijl mijn Mrs. tegen mij aan staat en me in mijn oor fluistert. Mijn pik bleef keihard.

Toen ze vonden dat de slaaf lang genoeg had gepijpt, werden mijn handen losgemaakt van het Andreaskruis. Ik moest blijven staan. 'Als ik het zeg, doe je je blinddoek af en loop je onze kant op. Na een minuut kreeg ik de opdracht, ik deed mijn blinddoek af en wat ik zag is een beeld dat me lang zal bijblijven. Aan de andere kant van de ruimte stond de slaaf, met aan zijn linkerkant Mrs. Vanessa en zijn rechterkant Mrs. Samantha. Beide Meesteressen hadden een voorbinddildo om. Het was iets wat ik in mijn mail beschreven had, ik moest alle drie de 'pikken' pijpen terwijl ik op mijn knieen op de grond zat. Ik mocht zelf weten waar ik begon. Ik begon bij mijn Meesteres Vanessa, maar die vond het al snel genoeg. Het ging natuurlijk om de pik van de slaaf. En daar ging ik, ik deed flink mijn best om de andere slaaf te pijpen tot plezier van de Meesteressen. Daarna pijpte ik Mrs. Samantha, die ook nog hele andere plannen had. Terwijl ik de slaaf weer moest pijpen, ging ze achter me zitten om mij te neuken. Ik werd geneukt en pijpte tegelijk een slaaf! Mrs. Samantha had het tempo er flink in, wat me moeite koste om te blijven pijpen.

Ik was kapot, ik kon eigenlijk niet meer maar er werd toch nog echt even doorgeneukt. Toen was het genoeg, en mocht ik op het bed gaan liggen. Ik was vermoeid, Mrs. Samantha kwam naast me liggen om een beetje met mijn tepels te spelen terwijl ik mij moest aftrekken. Mrs. Vanessa ging met de andere slaaf verder aan de andere kant van de ruimte. Waar moet je kijken? Mijn meesteres was bezig met de andere slaaf, wat bijzonder geil was om te zien en naast mij lag de prachtige Mrs. Samantha die mij aankeek met haar prachtige ogen. En met alles wat ik net had meegemaakt was het duidelijk too much, ik had moeite om klaar te komen van vermoeidheid en van de vele indrukken. Mrs. Samantha voelde dat perfect aan, besloot mij weer te blinddoek en mij nog even te voorzien van een golden shower, die ik over mijn pik heen voelde gaan. Toen Mrs. Vanessa nog naast me kan liggen en in mijn oor begon te fluisteren kon ik het absoluut niet meer houden en kwam ik hard klaar. Voldaan, uitgeput en nog steeds in een roes lag ik na te hijgen.

Zelfs na het douchen, en na het vriendelijke afscheid van Mrs. Vanessa die me mee naar beneden nam, was ik nog niet met beide benen op de grond. Ik stond weer buiten, midden op staat. Ik was echt een hele andere wereld uit gestapt, ik weet niet hoe lang ik weg ben geweest, en kon nauwelijks beseffen wat er allemaal was gebeurd. Het was overweldigend. Ik besloot nog maar even niet in de auto te stappen, ik was echt nog een beetje versuft.

Meesteres Vanessa is en blijft fantastisch, ze krijgt het voor elkaar dat ik elke keer weer een stapje verder ga. Als ik haar zie en haar stem hoor, dan kan ze me volledig kneden en durf ik geen nee meer te zeggen. Het samenspel met Mrs. Samantha is bijzonder, en Mrs. Samantha zelf is bijzonder. Meerdere momenten van deze sessie staan in mijn geheugen gegrift, het zijn beelden die ik hopelijk nooit meer kwijt raak. Wat een verslaving!
Met citaat reageren
Oud 15 April 2013, 14:57
Winky Winky is offline
Komt net kijken

Standaard Mrs Samantha rules!

Een geweldige sessie gehad met Mrs Samantha! Ik ben ruim 2 uur lang haar slaaf geweest, haar mogen verwennen en tot in mijn tenen genoten van deze sensuele, spannende, sexy en soms sadistische schoonheid. Mrs Samantha is op en top vrouw met een waanzinnig mooi slank lijf een verleidelijke lach en minstens zo verleidelijke borsten. Alles aan haar is puur natuur en alhoewel ik altijd bloednerveus wordt van dit soort ongelofelijk mooie vrouwen wist zij me met haar prachtige lach, vriendelijke woorden en een paar zachte aanrakingen met haar handen meteen op mijn gemak te stellen.

Ik had eigenlijk maar een uur bij haar gereserveerd, maar toen ik eenmaal in haar kamer was en ze dicht naast me kwam zitten terwijl we even wat dronken, ze één van haar zwarte lak lieslaarzen met hoge hakken tegen mijn been aanduwde en met haar prachtige mond zachtjes in mijn oor fluisterde dat ik ook 2 uur kon blijven, weet ik eerlijk gezegd niet of ik nog in staat was om helder na te denken.

Ik mocht me uitkleden met als opdracht dat ik haar continu aan moest blijven kijken. Ze zag er prachtig uit! Naast de geile laarzen, een kort zwart rokje en een donkerblauw 'politieblouse/jurkje' die strak over haar borsten sloot en waarin haar tepels zichtbaar waren. Maar vooral haar teasende bruine ogen zijn zo fantastisch. Magneten die me geen moment loslieten. Ze bleef eerst zitten terwijl ik me voor haar stond uit te kleden, waarbij ze een vinger langzaam over haar blouse liet glijden op de plekjes waar haar tepels verstopt waren en daarna langzaam over haar buik naar de rand van haar rokje dat ze even optilde om te laten zien dat ze een zwart dun klein slipje aanhad. Ze zei geen woord, maar dat maakte het effect op mij niet minder. In no time keihard en helemaal in haar ban.

Toen ik ook mijn bloes uittrok kwam ze bij me staan en terwijl ze me aan bleef kijken werden mijn tepels, ballen en billen verkend. Ik stond te trillen van opwinding en met een glimlach duwde ze me langzaam naar het bed in haar kamer terwijl ze me diep in mijn ogen bleef aankijken. Vlakbij het bed pakte ze mijn ballen in een van haar handen en kwam haar gezicht vlak bij die van mij. "Je bent van mij slaaf" zei ze op zo'n geweldig geile manier en ik werd door de hand aan mijn ballen op mijn knieen getrokken.

Ik moest mijn pik zo hard mogelijk maken maar zeker niet klaarkomen en mocht toen tegen haar sexy laarzen aanneuken als een hondje. Ondertussen speelde zij met mijn tepels (waarbij ze steeds harder trok en kneep) en knoopte ze haar blouse open, waardoor ze ook met haar eigen tepels kon spelen en ik haar prachtige borsten naakt zag. Dat duurde echter maar kort want ze kwam achter me staan en mijn handen werden in handboeien geslagen terwijl ze heel dicht tegen mij aanstond. Terwijl ik me naar haar toe moest draaien. Ze had haar benen ver uit elkaar en ik moest ertussen komen knielen, haar laarzen zoenen en heel
even trok ze in een flits haar slipje een beetje opzij zodat ik van heel dichtbij haar prachtige geschoren kutje zag.

Ze lachte en vertelde dat ze me helemaal gek ging maken. Behendig druppelde ze kaarsvet over mijn harde lul - en werd de vlam even heel dicht langs de onderkant van mijn pik gestreeld - en over mijn tepels. Ik moest mij tong uitsteken en ze vroeg of ik ook kaarsvet wilde proeven of dat ik een bekentenis wilde afleggen aan mijn geile sexy politieagente. Ik had geen flauw idee wat die bekentenis moest zijn, maar toen ze suggereerde dat ik er mijn hele leven al van droomde om door een dominante vrouw geneukt te worden, kon ik niet anders dan bekennen.

Ze duwde haar mooie borsten in mijn gezicht en ik mocht haar harde tepels likken. Daarna moest ik dieper buigen en mijn kont naar boven duwen en - nadat ik eerst nog wat kaarsvet op mijn billen kreeg gedruppeld-, werd mijn kont door Mrs Samantha verkend. Eerst werd mijn slavenkutje met een paar vingers zachtjes geneukt, maar al snel werd er een opblaasbare buttplug in gestopt die ze flink oppompte. "Ik ga je een beetje oprekken, zodat ik er dadelijk goed in kan met mijn dildo", werd er in mijn oren gefluisterd en weer kreeg ik heel even een flits van haar godinnenkutje te zien.

Toen werd er een gasmasker over mijn hoofd getrokken en werd ik even aan mijn lot overgelaten. Ik hoorde haar wel heen en weer lopen en met kleding rommelen en plotseling stond ze weer voor me. Ze had zich verkleed. Nu was ze helemaal in glanzend zwart lak en dat stond haar zo mogelijk nog beter! Glanzende hooggehakte laarzen, een ultrakort rokje en een strak topje dat haar platte buik grotendeels blootliet. Met een veel te lieve glimlach zette ze geconcentreerd een paar forse klemmen op mijn tepels, terwijl ze met haar andere hand - in een handschoen met allemaal ijzeren puntjes - eerst mijn ballen en daarna mijn pik masseerde. Pijn, fijn .... ze wist precies wat ze deed. Ze liet me even pijnlijk voelen dat ik de buttplug nog inhad en daarna werd ik weer beloond met een korte flits op haar wonderschone poesje.

Het was tijd om geneukt te worden vond ze nu. Alleen was ik degene die geneukt zou worden, dat begreep ik zeker wel. Ze kan haar stem zo geweldig snel laten veranderen van lief naar streng en van teasend naar bevelend. Ik mocht een dildo uitkiezen waar ze me mee zou gaan verkrachten - niet te groot alstublieft - en toekijken hoe ze de gordel met de dildo om haar onderlijf gorde. Mijn handboeien werden afgedaan en ik moest mijn een hand de dildo verwennen alsof het mijn eigen pik was en met mijn andere hand eerst heel behoedzaam onder haar rokje voelen - zalig! warm! - en daarna mijn eigen pik verwennen.

Maar veel uitstel kreeg ik niet. Het gasmasker werd van mijn hoofd getrokken, en toen was het echt tijd voor de dildo in mijn kont. Eerst nog de buttplug er uit - god wat voelde dat raar, bijna leeg - maar daarna, terwijl ze geil kreunde, met wat glijmiddel de dildo er in. Voor mijn gevoel ging ze meteen zo diep als ze kon en ik weet zeker dat ik van schrik piepte. Ik hoorde haar weer sprankelend lachen en voelde haar vol overgave mijn kont neuken. "Je bent te wijd sletje", fluisterde ze even later in mijn oor. "Ik ga je toch met deze neuken" en ze liet me een dubbel zo dikke en veel langere dildo zien. "Dat vind je toch wel goed hè?" Weer even een flits van haar godinnenkutje. Natuurlijk zeg je dan ja! De Meesteres bepaalt wat er gebeurt!

Nu kwam ze veel langzamer naar binnen. Met kleinere stootjes en waanzinnig veel geile woorden. Ze trok aan mijn pik. De klemmen aan mijn tepels werden nog even aangeknepen. God wat was ik van haar!

Hoe lang het precies duurde weet ik niet, maar wel dat ik mezelf steeds harder hoorde kreunen en met haar in een ritme kwam, mijn kont naar achter duwde en me zo vreselijk geil voelde! Dat werd nog eens extra versterkt door de poppers die ze me toediende; heerlijke nieuwe volgens haar: Rush Gold.

En ze was nog lang niet met me klaar! Geen fantasie te veel voor deze mooie dame! Toen ze genoeg had van het neuken ging ze weer op het bed zitten en werd ik opnieuw tussen haar prachtige lange benen gedirigeerd. En terwijl ze heel diep in mijn ogen keek en geil haar lippen aflikte, sloeg ze plotseling een van de klemmen van mijn tepels. Pijn! Tranen in mijn ogen! Als beloning ging haar slipje weer opzij en mijn geobsedeerde verstand merkte het nauwelijks dat ook de tweede klem werd weggeslagen.

Ik mocht mijn pik weer vastpakken en zij zette haar hoge hakken op mijn borst. Met mijn vrije hand moest ik haar hakken op mijn gepijnigde harde tepels zetten en moedigde ze mij aan om stevig met mijn borst tegen haar hakken te duwen en mijn tepels op haar hakken te priemen. Die geile blik in haar ogen. Haar aanmoedigingen om harder te duwen tegelijkertijd aan mijn pik te trekken voor haar en toch niet te komen, nog een paar poppers! Fantastisch!

Ik had denk ik goed mijn best gedaan, want nu kreeg ik de opdracht om op het bed bij haar te komen met mijn hoofd tussen haar benen. Ik moest haar sllipje met mijn mond en tanden uit trekken! Ongelofelijk! Zo dicht bij het meest goddelijk deel van Mrs Samantha. De geilheid stroomde aan alle kanten door mijn lijf. Ik wilde rukken, ik wilde ruiken, ik weet niet wat ik wilde! Maar rukken mocht niet meer. Ik moest me concentreren op het kleine dunne slipje; om dat wurmend met mijn tong en tanden van haar onderlijf te krijgen en ondertussen diep haar zalige geur in te ademen. Na een paar minuten hielp ze een beetje en toen het slipje eenmaal helemaal uit was, mocht ik er op haar bed aan ruiken en likken en er voorzichtig mee aan mijn pik spelen.

Ik mocht haar borsten en tepels weer likken en ze nam het aftrekken van mijn lul zelf weer in haar mooie handjes, terwijl haar andere hand mijn kont betaste en ze in mijn oor fluisterde dat ze me zo heerlijk had geneukt en dat er zelf ook geil van was geworden. Ze wilde dat ik met mijn handen haar billen streelde en haar poesje en god wat deed ik mijn best!

En dat werd nog meer dan ik had gefantaseerd! Van het bed werd ik meegelokt naar haar bad. Ik moest blijven likken aan haar zalige borsten en zij trok me mee aan mij keiharde pik. Ik kreeg nog een popper en ze geilde me nog meer op door haar rokje uit te doen en, op haar laarzen na, trots helemaal naakt voor me met haar heupen heen en weer te wiegen. Ze pakte een van mijn handen vast en bracht die naar haar poesje.

"Ik weet dat je in me zou willen slaaf". Haar geile ogen zo dicht bij die van mij, "maar ik wil wat anders ....." Ze drukte mijn hand tegen haar kut en ik dacht even dat ze mijn vingers bij haarzelf naar binnen zou duwen. Maar in plaats daarvan voelde ik mijn hand warm nat worden. "Ga in het bad dan doop ik je met mijn urine!" Dwingend. Verleidelijk. Onweerstaanbaar!

Geknield in bad met haar prachtige lijf hoog boven me en een prachtige straal uit haar godinnenpoesje! Warm, vernederend, zalig, schokkend. Een supergeile golden shower waar ik al zo lang van had gedroomd! Haar shower kletterde over mijn borst, mijn armen, mijn lul die het niet meer hield van geilheid - ook al omdat ik niet meer kon stoppen me trekken. Zo geil, zo opgewonden, dat ik mezelf hoorde smeken of ik een beetje mocht proeven. Vroeg ik dat echt? Ze liet het me herhalen. Harder smeken en toen "drink dan maar sletje". Met wijd open mond slurpte ik werkelijk haar vocht naar binnen en kwam ik tegelijkertijd als een stier klaar! Trillend, schokkend, zalig!!

En Mrs Samantha was ook tevreden aan haar glimlach en fonkeling in haar ogen te zien!

Na een uitgebreide wasbeurt - waarbij ik ook haar mocht afsponzen - nog even nagepraat. Zo relaxt en kalm. Ze gaf me complimenten dat ik het zo lang volgehouden had en zoveel had gedurfd en ik was van harte welkom om snel nog eens terug te komen bij haar of misschien samen met haar vriendin Mrs Vanessa voor een triosessie of een bislavensessie.

Ik geloof niet dat ik er helemaal met mijn gedachten bij was. Die zaten nog te veel in de geweldige flow van de sessie en die is er dagen later nog steeds!
Met citaat reageren
Reageren

Labels
114465

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten